Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Hihi, vind ik ook. Hij is zo lief als hij lacht. Eigenlijk is ie altijd lief, zo zou ik ook weleens ECHT boos willen zien. Dat is volgens mij helemaal superlief:wub2: :wub2:

 

 

 

:thumbdown: Mijn avatar weigert alle dienst.... WEEEHHHHHH ik wil m terug....Niets wat ik upload doet t, terwijl ik ze eerst ook nooit op PB zette, daar ben ik mn account straal vergeten dus ik haalde ze gewoon uit mn eigen map, maar blijkbaar gaat dat niet meer:tears:

 

maar..ik haal mn avatar ook gwn uit mn eigen map..en bij mij doet ie het wel..:blink:..mss moet je er ook maar een teigetje opzetten..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien als iemand zn thee tot drie keer achter elkaar verziekt ofzo.... Toch heeft deze blik wel wat:wub2: :wub2:

 

Wie weet .. ik ga het toch niet uitproberen :roftl:

Heeft inderdaad wat.. maar zie 'm toch liever lachen :mf_rosetinted::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Jij was weg? :blink:

 

ja..niet lang maarja..

opeens zat mn internet helemaal vast..MfC was helemaal aan het haperen nzo..als ik ergens op duwde moest ik zon twee of drie minuten wachten tot ik reactie kreeg..:thumbdown:..en opeens reageerde het helemaal niet meer..ik dus op sluiten drukken..krijg ik een melding dat het helemaal vastzit..:sneaky2:..moest ik ook nog resetten..en op dit moment ben ik dus niet echt happy..:mad3:

Link to comment
Share on other sites

ja..niet lang maarja..

opeens zat mn internet helemaal vast..MfC was helemaal aan het haperen nzo..als ik ergens op duwde moest ik zon twee of drie minuten wachten tot ik reactie kreeg..:thumbdown..en opeens reageerde het helemaal niet meer..ik dus op sluiten drukken..krijg ik een melding dat het helemaal vastzit..:sneaky2..moest ik ook nog resetten..en op dit moment ben ik dus niet echt happy..:mad3:

 

Blijven ademen :naughty:

 

die tweede foto is echt..geniaal..:roftl: :roftl: :wub2:

 

:mf_rosetinted: Wil wel weten wat ie op dat moment dacht ...

 

 

(eigenlijk wil ik dat gewoon altijd wel weten, maar kom :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

IEDEREEN DE GROETEN VAN MANON!! aka knollenon..:naughty:

zo dat is ook weer geberud..:bleh::glasses2:

 

Het is eens wat anders dan Mika .. of Mica .. :naughty::roftl:

 

Doe ze maar terug :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Blijven ademen :naughty:

 

 

 

:mf_rosetinted: Wil wel weten wat ie op dat moment dacht ...

 

 

(eigenlijk wil ik dat gewoon altijd wel weten, maar kom :roftl:)

 

zal ik doen..maar..I..I..I need Mika..:tears:..*gaat ff in haar documenten naar mika foto's staren..*

 

dat is echt zon blik van..:WAAG HET NIET!!..:roftl: :roftl: :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Blijven ademen

 

 

 

:mf_rosetinted: Wil wel weten wat ie op dat moment dacht ...

 

 

(eigenlijk wil ik dat gewoon altijd wel weten, maar kom :roftl:)

Ik wou t niet zeggen, dat laatste, maar ach, als jij t zegt doe ik vrolijk mee....Maar...als hij je zó aankijkt heb je waarschijnlijk net gevraagd waarom hij GK schreef ofzo....In elk geval iets wat hij niet écht waardeert:roftl: :roftl:

IEDEREEN DE GROETEN VAN MANON!! aka knollenon..

zo dat is ook weer gebeurd..:bleh::glasses2:

 

Groeten terug:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik wou t niet zeggen, dat laatste, maar ach, als jij t zegt doe ik vrolijk mee....Maar...als hij je zó aankijkt heb je waarschijnlijk net gevraagd waarom hij GK schreef ofzo....In elk geval iets wat hij niet écht waardeert:roftl: :roftl:

 

 

Groeten terug:wink2:

 

ok..*pampadam*

Link to comment
Share on other sites

dat is echt zon blik van..:WAAG HET NIET!!..:roftl: :roftl: :wub2:

 

Neu, echt? :roftl:

 

Ik wou t niet zeggen, dat laatste, maar ach, als jij t zegt doe ik vrolijk mee....Maar...als hij je zó aankijkt heb je waarschijnlijk net gevraagd waarom hij GK schreef ofzo....In elk geval iets wat hij niet écht waardeert:roftl: :roftl:

 

Ja, het zal zoiets geweest zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy