Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

euhm..3 kleurige spirelli..koude rijst..geraspte poten (wortelen..:blush-anim-cl:)..vis..2 kroketten..ciabatta broodje..cocktailsaus..en dat is het zowat..:bleh:..intressant hé..:naughty::biggrin2:

 

Jammie:mf_rosetinted:

 

Mijn avondeten wordt: Champignon soep, eieren, slaatje (moeilijk uit te leggen wat dat is), brood.

Link to comment
Share on other sites

Ik zat gisteren zo leuk naar Musicworld te kijken en er was een optreden van Mutya op. Toen keek ik naar die achtergrondzangeressen en eentje kwam me wel erg bekend voor, toen realiseerde ik me dat Saranayde hiervoor achtergrondzangeres was bij Mutya, en zij dat dus ook was:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik zat gisteren zo leuk naar Musicworld te kijken en er was een optreden van Mutya op. Toen keek ik naar die achtergrondzangeressen en eentje kwam me wel erg bekend voor, toen realiseerde ik me dat Saranayde hiervoor achtergrondzangeres was bij Mutya, en zij dat dus ook was:naughty:

 

:blink:..dan was dat al een ouder optreden??..:bleh:

mja..lijkt me wel leuk om haar ook eens met een andere artiest te zien optreden..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

yepyep..we praten wel verder op MFC..:biggrin2:

echt een sgatje hé..:wub2:

 

wat voor hond heb je??..welk ras??..en hou heet ie??..:bleh:

 

Cavalier King Charles Spaniel. Als je niet weet wat het is google hem dan. Ze is bruin met wit. Haar naam is Floortje:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Cavalier King Charles Spaniel. Als je niet weet wat het is google hem dan. Ze is bruin met wit. Haar naam is Floortje:wub2:

aja..dat heb je denk ik al eens gezegt..:blink:

mja..vind ik ook leuke honden..en leuke naam..:wink2:

 

weet je welke nog leuk zijn??..Berner Senne..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy