Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Dat is leuk hoor! Kan wel even frustrerend zijn als t niet gaat zoals jij wilt, maar als je t doorhebt is t tof! Dan gaat er een wereld aan mogelijkheden voor je open *bedenkt zich dat die wereld wel openligt maar veel te weinig betreden wordt*:thumb_yello: Veel plezier! Weet niet of ik er vanmiddag nog ben, mn vriend komt om half vier. Probeer tijdens dat gare goeie tijden slechte tijden nog effe online te komen, dat hoef ik niet te zien:sneaky2:

Tot later!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo weer eidereen! :wub2:

 

Ik heeft met mijn moeder ge praaten en ik probeer een reisbeschijving te maaken van wat ik zou willen doen in Holland, en dan kan ik zien als ik genoeg geld heb om te gaan! Zo, kunnen jullie mij zeggen wat je denk dat ik moet zien in Holland? In Juli over 1 1/2 maanden? Ik will alles! Natuur, Stad, Kliene plaatsen, [Random] dingen - ALLES! Waar zou ik gaan? Ik weit helemaal niets .. alleen Madurodam en de Efteling - en MIKA! :naughty:

Ik heeft familie overal vor een plaats te slaapen :wink2: Oh, en ik ben 19 - neit dat het verandered eits. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat doet een mens goed he?

Gaat alles goed met je kippetje?

Ik zit ondertussen kaartjes te schrijven, foto's te checken, mijn weblog bij te werken, foto's op te slaan, mn longarts te mailen, thee te drinken......

Wat hebben we t weer druk :roftl:

Zeker wel balen dat je morgen weer naar school moet?

Link to comment
Share on other sites

Hallo weer eidereen!

 

Ik heeft met mijn moeder ge praaten en ik probeer een reisbeschijving te maaken van wat ik zou willen doen in Holland, en dan kan ik zien als ik genoeg geld heb om te gaan! Zo, kunnen jullie mij zeggen wat je denk dat ik moet zien in Holland? In Juli over 1 1/2 maanden? Ik will alles! Natuur, Stad, Kliene plaatsen, [Random] dingen - ALLES! Waar zou ik gaan? Ik weit helemaal niets .. alleen Madurodam en de Efteling - en MIKA! :naughty:

Ik heeft familie overal vor een plaats te slaapen :wink2: Oh, en ik ben 19 - neit dat het verandered eits. :bleh:

 

Heeeee! Alles goed?

Iedereen zegt altijd Amsterdam, ik zeg Rotterdam:thumb_yello: En als je daar dan toch bent (als je dat doet), dan ben je in de buurt van Kinderdijk. Daar staan MOLENS, Hollandser kun je t niet krijgen. Als je alleen bent kan ik eventueel wel met je mee, samen de toerist uithangen:naughty:

Rotterdam is tof. In de tweede wereldoorlog is het centrum platgegooid met bommen en daarna is er een heel nieuw stadshart gebouwd. Bijzondere architectuur (Kubuswoningen), heel veel winkels... Rotterdam is -naast Dordrecht natuurlijk- echt mijn stad:thumb_yello: Jammer dat er geen voetbal is in juli, anders had je naar Sparta moeten gaan, mijn cluppie:mf_rosetinted:

Dordrecht is ook mooi, maar niet supergroot. Het is de oudste stad van Holland *trots* en het oude centrum is prachtig.

Link to comment
Share on other sites

hallo :mf_rosetinted:

waarom gaan al die newbies zoo effin snel en waarom zijn ze er :mf_rosetinted:

 

 

 

 

grapje :roftl:

hoi :bleh:

Haaaaaaaiiii!! Waarom we er zijn? Om jou te pesten:naughty:

Het is gewoon te leuk om hier NIET te komen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hallo weer eidereen! :wub2:

 

Ik heeft met mijn moeder ge praaten en ik probeer een reisbeschijving te maaken van wat ik zou willen doen in Holland, en dan kan ik zien als ik genoeg geld heb om te gaan! Zo, kunnen jullie mij zeggen wat je denk dat ik moet zien in Holland? In Juli over 1 1/2 maanden? Ik will alles! Natuur, Stad, Kliene plaatsen, [Random] dingen - ALLES! Waar zou ik gaan? Ik weit helemaal niets .. alleen Madurodam en de Efteling - en MIKA! :naughty:

Ik heeft familie overal vor een plaats te slaapen :wink2: Oh, en ik ben 19 - neit dat het verandered eits. :bleh:

 

ooooooh do u wanna travel to australia to holland?

that's mad :lmao:

maar ik ken je niet, ben je half nederlands ? :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Haaaaaaaiiii!! Waarom we er zijn? Om jou te pesten:naughty:

Het is gewoon te leuk om hier NIET te komen:thumb_yello:

 

uuuh :lmao:

ik snap er niets van :lol3:

maar al die newbies maken meer posts als mij :mf_rosetinted:

:roftl:

maar de dutch thread blijft wel alive zo! :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

uuuh :lmao:

ik snap er niets van :lol3:

maar al die newbies maken meer posts als mij :mf_rosetinted:

:roftl:

maar de dutch thread blijft wel alive zo! :mf_lustslow:

Was al een tijdje aan t meelezen maar heb me vorige week pas aangemeld. Heel stom, had ik veeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hallo weer eidereen! :wub2:

 

Ik heeft met mijn moeder ge praaten en ik probeer een reisbeschijving te maaken van wat ik zou willen doen in Holland, en dan kan ik zien als ik genoeg geld heb om te gaan! Zo, kunnen jullie mij zeggen wat je denk dat ik moet zien in Holland? In Juli over 1 1/2 maanden? Ik will alles! Natuur, Stad, Kliene plaatsen, [Random] dingen - ALLES! Waar zou ik gaan? Ik weit helemaal niets .. alleen Madurodam en de Efteling - en MIKA! :naughty:

Ik heeft familie overal vor een plaats te slaapen :wink2: Oh, en ik ben 19 - neit dat het verandered eits. :bleh:

 

Hee, Oakie Doke! Wat leuk om een Nederlands berichtje van je te zien! Spreek je nederlands of is dit vertaald door de computer?

Wat gaaf (cool!) dat je naar Nederland komt! Mika zal nu echt zeggen dat zijn fans een klein beetje gestoord zijn: ze reizen letterlijk de hele wereld door om hem te zien!

Als jij in Nederland bent, zit ik in Frankrijk. Jammer: ik had je graag ontmoet tijdens het Mika-concert (waar ik niet bij kan zijn :thumbdown: snik!).

Nederland is een klein land, maar er is wel ontzettend veel te zien en te doen. Ik woon in Drenthe, een toeristische provincie, maar dan wel voor mensen die van fietsen, wandelen en natuur houden. Ik woon vlak bij de hei en de schaapskooi. Het is hier heerlijk rustig.

Ik heb dit gevonden op internet: http://www.sababa.nl/en/todo/Sightseeing/ misschien heb je er wat aan.

(And if you like to read all this in english, PM me!)

Link to comment
Share on other sites

uuuh :lmao:

ik snap er niets van :lol3:

maar al die newbies maken meer posts als mij :mf_rosetinted:

:roftl:

maar de dutch thread blijft wel alive zo! :mf_lustslow:

 

Celeste, hier spreekt Juffrouw Anneke (niet echt juf, hoor:naughty: ) het is niet als mij, maar dan ik!

 

Sorry, ik moest het even kwijt...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Celeste, hier spreekt Juffrouw Anneke (niet echt juf, hoor:naughty: ) het is niet als mij, maar dan ik!

 

Sorry, ik moest het even kwijt...:naughty:

 

Doe ik altijd bij mijn moeder, en het begint zijn vruchten af te werpen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heeeee! Alles goed?

Iedereen zegt altijd Amsterdam, ik zeg Rotterdam En als je daar dan toch bent (als je dat doet), dan ben je in de buurt van Kinderdijk. Daar staan MOLENS, Hollandser kun je t niet krijgen. Als je alleen bent kan ik eventueel wel met je mee, samen de toerist uithangen

Rotterdam is tof. In de tweede wereldoorlog is het centrum platgegooid met bommen en daarna is er een heel nieuw stadshart gebouwd. Bijzondere architectuur (Kubuswoningen), heel veel winkels... Rotterdam is -naast Dordrecht natuurlijk- echt mijn stad. Jammer dat er geen voetbal is in juli, anders had je naar Sparta moeten gaan, mijn cluppie.

Dordrecht is ook mooi, maar niet supergroot. Het is de oudste stad van Holland *trots* en het oude centrum is prachtig.

 

Oooh dankjuwel! :wub2:

Ya, oh, ik zou zeggen, Ik wil al naar Kaatshuevel, Den Haag and Groningen gaan. Kaatshuvel vor mijn oom en tante die ik weit want ze hier komen elke zomer, Den Haag vor mijn Opa, en Groningen waar meeste oomen en tanten woonen.

 

Ik zal wel zien (maar nu slaapt mijn moeder al :thumbdown:) als ik familie in Rotterdam heeft, maar het kijkt zo als ik daar van Den Haag kan gaan (wel ... het lijkt neit ver op de map?). Hoe groot is Rotterdam? Zou ik eigelek daar moeten slaapen vor en paar nachten? Hoe veel daagen zoude ik daar kweijt(?) kunnen? *Rotterdam op de list*

 

Molens! jaa! Kan je ze in gaan? *Kinderdijk op list*

 

Ooh, en ik wil ook naar Dordrecht! Oudste stad! Hoe out is het?! Kan ik daar gaan voor het dag, of zou ik daar overnachten? *Dordrecht op list*

:thumb_yello: :thumb_yello: :thumb_yello:

 

Oh - en graag wil ik wel iemand mee te gaan - mischien is mijn opa niet zo interesserig altijd :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Was al een tijdje aan t meelezen maar heb me vorige week pas aangemeld. Heel stom, had ik veeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen:wink2:

 

ooooh dat zeggen ze allemaal :lmao:

ik had me meteen aangemeld, heb ook nog een andere account, xcelesteee geloof ik maar die heb ik nooooit geactiveerd :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Celeste, hier spreekt Juffrouw Anneke (niet echt juf, hoor:naughty: ) het is niet als mij, maar dan ik!

 

Sorry, ik moest het even kwijt...:naughty:

 

al die newbies maken meer posts dan mij :lmao:

zo goed? :lmao:

Link to comment
Share on other sites

al die newbies maken meer posts dan mij :lmao:

zo goed? :lmao:

 

Hahaha LOL. Jij bent knap hardleers, zeg! :roftl:

Je was ook meteen weg toen ik mijn juffen-berichtje geplaatst had. Ik dacht: ojee, nu heb ik haar boos gemaakt....(als dat zo is: sorry:blush-anim-cl: )

Link to comment
Share on other sites

Hahaha LOL. Jij bent knap hardleers, zeg! :roftl:

Je was ook meteen weg toen ik mijn juffen-berichtje geplaatst had. Ik dacht: ojee, nu heb ik haar boos gemaakt....(als dat zo is: sorry:blush-anim-cl: )

 

nee hoor :lol3:

ik was met iets anders bezig :lmao:

Link to comment
Share on other sites

O mooi, dan ben ik tenminste niet de enige die zich daaraan ergert...:wink2:

 

Heb je het ook bij "net als bij hun"?

Ja inderdaad. Of 'Ik vondt'.....Zwaar vervelend inderdaad:wink2:

 

Ooh, en ik wil ook naar Dordrecht! Oudste stad! Hoe out is het?! Kan ik daar gaan voor het dag, of zou ik daar overnachten? *Dordrecht op list*

:thumb_yello: :thumb_yello:

 

Oh - en graag wil ik wel iemand mee te gaan - mischien is mijn opa niet zo interesserig altijd :naughty:

Ik woon in Dordrecht. Dordt (afkorting) heeft stadsrechten sinds 1220. De belangrijkste geschiedenis dateert uit 1572, toen Het Hof (bestaat nog altijd, mijn ouders zijn er getrouwd) tijdens de Spaanse bezetting onderdak bood aan de Eerste Vrije Statenvergadering. Alle 12 steden van Holland (met uitzondering van Amsterdam) besloten zich tegen de Spaanse bezetter te keren, en dus is dat het begin van de zelfstandige Nederlandse Staat:thumb_yello:

Als je naar Dordt wilt, kan ik je wel een en ander laten zien hoor:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

*kijkt op klok*

Dames, het was me zeer aangenaam maar ik vrees dat ik genoodzaakt ben m te smeren....:boxed:

Mn vriend is zo thuis en die waardeert mijn internetverslaving niet zo heel erg:blink: :sneaky2:

Hoop vanavond tijdens GTST nog even te kunnen posten, en anders ben ik er vanavond om een uurtje of half elf nog even.

Liefs en tot later :huglove:

Link to comment
Share on other sites

*kijkt op klok*

Dames, het was me zeer aangenaam maar ik vrees dat ik genoodzaakt ben m te smeren....:boxed:

Mn vriend is zo thuis en die waardeert mijn internetverslaving niet zo heel erg:blink: :sneaky2:

Hoop vanavond tijdens GTST nog even te kunnen posten, en anders ben ik er vanavond om een uurtje of half elf nog even.

Liefs en tot later :huglove:

 

okee dan :bleh:

doeeei! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy