Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoooooi. :blush-anim-cl:

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Hi

 

Like your siggie :roftl:

 

Echt wel :naughty::roftl:

 

Mika vond 'm ook grappig :bleh:

Zei wel meteen van: ik heb dat niet echt gezegd hé ...

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed goed .. Ben de voorbije 2 dagen bezig geweest met 2 dvd's te maken (verdorie, daar kruipt tijd in) en heb nu dus 2 heel leuke dvd's :biggrin2:

 

Verder ben ik ook aan het aftellen .. zaterdag een week vakantie

Jij alvast veel plezier

Hoe is het met jou?

Gaaf zeg, denk dat ik niet hoef te vragen naar het onderwerp :naughty:

Lekker zeg, een weekje vakantie!! Ga je nog wat doen of gewoon lekker een weekje niksen?

Gaaaaaf :punk:

Ja vond ik ook wel. Wil een nieuw shirt scoren, met mn naam erop. In die oude verzuip ik, toen ik die kocht was ik ruim 15 kg zwaarder:blink: Hoop dat ik me wel wat beter voel zaterdag, denk dat ik beter de prednison weer even wat omhoog kan gooien, dan moet t maar even.....Heb nu hartstikke veel pijn:thumbdown:

Hoooooi. :blush-anim-cl:

Haai!!! Alles goed?

 

Ik ga even thee hijsen beneden, ben zo weer terug:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja vond ik ook wel. Wil een nieuw shirt scoren, met mn naam erop. In die oude verzuip ik, toen ik die kocht was ik ruim 15 kg zwaarder:blink: Hoop dat ik me wel wat beter voel zaterdag, denk dat ik beter de prednison weer even wat omhoog kan gooien, dan moet t maar even.....Heb nu hartstikke veel pijn:thumbdown:

 

 

:thumbdown: Van je longen?

Link to comment
Share on other sites

Gaaf zeg, denk dat ik niet hoef te vragen naar het onderwerp :naughty:

Lekker zeg, een weekje vakantie!! Ga je nog wat doen of gewoon lekker een weekje niksen?

 

Nou, je zou nog verschieten :roftl:

 

Sowieso de beesten elke morgen & avond voeren (baasje gaat weer op vakantie.. toch handig zo'n verzorger hé.. :naughty::roftl: ) en voor de rest niet veel denk ik. Rijden wanneer mogelijk (hangt van het weer af) en met stageverslag bezig zijn.. heb eigenlijk nog niks gedaan en het zou bij wijze van spreken al moeten af zijn (toch een groot gedeelte al en ik heb nog helemaal niks). :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ben ik weer. Hoop niet dat iedereen weg is nu...

@ Carina: Die pijn zit in mn milt, maar dat kan helemaal niet want ik heb geen milt meer. Mn longen doen nooit pijn, tenzij ik een hele erge longontsteking heb. Heb pijn in mn miltstreek en mn linkerpols en enkel. Heel irritant...Maargoed, gaat wel weer over joh!

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook mn bed induiken...

 

Tot morgen :huglove:

 

Slaap lekker! Hoop er morgen wat 'actiever' te zijn, Gerard was er en ik vond t zo matig om fulltime te gaan zitten internetten:blink:

Maargoed, slaap lekker en tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar. Ik niet, kan toch niet slapen.

Was aan het douchen, vandaar mijn supersnelle reactie...

Is het bij jou ook zo koud? Ik zit haast te bevriezen...Heb de kachel alweer hoger gezet, moet m straks wel weer even terugdraaien anders smelten mn ouders :naughty: Die zijn niet zou kouwelijk....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy