Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked: ..WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..

*stopt met rennen*

oh wacht..het is starrats maar..:naughty: *loopt terug*

hallooo..

alles goed??..:biggrin2:

 

jewel:wink2:

 

ik moet alleen morgen de dierenarts bellen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Wat is er dan? Toch niets ergs mag ik hopen?:blink::shocked:

 

Billy Brown heeft een wat vocht in zijn longen en is verkouden en aangezien hij zo klein is ben ik bang dat als het erger word dat het dan ook gelijk snel gaat. Nu loopt hij vrolijk in zijn molen maar af en stopt hij om zijn neusje schoon te wassen :wub2:

 

Ik ga liever voor niks naar de dierenarts dan dat het te laat is :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Billy Brown heeft een wat vocht in zijn longen en is verkouden en aangezien hij zo klein is ben ik bang dat als het erger word dat het dan ook gelijk snel gaat. Nu loopt hij vrolijk in zijn molen maar af en stopt hij om zijn neusje schoon te wassen :wub2:

 

Ik ga liever voor niks naar de dierenarts dan dat het te laat is

Dat is heel verstandig want met die ukkies kan het inderdaad heel snel gaan ja. Ik moet ook morgen, een van mn ratten heeft een reuteltje, al een tijdje maar de ene keer is t weg en dan is t er weer. Nu is t terug en erger, denk dat t een longontsteking wordt als ik niet oppas. Hij wil op mij lijken de schat:wub2: :naughty:

pasta retour???:blink:

 

Als in :puking:

Voel me echt super....:sneaky2: :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Dat is heel verstandig want met die ukkies kan het inderdaad heel snel gaan ja. Ik moet ook morgen, een van mn ratten heeft een reuteltje, al een tijdje maar de ene keer is t weg en dan is t er weer. Nu is t terug en erger, denk dat t een longontsteking wordt als ik niet oppas. Hij wil op mij lijken de schat:wub2: :naughty

 

 

Als in :puking:

Voel me echt super....:sneaky2: :sneaky2:

 

aj..word maar snel beter..:wink2:

@ starrats..zorg maar goed voor billy brown hé!!..:wink2:

 

ik ga er eens vandoor!!..

ByeBye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat is heel verstandig want met die ukkies kan het inderdaad heel snel gaan ja. Ik moet ook morgen, een van mn ratten heeft een reuteltje, al een tijdje maar de ene keer is t weg en dan is t er weer. Nu is t terug en erger, denk dat t een longontsteking wordt als ik niet oppas. Hij wil op mij lijken de schat

 

 

Als in :puking:

Voel me echt super....:sneaky2:

 

iewe vieze pasta :thumbdown:

awww die rat :wub2: hij/zij voelt met je mee :wub2:

 

Ik hoor de mijne alleen reutelen als ik mijn oor tegen zijn borst aan houd (of eigenlijk hele Billy tegen mijn oor aan houd :naughty: )

 

Ik heb als vergelijking maandag nog op het asiel bij andere hammies geluisterd en Billy was de enige :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

iewe vieze pasta :thumbdown:

awww die rat hij/zij voelt met je mee :wub2:

 

Ik hoor de mijne alleen reutelen als ik mijn oor tegen zijn borst aan houd (of eigenlijk hele Billy tegen mijn oor aan houd :naughty: )

 

Ik heb als vergelijking maandag nog op het asiel bij andere hammies geluisterd en Billy was de enige :blush-anim-cl:

 

Dan zou ik idd maar gaan ja. Als je t bij een hamster echt hoort dan denk ik niet dat dat een supergoed teken is. Als je t alleen hoort als je m tegen je oor houdt dan zal t meevallen. Hoop dat ie snel beter is, zieke diertjes zijn zo sneu.... Ben bang dat Poetin aan de ab moet, zie dat maar eens naar binnen te krijgen :blink: Ze geven ook altijd net de soorten die NIET met melkproducten samen kunnen. Anders is t een kwestie van t door de yoghurt gooien ofzo, en dan is t zo op. Kan het wel in stukjes brood doen, maar dat zijn ze erg snel zat als ze dat ineens twee keer per dag krijgen. Verwende nesten :sneaky2::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dan zou ik idd maar gaan ja. Als je t bij een hamster echt hoort dan denk ik niet dat dat een supergoed teken is. Als je t alleen hoort als je m tegen je oor houdt dan zal t meevallen. Hoop dat ie snel beter is, zieke diertjes zijn zo sneu.... Ben bang dat Poetin aan de ab moet, zie dat maar eens naar binnen te krijgen :blink: Ze geven ook altijd net de soorten die NIET met melkproducten samen kunnen. Anders is t een kwestie van t door de yoghurt gooien ofzo, en dan is t zo op. Kan het wel in stukjes brood doen, maar dat zijn ze erg snel zat als ze dat ineens twee keer per dag krijgen. Verwende nesten :sneaky2::naughty:

 

niet met melk producten mengen? :blink: Dat heb ik nog nooit gehoort ik mengde gewoon alles

 

Dierenarts ging het zelfs als tip aan andere ratten-mensen geven.

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad. En ik zat tien dingen tegelijk te doen.....

Is hier vrij stil de laatste dagen he? :blink:

 

ja :tears:

 

al moet ik zeggen dat ik het ook een paar dagen rustig aan heb gedaan :blush-anim-cl: maar dat kwam ook deels doordat we ander internet kregen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik zit me trouwens af te vragen of mijn dierenarts wel eens een chinese dwerghanster heeft gezien :blink:

 

Toen ik met mijn REX rat kwam in 1999 had hij dat ras ook nog nooit gezien. Hij dacht dat de "slechte vacht" de rede was waarvoor we kwamen :roftl:

 

Straks denkt hij nog dat Billy een tumor onder zijn staart heeft :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik zit me trouwens af te vragen of mijn dierenarts wel eens een chinese dwerghanster heeft gezien :blink:

 

Toen ik met mijn REX rat kwam in 1999 had hij dat ras ook nog nooit gezien. Hij dacht dat de "slechte vacht" de rede was waarvoor we kwamen :roftl:

 

Straks denkt hij nog dat Billy een tumor onder zijn staart heeft :roftl:

 

:lmfao: Dat zou wel zwaar dom zijn zeg:naughty:

Zo hadden wij eens een DA die onze fretten zo leuk vond. "Wat een leuke diertjes zijn dat mevrouw, wat zijn dat?" Echt belachelijk.....

Die aquadrops mocht niet in de melk.....er zijn een paar bekende ab's voor ratten en er zijn er ook die WEL met melk gemengd mogen worden. Maar bij die andere verliest t zijn werking als je t mengt met melk, dat heb ik met mn eigen amoxiciline ook....

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Dat zou wel zwaar dom zijn zeg:naughty:

Zo hadden wij eens een DA die onze fretten zo leuk vond. "Wat een leuke diertjes zijn dat mevrouw, wat zijn dat?" Echt belachelijk.....

Die aquadrops mocht niet in de melk.....er zijn een paar bekende ab's voor ratten en er zijn er ook die WEL met melk gemengd mogen worden. Maar bij die andere verliest t zijn werking als je t mengt met melk, dat heb ik met mn eigen amoxiciline ook....

 

ik krijg altijd dezelfde ab voor elk dier dat ernaartoe gaat met een verkoudje of reutel :sneaky2: Ookal hebben ze het al 5 keer gehad :sneaky2:

 

weet alleen de naam niet meer *denkt denkt denkt*

Link to comment
Share on other sites

ik krijg altijd dezelfde ab voor elk dier dat ernaartoe gaat met een verkoudje of reutel :sneaky2: Ookal hebben ze het al 5 keer gehad :sneaky2:

 

weet alleen de naam niet meer *denkt denkt denkt*

 

Doen ze hier ook als ik er niets van zeg. Net als dat ze gewoon vanuit de losse hand doseren..... Ik ga niet weg voor ze mn beessie gewogen hebben en hebben berekend wat de dosering PRECIES moet zijn. Net als het advies om ze allemaal maar wat te geven, omdat het wel eens besmettelijk kan zijn.....No way, zo gezond is t niet om 'uit voorzorg' ab te geven....

En ik zit me ook suf te piekeren over de naam:blink: Denk dat we t over dezelfde zooi hebben....ruikt smerig zoet...

Link to comment
Share on other sites

hooooooi

hoe is het?

 

Geweldig!

Ik krijg eindelijk een hamster!!!

Ik wil er al zo lang een :wub2:

misschien 2 maar dat moet ik nog bekijken, want ik heb net gelezen dat ze uit hetzelfde nest moeten komen als je ze bij elkaar wilt zetten, maar mijn moeder vond het zo zielig als je ze alleen in een kooi zet :bleh:

 

Hoe gaat het met jullie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy