Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heilige boontjes:mf_rosetinted:

Ach, het was gewoon miscommunicatie, kwam anders over dan de bedoeling was, toch?

 

Maar wat is er gebeurd dan? :blink:

Heb echt geen zin om terug te lezen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Carina! :biggrin2:

 

Wat heb ik gemist? :mf_rosetinted:

 

Bienie!!!

 

Ach, niks echts bijzonders, vraag Anouk en Cherish maar :naughty:

 

Haai!! Alles okee?

Ja een relletje op zn tijd hoort erbij he?:blink:

Dat vind ik wel een nadeel van internet zo af en toe....Dingen komen soms heel anders over dan je ze bedoelt, maar ach...

 

hellow..

waar heb je het over?..:fisch::angel_not:

 

Idd, nadeel van internet...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens helemaal niet over Mika gedroom vannacht .. zelfs geen brave droom ... :tears:

 

 

 

 

 

 

 

(droom nooit over Mika hoor .. droom zelfs bijna nooit, of ik herinner ze mij toch niet .. Heb nog maar 1x over Mika gedroomd waarvan ik me stukjes herinnerde ..)

Link to comment
Share on other sites

Maar wat is er gebeurd dan? :blink:

Heb echt geen zin om terug te lezen :roftl:

Je MOET.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nee hoor, het ging over Fransen en Walen die het vertikten om Engels of Nederlands te spreken. Ging eigenlijk helemaal nergens over maar het kwam nogal generaliserend over (wat dus niet de bedoeling was) en dat leidde tot discussie. Die na 3 minuten ofzo totaal voorbij was omdat duidelijk werd dat het anders bedoeld was. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Je MOET.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nee hoor, het ging over Fransen en Walen die het vertikten om Engels of Nederlands te spreken. Ging eigenlijk helemaal nergens over maar het kwam nogal generaliserend over (wat dus niet de bedoeling was) en dat leidde tot discussie. Die na 3 minuten ofzo totaal voorbij was omdat duidelijk werd dat het anders bedoeld was. :wink2:

 

Ah, oh ... Dat gebeurt nogal eens ja :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens helemaal niet over Mika gedroom vannacht .. zelfs geen brave droom ... :tears:

 

 

 

 

 

 

 

(droom nooit over Mika hoor .. droom zelfs bijna nooit, of ik herinner ze mij toch niet .. Heb nog maar 1x over Mika gedroomd waarvan ik me stukjes herinnerde ..)

 

Ahhhh dat is rot. Knuffie voor jou:wink2:

Ik droom ook nooit over hem, heb alleen domme dromen die helemaal nergens over gaan. Zwaar saai. Zelfs een brave Mikadroom is van harte welkom:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh dat is rot. Knuffie voor jou:wink2:

Ik droom ook nooit over hem, heb alleen domme dromen die helemaal nergens over gaan. Zwaar saai. Zelfs een brave Mikadroom is van harte welkom:naughty:

 

En die andere soort helemaal zeker? :naughty:

 

Achja, ik heb er toch al 1 gehad.. al herinner ik mij daar ondertussen wel bijna niks meer van :roftl:

Maar ik weet nog dat hij goed was :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb trouwens helemaal niet over Mika gedroom vannacht .. zelfs geen brave droom ... :tears:

 

 

 

 

 

 

 

(droom nooit over Mika hoor .. droom zelfs bijna nooit, of ik herinner ze mij toch niet .. Heb nog maar 1x over Mika gedroomd waarvan ik me stukjes herinnerde ..)

 

en wat was die droom dan dat je over mika droomde?:bleh: ..of mogen wij dat niet weten?:naughty: ..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

en wat was die droom dan dat je over mika droomde?:bleh: ..of mogen wij dat niet weten?:naughty: ..:mf_rosetinted:

 

:naughty: Haha neen ..

Zoals daarnet gezegd herinner ik me daar ondertussen al bijna helemaal niks meer van .. Enige wat ik me nog herinner is 1 of ander concert, maar heel klein (publiek zat allemaal aan tafels). En daar ging ie rozetten uitdelen, gooide die gewoon in het publiek .. En bij mij had ie een rozet met zijn naam en mijn naam op en die kwam die persoonlijk aan mij afgeven :mf_rosetinted:

 

Dat herinner ik me nog .. ook dat er nog een vervolg was na het concert, maar herinner me niet meer wat er toen gebeurd is .. :sad::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Je MOET.

 

 

 

 

Nee hoor, het ging over Fransen en Walen die het vertikten om Engels of Nederlands te spreken. Ging eigenlijk helemaal nergens over maar het kwam nogal generaliserend over (wat dus niet de bedoeling was) en dat leidde tot discussie. Die na 3 minuten ofzo totaal voorbij was omdat duidelijk werd dat het anders bedoeld was. :wink2:

idd..was eiglijk niks..:mf_rosetinted:

 

btw..plattekaas kan ik dus ook al niet binnenhouden:tears:..maar tog thnx..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Voor de newbies, hebben jullie Starrats wel eens naar haar Mika dromen gevraagd? :naughty:

 

Haha ja, daar was ik ook aan aan het denken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Haha neen ..

Zoals daarnet gezegd herinner ik me daar ondertussen al bijna helemaal niks meer van .. Enige wat ik me nog herinner is 1 of ander concert, maar heel klein (publiek zat allemaal aan tafels). En daar ging ie rozetten uitdelen, gooide die gewoon in het publiek .. En bij mij had ie een rozet met zijn naam en mijn naam op en die kwam die persoonlijk aan mij afgeven :mf_rosetinted:

 

Dat herinner ik me nog .. ook dat er nog een vervolg was na het concert, maar herinner me niet meer wat er toen gebeurd is .. :sad::naughty:

leuk:thumb_yello:..ik heb eiglijk nog nooit een mika droom gehad..:blink::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Pffff zeg, heb per ongeluk aangeboden te helpen met de verhuizing van de apotheek waar mammie werkt, straks moet ik morgen om 8 uur gaan helpen:shocked: Zo zie je maar dat je eerst na moet denken voor je iets zegt, dat is weer een wijze les geweest.... Hoop maar dat ze het alleen af kunnen...

Link to comment
Share on other sites

Pffff zeg, heb per ongeluk aangeboden te helpen met de verhuizing van de apotheek waar mammie werkt, straks moet ik morgen om 8 uur gaan helpen:shocked: Zo zie je maar dat je eerst na moet denken voor je iets zegt, dat is weer een wijze les geweest.... Hoop maar dat ze het alleen af kunnen...

 

oooooh :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy