Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

maar je heb tenminste een poging gedaan..:naughty:

alles goed??..:biggrin2:

 

Hihi dat is waar. En dat is al heel wat..... Mn bedje is weer verschoond in elk geval :thumb_yello:

Nou...nee. Heel veel pijn en ik heb vanmorgen lieve Pukje dood gevonden. Puk was mn snoezigste gerbilventje, zwart wit gevlekt....Nu zit Brammetje alleen:boxed:

Met jou alles okee? Blij dat jij er bent zeg, et is hier veel te stil overdag :thumbdown: Dan word ik haast GEDWONGEN om op te ruimen....:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Hihi dat is waar. En dat is al heel wat..... Mn bedje is weer verschoond in elk geval :thumb_yello:

Nou...nee. Heel veel pijn en ik heb vanmorgen lieve Pukje dood gevonden. Puk was mn snoezigste gerbilventje, zwart wit gevlekt....Nu zit Brammetje alleen:boxed:

Met jou alles okee? Blij dat jij er bent zeg, et is hier veel te stil overdag :thumbdown: Dan word ik haast GEDWONGEN om op te ruimen....:shocked:

 

aj..niet leuk als een beestje doodgaat..ook niet voor Brammetje..:thumbdown:

mja..ik ben ook blij dat ik er ben..heb juist weer ff een paar knuffels tegen de muur gesmeten..:angel_not:..maar het was nodig..

maar op ruimen kan soms ook leuk zijn..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

aj..niet leuk als een beestje doodgaat..ook niet voor Brammetje..:thumbdown:

mja..ik ben ook blij dat ik er ben..heb juist weer ff een paar knuffels tegen de muur gesmeten..:angel_not:..maar het was nodig..

maar op ruimen kan soms ook leuk zijn..:naughty:

 

Dat deed ik ook altijd, tegenwoordig moet mn bril het ontgelden....

Heb ooit uit frustratie een kruk tegen mn kamerdeur gesmeten, was niet zo'n strakke actie want de poot ging dwars door de deur heen:naughty: :roftl:

Luchtte het wel op??

En als je hier even wilt komen ruimen, ga je gang, er gaat niets meer van komen, voel me echt rot, krijg weer een voorhoofdsholte-ontsteking denk ik, heb knallende koppijn en koorts. En zaterdag moet ik naar Anouk :boxed: Ik MAG niet ziek worden:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Heee! :biggrin2:

goed :bleh:

 

met jou?

 

Mwah...Puk is dood, een van mn gerbils. Hij was mn liefste mannetje. Nu is Bram alleen....

Verder lekker pijn en ondertussen moet ik van alles :thumbdown:

Hihi kon me trouwens niet langer beheersen gisteren, en nu is t wachten op mn nieuwe Tamagotchi V5:naughty: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat deed ik ook altijd, tegenwoordig moet mn bril het ontgelden....

Heb ooit uit frustratie een kruk tegen mn kamerdeur gesmeten, was niet zo'n strakke actie want de poot ging dwars door de deur heen:naughty: :roftl:

Luchtte het wel op??

En als je hier even wilt komen ruimen, ga je gang, er gaat niets meer van komen, voel me echt rot, krijg weer een voorhoofdsholte-ontsteking denk ik, heb knallende koppijn en koorts. En zaterdag moet ik naar Anouk :boxed: Ik MAG niet ziek worden:shocked:

 

mja..het lucht niet op..het kwam door mn pleegmoeder die me weer wat gelapt heeft..:thumbdown:..kwaad dat ik was..

aj..niet zo goed..hopen dat je niet ziek word dan..:wink2:..jij moet naar Anouk..zeg maar dat Cherish het gezegd heeft..:roftl:

 

ik ga eten..

tot zo..

Link to comment
Share on other sites

Mwah...Puk is dood, een van mn gerbils. Hij was mn liefste mannetje. Nu is Bram alleen....

Verder lekker pijn en ondertussen moet ik van alles :thumbdown:

Hihi kon me trouwens niet langer beheersen gisteren, en nu is t wachten op mn nieuwe Tamagotchi V5:naughty: :mf_rosetinted:

 

awww :tears:

 

arme bram en jij :huglove:

pijn? :shocked:

 

tama? waar heb je die vandaan? :woot_jump:

 

Link to comment
Share on other sites

mja..het lucht niet op..het kwam door mn pleegmoeder die me weer wat gelapt heeft..kwaad dat ik was..

aj..niet zo goed..hopen dat je niet ziek word dan....jij moet naar Anouk..zeg maar dat Cherish het gezegd heeft..

 

ik ga eten..

tot zo..

Denk dat ik vanavond nog wel op msn rondhang.... Mag je het even van je afschelden:wink2: En dat vind ik ook, dat Anouk naar Anouk moet. Anders is t niet eerlijk:sneaky2:

 

arme bram en jij :huglove:

pijn? :shocked:

 

tama? waar heb je die vandaan? :woot_jump:

 

 

Ja baal er best wel van, want de laatste tijd is mn gerbilaantal van 7 naar 3 teruggegaan.... Allemaal oude beestjes, maar ik vind t niet tof dat ze zo snel achter elkaar gaan....

Die pijn is zwaar irri, heb vooral koppijn nu want de holtes in mn hoofd zitten weer eens goed dicht. Maar durf niet naar de dokter want dan gaan ze me weer opnieuw opereren aan die holtes ( Dan maken ze je voorhoofds- kaak- en bijholtes groter zodat de troep er makkelijker uitkan). Ze hebben t in november gedaan, in december zat t alweer zo goed als helemaal dichtgegroeid en toen wilden ze al een heringreep doen. Maar ik zie dat niet zitten want volgende keer groeit t net zo snel weer dicht. En zo lekker is t niet.... Dus ik ga vooral niet zeggen dat ik er last van heb, maar vervelend is het wel:sneaky2: Verder zijn mn knieen aan t zeuren, net als mn linkerschouder en -pols. Lang leve de morfine:mf_rosetinted:

Mn nieuwe tama komt van Ebay, ik heb me rot gezocht maar kan ze hier gewoon niet krijgen. Dan maar via ebay he? Die nepper is niet half zo leuk......

Link to comment
Share on other sites

 

Ja baal er best wel van, want de laatste tijd is mn gerbilaantal van 7 naar 3 teruggegaan.... Allemaal oude beestjes, maar ik vind t niet tof dat ze zo snel achter elkaar gaan....

Die pijn is zwaar irri, heb vooral koppijn nu want de holtes in mn hoofd zitten weer eens goed dicht. Maar durf niet naar de dokter want dan gaan ze me weer opnieuw opereren aan die holtes ( Dan maken ze je voorhoofds- kaak- en bijholtes groter zodat de troep er makkelijker uitkan). Ze hebben t in november gedaan, in december zat t alweer zo goed als helemaal dichtgegroeid en toen wilden ze al een heringreep doen. Maar ik zie dat niet zitten want volgende keer groeit t net zo snel weer dicht. En zo lekker is t niet.... Dus ik ga vooral niet zeggen dat ik er last van heb, maar vervelend is het wel:sneaky2: Verder zijn mn knieen aan t zeuren, net als mn linkerschouder en -pols. Lang leve de morfine:mf_rosetinted:

Mn nieuwe tama komt van Ebay, ik heb me rot gezocht maar kan ze hier gewoon niet krijgen. Dan maar via ebay he? Die nepper is niet half zo leuk......

 

van 7 naar drie? :shocked:

aww =(

 

maar.. is dat niet gevaarlijk om daar mee rond te lopen? :shocked:

 

awww dat is echt vervelend :huglove::no:

 

 

ik wil ook een tama v5! ze verkopen ze in engeland en duitsland.. welke versie verkopen ze in nl? de v3 nog steeds?

Link to comment
Share on other sites

van 7 naar drie? :shocked:

aww =(

 

maar.. is dat niet gevaarlijk om daar mee rond te lopen? :shocked:

 

awww dat is echt vervelend :huglove::no:

 

 

ik wil ook een tama v5! ze verkopen ze in engeland en duitsland.. welke versie verkopen ze in nl? de v3 nog steeds?

Zolang ik het in de gaten houd en mn antibiotica inneem zal t hoop ik wel loslopen....En anders ben ik alsnog snel genoeg in t ziekenhuis joh :wink2:

Via internet kun je in NL de V3 kopen ja. Ik heb de V5 gekocht via ebay, hij komt uit de UK inderdaad:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Zolang ik het in de gaten houd en mn antibiotica inneem zal t hoop ik wel loslopen....En anders ben ik alsnog snel genoeg in t ziekenhuis joh :wink2:

Via internet kun je in NL de V3 kopen ja. Ik heb de V5 gekocht via ebay, hij komt uit de UK inderdaad:wub2:

 

ik hoop he echt :shocked:

neeeee zo moet je niet denken :shocked:

 

via internet? ;S

tsss stomme winkels in nl

ik heb een v4 uit amerika.. en ik wil nu een v5 ! hij schijnt wel iets minder te zijn omdat je veel tamagotchi's tegelijk moet verzorgen ;S

ik wil er ook wel een :original:

 

 

Link to comment
Share on other sites

ik hoop he echt :shocked:

neeeee zo moet je niet denken :shocked:

 

via internet? ;S

tsss stomme winkels in nl

ik heb een v4 uit amerika.. en ik wil nu een v5 ! hij schijnt wel iets minder te zijn omdat je veel tamagotchi's tegelijk moet verzorgen ;S

ik wil er ook wel een :original:

 

 

Dat lijkt me juist grappig. Drie tegelijk:naughty: Als ik m heb zal ik wel effe laten weten hoe die is, ik verwacht m volgende week:thumb_yello:

Zo moet ik juist wel denken, ik bedoel ermee dat ik wel afwacht, dat ik ervan uitga dat t wel mee zal vallen. En mocht t onverhoopt toch te erg worden, dan hoef ik maar te bellen en ik kan terecht. Dat is vroeg zat om te bellen, als t echt niet meer zou gaan. Voor die tijd zien ze me daar niet:naughty: :punk:

Link to comment
Share on other sites

Dat heb ik tussen de middag gegeten:naughty:

Straks ga ik voor de pasta met vier kazen:blush-anim-cl:

 

 

 

meen je dat??..:roftl:

tussen de middag was het..kippesoep..gebakken pattaten..(of aardapelen..)..ijsbergsla..geraspte wortelen..und kipfilet..:naughty::glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Dat lijkt me juist grappig. Drie tegelijk:naughty: Als ik m heb zal ik wel effe laten weten hoe die is, ik verwacht m volgende week:thumb_yello:

Zo moet ik juist wel denken, ik bedoel ermee dat ik wel afwacht, dat ik ervan uitga dat t wel mee zal vallen. En mocht t onverhoopt toch te erg worden, dan hoef ik maar te bellen en ik kan terecht. Dat is vroeg zat om te bellen, als t echt niet meer zou gaan. Voor die tijd zien ze me daar niet:naughty: :punk:

 

ja :lol3:

okay! :biggrin2: yay ya

 

 

deze is ook leuk;

http://cgi.ebay.nl/TAMAGOTCHI-4-5-W-ULTIMATE-PC-ACCESSORY-PACK-NEW_W0QQitemZ230235565341QQihZ013QQcategoryZ1084QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122#ebayphotohosting maar die komt uit amerika lol

maar ik wil een v5!

 

welke heb je? die rode of die cookie dough of die um.. groene?

 

 

maar heel veel mensen bellen vaak te laat... =(

dus je moet wel op tijd bellen :tears:

Link to comment
Share on other sites

Brooooooooooooooooown, O Billy Brooooooooooown

 

:mf_rosetinted: :mf_rosetinted:

 

Haai! Hoe is het met dat kereltje??

Heb sinds vanmorgen nog maar drie mongoolse gerbils:boxed:

Zijn er in anderhalve maand 4 doodgegaan, is echt wel weer even genoeg zo zeg... Echt zwaar sh*t!!

Link to comment
Share on other sites

ja :lol3:

okay! :biggrin2: yay ya

 

 

deze is ook leuk;

http://cgi.ebay.nl/TAMAGOTCHI-4-5-W-ULTIMATE-PC-ACCESSORY-PACK-NEW_W0QQitemZ230235565341QQihZ013QQcategoryZ1084QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122#ebayphotohosting maar die komt uit amerika lol

maar ik wil een v5!

 

welke heb je? die rode of die cookie dough of die um.. groene?

 

 

maar heel veel mensen bellen vaak te laat... =(

dus je moet wel op tijd bellen :tears:

Jahoor, ik ken dat gekke gedoe van mn lichaam nu goed genoeg om te weten wanneer het fout gaat. En voor die tijd heb ik wel gebeld:mf_rosetinted:

Ik heb die rode.

107126829_tp.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy