Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nope :thumbdown:

 

*shakes hands*

Hoe komt dat? Gewoon, of is er een reden....

Ik ben echt gesloopt, maar als ik in bed lig dan word ik heel onrustig, gaat er vanalles malen in mn kop en dan ga ik er maar weer uit. Terwijl ik weer niet uit kan slapen morgen.....:boxed: :boxed:

Link to comment
Share on other sites

*shakes hands*

Hoe komt dat? Gewoon, of is er een reden....

Ik ben echt gesloopt, maar als ik in bed lig dan word ik heel onrustig, gaat er vanalles malen in mn kop en dan ga ik er maar weer uit. Terwijl ik weer niet uit kan slapen morgen.....:boxed: :boxed:

 

ik kan gewoon niet slapen

Ik denk dat het ook een beetje door de pijn in mijn armen komt, dat ligt gewoon niet prettig. :thumbdown:

 

en dan nog de zenuwen voor mijn hammie die nu dus echt Billy Brown gaat heten :wub2: :wub2:

Link to comment
Share on other sites

ik kan gewoon niet slapen

Ik denk dat het ook een beetje door de pijn in mijn armen komt, dat ligt gewoon niet prettig. :thumbdown:

 

en dan nog de zenuwen voor mijn hammie die nu dus echt Billy Brown gaat heten :wub2: :wub2:

 

Getver, sterkte...Hoe komt die pijn dan?

:huglove:

 

Gave naam, roepnaam Billy?? Echt leuk!:thumb_yello::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Getver, sterkte...Hoe komt die pijn dan?

 

 

Gave naam, roepnaam Billy?? Echt leuk!:thumb_yello:

 

overbelasting en overgevoelige aanhechtingen van spieren en pezen. tenminste dat zei de reumatoloog :thumbdown: Ik krijg al pijn in mijn schouder als ik 3 deuren heb schoongemaakt :thumbdown: Dan zou ik dus moeten stoppen maar ik deed de rest dus ook gister en nu heb ik dus de heledag al last van schouders polzen en ellebogen en de pijn in mijn knie van vanmorgen kwam tijdens het fietsen naar de winkel ook terug :thumbdown:

 

Voel me af en toe net bejaard :naughty:

 

En ik kan/durf het niet tegen mijn moeder te zeggen/laten merken want die loopt dan te zeuren dat ik mij aanstel. Dat doet ze al mijn hele leven tegen me. als ik iets heb moet ik me niet aanstellen maar als zei wat heeft moet ik het 100 keer aanhoren :thumbdown:

 

 

en jep roepnaam Billy :wub2: Kleine billy brown

Link to comment
Share on other sites

overbelasting en overgevoelige aanhechtingen van spieren en pezen. tenminste dat zei de reumatoloog Ik krijg al pijn in mijn schouder als ik 3 deuren heb schoongemaakt Dan zou ik dus moeten stoppen maar ik deed de rest dus ook gister en nu heb ik dus de heledag al last van schouders polzen en ellebogen en de pijn in mijn knie van vanmorgen kwam tijdens het fietsen naar de winkel ook terug

 

Voel me af en toe net bejaard

 

En ik kan/durf het niet tegen mijn moeder te zeggen/laten merken want die loopt dan te zeuren dat ik mij aanstel. Dat doet ze al mijn hele leven tegen me. als ik iets heb moet ik me niet aanstellen maar als zei wat heeft moet ik het 100 keer aanhoren :thumbdown:

 

 

en jep roepnaam Billy :wub2: Kleine billy brown

Goh, waar ken ik dat van:blink: ? Die pijn heb ik ook vaak ja, je moet er altijd voor boeten als je teveel doet, maar je bent jong en bovendien wil je gewoon niet als een bejaarde door t leven, dus je loopt jezelf voorbij....Met als gevolg pijn enzo. Sterkte meis... En mijn moeder zegt dat niet, dat ik me aanstel, maar andere naaste personen wel. En ik word daar ook niet goed van, zo was iemand die een stootkuurtje prednison kreeg in hun ogen doodziek en ik -die al ruim 4 jaar aan die zooi zit- moet me niet aanstellen. Neem maar een paracetemolletje en ga door. Ja vast....Maargoed, niets van aantrekken meis, JIJ voelt het en weet hoe het zit. Ik heb nu ook het gevoel dat mn handen in de fik staan, op die linker zit nog altijd die bobbel, mam wil dat ik de dokter bel, maar wat moet die ermee?? Het doet zeer, maar daar kan hij ook niets aan doen dat weet ik nu al. Heb nu van die charmante worstvingers, door het kooien soppen:thumbdown:

Ik ga wel mn pc uitknallen, ga nog even Six Feet Under kijken, heb mezelf getrakteerd op de dvd-box:naughty: Ik was zo lief geweest dat dat best mocht van mezelf:biggrin2:

Sterkte! Hoop dat je toch wat kunt slapen. Denk aan je!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Goh, waar ken ik dat van:blink: ? Die pijn heb ik ook vaak ja, je moet er altijd voor boeten als je teveel doet, maar je bent jong en bovendien wil je gewoon niet als een bejaarde door t leven, dus je loopt jezelf voorbij....Met als gevolg pijn enzo. Sterkte meis... En mijn moeder zegt dat niet, dat ik me aanstel, maar andere naaste personen wel. En ik word daar ook niet goed van, zo was iemand die een stootkuurtje prednison kreeg in hun ogen doodziek en ik -die al ruim 4 jaar aan die zooi zit- moet me niet aanstellen. Neem maar een paracetemolletje en ga door. Ja vast....Maargoed, niets van aantrekken meis, JIJ voelt het en weet hoe het zit. Ik heb nu ook het gevoel dat mn handen in de fik staan, op die linker zit nog altijd die bobbel, mam wil dat ik de dokter bel, maar wat moet die ermee?? Het doet zeer, maar daar kan hij ook niets aan doen dat weet ik nu al. Heb nu van die charmante worstvingers, door het kooien soppen

Ik ga wel mn pc uitknallen, ga nog even Six Feet Under kijken, heb mezelf getrakteerd op de dvd-boxIk was zo lief geweest dat dat best mocht van mezelf:biggrin2:

Sterkte! Hoop dat je toch wat kunt slapen. Denk aan je!! :huglove:

 

Bij mij is het geen fikende pijn maar meer zeurende steken

En er valt niks te zien aan mijn gewrichten :blink:

 

Succes met kijken :thumb_yello:

 

ik ga denk ik nog even wat water pakken en discovery ofzo kijken :thumb_yello:

 

bye bye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

boe :thumb_yello:

 

Heb je eigenlijk nog een beetje geslapen???Ik heb om half vier een brief zitten schrijven, kon écht niet slapen. Zal vanavond wel op de bank in slaap vallen, zeker aangezien het een MFC-vrije avond en zaterdag gaat worden :tears:

Link to comment
Share on other sites

Heb je eigenlijk nog een beetje geslapen???Ik heb om half vier een brief zitten schrijven, kon écht niet slapen. Zal vanavond wel op de bank in slaap vallen, zeker aangezien het een MFC-vrije avond en zaterdag gaat worden :tears:

 

waarom wordt het een MFC-vrije avond?

Link to comment
Share on other sites

waarom wordt het een MFC-vrije avond?

 

Omdat ik bij mn vriend ben vanavond.....Die vindt het niet zoooooo gezellig als ik de hele avond hier zou zitten, afgezonderd op een computerkamertje....Zondag nat Sparta-Zuid kom ik alleen naar huis en kan ik beginnen met schade inhalen...:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Heb je eigenlijk nog een beetje geslapen???Ik heb om half vier een brief zitten schrijven, kon écht niet slapen. Zal vanavond wel op de bank in slaap vallen, zeker aangezien het een MFC-vrije avond en zaterdag gaat worden :tears:

 

:huglove:

Waarom een MFC vrije avond en zaterdag?

 

Nope:thumbdown:

 

Ik ging om 1:00 dicovery kijken er was een programma over de vuurwerk ramp op en dat had ik nog niet gezien maar om 1:30 had ik ineens geen beeld meer :thumbdown: Dus ik de tv in de huiskamer aan doen om te kijken of het aan mijn tv lag, maar helaas ook in de huiskamer waren alle zenders weg. Heb nog tot 1:48 naar sneeuw gekeken en toen ging ik maar proberen te slapen. viel denk ik na 3 kwartier in slaap. maar werd om 7:00 alweer wakker en ben tot 10:45 blijven draaien. elke keer als ik bijna sliep was er lawaai (boren, harde wind, kruimel die zijn kooi overhoop haalde) En nu ben ik hier :blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy