Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hij heeft het al bijna 2 weken en het word alleen maar erger :thumbdown:

 

oei :blink:

 

dan toch maar beter naar de dierenarts, die is ook lekker betrouwbaar als je een dringend geval hebt, kan je hem nog eens niet bereiken :boxed:

Link to comment
Share on other sites

oei :blink:

 

dan toch maar beter naar de dierenarts, die is ook lekker betrouwbaar als je een dringend geval hebt, kan je hem nog eens niet bereiken :boxed:

 

hij nam net wel op gelukkig :sneaky2:

 

kan er pas om 15:45 zijn

ik heb altijd van die rottijden :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

hij nam net wel op gelukkig :sneaky2:

 

kan er pas om 15:45 zijn

ik heb altijd van die rottijden :thumbdown:

 

hopelijk wordt het niet erger tegen kwart voor vier :blink:

 

wens billy veel beterschap van mij :wink2:

Link to comment
Share on other sites

zosnel gaat het gelukkig niet :naughty:

 

en ik zal hem een zonnepitje geven namens jouw :thumb_yello:

 

ok :roftl:

 

slaapt jouw hamster eigenlijk de hele dag of komt hij nog af en toe eens kijken?

Link to comment
Share on other sites

ok :roftl:

 

slaapt jouw hamster eigenlijk de hele dag of komt hij nog af en toe eens kijken?

hij was net wakker geeft wat gegeten en gepoept en dook zijn slaaphok weer in.

 

gister werd hij echt actief om 20:00 en eergister pas om 1:00 :roftl:

Link to comment
Share on other sites

hij was net wakker geeft wat gegeten en gepoept en dook zijn slaaphok weer in.

 

gister werd hij echt actief om 20:00 en eergister pas om 1:00 :roftl:

 

ohow

Mijn hamster ga ik op mijn kamer moeten zetten, dus als die van mij ook pas om 1u actief wordt en dan gezellig in zijn loopradje gaat lopen, ga ik niet veel slapen denk ik :roftl:

 

Maar daar kan ik ook wel wat op vinden :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ohow

Mijn hamster ga ik op mijn kamer moeten zetten, dus als die van mij ook pas om 1u actief wordt en dan gezellig in zijn loopradje gaat lopen, ga ik niet veel slapen denk ik :roftl:

 

Maar daar kan ik ook wel wat op vinden :mf_rosetinted:

 

ik heb hem ook op mijn kamer staan en savonds heeft meneer echt geen molen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik heb hem ook op mijn kamer staan en savonds heeft meneer echt geen molen :naughty:

 

Dierenbeul:sneaky2:

 

 

:lmfao:

Ik heb een makkelijk te smeren molentje. Gert loopt er tegenwoordig niet meer in, hij is stokoud en komt alleen nog eten bietsen:naughty: Al mijn gerbils hebben wel molentjes en er is er bijna elke nacht wel een die gaat piepen. Sta ik weer in t holst van de nacht een molentje te smeren :boxed:

 

Hoi trouwens:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dierenbeul:sneaky2:

 

 

:lmfao:

Ik heb een makkelijk te smeren molentje. Gert loopt er tegenwoordig niet meer in, hij is stokoud en komt alleen nog eten bietsen Al mijn gerbils hebben wel molentjes en er is er bijna elke nacht wel een die gaat piepen. Sta ik weer in t holst van de nacht een molentje te smeren

 

Hoi trouwens:mf_rosetinted:

 

Mijn ratjes hebben geen molen. Komt ook doordat het ****ing duur is :thumbdown::wink2:

 

Hooooooooooooooooooooooi :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Dierenbeul:sneaky2:

 

 

:lmfao:

Ik heb een makkelijk te smeren molentje. Gert loopt er tegenwoordig niet meer in, hij is stokoud en komt alleen nog eten bietsen:naughty: Al mijn gerbils hebben wel molentjes en er is er bijna elke nacht wel een die gaat piepen. Sta ik weer in t holst van de nacht een molentje te smeren :boxed:

 

Hoi trouwens:mf_rosetinted:

 

ik ga 6 april naar exo knaag en daar ga ik een nieuwe molen kopen :mf_rosetinted:

 

hij moet ook een grotere hebben want nu knalt hij telkens bijna tegen het asje aan met zijn rugje :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Mijn ratjes hebben geen molen. Komt ook doordat het ****ing duur is :thumbdown::wink2:

 

Hooooooooooooooooooooooi :flowers2:

Mijn ratten vinden er niets aan....

ik ga 6 april naar exo knaag en daar ga ik een nieuwe molen kopen :mf_rosetinted:

 

hij moet ook een grotere hebben want nu knalt hij telkens bijna tegen het asje aan met zijn rugje :boxed:

 

Gaaf!! Ik ga ook naar de Exo:thumb_yello:

Hoop dat ik me in kan houden dan, dat ik niet met tien beestjes thuis ga komen:naughty:

Hoe is het met hem trouwens, las dat je vanmiddag naar de da zou gaan?

Link to comment
Share on other sites

Mijn ratten vinden er niets aan....

 

 

Gaaf!! Ik ga ook naar de Exo

Hoop dat ik me in kan houden dan, dat ik niet met tien beestjes thuis ga komen

Hoe is het met hem trouwens, las dat je vanmiddag naar de da zou gaan?

 

cool misschien zien we elkaar nog

Ik doe denk ik mijn dodgy holiday hoodie aan :naughty: dus als je iemand met een mika hoodie ziet ben ik jet :naughty:

 

Billy heeft Bactrimel gehad en dat moet hij 14 dagen 2 keer per dag 1 druppel hebben En het ruikt heeeeeel zoet en is wit en meneer vind het lekker En hij was MEGA lief bij de DA :wub2: Alleen mag hij geen zonnepitjes :blink: de DA zei dat die tegroot waren voor in zijn wangzakjes :blink: Dat Had ik nog nooit gehoord en Billy eet ze graag en doet ze ook in zijn wangen maar eet ze ook gelijk op. Hij had er 1 in zijn wang zitten en de DA had die eruit gehaalt maar die had hij dus 15 minutjes daarvoor gehad voor onderweg :boxed: en die zat dus niet vast want hij kwam eruit:blink: Ik vond het in ieder geval vaag

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy