Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doet me eraan denken dat ik ook eens creatief moet worden. Dat gele shirtje is akelig kaal.... Misschien ga ik t anders aanpakken en textielborduurgaren kopen... Maar daar is de stof dan weer niet helemaal goed voor, dat is meer iets voor mn linnen witte tuniek....

Een of ander vaag poppetje moet me toch wel lukken...:blink:

Die kip is koel he? Wij hadden er nog, had m al gemaakt voor ik ook maar van t bestaan van ene Mika afwist:naughty: Stond jaaaaaaren geleden eens in de libelle ofzo. En mijn kippen-liefde (klinkt wel heel raar op deze manier, ga geen rare dingen denken:roftl: ) bestond ook al, zeker sinds we zelf kippetjes hebben:thumb_yello: Die beesten zijn ubercool:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dan moet je gewoon die link invoegen alsof t een foto is volgens mij....

 

Ik weet niet of jullie hem gezien hadden, de weightloss-ticker, het was dus gelukt om hem te plaatsen alleen was t-ie toch niet zoals ik het bedoelde. Wie weet zoek ik een andere (soort), maar ik weet nu in ieder geval hoe het moet. Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of jullie hem gezien hadden, de weightloss-ticker, het was dus gelukt om hem te plaatsen alleen was t-ie toch niet zoals ik het bedoelde. Wie weet zoek ik een andere (soort), maar ik weet nu in ieder geval hoe het moet. Thanks!

 

Ik heb die bij verjaardagen en events genomen, staat ergens aan de rechterkant van de pagina:wink2: Die zijn lekker vrolijk en je kunt ze maken zoals je zelf wilt:thumb_yello: Mooi dat t gelukt is. Heb je toch weer wat geleerd vandaag, en dan durven anderen nog te zeggen dat dit zinloos is he?:thumbdown::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Doet me eraan denken dat ik ook eens creatief moet worden. Dat gele shirtje is akelig kaal.... Misschien ga ik t anders aanpakken en textielborduurgaren kopen... Maar daar is de stof dan weer niet helemaal goed voor, dat is meer iets voor mn linnen witte tuniek....

Een of ander vaag poppetje moet me toch wel lukken...:blink:

Die kip is koel he? Wij hadden er nog, had m al gemaakt voor ik ook maar van t bestaan van ene Mika afwist:naughty: Stond jaaaaaaren geleden eens in de libelle ofzo. En mijn kippen-liefde (klinkt wel heel raar op deze manier, ga geen rare dingen denken:roftl: ) bestond ook al, zeker sinds we zelf kippetjes hebben:thumb_yello: Die beesten zijn ubercool:mf_rosetinted:

 

Klopt:thumb_yello: > Ik heb hem gemaakt toen ik voor de eerste keer zwanger was. Dat was de rechterkip uit mijn avatar. De linker is nog vrij nieuw en zelfs nog niet af...

 

Ik heb even het originele tijdschrift erbij gehaald, Libelle uit Mei 1994 (!) en hier komt het antwoord: 1= het lijf, 2= de onderkant, 3= vleugel, 4= kam, 5= lelletje, 6= snavel, 7= pootje, 8= sjaaltje. (sjaaltje heb ik er niet bijgemaakt btw.)

Link to comment
Share on other sites

:punk: Mijn geheugen laat me nog niet in de steek:punk:

*doet vreugdedansje*

Hihi mn foto die ik nog even snel voor ik ging maffen gepost heb in een andere thread is in de smaak gevallen:naughty: En dat terwijl ik twijfelde of ik t nog wel zou doen. Toch nog wat mensjes blij gemaakt:thumb_yello:

*gaat met voldaan en tevreden gevoel koffie zetten*

Link to comment
Share on other sites

Een woord: GAAF:thumb_yello:

Thanks!!

Yammie:mf_lustslow:

Haha jaah! ik wordt nog een goede naaister (sorry voor de woordkeuze:blush-anim-cl: ) Heb nu het patroon op paier staan

Ik weet niet of jullie hem gezien hadden, de weightloss-ticker, het was dus gelukt om hem te plaatsen alleen was t-ie toch niet zoals ik het bedoelde. Wie weet zoek ik een andere (soort), maar ik weet nu in ieder geval hoe het moet. Thanks!

 

Je kan het!!!!:punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb die bij verjaardagen en events genomen, staat ergens aan de rechterkant van de pagina:wink2: Die zijn lekker vrolijk en je kunt ze maken zoals je zelf wilt:thumb_yello: Mooi dat t gelukt is. Heb je toch weer wat geleerd vandaag, en dan durven anderen nog te zeggen dat dit zinloos is he?:thumbdown::naughty:

 

Je hebt helemaal gelijk! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik luister naar radio 538 :punk: was net big girls:mf_lustslow:

 

Ach, ook leuk.......:naughty::roftl:

 

Mijn dochter (12) is niet een erg grote fan van Mika (zeg maar gewoon helemaal niet....). Vanmorgen deed ze haar wekkerradio aan en hoorde: "Q-Music Good for you......This is the way you left me, I'm not Pretenting....."

 

"S**t mam, weeeeer Mika op de radio!"

 

Maar even later hoorde ik haar wel meezingen met Happy Ending.....hihihi

Link to comment
Share on other sites

Trouwens....door al dat patroongepraat enzo bedenk ik me dat ik echt eens een poging moet ondernemen een broek te maken. Er liggen nog minimaal 15 lappen hierboven, maar we (=mam en ik) kopen alleen maar nieuwe en laten ze vervolgens liggen. Heb nog wel een toffe paarse lap waar wel een broek van te maken valt. Als ie lang genoeg is, was gepland als jurkje.... Met mijn lange poten is t maar afwachten of t een broek kan worden....Zal wel weer net 10cm te kort zijn ofzo:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens....door al dat patroongepraat enzo bedenk ik me dat ik echt eens een poging moet ondernemen een broek te maken. Er liggen nog minimaal 15 lappen hierboven, maar we (=mam en ik) kopen alleen maar nieuwe en laten ze vervolgens liggen. Heb nog wel een toffe paarse lap waar wel een broek van te maken valt. Als ie lang genoeg is, was gepland als jurkje.... Met mijn lange poten is t maar afwachten of t een broek kan worden....Zal wel weer net 10cm te kort zijn ofzo:sneaky2:

 

3 kwart.......

Link to comment
Share on other sites

3 kwart.......

 

Nee dat vind ik niets. Dat draag ik dan toch niet. Weet nooit wat ik eronder moet dragen dan. In dit geval zouden mn converse kunnen, maar ik wil gewoon een lange broek. Ben nogal kritisch:cool:

Link to comment
Share on other sites

Gloeiende.....Alles gaat mis vandaag. Heb al 4 dingen laten vallen, waarvan de lamp er het slechts aan toe is. Nu weer een beschuit. Op de vloer. Terwijl de stofzuiger net terug in zn hok is:thumbdown: Valt op zich nog mee dat de hagelslag er nog niet op zat.... Ieder nadeel heb zn voordeel om even een bekende Nederlander te citeren:wink2:

*waarom is dat stomme brood dan ook op, dat geeft niet zoveel rommel als een beschuit*:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

aaah.. Maar nu gaat er iets wonderbaarlijks in mijn leven gebeuren:shocked: .. Ik ga leren om met de naaimachine te werken:naughty: .. Ik kom straks wel even terug, om je op de hoogte te houden:thumb_yello: maar tot die tijd,,

 

See you later!!!! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy