Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

leuk! :biggrin2:

ik stond op de eerste rij.. links :doh:

er was wel zon meisje voor mij met zon jongen maar die waren franstalig :hypo:

ik stond rechts van het podium..op de derde of vierde rij..:bleh:

nou..aangezien ik een onvoldoende had op Frans..:blink:..weet je het antwoord wel al zeker..:bleh::glasses2:

Link to comment
Share on other sites

ik stond rechts van het podium..op de derde of vierde rij..:bleh:

nou..aangezien ik een onvoldoende had op Frans..:blink:..weet je het antwoord wel al zeker..:bleh::glasses2:

 

Waah. Frans is ook gewoon een kuttaal. Maarja, Grieks is erger, geloof me.:boxed:

Chinees/arabisch/japans lijkt me ook best moeilijk:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Die lange krullenbol heeft daar helemaal geen tijd voor. Hij is bezig met andere dingen:das::naughty:

 

Oh ja? Merk ik toch niks van hoor ...

 

ook goed, ben spullen van mijn knaagdieren aan het verkopen die ik toch nooit gebruik en heb al 15 euro verdient :mf_rosetinted:

 

Wauw, super! :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk wel :mf_rosetinted::wub2:

Maar anders heb jij niks te doen hé .. :bleh:

 

Tuurlijk :mf_rosetinted:

 

Waah. Frans is ook gewoon een kuttaal. Maarja, Grieks is erger, geloof me.

Chinees/arabisch/japans lijkt me ook best moeilijk:bleh:

 

Bienie heeft live meegemaakt hoe ontzettend beroerd mn Frans is... :blush-anim-cl: Volgens mij is Japans makkelijker :blink:

Link to comment
Share on other sites

ik stond rechts van het podium..op de derde of vierde rij..:bleh:

nou..aangezien ik een onvoldoende had op Frans..:blink:..weet je het antwoord wel al zeker..:bleh::glasses2:

 

lol :lol3:

dat was jy dus niet :lmao:

maar je hebt sky waarschijnlijk wel gezien xd

Link to comment
Share on other sites

Heb jij hem ook al gekloond?:mf_rosetinted

 

Neen, ik heb de echte :mf_rosetinted:

 

cool he :mf_rosetinted

 

kan ik weer MIKA spullen kopen :roftl

 

Byebye geld .. :roftl:

 

Tuurlijk :mf_rosetinted:

 

 

 

Bienie heeft live meegemaakt hoe ontzettend beroerd mn Frans is... :blush-anim-cl: Volgens mij is Japans makkelijker :blink:

 

Jouw Frans was geweldig :roftl: "Monique!!!" :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jouw Frans was geweldig :roftl:

 

Arme Fransen die bij mij probeerden aan te kloppen :blink:

 

Haha, dat had jij volgens mij helemaal niet meegekregen... Eentje kwam in het Frans naar me toe, toen vroeg ik in het engels of ze engels sprak. Schakelde zij over op Nederlands "iek spreeeek Frans" "oh... ik niet..." :blink::blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Arme Fransen die bij mij probeerden aan te kloppen :blink:

 

Haha, dat had jij volgens mij helemaal niet meegekregen... Eentje kwam in het Frans naar me toe, toen vroeg ik in het engels of ze engels sprak. Schakelde zij over op Nederlands "iek spreeeek Frans" "oh... ik niet..." :blink::blush-anim-cl::roftl:

 

Je hebt nog een stukje in mijn reactie gemist .. :mf_rosetinted:

 

Daar was ik niet live bij neen, maar dat heb je me wel verteld denk ik .. Herinner me toch dat je zei dat je aan iemand vroeg of die engels sprak en dat die nederlands bleek te kunnen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk :mf_rosetinted:

 

 

 

Bienie heeft live meegemaakt hoe ontzettend beroerd mn Frans is... :blush-anim-cl: Volgens mij is Japans makkelijker :

Maar bij frans kun je vaak nog raden wat het betekent. Bij chinees: koe wie ching shang wu ling. Raad zoiets maar eens:mf_rosetinted:

Neen, ik heb de echte :

 

 

 

Byebye geld .. :

 

 

 

Jouw Frans was geweldig : "Monique!!!" :

De echte zit in Londen of in LA. Daar is bewijs van:cool:

dan ben ik blij dat ik geen grieks heb:

Nee. Moet je wezen, echt kuttaal. Al die accentjes, naamvallen, uitgangen en ingewikkelde dingen:thumbdown:

Arme Fransen die bij mij probeerden aan te kloppen :

 

Haha, dat had jij volgens mij helemaal niet meegekregen... Eentje kwam in het Frans naar me toe, toen vroeg ik in het engels of ze engels sprak. Schakelde zij over op Nederlands "iek spreeeek Frans" "oh... ik niet..." ::roftl:

 

Moi je ne parle pas francais:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt nog een stukje in mijn reactie gemist .. :mf_rosetinted:

 

Daar was ik niet live bij neen, maar dat heb je me wel verteld denk ik .. Herinner me toch dat je zei dat je aan iemand vroeg of die engels sprak en dat die nederlands bleek te kunnen :roftl:

 

Wij eerst ook toen we in Duitsland waren:roftl:

Mijn vader wist de weg niet meer, dus hij aan zo'n vrouw een heel verhaal in het Duits ophangen, zegt die vrouw: Ik spreek geen Duits. In het Nederlands:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt nog een stukje in mijn reactie gemist .. :mf_rosetinted:

 

Daar was ik niet live bij neen, maar dat heb je me wel verteld denk ik .. Herinner me toch dat je zei dat je aan iemand vroeg of die engels sprak en dat die nederlands bleek te kunnen :roftl:

 

Snel editten ja :sneaky2: Mijn "Monique" uitspraak was heel snel geperfectioneerd...

 

Maar bij frans kun je vaak nog raden wat het betekent. Bij chinees: koe wie ching shang wu ling. Raad zoiets maar eens:mf_rosetinted:

 

Forget it, mijn Frans is net zo slecht als mn Chinees :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy