Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ooooooh do u wanna travel to australia to holland?

that's mad

maar ik ken je niet, ben je half nederlands ?

 

Jaja, ik ben wel mad :naughty:

Mijn familie zijn nederlandse, maar ik ben hier geboren and meeste gewoont

 

Hee, Oakie Doke! Wat leuk om een Nederlands berichtje van je te zien! Spreek je nederlands of is dit vertaald door de computer?

Wat gaaf (cool!) dat je naar Nederland komt! Mika zal nu echt zeggen dat zijn fans een klein beetje gestoord zijn: ze reizen letterlijk de hele wereld door om hem te zien!

Als jij in Nederland bent, zit ik in Frankrijk. Jammer: ik had je graag ontmoet tijdens het Mika-concert (waar ik niet bij kan zijn snik!).

Nederland is een klein land, maar er is wel ontzettend veel te zien en te doen. Ik woon in Drenthe, een toeristische provincie, maar dan wel voor mensen die van fietsen, wandelen en natuur houden. Ik woon vlak bij de hei en de schaapskooi. Het is hier heerlijk rustig.

Ik heb dit gevonden op internet: http://www.sababa.nl/en/todo/Sightseeing/ misschien heb je er wat aan.

(And if you like to read all this in english, PM me!)

 

Een beetje van beide! Hehe, maar ik woord beter! Ik gebruik the vertaaler minder en minder! :naughty: Mijn moeder praat wel nederlands aan me altijd.

 

Aleen en beetje? :naughty:

 

Aww :tears: Je moet terug gaan vor de dag :thumb_yello:

 

"Drenthe" klinkt heel familiar - zo ik denkt dat ik wel heb familie daar ook woonen! Ik hou wel van die dingen, ik hou wel van alles! "de hei en de schaapskooi." --- ??? :blink: Sorry ... wat?

 

Oooooooh! Mooie link! Ik wil nu naar het allemaal! (maar misschien neit al de pretparken..)

 

Oh .. ik was neit zeiker als ik zoude overal Europe gaan met vrienden .. maar nu wil ik absoluut alleen Holland - ik kan dan zo veel meer zien!

 

Celeste, hier spreekt Juffrouw Anneke (niet echt juf, hoor) het is niet als mij, maar dan ik!

 

Sorry, ik moest het even kwijt...

 

Juffrouw Anneke - kan jij mij hulpen? Kan jij dit ook voor mij doen? Ik giss alleen voor meiste worden, jullie schrijven zo anders van ons! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik woon in Dordrecht. Dordt (afkorting) heeft stadsrechten sinds 1220. De belangrijkste geschiedenis dateert uit 1572, toen Het Hof (bestaat nog altijd, mijn ouders zijn er getrouwd) tijdens de Spaanse bezetting onderdak bood aan de Eerste Vrije Statenvergadering. Alle 12 steden van Holland (met uitzondering van Amsterdam) besloten zich tegen de Spaanse bezetter te keren, en dus is dat het begin van de zelfstandige Nederlandse Staat

Als je naar Dordt wilt, kan ik je wel een en ander laten zien hoor

 

Der zijn 12 staten in Holland? :blink: Maar wij zijn veel groter en wij hebben alleen 7! :naughty: Dat is heel interesserige, ja, je moet me wel absoluut het allemal laten zien! :wub2:

 

*kijkt op klok*

Dames, het was me zeer aangenaam maar ik vrees dat ik genoodzaakt ben m te smeren....

Mn vriend is zo thuis en die waardeert mijn internetverslaving niet zo heel erg

Hoop vanavond tijdens GTST nog even te kunnen posten, en anders ben ik er vanavond om een uurtje of half elf nog even.

Liefs en tot later

 

Daaaag!

 

Me kip vordert nog steeds!!

 

Ben jij ook en kip aan het maken?

 

oooooh!

ben je zelf ook nederlands?

ja je bent mad :lmfao:

 

Dank u :thumb_yello:

 

Wel - ik kan nederland helemaal neit herindere, ik was 5 jaar oud de laatste keer - en ik wil terug gaan!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dank u :thumb_yello:

 

Wel - ik kan nederland helemaal neit herindere, ik was 5 jaar oud de laatste keer - en ik wil terug gaan!

 

dank U :lmfao:

 

ooooh.. dat is lang geleden :shocked:

ja misschien is het leuk om nederland te zien! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

kip? :lmao:

Jup, een Mika-Kip

Oooooooh! Mooie link! Ik wil nu naar het allemaal! (maar misschien neit al de pretparken..)

Als je naar Walibi gaat kom ik zeker mee!!! Neem ik mijn vriendin die naar Mika mee gaat ook mee!!:punk:

Ben jij ook en kip aan het maken?

 

Jup, maar wel een wat kleinere hoor, had de jouwe gezien, echt leuk! Hij zit bijna bij mij in elkaar:naughty: :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

dat vind ik een vet patroon!

ik wil ook een mika kip
:woot_jump:

wooot

 

Dan ga je hem maken!! :wink2: Ik leer meteen de naaimachine te gebruiken. .Anders ben ik over 3 weken nog niet klaar, als ik alles met de hand zou moeten doen:blink:

Link to comment
Share on other sites

dank U

 

ooooh.. dat is lang geleden

ja misschien is het leuk om nederland te zien!

 

Ja ja :thumb_yello::naughty:

 

Jup, een Mika-Kip

 

Als je naar Walibi gaat kom ik zeker mee!!! Neem ik mijn vriendin die naar Mika mee gaat ook mee!!

 

Jup, maar wel een wat kleinere hoor, had de jouwe gezien, echt leuk! Hij zit bijna bij mij in elkaar

 

Yay! mijne is ook kleiner denk ik ... wel, mijne is de twee pagnias op een. Ze is rond 20cm groot :original: Ik wil jou-es wel zien waneer ze klaar is!

 

Ah! Wel nu moet ik wel daar gaan! :wink2::thumb_yello:

Maar ik moet ook nog naar de Efteling vor mijn oom werkt daar :naughty:

 

 

En nu moet ik maar naar slaap gaan - Toodles! :original:

Link to comment
Share on other sites

Dan ga je hem maken!! :wink2: Ik leer meteen de naaimachine te gebruiken. .Anders ben ik over 3 weken nog niet klaar, als ik alles met de hand zou moeten doen:blink:

dat kan ik niet :lol3:

mijn moeder heeft wel een naaimachine :das:

Ja ja :thumb_yello::naughty:

 

 

jaaa!

australië is ver weg! \

doeeei! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, ik ben wel mad :naughty:

Mijn familie zijn nederlandse, maar ik ben hier geboren and meeste gewoont

 

 

 

Een beetje van beide! Hehe, maar ik woord beter! Ik gebruik the vertaaler minder en minder! :naughty: Mijn moeder praat wel nederlands aan me altijd.

 

Aleen en beetje? :naughty:

 

Aww :tears: Je moet terug gaan vor de dag

 

"Drenthe" klinkt heel familiar - zo ik denkt dat ik wel heb familie daar ook woonen! Ik hou wel van die dingen, ik hou wel van alles! "de hei en de schaapskooi." --- ??? :blink: Sorry ... wat?

 

Oooooooh! Mooie link! Ik wil nu naar het allemaal! (maar misschien neit al de pretparken..)

 

Oh .. ik was neit zeiker als ik zoude overal Europe gaan met vrienden .. maar nu wil ik absoluut alleen Holland - ik kan dan zo veel meer zien!

 

 

 

Juffrouw Anneke - kan jij mij hulpen? Kan jij dit ook voor mij doen? Ik giss alleen voor meiste worden, jullie schrijven zo anders van ons!

 

Ik ben niet echt juf hoor. (helemaal niet eigenlijk..) maar als ik je kan helpen, graag! Als je wilt dat ik iets nakijk (met een rode pen :naughty: ) dan laat je het maar weten. Maar waarschijnlijk zijn alle dutchies daar wel toe bereid.

Ik moet er wel erg om lachen, (wat niet weg neemt dat ik het geweldig knap van je vind!!) het lijkt af en toe net Zuidafrikaans:roftl: !

Link to comment
Share on other sites

Ik ben niet echt juf hoor. (helemaal niet eigenlijk..) maar als ik je kan helpen, graag! Als je wilt dat ik iets nakijk (met een rode pen :naughty: ) dan laat je het maar weten. Maar waarschijnlijk zijn alle dutchies daar wel toe bereid.

Ik moet er wel erg om lachen, (wat niet weg neemt dat ik het geweldig knap van je vind!!) het lijkt af en toe net Zuidafrikaans:roftl: !

 

zuifafrikaaans is lol !

ik zat met iemand op t forum te praten uit afrika! ik nederlands, zei afrikaans :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Heey iedereen!

 

Alles goed hier? :thumb_yello:

 

 

Gister was echt zooo'n rare dag;

 

T begon heel gewoon, net als elke doordeweekse dag..

K ging gewoon naar school, en daarna naar paardrijden.

Ik was van me paard gevallen, gelukkig is dat beestje

maar 1,35 groot, dus ik hoef me geen zorgen te maken

(behalve dan dat me kont heeeeeeeeeeeeel blauw is :naughty:)

 

Maar goed;

ik kreeg ineens weer ruzie met me vader enzo..niet normaal

en uiteindelijk ben k van huis weggelopen naar me beste vriendinnetje

en lover...echt heel raar, maar ik was daar 5 minuten en toen

kwam me vader me weer ophalen..:thumbdown:

Maar k ging gewoon ff 1 1/2 uur in de trein zitten + nog minsten een uur

wachttijden gewoon op een doordeweekse schooldag..t was net alsof t allemaal niet echt was..:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben niet echt juf hoor. (helemaal niet eigenlijk..) maar als ik je kan helpen, graag! Als je wilt dat ik iets nakijk (met een rode pen :naughty: ) dan laat je het maar weten. Maar waarschijnlijk zijn alle dutchies daar wel toe bereid.

Ik moet er wel erg om lachen, (wat niet weg neemt dat ik het geweldig knap van je vind!!) het lijkt af en toe net Zuidafrikaans:roftl: !

 

Hahahaha! (hehe, ik moet stoppen aan me 'subscribed threads' te kijken)

:roftl: Jajaaaa! Wel ik kan noit de worden die ik wil gebruiken herindere!

En ik geef de shuld aan al de zuidafrikaanse die naar mij school gaan - alhoewel ik kan ze helemaal neit eins verstaan waneer ze zuidaf. spreken :naughty::bleh:

 

Gooie Nacht!!

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha, en bedankt, he!:roftl:

sorrry! :lmao:

hahah ik wist gewoon niet meer wie dat kippenpatroon ook al weer had ;d

Heey iedereen!

 

Alles goed hier? :thumb_yello:

 

 

Gister was echt zooo'n rare dag;

 

T begon heel gewoon, net als elke doordeweekse dag..

K ging gewoon naar school, en daarna naar paardrijden.

Ik was van me paard gevallen, gelukkig is dat beestje

maar 1,35 groot, dus ik hoef me geen zorgen te maken

(behalve dan dat me kont heeeeeeeeeeeeel blauw is :naughty:)

 

Maar goed;

ik kreeg ineens weer ruzie met me vader enzo..niet normaal

en uiteindelijk ben k van huis weggelopen naar me beste vriendinnetje

en lover...echt heel raar, maar ik was daar 5 minuten en toen

kwam me vader me weer ophalen..:thumbdown:

Maar k ging gewoon ff 1 1/2 uur in de trein zitten + nog minsten een uur

wachttijden gewoon op een doordeweekse schooldag..t was net alsof t allemaal niet echt was..:boxed:

heeeeeee ! =D

in de trein zitten? ;S

ooooh

ik snap er niets meer van ;S :hypo';

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha! (hehe, ik moet stoppen aan me 'subscribed threads' te kijken)

:roftl: Jajaaaa! Wel ik kan noit de worden die ik wil gebruiken herindere!

En ik geef de shuld aan al de zuidafrikaanse die naar mij school gaan - alhoewel ik kan ze helemaal neit eins verstaan waneer ze zuidaf. spreken :naughty::bleh:

 

Gooie Nacht!!

 

Hahaha.

Het is hier nu bijna vijf uur 's middags, ik ga zo eten koken. Welterusten en tot gauw!

Link to comment
Share on other sites

Heey iedereen!

 

Alles goed hier? :thumb_yello:

 

 

Gister was echt zooo'n rare dag;

 

T begon heel gewoon, net als elke doordeweekse dag..

K ging gewoon naar school, en daarna naar paardrijden.

Ik was van me paard gevallen, gelukkig is dat beestje

maar 1,35 groot, dus ik hoef me geen zorgen te maken

(behalve dan dat me kont heeeeeeeeeeeeel blauw is :naughty:)

 

Maar goed;

ik kreeg ineens weer ruzie met me vader enzo..niet normaal

en uiteindelijk ben k van huis weggelopen naar me beste vriendinnetje

en lover...echt heel raar, maar ik was daar 5 minuten en toen

kwam me vader me weer ophalen..:thumbdown:

Maar k ging gewoon ff 1 1/2 uur in de trein zitten + nog minsten een uur

wachttijden gewoon op een doordeweekse schooldag..t was net alsof t allemaal niet echt was..:boxed:

 

 

Maar meid toch, wat een verhaal!

Komt het wel allemaal weer goed thuis?

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha! (hehe, ik moet stoppen aan me 'subscribed threads' te kijken)

:roftl: Jajaaaa! Wel ik kan noit de worden die ik wil gebruiken herindere!

En ik geef de shuld aan al de zuidafrikaanse die naar mij school gaan - alhoewel ik kan ze helemaal neit eins verstaan waneer ze zuidaf. spreken :naughty::bleh:

 

Gooie Nacht!!

 

 

Huh, maar jij komt tog uit australie, hoe kan je dan NL praten? :bleh:

 

goede nacht xd

 

(middag ^^)

Link to comment
Share on other sites

pooohja? :shocked:

 

Ja. :mf_rosetinted:

 

Maar meid toch, wat een verhaal!

Komt het wel allemaal weer goed thuis?

 

Jawel, ik probeer me vader al een jaar duidelijk te maken

dat we mss met zn 2en naar een pshycholoog moeten, maar

hij vond t allemaal overdreven...maar hierdoor begrijpt

hij dat t wel serieus is..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy