Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Jups. Terug naar het ''zware'' leven:thumbdown: Dinsdag moet ik bij mijn faalangst cursus een presentatie houden over iets en ik weet nog niet wat...mijn moeder zegt dat ik het over Mika moet doen, maar dat duurt te lang en ik denk niet dat mensen op school daar blij mee zijn. :naughty:

@ Starrats: Cool!:thumb_yello:

 

Met andere onderwerpen zijn ze dat misschien ook niet ... dus gewoon doen :bleh: (voor jezelf zal het waarschijnlijk het makkelijkste zijn :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:mf_rosetinted: ja

 

JULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :punk:

 

Ik denk dat ik alvast opzoek ga naar een grote doos :roftl: :roftl:

 

Ja. Misschien heb ik nog ergens een grote doos, kunnen we Mika daar in doen:naughty: Niet dat ik weet hoe je dat ding mee moet krijgen ofzo:roftl:

8 JULI!!!!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

*Zwaait*

Ben er ook nog effies, lang leve goeie tijden, daar kijkt mn vriend naar dus ik heb effe een half uurtje:thumb_yello:

Alles goed??

 

Daar moet je van profiteren hé :roftl:

 

Al bekomen van gisteren? :naughty:

(ik nog niet.. het was echt zo'n slechte dag vandaag :boxed::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Beter joh, ik heb een slachtoffer gevonden om mee te gaan naar Werchter, dat wordt dus 2x MIKA in 5 dagen:naughty: :thumb_yello::punk:

 

Leuk! :punk:

 

Ik ga ook 2 keer .. Wacht maar ..

Weet nog niet hoe ik het ga doen, maar het gaat wel gebeuren :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jups. Terug naar het ''zware'' leven:thumbdown: Dinsdag moet ik bij mijn faalangst cursus een presentatie houden over iets en ik weet nog niet wat...mijn moeder zegt dat ik het over Mika moet doen, maar dat duurt te lang en ik denk niet dat mensen op school daar blij mee zijn. :naughty:

@ Starrats: Cool!:thumb_yello:

 

ik zou het ook gewoon doen.. dat is gewoon makkelijk.. je hoeft niks op te schrijven ;) en miss zijn die mense uit je klas wel zoo onder de indruk dat ze ook mikafan worden :D

bij mij in de klas worden ze trouwens wel gek van mijn mikagepraat maarjaa als ik er mee begin kan ik moeilijk stoppen ! hij is ook zooo sexy :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hoeveel mailtjes van mij heb je precies gekregen?:naughty:

 

Oeps. Heb heel de dag hier gehangen en verder nog wat onzinnige dingen gedaan (hoewel ik t hier eigenlijk erg zinnig vind) zoals wat nieuwe shirts gekocht. Heb heel mn mailbox nog niet gecheckt. Zal t later vanavond even doen, nu even dat half uurtje pakken:wink2: Thanx trouwens alvast, heel lief van je:thumb_yello: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Leuk! :punk:

 

Ik ga ook 2 keer .. Wacht maar ..

Weet nog niet hoe ik het ga doen, maar het gaat wel gebeuren :naughty::mf_rosetinted:

 

Gaaf, gaan we elkaar vast wel zien:thumb_yello:

Ik sleep naar Werchter mn vriend mee, mn vriendin die de 8e meegaat heeft denk ik geen zin om 2x te gaan, of geen geld. Ik ook niet om 2 kaarten te betalen. Mag vriendje doen:naughty: :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Gaaf, gaan we elkaar vast wel zien:thumb_yello:

Ik sleep naar Werchter mn vriend mee, mn vriendin die de 8e meegaat heeft denk ik geen zin om 2x te gaan, of geen geld. Ik ook niet om 2 kaarten te betalen. Mag vriendje doen:naughty: :thumb_yello:

 

Handig zo'n vriend :roftl:

 

Hier is het mijn moeder die Werchter betaald :mf_rosetinted:

Naja, zei ze vandaag toch.. of het echt zo gaat zijn is nog afwachten :bleh:

 

(ze betaald liever 75 euro zodat ik naar Werchter ga dan mij naar Amsterdam te laten gaan, terwijl ik dat ticket gerust zelf wil betalen ... :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Tja ik heb voor Rimkje dat ticket voor de 8e ook al betaald. Ga in maart naar Anouk (even een nieuw shirtje met mn eigen naam scoren :wink2: ) en die heb ik ook allebei betaald. Dan komt er straks nog een rekening van 150pleuro eigen risico van de zorgverzekering, met dank aan deze regering:sneaky2: Van dat geld had ik dus een heeeeeeeeeeele toffe dag op Werchter kunnen hebben, met eten en drinken en al, maarja, ik mag mn eigen ziekenhuisbezoekjes financieren:thumbdown: Ook leuk....

Maar, ik MOET er gewoon hee, ook om Lenny en REM te zien (hoewel Mika reden nr 1 is hoor!:naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Handig zo'n vriend :roftl:

 

Hier is het mijn moeder die Werchter betaald :mf_rosetinted:

Naja, zei ze vandaag toch.. of het echt zo gaat zijn is nog afwachten :bleh:

 

(ze betaald liever 75 euro zodat ik naar Werchter ga dan mij naar Amsterdam te laten gaan, terwijl ik dat ticket gerust zelf wil betalen ... :roftl:)

 

njaa WErtcher is toch ook leuk.. lijkt me eigenlijk nog leuker :P

Link to comment
Share on other sites

Oeps. Heb heel de dag hier gehangen en verder nog wat onzinnige dingen gedaan (hoewel ik t hier eigenlijk erg zinnig vind) zoals wat nieuwe shirts gekocht. Heb heel mn mailbox nog niet gecheckt. Zal t later vanavond even doen, nu even dat half uurtje pakken:wink2: Thanx trouwens alvast, heel lief van je:thumb_yello: ::

 

Okay. Er ging de hele tijd iets mis, dus volgens mij heb ik je nu of 10 mailtjes gestuurd, of helemaal niks:naughty:

 

ik zou het ook gewoon doen.. dat is gewoon makkelijk.. je hoeft niks op te schrijven ;) en miss zijn die mense uit je klas wel zoo onder de indruk dat ze ook mikafan worden :D

bij mij in de klas worden ze trouwens wel gek van mijn mikagepraat maarjaa als ik er mee begin kan ik moeilijk stoppen ! hij is ook zooo sexy :wub2:

 

Maar de meeste mensen bij mij op school hebben iets tegen hem. Ik weet niet waarom, maar ze hebben het gewoon. Ze pesten me er wel eens mee. Daarom durf ik er niet goed over te praten. Plus dat ik nogal stotter als ik presentaties houd, en al helemaal als het over een 'beschamend' onderwerp is. Kijk, ik schaam me er niet voor dat ik fan ben, maar ook niet iedereen hoeft te weten hoe obsessed ik ben:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Okay. Er ging de hele tijd iets mis, dus volgens mij heb ik je nu of 10 mailtjes gestuurd, of helemaal niks:naughty:

 

 

 

Maar de meeste mensen bij mij op school hebben iets tegen hem. Ik weet niet waarom, maar ze hebben het gewoon. Ze pesten me er wel eens mee. Daarom durf ik er niet goed over te praten. Plus dat ik nogal stotter als ik presentaties houd, en al helemaal als het over een 'beschamend' onderwerp is. Kijk, ik schaam me er niet voor dat ik fan ben, maar ook niet iedereen hoeft te weten hoe obsessed ik ben:naughty:

 

Haha, als ik niets heb dan hoor je t wel, en anders zal mn hotmail nu wat trager zijn:wink2:

Enne obsessed....Dat heet gewoon interesse joh, je bent begaan met hem en zijn muziek. Obsessed, hoe komen ze erbij? Werd ook al tegen mij gezegd van de week...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Maar de meeste mensen bij mij op school hebben iets tegen hem. Ik weet niet waarom, maar ze hebben het gewoon. Ze pesten me er wel eens mee. Daarom durf ik er niet goed over te praten. Plus dat ik nogal stotter als ik presentaties houd, en al helemaal als het over een 'beschamend' onderwerp is. Kijk, ik schaam me er niet voor dat ik fan ben, maar ook niet iedereen hoeft te weten hoe obsessed ik ben:naughty:

 

 

oohh das best kut... :thumbdown:

ik word ook wel eens geplaagd vandatie gay zou zijn en dat ik toch geen kans maak en blabla.. maar jaa dat is niet echt supererg hoor.. ik breng er wel wat tegen in .. dat ik bijvoorbeeld zijn vriendin ben en datie doet alsoftie gay is omdat dan niemand anders hem leuk vind.. (wat een fantasie:shocked: )

maar hij heeft ook nog niks toegegeven duswieweet ;)

maar alvast veel suc6 met die presentatie geval ;)

Link to comment
Share on other sites

njaa WErtcher is toch ook leuk.. lijkt me eigenlijk nog leuker :P

 

Zal vast ook wel leuk zijn ja, al weet ik het allemaal niet zo goed eigenlijk..

Waarom lijkt je dat nog leuker? (mij net niet, maar ik heb misschien gewoon een verkeerd beeld :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

oohh das best kut... :thumbdown:

ik word ook wel eens geplaagd vandatie gay zou zijn en dat ik toch geen kans maak en blabla.. maar jaa dat is niet echt supererg hoor.. ik breng er wel wat tegen in .. dat ik bijvoorbeeld zijn vriendin ben en datie doet alsoftie gay is omdat dan niemand anders hem leuk vind.. (wat een fantasie:shocked: )

maar hij heeft ook nog niks toegegeven duswieweet ;)

maar alvast veel suc6 met die presentatie geval ;)

 

Ach, ik krijg ook altijd vanalles te horen (naja, eigenlijk valt het wel mee en eigenlijk is het altijd hetzelfde, vooral mijn vader vind het erg leuk om mij te "pesten" ) maar ik lach er dan eens gewoon mee, of trek eens een lelijk gezicht.. en dan is het weer goed voor een tijdje :bleh:

 

Ik ga er niet tegenin (en verzin al helemaal geen verhalen), daar verspil ik mijn energie niet aan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Zal vast ook wel leuk zijn ja, al weet ik het allemaal niet zo goed eigenlijk..

Waarom lijkt je dat nog leuker? (mij net niet, maar ik heb misschien gewoon een verkeerd beeld :wink2:)

 

Spreken we gewoon wat af en gaan we heel de dag over mr. M praten enzo:wink2:

Maar er komt genoeg toffe muziek, eigenlijk alle vier de dagen, maar dat is dan weer net te lang voor mij, dan zou ik de 8e niet kunnen en dat kan ik Rimkje (en mezelf:naughty: ) natuurlijk niet aandoen.....

Link to comment
Share on other sites

Spreken we gewoon wat af en gaan we heel de dag over mr. M praten enzo:wink2:

Maar er komt genoeg toffe muziek, eigenlijk alle vier de dagen, maar dat is dan weer net te lang voor mij, dan zou ik de 8e niet kunnen en dat kan ik Rimkje (en mezelf:naughty: ) natuurlijk niet aandoen.....

 

Maybe.. maar ik ben een muziekanalfabeet :blush-anim-cl:

Naja, niet dat ik niks ken ofzo.. maar hou me gewoon nergens anders mee bezig zeg maar..

Link to comment
Share on other sites

Ach, ik krijg ook altijd vanalles te horen (naja, eigenlijk valt het wel mee en eigenlijk is het altijd hetzelfde, vooral mijn vader vind het erg leuk om mij te "pesten" ) maar ik lach er dan eens gewoon mee, of trek eens een lelijk gezicht.. en dan is het weer goed voor een tijdje :bleh:

 

Ik ga er niet tegenin (en verzin al helemaal geen verhalen), daar verspil ik mijn energie niet aan :wink2:

 

Ik verzin ook nooit verhalen. Ik zeg gewoon: Tsja, wie weet.

Het maakt me ook helemaal niet uit. Zij missen wat, toch?

En als ie al hetero was, had nog niemand hier kans:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ach, ik krijg ook altijd vanalles te horen (naja, eigenlijk valt het wel mee en eigenlijk is het altijd hetzelfde, vooral mijn vader vind het erg leuk om mij te "pesten" ) maar ik lach er dan eens gewoon mee, of trek eens een lelijk gezicht.. en dan is het weer goed voor een tijdje :bleh:

 

Ik ga er niet tegenin (en verzin al helemaal geen verhalen), daar verspil ik mijn energie niet aan :wink2:

 

Ach, ze zijn gewoon jaloers op de perfectie van Mika. Zelf benaderen ze dat bij lange na niet!!! Lekker laten kletsen en je eigen plan trekken. Als ik me alles had aangetrokken over de muziek die ik leuk vond en vind, was ik allang totaal doorgedraaid... (niet dat ik nu helemaal 100 ben maar ach...)

Link to comment
Share on other sites

Maybe.. maar ik ben een muziekanalfabeet :blush-anim-cl:

Naja, niet dat ik niks ken ofzo.. maar hou me gewoon nergens anders mee bezig zeg maar..

 

Is ook niet nodig als je zulke geweldige muziek van zo'n geweldige artiest hebt toch? Moet ook bekennen dat er de laatste tijd zelfs geen U2 in mn cd-speler heeft gezeten, en dat terwijl mn slogan altijd was 'een dag geen U2 is een dag niet geleefd'. Dan zou ik aardig dood zijn inmiddels....:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy