Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bwa..al wat beter ja..kan alweer beschuiten eten..heb liever iets anders maarja..heb ik tenminste geen honger meer..:naughty:..en ik zit de hele dag me hier thuis alleen te vervelen..:mf_rosetinted:

 

:thumbdown: Niet leuk..

Gelukkig heb je mika!! En youtube!:thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

de dvd is juist gedaan:tears:..mss moet ik eens een mika wallpaper in elkaar zetten:naughty: ..

 

Er staan veel te veel leuke dingen op Youtube m,et Mika.. Er is eenr eden dat ik binnenkort met frans een presentatie ga houden over mijn laptop.. Mijn favoriete voorwerp...:roftl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

vergeet mfc niet te vermelden:mf_rosetinted: ..:roftl:

 

NOOIT!! Mijn contact met mede mika-liefhebbers:punk: .. Ik moet aleen kijken hoe ik dat allemaal in het frans moet zetten... maarja het is pas over 4à5 weken!

Link to comment
Share on other sites

NOOIT!! Mijn contact met mede mika-liefhebbers:punk: .. Ik moet aleen kijken hoe ik dat allemaal in het frans moet zetten... maarja het is pas over 4à5 weken!

 

dat zal wel lukken..:mf_rosetinted:..je zet je presentatie tog ook ff op mfc dan hé?..:mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

dat zal wel lukken..:mf_rosetinted:..je zet je presentatie tog ook ff op mfc dan hé?..:mf_rosetinted::naughty:

 

Jaa!! Het hoeft maar 1 of 2 minuten te duren.. Het is meer een praatje dan echt een presentatie met dingen...:naughty:

Ik moet dinsdag, op me verjaardag, tot 4 uur op school zitten!!!:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Jaa!! Het hoeft maar 1 of 2 minuten te duren.. Het is meer een praatje dan echt een presentatie met dingen...:naughty:

Ik moet dinsdag, op me verjaardag, tot 4 uur op school zitten!!!:sneaky2:

aj..en moet je op die dag ook je presentatie doen?..:naughty::mf_rosetinted:

ik verjaar op een zondag..dit jaar..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

aj..en moet je op die dag ook je presentatie doen?..:naughty::mf_rosetinted:

ik verjaar op een zondag..dit jaar..:mf_rosetinted:

 

Lucky you!

 

Nee ik moet een nederlands essay schrijven en leren voor duits en frans die ik woensdag heb:sneaky2: Maar dat heb ik allemaal al voorgewerkt.. Dus alleen de uren die ik moet maken.. meer niet.. :wink2:

 

Wil je een voetbalsmurf?? Ik heb hem dubbel!:naughty: Ook nog 4 spaarpunten!

Link to comment
Share on other sites

Lucky you!

 

Nee ik moet een nederlands essay schrijven en leren voor duits en frans die ik woensdag heb:sneaky2: Maar dat heb ik allemaal al voorgewerkt.. Dus alleen de uren die ik moet maken.. meer niet.. :wink2:

 

Wil je een voetbalsmurf?? Ik heb hem dubbel!:naughty: Ook nog 4 spaarpunten!

wij hebben elke dag tot 4 uur les:blink:..op maandag en dinsdag tot 16u45 ..op woensdag tot 12u05..en op donderdag en vrijdag tot 15u55 :blink: ..

 

voetbalsmurf?..spaarpunten?..:blink::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

wij hebben elke dag tot 4 uur les:blink:..op maandag en dinsdag tot 16u45 ..op woensdag tot 12u05..en op donderdag en vrijdag tot 15u55 :blink: ..

 

voetbalsmurf?..spaarpunten?..:blink::mf_rosetinted:

 

ohw.. je komt uit belgie he!?:naughty: Bij de Albert Heijn Kan je smurfen sparen en met 3 spaarpunten kun je een knuffelsmurf halen met nog 3 zoveel erbij...

 

Ik buig op het moment voor je *buig, buig* Dat je dat volhoudt! :blink:

 

Hi Starrats!!:flowers2:

Link to comment
Share on other sites

ohw.. je komt uit belgie he!?:naughty: Bij de Albert Heijn Kan je smurfen sparen en met 3 spaarpunten kun je een knuffelsmurf halen met nog 3 zoveel erbij...

 

Ik buig op het moment voor je *buig, buig* Dat je dat volhoudt! :blink:

 

Hi Starrats!!:flowers2:

idd..ben een Belgje..eiglijk..houden we dat makkelijk vol hoor..we hebben er niet echt problemen mee..:naughty:..onze lesrooster is verandert een paar maanden geleden..eerst hadden we drie 8ste uren (ma, di, do)..en nu alleen nog maar ma, di..

leuk:naughty:..smurfjes..heb je al zon knuffelsmurf?..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

idd..ben een Belgje..eiglijk..houden we dat makkelijk vol hoor..we hebben er niet echt problemen mee..:naughty:..onze lesrooster is verandert een paar maanden geleden..eerst hadden we drie 8ste uren (ma, di, do)..en nu alleen nog maar ma, di..

leuk:naughty:..smurfjes..heb je al zon knuffelsmurf?..:mf_rosetinted:

 

Jah idd,, maar voor mij, een buitenstaander, klinkt het veel.. :blink: Maarja zal inderdaad wel wennen..

 

Ik heb ze alletwee, de gewone smurf en smurfin.. Zal wel eens een foto posten.. Moet straks weer weg!:tears:

 

Ga je naar het concert in juli? Dan bewaar ik me dubbele smurfen!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy