Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Ik verzin ook nooit verhalen. Ik zeg gewoon: Tsja, wie weet.

Het maakt me ook helemaal niet uit. Zij missen wat, toch?

En als ie al hetero was, had nog niemand hier kans:naughty:

 

Ey, spreek voor jezelf .. wil je :sneaky2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is ook niet nodig als je zulke geweldige muziek van zo'n geweldige artiest hebt toch? Moet ook bekennen dat er de laatste tijd zelfs geen U2 in mn cd-speler heeft gezeten, en dat terwijl mn slogan altijd was 'een dag geen U2 is een dag niet geleefd'. Dan zou ik aardig dood zijn inmiddels....:mf_rosetinted:

 

Bij mij is dat dus bij Mika .. en tot nu toe hou ik me daar erg goed aan :naughty:

(heb 'm echt constant op als ik onderweg ben.. hier thuis is het wat minder maar in de auto of in de bus, of als ik te voet ergens naartoe ga is hij altijd bij mij.. :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Maarre.... het is half negen :thumbdown: :thumbdown:

Denk dat ik weer even moet kappen, hoop vanavond nog even de kans te krijgen, maar anders dan ben ik er van t weekend nauwelijks.... Gemeen:sneaky2:

Fijn weekend allemaal!

Tot snel hoop ik! (maandag ben ik er in elk geval weer, morgen zie ik denk ik ook nog wel effe kans maar niet 's avonds...:sneaky2: )

Doeidoei!

Link to comment
Share on other sites

Maarre.... het is half negen :thumbdown: :thumbdown:

Denk dat ik weer even moet kappen, hoop vanavond nog even de kans te krijgen, maar anders dan ben ik er van t weekend nauwelijks.... Gemeen:sneaky2:

Fijn weekend allemaal!

Tot snel hoop ik! (maandag ben ik er in elk geval weer, morgen zie ik denk ik ook nog wel effe kans maar niet 's avonds...:sneaky2: )

Doeidoei!

 

Nou, veel plezier dan maar? :bleh:

 

Dan zal het tot maandag zijn .. morgen ben ik er overdag niet, alleen 's avonds (misschien) :wink2:

 

Byebye... :original:

Link to comment
Share on other sites

Maarre.... het is half negen :thumbdown: :

Denk dat ik weer even moet kappen, hoop vanavond nog even de kans te krijgen, maar anders dan ben ik er van t weekend nauwelijks.... Gemeen:

Fijn weekend allemaal!

Tot snel hoop ik! (maandag ben ik er in elk geval weer, morgen zie ik denk ik ook nog wel effe kans maar niet 's avonds...:sneaky2: )

Doeidoei!

Doei:huglove:

haha tsjaa.. das waar :D

maar ik vind het wel leuk om er tegenin te gaan..

alleen af en toe word je daar best moe van ;)

misschien kan ik ook maar beter gewoon er niet tegenin gaan :P

goed id ;)

 

Gewoon negeren die hap!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

nou uhh... ikweet eigelijk niet ieens wie het is ....:blush-anim-cl:

 

Je zal haar snel genoeg leren kennen :wink2:

 

Bienie, waar heb je die foto vandaan!:shocked:

Ik heb geen idee of ze nog komt:blink:

 

Leuk hé :wub2:

Stond in de Afterparty-thread.. is dus van gisterenavond (nacht) :wink2:

 

Ik hoop dat ze nog komt :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

waar gaat het over?

 

Dat is een showprogramma, heet "alles moet weg".

Je krijgt dan in de week een bepaald reclameblok te zien en dan moet je een codewoord sms'en en dan kan je naar de studio en alles winnen wat er in dat reclameblok te zien was .. Er zijn dan dan ook spelletjes en van die dingen.

 

Maar er is ook een heel groot roze spaarvarken en daar zit geld in en daar moet je dan op "rijden" (weet niet goed, het is vandaag de eerste aflevering). Die staat dan ergens in het land ... En nu waren ze bij iemand op een huwelijksfeest maar die mensen wisten dat niet en nu hebben ze dus alles geregeld dat die mensen allemaal (met bussen enzo) naar dat spaarvarken kunnen om dan zoveel mogelijk geld bij mekaar te krijgen ..

 

Maar het leuke is: ik ken dat meisje wat trouwt (getrouwd is), die werkt bij mij .. Was wel grappig .. was echt zo van: huh, ik ken die precies?

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heeft er eigenlijk iemand toevallig een idee of Carina nog langskomt? :mf_rosetinted:

 

Ik ben er wel, maar heb grote problemen met de pv waar ik op zit, kan maar 1 venster tegelijk open hebben... anders loopt hij meteen vast :blink:

 

En heb een oog onstoken van de droge lucht in het vliegtuig, dus een lens uit... maakt lezen en foutloos typen niet gemakkelijker...

 

Morgen komt wel verslag van me.

 

Starrats, ik heb het niet meer kunnn vragen, sorry :blush-anim-cl: Hij heeft wel een "speech" gehouden over hoe geweldig zijn fans zijn en hoe hij de kados waardeerd.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er wel, maar heb grote problemen met de pv waar ik op zit, kan maar 1 venster tegelijk open hebben... anders loopt hij meteen vast :blink:

 

En heb een oog onstoken van de droge lucht in het vliegtuig, dus een lens uit... maakt lezen en foutloos typen niet gemakkelijker...

 

Morgen komt wel verslag van me.

 

Starrats, ik heb het niet meer kunnn vragen, sorry :blush-anim-cl: Hij heeft wel een "speech" gehouden over hoe geweldig zijn fans zijn en hoe hij de kados waardeerd.

 

Ik had al zoiets gemerkt ja :roftl:

 

Ben benieuwd naar het volledige verslag morgen :wink2:

En hopelijk is je oog weer snel ok .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Kreeg net door dat ze de Brit Awards op JIM aan het uitzenden zijn .. duurt nog welgeteld een kwartier :boxed:

 

Maarja, morgen om 17.30u weer!! Moet ik maar zorgen dat ik dan thuis ben..

(en zondag om 12.30u ook nog eens voor de geïnteresseerden :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy