Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Omdat ik bij mn vriend ben vanavond.....Die vindt het niet zoooooo gezellig als ik de hele avond hier zou zitten, afgezonderd op een computerkamertje....Zondag nat Sparta-Zuid kom ik alleen naar huis en kan ik beginnen met schade inhalen...:wink2:

 

Begrijpelijk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee daar is mam weer. Moet zometeen nog even een truitje gaan ruilen, had ik vorige week gekocht maar er zit een gat in de oksel en het is zo'n stof die je niet bij elkaar kunt halen....Bovendien wil ik gewoon waar voor mijn geld....Zoek ook nog altijd zilveren sneakers in maatje 42,5....Hebben ze nergens....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Hee daar is mam weer. Moet zometeen nog even een truitje gaan ruilen, had ik vorige week gekocht maar er zit een gat in de oksel en het is zo'n stof die je niet bij elkaar kunt halen....Bovendien wil ik gewoon waar voor mijn geld....Zoek ook nog altijd zilveren sneakers in maatje 42,5....Hebben ze nergens....:blink:

 

Heb jij maar 42,5???:shocked: Ik vind altijd al dat ik met mijn maat 41 grote voeten heb! Of zoek je ze voor Mika?:wink2:

Vind ik ook, als je wat koopt moet het goed zijn.

Link to comment
Share on other sites

****.....:boxed:

Zit te vernevelen en troep op te hoesten en t is weer groen:thumbdown: Ik mocht stoppen met die iv na maandag, maar als dit blijft dan denk ik dat er een verlenging komt......Ben ook al met mn 4e naald bezig, en deze gaat ook echt zeer doen nu. Moet niet, straks zit ik in Rhoon als tie sneuvelt....Moet ik straks naar de EHBO om een nieuwe te laten prikken:boxed: Laat ik het er maar op houden dat ik teveel zit te internetten en die naald daarom zeer doet en dat dat gore sputum door de verf komt die net op de nieuwe vliering gegooid is....

 

Is het bij jullie ook van dat overdreven smerige weer? Een beetje regen vind ik niet erg, maar je kunt alles overdrijven:blink:

Link to comment
Share on other sites

Hee daar is mam weer. Moet zometeen nog even een truitje gaan ruilen, had ik vorige week gekocht maar er zit een gat in de oksel en het is zo'n stof die je niet bij elkaar kunt halen....Bovendien wil ik gewoon waar voor mijn geld....Zoek ook nog altijd zilveren sneakers in maatje 42,5....Hebben ze nergens....:blink:

 

handig :blink:

Jij hebt al net zoveel pech met kleding kopen als ik :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heb jij maar 42,5???:shocked: Ik vind altijd al dat ik met mijn maat 41 grote voeten heb! Of zoek je ze voor Mika?:wink2:

Vind ik ook, als je wat koopt moet het goed zijn.

 

:lmfao:

Nee voor mezelf. Ben 1.81m en heb al vanaf mn 13e maat 42 ofzo. Vooral met sportschoenen vallen ze klein en moet je nog groter, maar 41 kom ik vrijwel nooit in......Of ze moeten HEEL erg groot vallen....Meestal minimaal 42 ja. Zwaar irri want daar hebben ze nooit zoveel keuze in......:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

****.....:boxed:

Zit te vernevelen en troep op te hoesten en t is weer groen:thumbdown: Ik mocht stoppen met die iv na maandag, maar als dit blijft dan denk ik dat er een verlenging komt......Ben ook al met mn 4e naald bezig, en deze gaat ook echt zeer doen nu. Moet niet, straks zit ik in Rhoon als tie sneuvelt....Moet ik straks naar de EHBO om een nieuwe te laten prikken:boxed: Laat ik het er maar op houden dat ik teveel zit te internetten en die naald daarom zeer doet en dat dat gore sputum door de verf komt die net op de nieuwe vliering gegooid is....

 

Is het bij jullie ook van dat overdreven smerige weer? Een beetje regen vind ik niet erg, maar je kunt alles overdrijven:blink:

 

iew :boxed:

:huglove:

 

Jep hier is het ook rotweer :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

handig :blink:

Jij hebt al net zoveel pech met kleding kopen als ik :naughty:

 

Nou....het is nog een geluk dat ik het even voor de spiegel gepast heb thuis, anders had ik t nooit gezien denk ik. En t zit op zo'n plek dat t snel verder gaat scheuren, zeker in de was.....Wedden dat ze maat 38 niet meer hebben:naughty: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tsja: het weer...Wij hadden gisterenavond echt heel veel en heel harde regen. En net was er een ontzettende hagelbui....Nu spettert het nog een beetje maar ik verwacht de volgende bui eigenlijk elk moment.

http://www.buienradar.nl/

 

Damn :shocked: :shocked: Die HELE sliert bewolking gaat recht over Dordt trekken zo te zien......:shocked:

Nouja, lang leve de auto zullen we maar zeggen:naughty: :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ervandoor, nog even een hapje eten en daarna dat stomme ding ruilen.

En daarna zal ik wel naar Rhoon vertrekken, hoewel de kans aanzienlijk is dat ik nog 'even snel' (wat onmogelijk is.....) inlog.........Zeker als ik mn pc niet helemaal uitschakel:naughty:

In elk geval, geniet van het weer en tot later:biggrin2:

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

wat houdt dat in?

ik heb echt geen idee of dat goed is of niet.. :hypo:

 

het gaat op 100..

dus een 44 op 100 en een 46 op 100..

als je boven de 50 zit heb je geen buis/onvoldoende..als je er onder zit wel..

ik heb dus 2 buizen..:bleh:..snappie??..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

het gaat op 100..

dus een 44 op 100 en een 46 op 100..

als je boven de 50 zit heb je geen buis/onvoldoende..als je er onder zit wel..

ik heb dus 2 buizen..:bleh:..snappie??..:naughty:

 

aaah ik snap het :doh:

lol :lol3:

heb je nu een onvoldoende dan? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy