Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeey

alles ok, hoe gaat het met jullie? :mf_rosetinted:

 

 

zeg nu eens eerlijk, is mijn sig te druk?

met mij goed..:wink2:

heb nieuwe fotos vn mn pup..:wub2:

 

euhm..eerlijk??..wel..eiglijk..een beetje..:blush-anim-cl:

die rechtse valt een beetje uit de toon omdat die groter is..en als enigste groen bevat..:bleh:..:wink2:..maar je sig is wel leuk..

 

tog raar hé..ik vind mn sig te leeg (??)..en jij vind hem te druk..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

met mij goed..:wink2:

heb nieuwe fotos vn mn pup..

 

euhm..eerlijk??..wel..eiglijk..een beetje..:blush-anim-cl:

die rechtse valt een beetje uit de toon omdat die groter is..en als enigste groen bevat..:bleh:..:wink2:..maar je sig is wel leuk..

 

tog raar hé..ik vind mn sig te leeg (??)..en jij vind hem te druk..:roftl:

 

mag ik ze zien? :wub2:

 

dacht ik al

*gaat eens kijken wat ze als sig gaat gebruiken*

 

zet een afbeelding ofzo in je nick, ze moet nog eens nie groot zijn, dan is het mss al minder leeg:wink2:

Link to comment
Share on other sites

mag ik ze zien? :wub2:

 

dacht ik al

*gaat eens kijken wat ze als sig gaat gebruiken*

 

zet een afbeelding ofzo in je nick, ze moet nog eens nie groot zijn, dan is het mss al minder leeg:wink2:

tuurlijk mag je ze zien..:wink2:

ik zal ze zometeen uploaden..maar..euh..heb je hyves??..:naughty:..daar staan ze ook op..

 

maar ik zou niet weten welke afbeelding ik er dan in moet zetten..ik wil wel zon bewerkt mika plaatje..maar heb geen idee hoe ik dat moet maken..:blink: en dan ook nog hoe ik er die dan in moet krijgen als ik er een heb..:blink:

Link to comment
Share on other sites

tuurlijk mag je ze zien..:wink2:

ik zal ze zometeen uploaden..maar..euh..heb je hyves??..:naughty:..daar staan ze ook op..

 

maar ik zou niet weten welke afbeelding ik er dan in moet zetten..ik wil wel zon bewerkt mika plaatje..maar heb geen idee hoe ik dat moet maken..:blink: en dan ook nog hoe ik er die dan in moet krijgen als ik er een heb..:blink:

 

nee, dat heb ik niet :mf_rosetinted:

 

hoe je zoiets moet bewerken weet ik ook niet, maar je moet eens in de for members only thread kijken, als ik het goed heb staat daar Ingie's request line is back (of zoiets)

dan geef je een foto die je leuk vindt, en Ingie maakt er een sig van (je kan denk ik ook de tekst erbij zelf kiezen)

 

ik weet wel hoe je je sig moet uploaden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

nee, dat heb ik niet :mf_rosetinted:

 

hoe je zoiets moet bewerken weet ik ook niet, maar je moet eens in de for members only thread kijken, als ik het goed heb staat daar Ingie's request line is back (of zoiets)

dan geef je een foto die je leuk vindt, en Ingie maakt er een sig van (je kan denk ik ook de tekst erbij zelf kiezen)

 

ik weet wel hoe je je sig moet uploaden:naughty:

 

ok..zal ik de fotos zometeen uploaden..

 

dat weet ik..ik heb er 13 maart dacht ik..al een foto in gezet met de vraag of ze er eentje mee wilde maken voor mij..maar ik heb nog altijd geen antwoord gehad..:blink:

Link to comment
Share on other sites

ok..zal ik de fotos zometeen uploaden..

 

dat weet ik..ik heb er 13 maart dacht ik..al een foto in gezet met de vraag of ze er eentje mee wilde maken voor mij..maar ik heb nog altijd geen antwoord gehad..

 

owh dan ben je al lang aan het wachten :blink:

 

meet..Holy Luca Brown..

211703385_6_O7kC.jpeg

 

211703382_6_nPJc.jpeg

 

211703381_6_s80r.jpeg

 

211703380_6_IV5-.jpeg

 

211703379_6_KwHK.jpeg

 

..er zijn er nog 2..maar die volgen in de volgende post..

 

Die is echt SUPER schattig :wub2:

Link to comment
Share on other sites

owh dan ben je al lang aan het wachten :blink:

 

 

 

Die is echt SUPER schattig :wub2:

 

idd, zo lieffff:wub2:

 

 

heeey

Cva?:mf_rosetinted:

ja..ben net gaan kijken..blijkt dat mn foto's er niet meer opstaan..wel mn post..:blink:..dus ja..IK WIL EEN SIG..:tears:..

ja hé..lief hé..echt een sgatje..en als ik daar kom..dan is ie echt zooo blij..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

ja..ben net gaan kijken..blijkt dat mn foto's er niet meer opstaan..wel mn post..:blink:..dus ja..IK WIL EEN SIG..:tears:..

ja hé..lief hé..echt een sgatje..en als ik daar kom..dan is ie echt zooo blij..:naughty:

 

hmmm raar :blink:

 

bij mij had ze de dag erna al 1 gemaakt:blink:

 

:roftl: wanneer mag je hem meenemen?

Link to comment
Share on other sites

idd, zo lieffff:wub2:

 

 

heeey

Cva?:mf_rosetinted:

 

NOUKIE..NOUKIE..NOUKIE!!..:biggrin2:

alles goed??..

 

Haaihaai,

Sorry, zit weer eens tien dingen tegelijk te doen. Vandaar mijn enigszins trage reactie. Gaat eigenlijk buitenproportioneel lekker hier! Heb vannacht mn venflon er per ongeluk uitgerukt, en omdat t nog maar een dagje is hoef ik geen nieuwe te laten zetten. Dat is al mooi dus. Verder heeft mijn cluppie vandaag van Feyenoord gewonnen. Dat is onze aartsvijand en het is zo HEERLIJK om die wedstrijden te winnen:naughty: Was voor t laatst in '95 dat we in ons eigen stadion wonnen, dus t werd wel weer eens tijd....Maar echt, dat is zo'n kick....Ben nog helemaal hyper als ik eraan denk. Heb gelijk mn hyves eventjes in stijl omgezet, leuk voor al mn feyenoordvriendjes:roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy