Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben jij er nog???

Ik heb de plannen gewijzigd...ben toch die kooi gaan kuisen, dus ook Koosje heeft nu een schone kooi. En omdat ze die vliering kwamen maken werd de kattenbak uit de gang bij mij neergekwakt, zo van daar is t toch al een zootje:shocked: Klopt op zich wel, maar een vieze bak op mn kamer vind ik niet leuk :thumbdown: Dus ook die is schoon, en van mn kamer af. Opzouten met die zooi!

Nu ga ik toch nog even snel thee maken:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ah tog nog..:bleh:..je was je nogal veel met mika aan het bezighouden zeker..:bleh:

 

Neen hoor ... Mika met mij :naughty:

 

Ben jij er nog???

Ik heb de plannen gewijzigd...ben toch die kooi gaan kuisen, dus ook Koosje heeft nu een schone kooi. En omdat ze die vliering kwamen maken werd de kattenbak uit de gang bij mij neergekwakt, zo van daar is t toch al een zootje:shocked Klopt op zich wel, maar een vieze bak op mn kamer vind ik niet leuk :thumbdown: Dus ook die is schoon, en van mn kamer af. Opzouten met die zooi!

Nu ga ik toch nog even snel thee maken:mf_rosetinted

 

Tegen wie heb je het? :blink:

 

Nou, dat heb je snel en goed gedaan :mf_rosetinted:

Nu smaakt die thee extra goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ben jij er nog???

Ik heb de plannen gewijzigd...ben toch die kooi gaan kuisen, dus ook Koosje heeft nu een schone kooi. En omdat ze die vliering kwamen maken werd de kattenbak uit de gang bij mij neergekwakt, zo van daar is t toch al een zootje:shocked: Klopt op zich wel, maar een vieze bak op mn kamer vind ik niet leuk :thumbdown: Dus ook die is schoon, en van mn kamer af. Opzouten met die zooi!

Nu ga ik toch nog even snel thee maken:mf_rosetinted:

ah..ok..is Koosje ook weer gelukkig..:naughty:

ik dacht al dat je lang wegbleef..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

lalala..:fisch:

 

Sorry :roftl:

 

Ik denk dat je moet wachten tot Anouk er weer is .. ik (wij) kruip (kruipen) er eens in denk ik :naughty::mf_rosetinted:

 

Byebye ...

Link to comment
Share on other sites

Het was een algemene 'jij':wink2:

Gerard aan de telefoon, we gaan toch werk maken van de kaarten voor werchter :thumb_yello: In elk geval Lenny Kravtiz en REM....en ik hoop natuurlijk nog t meest op Mika, maar t is nog altijd niet bevestigd op zn myspace:blink: :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy