Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Jah ik vind dat hij goed werkt, voor €3,50.. :wink2:

 

Heb jij msn?? Ik ben 'mika-mensen-op-msn'-loos!!:boxed:

 

ik heb twee echte tama's!

je kan ook neppers bij de action kopen, voor 3 euro ofzo en die zijn ook wel leuk denk ik =)

 

maar die van mij was 20 euro, voor een versie 3, en ik heb geloof ik 13 dollar voor een v4 in amerika betaald.. en ik heb nu androtchi en young ....... maar daar weet ik de naam niet meer van :lol3:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

LOL. Jij snapte mijn geschokte reactie dus al niet.

 

En wat betreft dat snel gaan van de thread: ik post ook gewoon idd als ik ergens op wil reageren. Als er drie gesprekken door elkaar lopen, volg ik er eigenlijk maar één. :bleh:

 

Neen, inderdaad.. had het echt niet door :roftl:

 

Jeps, juist .. Zo is dat bij mij ook .. Lees de rest dan wel, maar ik ga echt niet op alles reageren..

Link to comment
Share on other sites

op de mijne staan er 32 :wink2:

 

Hihi, ga jij lekker swifferen:wink2:

 

ooh..ja zei je al..maar zo had ik het niet begrepen toen..:naughty:

ik denk dat ik er dan donderdag in Valkenswaart eentje ga halen in de intertoys..:naughty:

n swifferen is al gebeurd..:biggrin2:best wel moeilijk als er iemand de hele tijd achter dat ding aanhuppelt..:roftl:

 

@ Nielo..flikken begint zo hé..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik heb twee echte tama's!

je kan ook neppers bij de action kopen, voor 3 euro ofzo en die zijn ook wel leuk denk ik =)

 

maar die van mij was 20 euro, voor een versie 3, en ik heb geloof ik 13 dollar voor een v4 in amerika betaald.. en ik heb nu androtchi en young ....... maar daar weet ik de naam niet meer van :lol3:

 

Zijn die dingen ineens weer in ofzo? Ik kan me namelijk ook echt niet herinneren dat er meerdere versies waren enzo. :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

@ Nielo..flikken begint zo hé..:naughty:

 

Sssssssssssssst! :boxed:

 

Zijn die dingen ineens weer in ofzo? Ik kan me namelijk ook echt niet herinneren dat er meerdere versies waren enzo. :blink:

 

Mika's schuld .. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neen, inderdaad.. had het echt niet door :roftl:

 

Jeps, juist .. Zo is dat bij mij ook .. Lees de rest dan wel, maar ik ga echt niet op alles reageren..

 

Lol.

 

Ik zit ook weleens in andere threads, maar die gaan lang niet zo snel als deze. :bleh:

 

@ Nielo..flikken begint zo hé..:naughty:

 

Weet t, heb de tv al aanstaan. :naughty: Dank. ^^

 

* LOL. In deze aflevering zitten scenes geschikt voor 16+. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, dat is waar ..

Maar dan nog.. ik heb ook hele stukken gemist (heb echt niet de behoefte om alles bij te lezen :roftl:) en ik praat ook maar gewoon mee wanneer ik vind dat ik over iets iets te zeggen heb.. Is heel makkelijk :mf_rosetinted:

 

 

 

Maybe, weet niet .. Vraag me soms gewoon af of ze het niet beu worden dat ik altijd zo over Mika zaag.. :boxed::wink2:

Zaag jij over hem?? ... nooit echt gemerkt

ik heb twee echte tama's!

je kan ook neppers bij de action kopen, voor 3 euro ofzo en die zijn ook wel leuk denk ik =)

 

maar die van mij was 20 euro, voor een versie 3, en ik heb geloof ik 13 dollar voor een v4 in amerika betaald.. en ik heb nu androtchi en young ....... maar daar weet ik de naam niet meer van :lol3:

Waar koop je de echte hier????

jep..maar heb er van mfc alleen Anouk op..:blink:

anders stuur ik je wel ff een pm met mn e-mail adres..:wink2:

is goed

Link to comment
Share on other sites

Sssssssssssssst! :boxed:

 

 

 

Mika's schuld .. :naughty::roftl:

 

Don't worry, ik blijf wel gewoon online. Flikken is toch al lang niet meer zo leuk als t vroeger was. :naughty:

 

Ah, natuurlijk. Dat interview is trouwens wel het briljanste interview ooit. :roftl::wub2:

Link to comment
Share on other sites

ik heb twee echte tama's!

je kan ook neppers bij de action kopen, voor 3 euro ofzo en die zijn ook wel leuk denk ik =)

 

maar die van mij was 20 euro, voor een versie 3, en ik heb geloof ik 13 dollar voor een v4 in amerika betaald.. en ik heb nu androtchi en young ....... maar daar weet ik de naam niet meer van :lol3:

 

wat is de action??..en ik ga heus geen 20 euro uitgeven aan een tama hoor..:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zijn die dingen ineens weer in ofzo? Ik kan me namelijk ook echt niet herinneren dat er meerdere versies waren enzo. :blink:

 

voor mij wel :biggrin2:

in nederland verkopen ze alleen maar een v3, helaas... vandaag kon ik ze echt serieus nergens vinden die bandai tama's ;S

 

er is ondertussen al een v4, v4.5 en een v5 uitgekomen maar NIET IN NL! :no: maarjaaa xd

 

ik vind ze wel leuk die tamas :das:

Link to comment
Share on other sites

* LOL. In deze aflevering zitten scenes geschikt voor 16+. :roftl:

 

Dan moet je die tv maar snel weer uitzetten... :naughty:

 

 

 

 

 

 

Zoek de tamagotchi :mf_rosetinted:

bordzd4.jpg

 

(maar dat ie bij Mika thuis zou zijn vind ik ook wel een leuke gedachte :naughty:)

 

Zaag jij over hem?? ... nooit echt gemerkt

 

Tja, weet niet ...

Het komt toch wel eens vrij regelmatig voor dat het erover gaat dat Mika hier is en dat soort dingen ... :naughty: En ik post ook wel eens foto's enzo...

Link to comment
Share on other sites

ooh..ja zei je al..maar zo had ik het niet begrepen toen..:naughty

ik denk dat ik er dan donderdag in Valkenswaart eentje ga halen in de intertoys..:naughty

n swifferen is al gebeurd..:biggrin2:best wel moeilijk als er iemand de hele tijd achter dat ding aanhuppelt..:roftl:

 

hahah, i <3 pups!

Sssssssssssssst! :boxed

 

 

Mika's schuld .. :naughty::roftl:

 

:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Lol.

 

Ik zit ook weleens in andere threads, maar die gaan lang niet zo snel als deze. :bleh:

 

 

 

Weet t, heb de tv al aanstaan. :naughty: Dank. ^^

 

* LOL. In deze aflevering zitten scenes geschikt voor 16+. :roftl:

 

hoor ik ook juist..mja..ik kijk tog..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Don't worry, ik blijf wel gewoon online. Flikken is toch al lang niet meer zo leuk als t vroeger was. :naughty:

 

Ah, natuurlijk. Dat interview is trouwens wel het briljanste interview ooit. :roftl::wub2:

 

Oh, super :mf_rosetinted:

 

Dat stukje toch in ieder geval :naughty:

Link to comment
Share on other sites

voor mij wel :biggrin2:

in nederland verkopen ze alleen maar een v3, helaas... vandaag kon ik ze echt serieus nergens vinden die bandai tama's ;S

 

er is ondertussen al een v4, v4.5 en een v5 uitgekomen maar NIET IN NL! :no: maarjaaa xd

 

ik vind ze wel leuk die tamas :das

 

LOL. Ik vond ze ook wel leuk. Wel pas toen de rest er genoeg van had trouwens. :naughty:

 

Dan moet je die tv maar snel weer uitzetten... :naughty

 

 

 

 

 

 

Zoek de tamagotchi :mf_rosetinted

bordzd4.jpg

 

(maar dat ie bij Mika thuis zou zijn vind ik ook wel een leuke gedachte :naughty:)

 

Zeg hè... :bleh:

 

Leuke foto's. ^^

 

Heeey! :wink2:

 

Haai. ^^

Link to comment
Share on other sites

Ah, natuurlijk. Dat interview is trouwens wel het briljanste interview ooit. :roftl :wub2

Alleen die vrouw is irritant

wat is de action??..en ik ga heus geen 20 euro uitgeven aan een tama hoor..:blink :roftl

Een goedkope winkel; waar je alles kunt krijgen...:wink2:

voor mij wel :biggrin2

in nederland verkopen ze alleen maar een v3, helaas... vandaag kon ik ze echt serieus nergens vinden die bandai tama's ;S

 

er is ondertussen al een v4, v4.5 en een v5 uitgekomen maar NIET IN NL! :no maarjaaa xd

 

ik vind ze wel leuk die tamas :das

Ik heb wel wat op de marktplaats gevonden dat je ze voor 15 euro kan kopen, de 4.5:punk:

Tja, weet niet ...

Het komt toch wel eens vrij regelmatig voor dat het erover gaat dat Mika hier is en dat soort dingen ... :naughty: En ik post ook wel eens foto's enzo...

Dat vind ik neit erg!!:naughty:

Heeey! :wink2

 

Hallo!!:flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Zeg hè... :bleh:

 

Leuke foto's. ^^

 

 

Watte? :bleh:

 

Haha merci.. is al een oudere foto .. Niet dat er op die plaats zoveel verandert is, maar op andere plaatsen is er wel meer bijgekomen :naughty::mf_rosetinted:

 

Uhmn. Niet dat ik weet? :naughty:

 

Jawel, jawel .. Heb niet gezegd dat ik die wil hebben (dat het ik gewoon gedacht :naughty:) maar wel dat die geweldig was, samen met Carina.. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy