Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

UHm.. Volgens mij niet.. Ik heb hier met Anouk maandag en dinsdag overdag nogal gedomineert en toen niet veel gebeurd:shocked: .. Heb al mijn ontwerpen voor een shirt voor mika op het forum gezet, maar meer ook niet:wink2: Of als je nog dingen wilt weten over ratten zou ik terugbladeren naar pagina.. iets in de 40...:bleh:

 

Echte ratten, of is dit meer iets in de richting van MFC-Chicken?:blink:

Heb je een aparte thread gemaakt voor die ontwerpen?

Goeiemorgen allebei!

Goeiemorgen Anouk!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Echte ratten, of is dit meer iets in de richting van MFC-Chicken?:blink:

Heb je een aparte thread gemaakt voor die ontwerpen?

 

Goeiemorgen Anouk!

Echte ratten, daar heb ik een verzameling van :wink2:

 

Ik ga even heel flink zijn en even stofzuigen, heb geen zin dat er straks een kat met glas in zn pootjes rondloopt door mijn actie:boxed:

Daarna ben ik terug:mf_rosetinted:

(of tussendoor, als t net zo gaat als van de week....Ach ik zet wel effe Love Today op, dan gaat t sneller....)

Link to comment
Share on other sites

Oh Gaaf! Plaats je een foto als tie klaar is?

 

Ja is goed, maar ik ga hem wel wat kleiner maken... Even kijken of we genoeg stof hebben!:bleh:

 

He Anouk, ik heb me proef-shirt klaar!! Ik heb mijn Badbunny aangepast en staat op shirt!! Zal straks foto's posten!

Link to comment
Share on other sites

Echte ratten, daar heb ik een verzameling van :wink2:

 

Ik ga even heel flink zijn en even stofzuigen, heb geen zin dat er straks een kat met glas in zn pootjes rondloopt door mijn actie:boxed:

Daarna ben ik terug:mf_rosetinted:

(of tussendoor, als t net zo gaat als van de week....Ach ik zet wel effe Love Today op, dan gaat t sneller....)

 

Haha, dat doe ik ook: als er gewerkt moet worden in huis (niet iets waarbij ik me moet concentreren:wink2: ) dan zet ik keihard LICM op, of de DVD, dat werkt lekker door!

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

Haha, dat doe ik ook: als er gewerkt moet worden in huis (niet iets waarbij ik me moet concentreren:wink2: ) dan zet ik keihard LICM op, of de DVD, dat werkt lekker door!

 

:tears: wrijf het er maar in.. Ik moet nog wachten met mijn DVD.. nog 5 dagen...:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

*Gniffel*

Even een korte tussenstop in de keuken hoor.

Moet vrees ik nog dweilen ook...

Maarja anders moet t morgen en dan zou ik eerst weer moeten stofzuigen:thumbdown: Als ik even heel flink ben heb ik morgen niet veel te doen in huis. :mf_rosetinted:

Alleen internetten zeg maar:naughty:

Link to comment
Share on other sites

*Gniffel*

Even een korte tussenstop in de keuken hoor.

Moet vrees ik nog dweilen ook...

Maarja anders moet t morgen en dan zou ik eerst weer moeten stofzuigen:thumbdown: Als ik even heel flink ben heb ik morgen niet veel te doen in huis. :mf_rosetinted:

Alleen internetten zeg maar:naughty:

 

hahaha, maar morgen ben IK er weer niet :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

AnnaMariaPetra, je meot me even helpen. .Kan je me vertellen wat nummers 1 tot en met 8 dan eigenlijk zijn?? dan rijg ik alles tenminste op de goede plek:naughty:

 

Ik heb even het originele tijdschrift erbij gehaald, Libelle uit Mei 1994 (!) en hier komt het antwoord: 1= het lijf, 2= de onderkant, 3= vleugel, 4= kam, 5= lelletje, 6= snavel, 7= pootje, 8= sjaaltje. (sjaaltje heb ik er niet bijgemaakt btw.)

 

Kom je eruit zo? Rockingbabzz heeft als het goed is het patroon gecomputeriseerd (ofzoiets...:wink2: ) je zou haar nog kunnen PM'en.

 

:mf_rosetinted:

 

:tears: wrijf het er maar in.. Ik moet nog wachten met mijn DVD.. nog 5 dagen...:mf_rosetinted:

 

Oh sorry dat wist ik niet. Was ie uitverkocht?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb even het originele tijdschrift erbij gehaald, Libelle uit Mei 1994 (!) en hier komt het antwoord: 1= het lijf, 2= de onderkant, 3= vleugel, 4= kam, 5= lelletje, 6= snavel, 7= pootje, 8= sjaaltje. (sjaaltje heb ik er niet bijgemaakt btw.)

 

Kom je eruit zo? Rockingbabzz heeft als het goed is het patroon gecomputeriseerd (ofzoiets...:wink2: ) je zou haar nog kunnen PM'en.

 

 

 

Oh sorry dat wist ik niet. Was ie uitverkocht?

 

Thanks! Maar dit zou wel moeten lukken.. Me meoder kan goed met naald en draad omgaan dus anders vraag ik het aan haar wel even!:thumb_yello:

 

En maakt niet uit! Nee ik ben volgende week jarig en als het goed is krijg ik hem van mijn broer!:punk: dus moet nog even sterk zijn.. volhouden.. niet in zijn kamer gaan kijken..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Thanks! Maar dit zou wel moeten lukken.. Me meoder kan goed met naald en draad omgaan dus anders vraag ik het aan haar wel even!:thumb_yello:

 

En maakt niet uit! Nee ik ben volgende week jarig en als het goed is krijg ik hem van mijn broer!:punk: dus moet nog even sterk zijn.. volhouden.. niet in zijn kamer gaan kijken..:naughty:

 

Hou nog even vol: het is het wachten waard!

Link to comment
Share on other sites

hahaha, maar morgen ben IK er weer niet :thumbdown:

Dat is waar. Maar ik had al officieel besloten NIET flink te zijn en het dweilen achterwege te laten. Had van de week al last van mn linkerpols. Toen ik vanmorgen wakker werd zat er een keiharde knobbel op:blink: Moet hem niet overbelasten, en aangezien je dominante hand t meest belast wordt en ik dus het zwaarste werk met links doe, kan ik maar beter wachten met dweilen:mf_rosetinted:

 

En maakt niet uit! Nee ik ben volgende week jarig en als het goed is krijg ik hem van mijn broer!:punk: dus moet nog even sterk zijn.. volhouden.. niet in zijn kamer gaan kijken..:naughty:

 

Hou nog even vol: het is het wachten waard!

Echt, die dvd is goed!!! Heb m al tig keer gezien, zelfs mn vader (die wel degelijk de essentie van muziekdvd's inziet) vraagt zich af waarom je een en dezelfde dvd zo vaak achter elkaar kunt zien (DUH, wat denk je zelf:naughty: Heeft met de 'hoofdpersoon' te maken he).

Echt, je gaat genieten:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Balen! Wat viel er weg: de computer of de MFC?

 

MFC:shocked: Was ineens niet meer ingelogd, toen ik de pagina vernieuwde opende hij helemaal niet meer:shocked:

Zou dit een stille hint van boven zijn dat er meer te doen is, dat ik bijvoorbeeld ook nog moet sprayen.....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Zeg dames, jullie hebben van die leuke aftelsiggie van TickerFactory. Ik heb er nu daar ook eentje gemaakt, maar hoe plaats ik die in mijn signature? (Je merkt: ik ben niet echt een wizzkid:wink2: )

 

Dan moet je gewoon die link invoegen alsof t een foto is volgens mij....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy