Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Ik spaar vaak allerlei kleingeld op en eens in de zoveel tijd is dat weer een kraal. Verder mag ik van mezelf bij elke ziekenhuisopname een kraal kopen (dat is een goede deal want dat levert er aardig wat op:thumb_yello: ) en als ik dan erg 'zielig' ben (vervelende onderzoeken als een longspoeling, of een operatie) mag ik er nog een. Verder doneert oma er in zulke gevallen ook een. En al het geld wat ik voor mijn verjaardag krijg wordt omgezet in kralen.

Die zilveren vind ik het mooist, dat komt goed uit want de gouden zijn belachelijk duur. Er zijn maar een paar gouden die ik mooi vind, maar als je een gouden hebt denk ik dat je er meer moet hebben om m op te laten vallen. Voor het geld van een gouden kan je aardig wat zilveren kopen:naughty:

ik vind de zilveren ook het mooist..en de gekleurde..maar als de gouden al zo duur is zou ik zeker zilveren kopen..leuk dat je jezelf dan zon kralen koopt..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bijna weekend.

Gaat iemand nog wat leuks doen?

Ik heb zin om op broekenjacht te gaan, hoewel dat wel weer op een teleurstelling uit zal lopen....Moet ik mezelf weer troosten met schoenen :naughty:

En zondag moet ik naar Sparta, als die sukkels maar eens winnen. Neem mn mp3 wel mee, heb ik in elk geval wat gezelligs te horen:bleh:

Link to comment
Share on other sites

ok..dat wil ik zelfs niet weten..:roftl:

 

Zeker van? :naughty:

Het was heeeeeel leuk hoor .. :bleh:

 

Bijna weekend.

Gaat iemand nog wat leuks doen?

Ik heb zin om op broekenjacht te gaan, hoewel dat wel weer op een teleurstelling uit zal lopen....Moet ik mezelf weer troosten met schoenen :naughty:

En zondag moet ik naar Sparta, als die sukkels maar eens winnen. Neem mn mp3 wel mee, heb ik in elk geval wat gezelligs te horen:bleh:

 

Morgenavond naar een clinic ivm endurance (paardengedoe) .. ben benieuwd .. hoop wat bekenden tegen te komen en misschien leuke nieuwe mensen :original: En dan voor de rest hopen dat het weer in het week-end een beetje gaat meevallen zodat ik weer eens op het paard kan kruipen.. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Bijna weekend.

Gaat iemand nog wat leuks doen?

Ik heb zin om op broekenjacht te gaan, hoewel dat wel weer op een teleurstelling uit zal lopen....Moet ik mezelf weer troosten met schoenen :naughty:

En zondag moet ik naar Sparta, als die sukkels maar eens winnen. Neem mn mp3 wel mee, heb ik in elk geval wat gezelligs te horen:bleh:

um... niet dat ik weet :bleh:

xd

 

ooooh :das:

de mika taart?..met foto?..:naughty:

 

ja :mf_lustslow:

hehe ;d

lol xd

maar ik zeg nog niet wat voor foto :das:

Link to comment
Share on other sites

wat????

 

(beetje een late reactie :blush-anim-cl: )

 

Ach, zij komt ook aan .. :naughty::roftl:

 

Het ging over Mika-dromen .. en ze waren nieuwsgierig naar die van jou :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zeker van? :naughty:

Het was heeeeeel leuk hoor .. :bleh:

 

 

 

Morgenavond naar een clinic ivm endurance (paardengedoe) .. ben benieuwd .. hoop wat bekenden tegen te komen en misschien leuke nieuwe mensen :original: En dan voor de rest hopen dat het weer in het week-end een beetje gaat meevallen zodat ik weer eens op het paard kan kruipen.. :mf_rosetinted:

 

nee..niet zeker van..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Die heb ik toch al vaker vertelt?? :blink:

 

Ja, maar ondertussen zijn er een aantal nieuwe mensjes, en die weten nog van niks .. :wink2:

 

nee..niet zeker van..:naughty:

 

:mf_rosetinted:

 

micronr2.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

dat had ik al gelezen..:roftl::mf_rosetinted:

 

Ja seg .. dacht ik ook wat nieuws te hebben ..

Maar je hebt er dan toch wel niet op gereageerd? Want dat was alleen Anouk bij mijn weten .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

tuurlijk! :woot_jump:

maare, nu ga ik naar mika dromenland :lmao:

tot morgen! (aaah vrijdag is zon kutterige dag :mf_rosetinted:)

 

:huglove:

 

Bye bye, sterkte dan maar morgen! :huglove:

 

Enne Starrats: Tuurlijk willen wij dat weten:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy