Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Wow Starrats, jij hebt een erg levendige fantasie zeg! Het rare is dat ik ook een keer over die fingertipsong gedroomd heb, maar dan inderdaad dat een vriendin en ik overal lichaamsdelen vonden, het was een soort wedstrijd om een compleet mens bij elkaar te sparen. Was ook wel een vage droom....

Maar wat jij allemaal bij elkaar droomt, is wel bizar:shocked:

 

@Bienie: Mijn dromen zijn prive, lekker puh. Maar laten we het houden op een gezellig onderonsje waar ik niet teveel details over prijsgeef:naughty:

 

Tsss .. je durft het gewoon niet te vertellen :mf_rosetinted::naughty:

 

(denk trouwens ook niet dat ik het wil weten hoor :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:mf_rosetinted: ja mijn dromen zijn uniek :mf_rosetinted:

 

En weird

en verontrustend

en en en

 

als MIKA het zou weten zou hij heeeeeeeeeeeeeel ver bij mij vandaan blijven :roftl:

alhoewel ik denk dat mijn siggie dat effect ook wel heeft :roftl:

 

Oh, maar dat heeft die van mij ook hoor .. :roftl:

 

Jouw siggie is stoer :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oh, dat heb ik nog niet verteld ...

Vandaag zag ik toevallig een clip van Tokio Hotel met zappen, was net begonnen, denk hun nieuwe single ofzo? (zou het eigenlijk niet weten, volg die groep totaal niet :rofl:). En omdat ze pas in Vorst waren geweest en dat daar nogal uhm .. speciaal was .. dacht ik van: ik ga die clip eens kijken, misschien kan in ontdekken wat er zo geweldig is aan TH..

 

Echt waar, ik heb denk ik een stuk of 4 keer weggezapt .. maar dan toch weer terug omdat ik mezelf voorgenomen had die clip te bekijken :roftl:

Ik snap echt niet wat die pubers daarin zien .. sorry hoor .. maar het is eigenlijk gewoon geschreeuw en je wordt toch gewoon depressief van die muziek? :boxed: En zo geweldig zien ze er ook niet uit ...

 

Mijn moeder vroeg tijdens de clip of ik de tafel wilde dekken, toen was het van: ja, even geduld .. Daarna vroeg ze wat er zo belangrijk was, dus ik dat uitgelegd en gezegd dat ik dat dus echt allemaal niet snapte .. Zij ook niet .. Toen zei ik van: dan is Mika toch een stuk beter hé? En daar was ze helemaal mee akkoord .. :roftl:

 

Nou ik snap t ook niet. Mijn neefjes zijn er totaal weg van. Vind er niets aan, kende het ook niet maar ik geloof dus niet dat we er veel aan missen. Ze komen ook op Werchter, maar dat hoef ik dus in elk geval NIET te zien.:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nou ik snap t ook niet. Mijn neefjes zijn er totaal weg van. Vind er niets aan, kende het ook niet maar ik geloof dus niet dat we er veel aan missen. Ze komen ook op Werchter, maar dat hoef ik dus in elk geval NIET te zien.:thumbdown:

 

Werchter is gelukkig pas 13 juli ... dus daar hebben we geen last van :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Werchter is gelukkig pas 13 juli ... dus daar hebben we geen last van :naughty::mf_rosetinted:

 

Is 3 tm 6 juli. Ik ga de 3e, en ik geloof dat TH er dan ook is. Dus ik ben bang dat ik er WEL last van ga hebben:blink:

Link to comment
Share on other sites

Is 3 tm 6 juli. Ik ga de 3e, en ik geloof dat TH er dan ook is. Dus ik ben bang dat ik er WEL last van ga hebben:blink:

 

Neen, TH komt op Werchter Boutique of iets in die aard (geen idee wat het is hoor), is op 13 juli ..

Heb het gisteren of eergisteren in de krant gelezen .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mijn moeder vroeg tijdens de clip of ik de tafel wilde dekken, toen was het van: ja, even geduld .. Daarna vroeg ze wat er zo belangrijk was, dus ik dat uitgelegd en gezegd dat ik dat dus echt allemaal niet snapte .. Zij ook niet .. Toen zei ik van: dan is Mika toch een stuk beter hé? En daar was ze helemaal mee akkoord .. :roftl:

 

Je maakt vorderingen... Nog even en je ma is Mikafan :naughty:

 

Aaah Patricia die laatste droom is echt niet leuk! :shocked: wat naar dat je dat gedroomd had!!

 

Babz!!! Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Neen, TH komt op Werchter Boutique of iets in die aard (geen idee wat het is hoor), is op 13 juli ..

Heb het gisteren of eergisteren in de krant gelezen .. :wink2:

 

Pffffff...godzijdank. Dank je voor dit goede nieuws :thumb_yello: Had t zelf ook niet gezien op de site van Werchter, maar een vriendin zei zoiets. Maar dit is goed nieuws:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je maakt vorderingen... Nog even en je ma is Mikafan :naughty:

 

Jaja, wacht nog maar .. Ze was al aan het praten over meegaan naar Amsterdam :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pffffff...godzijdank. Dank je voor dit goede nieuws :thumb_yello: Had t zelf ook niet gezien op de site van Werchter, maar een vriendin zei zoiets. Maar dit is goed nieuws:mf_rosetinted:

 

Haha ja, ik was eerst ook best wel in paniek .. Werchter klonk ineens nog een stuk oninteressanter dan het nu al is :boxed: Denk dat iemand het hier in de thread had gezet? Maar ik las het dus in de krant en dat vond ik wel goed nieuws ja :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik ga naar bed dutchies :thumb_yello:

 

bye bye

 

Slaap ze!

 

Byebye :wink2:

 

En lees morgen je pm eens als je wil .. :bleh: (als ik die gestuurd heb tenminste :roftl:)

En als je die al gelezen hebt mag je natuurlijk altijd reageren :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook eens denk ik .. moet morgen vroeg op om naar de kapper te gaan :roftl:

 

Zal er waarschijnlijk morgen niet zijn, misschien in de namiddag even maar dat ligt eraan hoelaat ik terug ben van school .. 's Avonds zal ik er normaal gezien niet zijn (tenzij het daar veel vroeger dan verwacht gedaan is natuurlijk :bleh:).

 

Spreek jullie nog wel eens :wink2:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook eens denk ik .. moet morgen vroeg op om naar de kapper te gaan :roftl:

 

Zal er waarschijnlijk morgen niet zijn, misschien in de namiddag even maar dat ligt eraan hoelaat ik terug ben van school .. 's Avonds zal ik er normaal gezien niet zijn (tenzij het daar veel vroeger dan verwacht gedaan is natuurlijk :bleh:).

 

Spreek jullie nog wel eens :wink2:

 

Byebye...

 

Ja ik duik er ook in. Nog even beetje zinloos zappen en dan eindelijk eens een nachtje normaal slapen. Zal tijd worden.

Ben er morgen ook niet denk ik, hooguit even tijdens dat gare GTST. Dan heb ik een half uurtje voor mezelf want dat weiger ik te kijken:thumbdown:

Slaap lekker en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy