Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Getver. Ik hoop dat je snel wat opknapt. Voel me ook nog echt niet lekker, maar dat die koorts weg is, is al heel wat. Dat wil zeggen dat het deze keer eens geen bloedvergiftiging wordt en daar ben ik blij mee! Kan t ziekenhuis uittekenen en wil daar even zo ver mogelijk uit de buurt blijven:wink2:

Leef je nog altijd op water en soep?

jep..en af en toe een beschuit..maar die hou ik tog niet binnen:thumbdown: ..daarom heb ik ook razende honger:tears:..soep vult echt niet:thumbdown: ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ooooh *gaat kijken*

 

ja of via een interview ofzo :lol3:

 

oooooooh lol XD u2 :mf_rosetinted:

 

 

Ja zoiets zal het zijn....

Tja, U2 is de band die mijn hele leven al een enorm belangrijke rol in mijn leven speelt. Heb op mn 8e een boek van mn opa en oma gekregen. Ging over een jochie wiens moeder MS had. Hij was gek op U2 en er stonden allemaal stukjes tekst van hun nummers in. Heb toen uit nieuwsgierigheid eens naar de muziek geluisterd, en dat is nooit meer overgegaan. Heb een enorme verzameling cd's, boeken, dvd's, bootlegs en weet ik veel wat allemaal. Hun muziek kan mijn humeur in een keer veranderen. Er zijn nummers die heb ik al zo ontzettend vaak gehoord en elke keer weer krijg ik kippenvel of tranen in mn ogen. Heb heel wat meegemaakt qua gezondheid en een vriendje dat door een hersenbloeding stierf, maar hun muziek geeft me kracht, moed en hoop. Ik zou niet meer zonder kunnen en willen.

Verder zijn er nog wat bands die erg belangrijk voor me zijn, zoals Snow Patrol en Coldplay, maar die doen minder met me dan U2.

 

Het 'gekke' is dat de muziek van Mika dezelfde uitwerking op me heeft als U2, al is het totaal andere muziek. Ook hij kan mijn humeur veranderen en geeft me kracht om door te knokken tegen die snertziektes. Ik laat me niet kleinkrijgen, en dat komt mede door zijn muziek:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

jep..en af en toe een beschuit..maar die hou ik tog niet binnen:thumbdown: ..daarom heb ik ook razende honger:tears:..soep vult echt niet:thumbdown: ..

 

Misschien is yoghurt wat voor je? Ik weet niet of je dat lust, maar als ik me zo beroerd voel en misselijk ben (ik gebruik heel vaak een bepaald antibioticum waar ik kotsmisselijk van wordt, en daarnaast zit de sarcoidose ook in mijn maag en als dat daar 'actief' is, ben ik ook continu misselijk) neem ik yoghurt. Magere gaat mij t best af, dat kan ik dan binnenhouden. Maarja het kan net zo goed zijn dat je er niet aan moet denken... Is wel zuur natuurlijk. Ik heb er drie weken op geleefd, het vult in elk geval beter dan soep.

Knuffie voor jou :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Misschien is yoghurt wat voor je? Ik weet niet of je dat lust, maar als ik me zo beroerd voel en misselijk ben (ik gebruik heel vaak een bepaald antibioticum waar ik kotsmisselijk van wordt, en daarnaast zit de sarcoidose ook in mijn maag en als dat daar 'actief' is, ben ik ook continu misselijk) neem ik yoghurt. Magere gaat mij t best af, dat kan ik dan binnenhouden. Maarja het kan net zo goed zijn dat je er niet aan moet denken... Is wel zuur natuurlijk. Ik heb er drie weken op geleefd, het vult in elk geval beter dan soep.

Knuffie voor jou :huglove:

 

hmm..yoghurt lust ik niet nee..maar mss moet ik eens wat plattekaas proberen..of ik dat binnen kan houden..ga het zometeen eens proberen..bedankt voor de tip:wink2:..thnx..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hmm..yoghurt lust ik niet nee..maar mss moet ik eens wat plattekaas proberen..of ik dat binnen kan houden..ga het zometeen eens proberen..bedankt voor de tip:wink2:..thnx..:mf_rosetinted:

 

Ziek..? ;-[

 

Beterschap! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

BIENIE!!! How's life??

 

Nog steeds goed :woot_jump:

 

Was net even in de picture-captions-thread.. jij hebt je draai daar ookal gevonden zag ik .. :naughty:

 

Hello :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier? Gezellig gereld vanmiddag zag ik? :naughty::blink:

 

Carina! :biggrin2:

 

Wat heb ik gemist? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

bedoel je dat ik 't even open zet? :wink2:

Had je link nog niet gezien, heb m nu wel gezien :thumb_yello:

Nog steeds goed :woot_jump:

 

Was net even in de picture-captions-thread.. jij hebt je draai daar ookal gevonden zag ik .. :naughty:

:naughty: Kon t niet laten:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hello :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier? Gezellig gereld vanmiddag zag ik? :naughty::blink:

 

Haai!! Alles okee?

Ja een relletje op zn tijd hoort erbij he?:blink:

Dat vind ik wel een nadeel van internet zo af en toe....Dingen komen soms heel anders over dan je ze bedoelt, maar ach...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy