Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Samen is het minder saai :mf_rosetinted:

 

Is er nog iets leuks/interessants gebeurd?

 

Ik had vandaag m'n eerste stagedag bij de bruidswinkel :blink: Bruidjes = enge mensen

 

interessant :blink: Hoezo zijn ze eng? :naughty:

 

Uhmmm Ik krijg er een Chinese dwerg hamster bij :wub2: Weet niet of je dat al wist :blush-anim-cl:

 

Hij gaat Billy Brown heten :naughty:

Link to comment
Share on other sites

interessant :blink: Hoezo zijn ze eng? :naughty:

 

Uhmmm Ik krijg er een Chinese dwerg hamster bij :wub2: Weet niet of je dat al wist :blush-anim-cl:

 

Hij gaat Billy Brown heten :naughty:

 

Ze willen dingen die onmogelijk zijn en zijn in staat 4 uur lang te twijfelen over dingen als 'wel of niet strapless'. Dan kopen ze een jurk van €4000 en zeuren ondertussen over hun man waar ze dus nog niet eens mee getrouwd zijn!

 

En ja ik las ergens dat je nog een hamster kreeg, wat leuk :mf_lustslow: Leuke naam ook :wink2: Wel foto's van m maken als ie dr is he

Link to comment
Share on other sites

Ze willen dingen die onmogelijk zijn en zijn in staat 4 uur lang te twijfelen over dingen als 'wel of niet strapless'. Dan kopen ze een jurk van €4000 en zeuren ondertussen over hun man waar ze dus nog niet eens mee getrouwd zijn!

 

En ja ik las ergens dat je nog een hamster kreeg, wat leuk :mf_lustslow: Leuke naam ook :wink2: Wel foto's van m maken als ie dr is he

 

gezellig van die bruiden :roftl: :roftl:

 

tuurlijk maak ik foto's :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Wat is er meid?

 

me moeder heeft alweer een fles wijn op en een halve fles ouzo en liep net naar mijn kop te zeuren omdat ik niet binnen 2 tellen bij der was, en toen zei ik er wat van en toen begon ze me weer de grond in te drukken :tears: (ik ben kortgezegt een waardeloos ding dat niks kan, en niks goed doet) En toen liep ze weg dus ik word wat rustiger en dan komt ze vrolijk terug om het nog eens overnieuw te doen waardoor ik dus weer overstuur raak, want het feit dat ik maar geen werk kan vinden is een heel gevoelig onderwerp, dus daar word ik overstuur van, en dan zegt ze dus dat ik straks normaal en vrolijk aan tafel moet komen tewijl ze me eerst nog even nog meer overstuur maakt.

 

Ik HAAT HAAR

Link to comment
Share on other sites

me moeder heeft alweer een fles wijn op en een halve fles ouzo en liep net naar mijn kop te zeuren omdat ik niet binnen 2 tellen bij der was, en toen zei ik er wat van en toen begon ze me weer de grond in te drukken :tears: (ik ben kortgezegt een waardeloos ding dat niks kan, en niks goed doet) En toen liep ze weg dus ik word wat rustiger en dan komt ze vrolijk terug om het nog eens overnieuw te doen waardoor ik dus weer overstuur raak, want het feit dat ik maar geen werk kan vinden is een heel gevoelig onderwerp, dus daar word ik overstuur van, en dan zegt ze dus dat ik straks normaal en vrolijk aan tafel moet komen tewijl ze me eerst nog even nog meer overstuur maakt.

 

Ik HAAT HAAR

rustig..even op adem komen..:huglove:

komt wel weer goed..:wink2:

maar vind je moeder tog wel grof eerlijk gezegd..:blink:

Link to comment
Share on other sites

me moeder heeft alweer een fles wijn op en een halve fles ouzo en liep net naar mijn kop te zeuren omdat ik niet binnen 2 tellen bij der was, en toen zei ik er wat van en toen begon ze me weer de grond in te drukken :tears: (ik ben kortgezegt een waardeloos ding dat niks kan, en niks goed doet) En toen liep ze weg dus ik word wat rustiger en dan komt ze vrolijk terug om het nog eens overnieuw te doen waardoor ik dus weer overstuur raak, want het feit dat ik maar geen werk kan vinden is een heel gevoelig onderwerp, dus daar word ik overstuur van, en dan zegt ze dus dat ik straks normaal en vrolijk aan tafel moet komen tewijl ze me eerst nog even nog meer overstuur maakt.

 

Ik HAAT HAAR

Dat klinkt echt niet goed:blink: Sorry, maar weet je zeker dat het wel helemaal goed gaat met je moeder?

héé..gatver..

dames..moet er weer even vandoor..:sneaky2:

en ben er juist..

tot vanavond!!..:wink2:

ByeBye..:huglove:

 

Doei!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

rustig..even op adem komen..:huglove:

komt wel weer goed..:wink2:

maar vind je moeder tog wel grof eerlijk gezegd..:blink:

 

ja maar volgens haar ben ik degene die gek is :thumbdown: En aangezien ze ook alles aan de hele familie vertelt denkt de familie dat dus ook. :thumbdown:

 

Ach jee, Starrats: wat een rottoestand!:thumbdown: (Ik weet dat je offline bent, maar wilde toch even reageren.)

 

was even eten :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy