Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Heb toch nog een goede daad verricht vandaag. Kwamen een paar kinderen aan de deur voor een of andere sponsorloop. Die stakkers moeten half maart 6km lopen met 6liter water op hun rug:blink: Ik zou dat niet eens volhouden met die snertlongen zeg:blink: Heb dat arme manneke maar een bijdrage gegeven, is hij ook weer blij. En de echte stakkers in Afrika ook...

Oja, over Frans gesproken.... Zo heel af en toe gebruik ik het nog als ik een briefje schrijf voor ons Foster Parentskindje, zo af en toe stuur ik wat viltstiften enzo, en dan komt er later een tekening retour afzender:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je dacht dat ik een vlaming was?? (ik voel me plotseling heel trots, hoor :naughty::mf_rosetinted: )

 

Er zijn ook soms vlamingen die Frans weigeren/niet kunnen spreken, maar dat betekent niet dat alle vlamingen te lui of "intelectueel onbekwaam" (om de woorden van onze premier te gebruiken) zijn om het te doen, nietwaar? :naughty:

 

Medische vertaling is zeer interessant, misschien kan je het inderdaad proberen?

 

:roftl:

:naughty:..dat is waar..maar zo heb je wel meer vooroordelen en clichés..over vanalles en iedereen..maar het is de moeite niet waart om erover te beginnen..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Medische vertaling is zeer interessant, misschien kan je het inderdaad proberen?

Tja.... Ik zag een jaartje geleden een vacature voor een functie die me interessant leek. Veel mensen begrijpen de bijsluiters van hun medicatie niet goed, en dat is natuurlijk een slechte zaak. Ze wilden mensen die het in begrijpelijke taal konden vertalen. Dat leek me wel leuk, dat zou me ook wel goed af gaan. Maarja, voorlopig geen werk voor mij.

 

Ben je er trouwens al uit welke film het gaat worden of ben je nog altijd op zoek?:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Tja.... Ik zag een jaartje geleden een vacature voor een functie die me interessant leek. Veel mensen begrijpen de bijsluiters van hun medicatie niet goed, en dat is natuurlijk een slechte zaak. Ze wilden mensen die het in begrijpelijke taal konden vertalen. Dat leek me wel leuk, dat zou me ook wel goed af gaan. Maarja, voorlopig geen werk voor mij.

 

Ben je er trouwens al uit welke film het gaat worden of ben je nog altijd op zoek?:wink2:

 

Ik zal Zwartboek proberen te vinden. Maar als je andere ideeen hebt, zal ik deze graag horen :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Tom heeft btw nog een Fret bij..hij heet Fred..:roftl:

 

Haha...Wij wilden een van onze eerste fretten Fred noemen, maar dat deed iedereen toen al. We hebben ze allemaal een 'begin-rijm-naam' gegeven, dus de eerste letters waren FR. We hadden: Frodo (nog voor de LOTR-hype), Frin, Frederik Hobbel (Roepnaam Hobbel want hij hobbelde echt als hij liep, maarja dat is niet met FR....), Fritz, Frouke en nu dus nog Freud.

Fretten zijn meesterlijk! Even snel een fotootje van Fritzie en mij...:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha...Wij wilden een van onze eerste fretten Fred noemen, maar dat deed iedereen toen al. We hebben ze allemaal een 'begin-rijm-naam' gegeven, dus de eerste letters waren FR. We hadden: Frodo (nog voor de LOTR-hype), Frin, Frederik Hobbel (Roepnaam Hobbel want hij hobbelde echt als hij liep, maarja dat is niet met FR....), Fritz, Frouke en nu dus nog Freud.

Fretten zijn meesterlijk! Even snel een fotootje van Fritzie en mij...:mf_rosetinted:

 

dat is een leuke fret:thumb_yello:..en ook een leuke foto:mf_rosetinted:..

bij Tom hebben ze er nu 2..Alfro en Fred:naughty: ..

Link to comment
Share on other sites

Ik zal Zwartboek proberen te vinden. Maar als je andere ideeen hebt, zal ik deze graag horen :thumb_yello:

Ehmm sorry, nee. Misschien anderen?

Maar Zwartboek is hier in elk geval best makkelijk te krijgen:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Haha...Wij wilden een van onze eerste fretten Fred noemen, maar dat deed iedereen toen al. We hebben ze allemaal een 'begin-rijm-naam' gegeven, dus de eerste letters waren FR. We hadden: Frodo (nog voor de LOTR-hype), Frin, Frederik Hobbel (Roepnaam Hobbel want hij hobbelde echt als hij liep, maarja dat is niet met FR....), Fritz, Frouke en nu dus nog Freud.

Fretten zijn meesterlijk! Even snel een fotootje van Fritzie en mij...:mf_rosetinted:

 

Jullie zijn schatjes:blush-anim-cl:

Frederik Hobbel vind ik geloof ik wel de leukste:roftl:

 

(Wij hebben 2 gerbils -woestijnratjes- en die heten Ger rit en Bil ly:roftl: !)

Link to comment
Share on other sites

Haha...Wij wilden een van onze eerste fretten Fred noemen, maar dat deed iedereen toen al. We hebben ze allemaal een 'begin-rijm-naam' gegeven, dus de eerste letters waren FR. We hadden: Frodo (nog voor de LOTR-hype), Frin, Frederik Hobbel (Roepnaam Hobbel want hij hobbelde echt als hij liep, maarja dat is niet met FR....), Fritz, Frouke en nu dus nog Freud.

Fretten zijn meesterlijk! Even snel een fotootje van Fritzie en mij...:mf_rosetinted:

 

:wub2: :wub2:

Oh, ik hou van fretten ! Maar met drie katten en een hond thuis zou het onmogelijk zijn om een fret hier te hebben :naughty:

 

Ehmm sorry, nee. Misschien anderen?

Maar Zwartboek is hier in elk geval best makkelijk te krijgen:wink2:

 

Ja, maar hier helaas niet :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Jullie zijn schatjes:blush-anim-cl:

Frederik Hobbel vind ik geloof ik wel de leukste:roftl:

 

(Wij hebben 2 gerbils -woestijnratjes- en die heten Ger rit en Bil ly:roftl: !)

volgens mij weet ik welke je bedoelt..leuke namen:thumb_yello:..vooral Billy:naughty: ..

Link to comment
Share on other sites

Jullie zijn schatjes:blush-anim-cl:

Frederik Hobbel vind ik geloof ik wel de leukste

(Wij hebben 2 gerbils -woestijnratjes- en die heten Ger rit en Bil ly:roftl: !)

Hihi thanks! Gaaf! Ik heb ook gerbils. Nu vier mongoolse, een dikstaartje en een Egyptische. Zijn broertje is een maand terug doodgegaan en ik kan geen pups krijgen nu. Ze zijn vrij apart...Gerbils zijn koel! Alleen in een week tijd zijn er twee doodgegaan en eentje vertrouw ik niet nu, die is al oud en ziet er wat mottig uit:thumbdown: Ik heb een complete dierentuin hier :thumb_yello:

Oh, ik hou van fretten ! Maar met drie katten en een hond thuis zou het onmogelijk zijn om een fret hier te hebben

Wij waren in eerste instantie ook bang dat de katten de fretten wat zouden aandoen. Maar het is andersom:naughty: Een van de katten moet echt de gang op want Freud grijpt hem echt. En een van de andere katten heeft een bloedhekel aan fretten, die mept Freud gewoon onder de kast als Freud niets in de gaten heeft en nietsvermoedend langsloopt. Maar als Freud boos wordt dan kan de kat dus mooi benen maken, want anders heeft ie een probleem:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wij waren in eerste instantie ook bang dat de katten de fretten wat zouden aandoen. Maar het is andersom:naughty: Een van de katten moet echt de gang op want Freud grijpt hem echt. En een van de andere katten heeft een bloedhekel aan fretten, die mept Freud gewoon onder de kast als Freud niets in de gaten heeft en nietsvermoedend langsloopt. Maar als Freud boos wordt dan kan de kat dus mooi benen maken, want anders heeft ie een probleem:mf_rosetinted:

 

:lmfao: :lmfao:

Ik ben niet bang ervoor dat mijn katten iets aan de fret zouden doen, maar voor hen zou het een echte trauma zijn... lol. Op een dag heb ik een van deze kleine "fake mice" gekocht. Ik dacht dat ze ermee zouden spelen, maar in plaats daarvan raakten mijn katten in paniek en ik heb hen tijdens 2 dagen niet gezien :roftl: En het was alleen maar een spelletje!

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: :lmfao:

Ik ben niet bang ervoor dat mijn katten iets aan de fret zouden doen, maar voor hen zou het een echte trauma zijn... lol. Op een dag heb ik een van deze kleine "fake mice" gekocht. Ik dacht dat ze ermee zouden spelen, maar in plaats daarvan raakten mijn katten in paniek en ik heb hen tijdens 2 dagen niet gezien :roftl: En het was alleen maar een spelletje!

 

:lmao: :lmao: Wat een intelligente wezentjes zijn het toch he? Toen wij James hadden gehaald ben ik ook speeltjes voor hem gaan kopen, daar moest hij ook niets van hebben, hij begon als een gek te blazen...

Hij verzorgt zijn eigen speeltjes, hij jat overal in de buurt pluche beestjes en die neemt ie dan mee. Er is al heel wat keren aangebeld met 'Uw kat heeft mijn knuffeltje gestolen":roftl: De grootste giller was toen hij met een pruik aan kwam zetten, ik heb tranen in mn ogen gehad van het lachen! En vreemd genoeg is niemand het ding op komen halen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:lmao: Wat een intelligente wezentjes zijn het toch he? Toen wij James hadden gehaald ben ik ook speeltjes voor hem gaan kopen, daar moest hij ook niets van hebben, hij begon als een gek te blazen...

Hij verzorgt zijn eigen speeltjes, hij jat overal in de buurt pluche beestjes en die neemt ie dan mee. Er is al heel wat keren aangebeld met 'Uw kat heeft mijn knuffeltje gestolen":roftl: De grootste giller was toen hij met een pruik aan kwam zetten, ik heb tranen in mn ogen gehad van het lachen! En vreemd genoeg is niemand het ding op komen halen:roftl:

 

Een pruik? OMG! :lmao::roftl:

De mijnen stelen niks, behalve dingen die eetbaar zijn :wink2:

Maar ze hebben altijd stomme spelletjes, en omdat ze niet zo handig zijn, hebben we al wat rampjes gehad : ze vallen regelmatig in het bad, in de wc, van de (het?) dak, ezv.

Zeer intelligente beestjes, ja ! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Een pruik? OMG! :lmao::roftl:

De mijnen stelen niks, behalve dingen die eetbaar zijn :wink2:

Maar ze hebben altijd stomme spelletjes, en omdat ze niet zo handig zijn, hebben we al wat rampjes gehad : ze vallen regelmatig in het bad, in de wc, van de (het?) dak, ezv.

Zeer intelligente beestjes, ja ! :roftl:

Haha ik zie ze al gaan ja:roftl:

Gelukkig maar dat ze altijd weer op hun pootjes terecht komen:thumb_yello: :mf_rosetinted:

 

@Nathalie: Haai!! Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy