Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

cool misschien zien we elkaar nog

Ik doe denk ik mijn dodgy holiday hoodie aan dus als je iemand met een mika hoodie ziet ben ik jet :naughty:

 

Billy heeft Bactrimel gehad en dat moet hij 14 dagen 2 keer per dag 1 druppel hebben En het ruikt heeeeeel zoet en is wit en meneer vind het lekker En hij was MEGA lief bij de DA :wub2: Alleen mag hij geen zonnepitjes de DA zei dat die tegroot waren voor in zijn wangzakjes Dat Had ik nog nooit gehoord en Billy eet ze graag en doet ze ook in zijn wangen maar eet ze ook gelijk op. Hij had er 1 in zijn wang zitten en de DA had die eruit gehaalt maar die had hij dus 15 minutjes daarvoor gehad voor onderweg :boxed: en die zat dus niet vast want hij kwam eruit:blink: Ik vond het in ieder geval vaag

 

Als ik je zie zal ik je zeker even aanspreken ja! Zou wel gaaf zijn om je daar te zien:mf_rosetinted:

Bactrimel hebben ze hier ook weleens gehad. Dat van die pitjes is onzin joh. Dat heeft ooit eens iemand gezegd, maar dat is onzin. Heel veel pitten is niet goed omdat er te veel eiwitten inzitten, dan worden ze snel te dik. Maar zo af en toe.... Een paar per dag kan geen kwaad, en in de natuur eten ze t ook. Het enige wat ervan te zeggen valt is dat t scherp zou kunnen zijn en dan zouden ze hun wangzakken kunnen beschadigen maar ook dat heb ik nog nooit echt gezien of gelezen. Geef m lekker zn pitjes joh:thumb_yello:

Enne...MIJN AVVIE DOET HET WEER :yay:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik je zie zal ik je zeker even aanspreken ja! Zou wel gaaf zijn om je daar te zien:mf_rosetinted:

Bactrimel hebben ze hier ook weleens gehad. Dat van die pitjes is onzin joh. Dat heeft ooit eens iemand gezegd, maar dat is onzin. Heel veel pitten is niet goed omdat er te veel eiwitten inzitten, dan worden ze snel te dik. Maar zo af en toe.... Een paar per dag kan geen kwaad, en in de natuur eten ze t ook. Het enige wat ervan te zeggen valt is dat t scherp zou kunnen zijn en dan zouden ze hun wangzakken kunnen beschadigen maar ook dat heb ik nog nooit echt gezien of gelezen. Geef m lekker zn pitjes joh:thumb_yello:

Enne...MIJN AVVIE DOET HET WEER :yay:

 

Ik vond het ook raar maar ze zei dus dat de meeste hamsters die daar kwamen dus rottend eten hadden in de wangzakken dat er niet uit kwam of natstaart :blink: Ik had ookal zoiets van WTF is dit nou weer :blink:

 

:woot_jump: avie doet het :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het ook raar maar ze zei dus dat de meeste hamsters die daar kwamen dus rottend eten hadden in de wangzakken dat er niet uit kwam of natstaart :blink: Ik had ookal zoiets van WTF is dit nou weer :blink:

 

:woot_jump: avie doet het :woot_jump:

 

Nou ik heb bij zowel mn vorige hamster als bij Gert regelmatig gekeken of ze de meelwormen niet in hun wangen opsloegen, maar heb nog nooit rottend eten gevonden erin. Heb er op dat hamsterforum ook nooit iets over gelezen. Wel dat je uit moet kijken met plakkerige spullen of bijvoorbeeld vers brood, dat kan zo kleverig worden dat t alsnog in de wangen achterblijft.... Mijn hamster laadt zn wangzakken vol, loopt naar boven en gooit de boel daar gelijk weer leeg :naughty:

Weet niet welke av beter is.... Deze is wat minder kleurig maarja....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nou ik heb bij zowel mn vorige hamster als bij Gert regelmatig gekeken of ze de meelwormen niet in hun wangen opsloegen, maar heb nog nooit rottend eten gevonden erin. Heb er op dat hamsterforum ook nooit iets over gelezen. Wel dat je uit moet kijken met plakkerige spullen of bijvoorbeeld vers brood, dat kan zo kleverig worden dat t alsnog in de wangen achterblijft.... Mijn hamster laadt zn wangzakken vol, loopt naar boven en gooit de boel daar gelijk weer leeg :naughty:

Weet niet welke av beter is.... Deze is wat minder kleurig maarja....:blink:

 

ik geef de pitjes ook gewoon hoor, ik vond het ook maar raar:blink:

 

hmmm

ik vind die oude leuker :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

ik geef de pitjes ook gewoon hoor, ik vond het ook maar raar:blink:

 

hmmm

ik vind die oude leuker :blush-anim-cl:

 

Ik ook eigenlijk.... Dus ik zet m weer terug. Die is vrolijker, de wereld is al grauw genoeg:wink2:

Link to comment
Share on other sites

hahahahah nee hoor maar je had dr wel op kunnen gaan :das:

 

wat is er dan? :das:

 

Hey:punk:

Damn vanavond ga ik lasergamen:boxed: Met school:thumbdown:

HAAI!

IK ga vanavond naar ANOUK :punk: :punk: Krijg er steeds meer zin in! Straks even wat centjes pinnen zodat ik een nieuw shirt ofzo kan scoren en dan op naar Arnhem!!

Maar lasergamen is wel leuk toch? Alleen niet met school, tenmisnte, dat zou ik niet leuk gevonden hebben.....

Link to comment
Share on other sites

HAAI!

IK ga vanavond naar ANOUK :punk: :punk: Krijg er steeds meer zin in! Straks even wat centjes pinnen zodat ik een nieuw shirt ofzo kan scoren en dan op naar Arnhem!!

 

Hiyaa! :biggrin2:

 

aaaah cooooool! :biggrin2:

ze gaat vast good god zingen.. :das:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hiyaa! :biggrin2:

 

aaaah cooooool! :biggrin2:

ze gaat vast good god zingen.. :das:

 

 

 

Tuurlijk. Hoop dat ze alle nummers van Who's your Momma speelt, dat is een steengoeie cd. En die ouwe nummers ken ik nu wel.....Heb dr al vaker live gezien en ik vind Nobody's wife niet goed bijvoorbeeld. Net als Michel enzo... Nouja niet goed is niet het juiste woord, maar laat ik t zo zeggen, ze heeft betere nummers:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk. Hoop dat ze alle nummers van Who's your Momma speelt, dat is een steengoeie cd. En die ouwe nummers ken ik nu wel.....Heb dr al vaker live gezien en ik vind Nobody's wife niet goed bijvoorbeeld. Net als Michel enzo... Nouja niet goed is niet het juiste woord, maar laat ik t zo zeggen, ze heeft betere nummers:naughty:

 

ik hoop t ook :biggrin2:

 

 

 

tjaaa dat kan verschillen he.. de ene zal ze beter zingen als de andere lol :lol3:

Link to comment
Share on other sites

ik hoop t ook :biggrin2:

 

 

 

tjaaa dat kan verschillen he.. de ene zal ze beter zingen als de andere lol :lol3:

 

en t ene nummer vind je gewoon leuker dan t andere.... Heb honger...misschien zou ik toch eens iets moeten eten, misschien wel handig...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er vandoor, nog effe wat zooi verzamelen enzo. En moet nog effe boodscahppen halen ook, bah :thumbdown: Dat die dingen nou niet vanzelf hierheen komen, uit zichzelf.... Daarna MiKa nog even volgooien met benzine en dan op naar Arnhem:thumb_yello:

Fijne dag verder he en tot snel!!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er vandoor, nog effe wat zooi verzamelen enzo. En moet nog effe boodscahppen halen ook, bah :thumbdown: Dat die dingen nou niet vanzelf hierheen komen, uit zichzelf.... Daarna MiKa nog even volgooien met benzine en dan op naar Arnhem:thumb_yello:

Fijne dag verder he en tot snel!!!

:huglove:

 

aaah ok :no:

 

dat gaat helaas niet.. :thumbdown:

heet je auto MiKa? haha :roftl:

 

veeel plezier! :huglove: x

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy