Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

leven,, leven,, nu wel, nadat hij al 1 keer gereset en 2 keer dood is gegaan. :boxed: Ik heb nu een kikker:punk:

 

Met mij gaat goed:wink2: Met jou? En luca?:mf_lustslow:

 

Ooh, een tamagotchi! :biggrin2: Die had ik vroeger ook. Ze moeten nog wel ergens liggen bij mn ouders thuis. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedgoed..:wink2

ik heb je inde week verteld dat als ik kwaad en pist ben een knuffel tegen de muur ga smijten hé..:naughty:

wel vandaag was het weer zover..ik liep naar mn kamer..en Lucatje volgde mij..ik nam dus een knuffel en smeet die tegen de muur..Luca keek zo naar mij van wat doet die nu??..:blink:..dan liep hij naar die knuffel en kwam die trgbrengen..zo van baasje spelen??..:naughty:echt kei sgattig..:naughty: en dan kun je gwn niet meer kwaad zijn..:roftl:

 

Arme knuffel :tears:

 

 

 

 

Maar lieve hond.. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, is ook .. Hebben we het een tijdje geleden ook nog over gehad.. Weet niet waarom :boxed:

 

Ingie & Babs vallen soms nog wel eens binnen, maar vaak maar 1 post ofzo... Jammer..

 

misschien komen ze niet zovaak meer op MFC?

als je hier al heeeeeeeel lang komt dan word het wel steeds minder maar het blijft leuk! :biggrin2

en misschien vinden ze andere threads leuker :lol3:

 

Ja, ik vind t ook jammer. Volgens mij zijn ze wel best vaak online, maar komen ze gewoon liever in andere threads.

Link to comment
Share on other sites

leven,, leven,, nu wel, nadat hij al 1 keer gereset en 2 keer dood is gegaan. :boxed: Ik heb nu een kikker:punk:

 

Met mij gaat goed:wink2: Met jou? En luca?:mf_lustslow:

 

heb je een andere gekocht??..

met mij ook goed..en met Luca ook..hij was juist onder mn bed gekropen..en nu moet hij nogal vaak niezen..omdat er blijkbaar nogal wat stof onder mn bed ligt..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ooh, een tamagotchi! :biggrin2: Die had ik vroeger ook. Ze moeten nog wel ergens liggen bij mn ouders thuis. :naughty:

 

Die van mij hangt bij Mika :roftl:

 

Anouk ging vandaag naar Sparta en gistren is ze naar Anouk geweest..dus ja..ik zou het ook niet weten..

 

Ohja, juist .. Dus die zullen we niet zien vandaag denk ik :naughty:

 

En Carina weet ik niet .. weet dat ze een paar drukke dagen voor de boeg had en dat haar paardje niet in orde is ... Ze had vandaag wel niks speciaals te doen, maarja .. misschien heeft ze ook wel gewoon rust nodig :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ooh, een tamagotchi! :biggrin2: Die had ik vroeger ook. Ze moeten nog wel ergens liggen bij mn ouders thuis. :naughty:

Jah ik heb zo een neppe van de intertoys, maar wil graag een Echte!:wink2:

Anouk ging vandaag naar Sparta en gistren is ze naar Anouk geweest..dus ja..ik zou het ook niet weten..

 

Heb je nog gehoord hoe ze anouk vond?

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vind t ook jammer. Volgens mij zijn ze wel best vaak online, maar komen ze gewoon liever in andere threads.

 

Ja, dat denk ik ook..

Vraag me alleen al een hele tijd af of er iets gebeurt is, of we (of ik) iets fout gedaan of gezegd hebben ofzo.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

heb je een andere gekocht??..

met mij ook goed..en met Luca ook..hij was juist onder mn bed gekropen..en nu moet hij nogal vaak niezen..omdat er blijkbaar nogal wat stof onder mn bed ligt..:roftl:

 

nee gewoon ander dier in mijn versie..:wink2:

 

Vet lief!!:mf_lustslow: moet je weer even zuigen misschien??:blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Hoe dat zo?

 

Ja nou, omdat die al zo oud als de straat is (zeker 10 jaar) en ik die niet meer goed aan de praat kreeg toen ik die weer terug vond (ging wel, maar dan ineens viel die weer uit en moest je resetten en dan gaat de lol er vrij snel vanaf :bleh:) en toen heb ik die maar een ere-plaatsje gegeven :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jah ik heb zo een neppe van de intertoys, maar wil graag een Echte!:wink2:

 

 

Heb je nog gehoord hoe ze anouk vond?

zijn die tama's vn de intertoys goed??..werken die goed??..

neej..heb er niks meer vn gehoord..niet op hyves en niet op msn..:blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat denk ik ook..

Vraag me alleen al een hele tijd af of er iets gebeurt is, of we (of ik) iets fout gedaan of gezegd hebben ofzo.. :boxed:

 

Vast niet. Volgens mij herinner ik me van tenminste twee personen een post waarin stond dat ze de Dutch thread gewoon niet meer bij konden houden omdat ie zo snel ging... Deze week was perfect voor hen geweest. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat denk ik ook..

Vraag me alleen al een hele tijd af of er iets gebeurt is, of we (of ik) iets fout gedaan of gezegd hebben ofzo.. :boxed:

 

Kdenk niet dat je het te persoonlijk moet opvatten, je hebt het ook al in 'het gewone leven' dat je gewoon uit elkaar groeit.. Soms gebeurd dat gewoon, zonder reden:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, omdat die al zo oud als de straat is (zeker 10 jaar) en ik die niet meer goed aan de praat kreeg toen ik die weer terug vond (ging wel, maar dan ineens viel die weer uit en moest je resetten en dan gaat de lol er vrij snel vanaf :bleh:) en toen heb ik die maar een ere-plaatsje gegeven :mf_rosetinted:

 

Mijne zijn ook zo'n 10 jaar oud ja... die doen t vast ook niet meer. :bleh:

Bij Mika... als in bij een foto van Mika, of als in bij Mika thuis? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

zijn die tama's vn de intertoys goed??..werken die goed??..

neej..heb er niks meer vn gehoord..niet op hyves en niet op msn..:blink::naughty:

 

Jah ik vind dat hij goed werkt, voor €3,50.. :wink2:

 

Heb jij msn?? Ik ben 'mika-mensen-op-msn'-loos!!:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik vind t ook jammer. Volgens mij zijn ze wel best vaak online, maar komen ze gewoon liever in andere threads.

ik denk het ook :lol3:

ik kom zelf ook niet echt vaak in the dutch thread.. maar ja als je al bijna een jaar lid bent en er komen heeeeeeeeeeeeeeel veel newbies is dat best gek :hypo:

 

 

:lol3::

Link to comment
Share on other sites

nee gewoon ander dier in mijn versie..:wink2:

 

Vet lief!!:mf_lustslow: moet je weer even zuigen misschien??:blink:

 

hoeveel dieren staan er op een versie??..:bleh:

mja..ga even dat ander ding halen wat stof vasthoud..zon swiffer ding..:naughty:..heb geen zin om de stofzuiger naar boven te slepen..:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Vast niet. Volgens mij herinner ik me van tenminste twee personen een post waarin stond dat ze de Dutch thread gewoon niet meer bij konden houden omdat ie zo snel ging... Deze week was perfect voor hen geweest. :bleh:

 

Ohja, dat is waar ..

Maar dan nog.. ik heb ook hele stukken gemist (heb echt niet de behoefte om alles bij te lezen :roftl:) en ik praat ook maar gewoon mee wanneer ik vind dat ik over iets iets te zeggen heb.. Is heel makkelijk :mf_rosetinted:

 

Kdenk niet dat je het te persoonlijk moet opvatten, je hebt het ook al in 'het gewone leven' dat je gewoon uit elkaar groeit.. Soms gebeurd dat gewoon, zonder reden:wink2:

 

Maybe, weet niet .. Vraag me soms gewoon af of ze het niet beu worden dat ik altijd zo over Mika zaag.. :boxed::wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mijne zijn ook zo'n 10 jaar oud ja... die doen t vast ook niet meer. :bleh:

Bij Mika... als in bij een foto van Mika, of als in bij Mika thuis? :bleh:

 

Tja ... als je dat eens wist hé :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

 

(kreeg trouwens bij het typen van de vorige post pas door dat die eerste post zo kon overkomen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

hoeveel dieren staan er op een versie??..:bleh:

mja..ga even dat ander ding halen wat stof vasthoud..zon swiffer ding..:naughty:..heb geen zin om de stofzuiger naar boven te slepen..:biggrin2:

 

op de mijne staan er 32 :wink2:

 

Hihi, ga jij lekker swifferen:wink2:

Link to comment
Share on other sites

ik denk het ook :lol3:

ik kom zelf ook niet echt vaak in the dutch thread.. maar ja als je al bijna een jaar lid bent en er komen heeeeeeeeeeeeeeel veel newbies is dat best gek :hypo:

 

 

:lol3::

 

Ja, dat kan ik me ook goed voorstellen. Ben zelf ook nog vrij nieuw eigenlijk, maar zelfs na mij zijn er nog heel veel nieuwe mensen gekomen.

 

Tja ... als je dat eens wist hé :naughty::mf_rosetinted:

 

 

 

 

(kreeg trouwens bij het typen van de vorige post pas door dat die eerste post zo kon overkomen :roftl:)

 

LOL. Jij snapte mijn geschokte reactie dus al niet.

 

En wat betreft dat snel gaan van de thread: ik post ook gewoon idd als ik ergens op wil reageren. Als er drie gesprekken door elkaar lopen, volg ik er eigenlijk maar één. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy