Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*gaap*

:mf_rosetinted:

 

Edit: Die foto zag er wel erg nep uit hoor.

Wel goed bedacht. Ik wilde eigenlijk ook zoiets doen, alleen dan dat ie een vriend had ofzo. Maar helaas heb ik geen photoshop..

 

:lmfao:

En dan met een iets modernere foto en je had gegarandeerd succes gehad :naughty::roftl: :roftl:

Net zoals dat iedereen in shock was in dat photoshop topic, over dat ie zn haar geknipt had. Als degene die foto bij de thread waar dat haarknipgedoe als eerste ter sprake kwam had gepost, had waarschijnlijk het halve forum een hartverzakking gehad :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

En dan met een iets modernere foto en je had gegarandeerd succes gehad :naughty::roftl: :roftl:

Net zoals dat iedereen in shock was in dat photoshop topic, over dat ie zn haar geknipt had. Als degene die foto bij de thread waar dat haarknipgedoe als eerste ter sprake kwam had gepost, had waarschijnlijk het halve forum een hartverzakking gehad :lmfao:

 

Dat hebben ze toch al? Ik bedoel,kom op, hij heeft er vast maar een stukje af! Hij heeft zijn kop toch niet kaalgeschoren?:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Dat het een schatje is zie je zo. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor:naughty: Ik wil ook zooooooooo graag weer een hond :tears: Ik mis het echt! Maar; ik hoop dat je ongelooflijk veel liefde en plezier met en van Luca gaat krijgen! Heb je eigenlijk wel eens een fotootje van Faith gezien, die Golden retriever van mn beste vriendin? Dat is ook zo'n kanjer, en echt een superbeest:wub2:

 

 

 

Hij is goed he? Als ze nou een IETS modernere foto hadden genomen dan zou t iets meer geloofwaardig overkomen. Had eigenlijk nog niet door dat t al bijna 1 april was (en in Australie al is...) maar toen ik die foto zag schoot t me meteen weer te binnen. Anders had ik er nog niet ingetrapt maar er zijn ook mensen die geloven dat Karen en ik ECHT een mikakloon hebben, die geloven dit vast ook wel:blink:

mja..het is een echt speelbeest..hij houd zich ook wel veel bezig met dingen verstoppen..o.a.mijn slippers..:blink: maarja..:naughty:

euhm..ik denk het wel..er staat tog een foto van Faith op je hyves hé??..dan heb ik ze al gezien..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Wat een domme recensie trouwens over Anouk:thumbdown:

Heeft die vent wel goed geluisterd? Hij vond het wel goed, maar teveel hetzelfde, zonder echte uithaal zeg maar. Slaat nergens op, ik heb haar nog nooit ZO geweldig goed gezien, ze heeft geen valse noot gezongen....En dat ze pas echt Anouk is als ze rebels doet, vind ik ook nergens op slaan. Weer typisch AD hoor. Wees blij dat we in Nederland een artiest van dat genre hebben zeg:sneaky2:

Zo, moest t effe kwijt:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hij is goed he? Als ze nou een IETS modernere foto hadden genomen dan zou t iets meer geloofwaardig overkomen. Had eigenlijk nog niet door dat t al bijna 1 april was (en in Australie al is...) maar toen ik die foto zag schoot t me meteen weer te binnen. Anders had ik er nog niet ingetrapt maar er zijn ook mensen die geloven dat Karen en ik ECHT een mikakloon hebben, die geloven dit vast ook wel:blink:

 

Ik vind dat over die mikaklonen nog geloofwaardiger dan dit :roftl:

Echt, die foto had er niet moeten bijstaan ... (en dan nog :naughty: ).

Link to comment
Share on other sites

Hij is goed he? Als ze nou een IETS modernere foto hadden genomen dan zou t iets meer geloofwaardig overkomen. Had eigenlijk nog niet door dat t al bijna 1 april was (en in Australie al is...) maar toen ik die foto zag schoot t me meteen weer te binnen. Anders had ik er nog niet ingetrapt maar er zijn ook mensen die geloven dat Karen en ik ECHT een mikakloon hebben, die geloven dit vast ook wel:blink:

ja die foto was nep, daardoor had ik het ook meteen door, vorig jaar was het leuker, toen hadden ze een artikel gepost dat hij een vriend/vriendin had. Ik geloofde het meteen :blink:

 

*gaap*

:mf_rosetinted:

 

Edit: Die foto zag er wel erg nep uit hoor.

Wel goed bedacht. Ik wilde eigenlijk ook zoiets doen, alleen dan dat ie een vriend had ofzo. Maar helaas heb ik geen photoshop..

Dat zou echt lachen zijn :mf_rosetinted:

 

Dat hebben ze toch al? Ik bedoel,kom op, hij heeft er vast maar een stukje af! Hij heeft zijn kop toch niet kaalgeschoren?:lmfao:

 

Ik hoop dat hij geen Britney doet, want dan krijgt hij met mij te maken :boxing:

Link to comment
Share on other sites

Dat hebben ze toch al? Ik bedoel,kom op, hij heeft er vast maar een stukje af! Hij heeft zijn kop toch niet kaalgeschoren?:lmfao:

Erg he..... Ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Net als dat topic van 'hoe ruikt Mika?' Naar ganzenlever, nou goed:blink: :roftl:

mja..het is een echt speelbeest..hij houd zich ook wel veel bezig met dingen verstoppen..o.a.mijn slippers..:blink: maarja..

euhm..ik denk het wel..er staat tog een foto van Faith op je hyves hé??..dan heb ik ze al gezien..

 

O dat kan best. Als er een golden op staat dan is t Faithje ja. Hou eigenlijk niet meer bij welke foto's ik op mn hyves heb gezet. Sinds ik hier ben kom ik niet zo heel vaak meer op hyves:naughty:

En dat verstoppen dat ken ik, ik heb een fret die dat doet:roftl: Handig he? Maak me trouwens een beetje zorgen om Freud, ik zag vanmorgen ineens dat hij af en toe omviel met zn chterlijfje, dat kan een symptoom van insulinomen zijn.....Moeten we niet hebben:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat over die mikaklonen nog geloofwaardiger dan dit :roftl:

Echt, die foto had er niet moeten bijstaan ... (en dan nog :naughty: ).

 

Nou inderdaad..... Maar dat iemand gewoon aan me vraagt waar je zo'n kloon kan kopen vind ik ook niet echt bijster intelligent:naughty: :roftl:

Dit is een aardige opzet voor een 1 april grap, maar niet geloofwaardig.... En die foto maakt meteen duidelijk dat t een grap is, had die dan weggelaten inderdaad:roftl: (maar inderdaad.....dan nog....)

Link to comment
Share on other sites

Erg he..... Ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Net als dat topic van 'hoe ruikt Mika?' Naar ganzenlever, nou goed:blink: :roftl:

 

:

 

Dat vond ik gewoon eng. Ik bedoel, hoezo obsessief:shocked:

Dat is gewoon walgelijk!

 

Edit: dat interview van die 1 april grap was ook niet al te geloofwaardig.

Link to comment
Share on other sites

Erg he..... Ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Net als dat topic van 'hoe ruikt Mika?' Naar ganzenlever, nou goed:blink: :roftl:

 

 

Ooooooooh :wub2:

 

 

 

:roftl:

 

 

 

 

 

Oh, het is echt zo erg hier op dit moment ... Wil wat Mika-dingen uitprinten maar ik wil niet dat mijn moeder dat ziet (die gaat dan weer zitten zagen) en nu zijn mijn vader en ik onder 1 hoedje aan het spelen en echt ELKE keer als mijn vader op "printen" wil drukken komt mijn moeder weer de kamer binnen .. Niet te doen :roftl:

 

(heb nu de kamer maar verlaten, zal het ooit wel krijgen zeker? :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

@ Sky: Ja, vorig jaar dacht ik echt: OMG:shocked:

Als ie een Britney doet, krijgt het halve forum een hartaanval

Dit was gewoon echt te nep:mf_rosetinted:

 

vorig jaar was het echt grappig :roftl:

 

het halve forum?

volgens mij 3/4, want ookal vind ik Mika niet superknap (idd, ik vind hem er vrij gewoon uitzien, maar ik geef toe, in sommige foto's is hij wel knap) , ik ben wel dol op zijn haar. (niet dat ik er een lok van wil ofzo :bleh:)

 

Erg he..... Ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Net als dat topic van 'hoe ruikt Mika?' Naar ganzenlever, nou goed:blink: :roftl:

 

Ik had echt geen zin om aan zijn haar te snuiven toen ik hem zag in Brussel. Zie je het al voor je, hij komt voor me staan en ik *snuif*

Als ie stonk zou ik het wel geweten hebben, maar ik heb echt niet op zijn geur gelet

Link to comment
Share on other sites

Erg he..... Ik kan me er ook niet druk om maken hoor. Net als dat topic van 'hoe ruikt Mika?' Naar ganzenlever, nou goed:blink: :roftl

 

 

O dat kan best. Als er een golden op staat dan is t Faithje ja. Hou eigenlijk niet meer bij welke foto's ik op mn hyves heb gezet. Sinds ik hier ben kom ik niet zo heel vaak meer op hyves:naughty:

En dat verstoppen dat ken ik, ik heb een fret die dat doet:roftl: Handig he? Maak me trouwens een beetje zorgen om Freud, ik zag vanmorgen ineens dat hij af en toe omviel met zn chterlijfje, dat kan een symptoom van insulinomen zijn.....Moeten we niet hebben:boxed:

 

mja..nu ben ik op dit moment 1 slipper "kwijt"..maar die ligt wss onder mn bed..want dat is blijkbaar ook zijn favo verstopplaats..hij kruipt er tog altijd onder..:naughty:

aj..hopen dat het niets is dan..:wink2: maar wat is insulinomen??..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nou inderdaad..... Maar dat iemand gewoon aan me vraagt waar je zo'n kloon kan kopen vind ik ook niet echt bijster intelligent:naughty: :roftl:

Dit is een aardige opzet voor een 1 april grap, maar niet geloofwaardig.... En die foto maakt meteen duidelijk dat t een grap is, had die dan weggelaten inderdaad:roftl: (maar inderdaad.....dan nog....)

 

Geweldig :roftl:

 

Naja, het idee was goed, maar je moet toch al een hele straffe zijn om zoiets geloofwaardig over te laten komen ...

Link to comment
Share on other sites

Geweldig :roftl:

 

Naja, het idee was goed, maar je moet toch al een hele straffe zijn om zoiets geloofwaardig over te laten komen ...

 

misschien was het geloofwaardiger als ze die foto met de 2 dochtertjes van een fan hadden genomen, je ziet dat die echt is, veel mensen hadden die foto al gezien, maar een paar newbies zouden er wel ingetuimt zijn. En ze hadden er nog altijd bij kunnen zetten "privéfoto" ofzo

Link to comment
Share on other sites

Geweldig :roftl:

 

Naja, het idee was goed, maar je moet toch al een hele straffe zijn om zoiets geloofwaardig over te laten komen ...

Ingie misschien. Alhoewel, als zij het zou doen, zou iedereen gelijk weten dat het een grap is:naughty: Ik vond dat dagboek toen ook zo mooi. Er waren serieus ook nog mensen die dat geloofden

vorig jaar was het echt grappig

 

het halve forum?

volgens mij 3/4, want ookal vind ik Mika niet superknap (idd, ik vind hem er vrij gewoon uitzien, maar ik geef toe, in sommige foto's is hij wel knap) , ik ben wel dol op zijn haar. (niet dat ik er een lok van wil ofzo ::)

 

 

 

Ik had echt geen zin om aan zijn haar te snuiven toen ik hem zag in Brussel. Zie je het al voor je, hij komt voor me staan en ik *snuif*

Als ie stonk zou ik het wel geweten hebben, maar ik heb echt niet op zijn geur gelet

Iew getver. Sta je daar zo leuk met hem te praten ineens: Mika, zou ik even aan je mogen ruiken?:boxed::roftl:

Ooooooooh

 

 

 

Oh, het is echt zo erg hier op dit moment ... Wil wat Mika-dingen uitprinten maar ik wil niet dat mijn moeder dat ziet (die gaat dan weer zitten zagen) en nu zijn mijn vader en ik onder 1 hoedje aan het spelen en echt ELKE keer als mijn vader op "printen" wil drukken komt mijn moeder weer de kamer binnen .. Niet te doen

 

(heb nu de kamer maar verlaten, zal het ooit wel krijgen zeker? :roftl:)

 

Oooooh. Zoiets ken ik:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, het is echt zo erg hier op dit moment ... Wil wat Mika-dingen uitprinten maar ik wil niet dat mijn moeder dat ziet (die gaat dan weer zitten zagen) en nu zijn mijn vader en ik onder 1 hoedje aan het spelen en echt ELKE keer als mijn vader op "printen" wil drukken komt mijn moeder weer de kamer binnen .. Niet te doen :roftl:

 

(heb nu de kamer maar verlaten, zal het ooit wel krijgen zeker? :roftl:)

Hihi, ik heb gelukkig een eigen fotoprintertje :naughty: maar eigenlijk zou een gewone printer ook geen kwaad kunnen....Zo duur zijn die niet... Maargoed, dat zul je dan altijd zien he, dat ze dan steeds binnen komt... Mijn ma vraagt zich alleen af wat ik toch steeds op die MFC zit te doen, die heeft dr eigen laptop en ik mn pc dus ze ziet ook niet dat er 'ineens' een gigantisch grote fotomap bijgekomen is:thumb_yello:

Ik had echt geen zin om aan zijn haar te snuiven toen ik hem zag in Brussel. Zie je het al voor je, hij komt voor me staan en ik *snuif*

Als ie stonk zou ik het wel geweten hebben, maar ik heb echt niet op zijn geur gelet

Zie je t voor je??? "Ja sorry Mika, maar ze vragen zich op MFC af hoe je nou ruikt, vandaar dat ik zo onder je armen sta te snuffen":lmfao:

aj..hopen dat het niets is dan maar wat is insulinomen??..

Omgekeerde suiker. Fretten gaan dan juist teveel insuline aanmaken, bij mensen heb je dat je te weinig aanmaakt, bij fretten is het omgekeerd. Dan hebben ze te weinig suiker in hun bloed en kunnen ze daar beroerd van worden. Dan worden ze slomer, vermageren ze...eigenlijk allemaal dingen waarvan je zou denken o dat komt omdat ie ouder wordt... Maar dat komt dan omdat ze tumoren op hun alvleesklier krijgen. Je kunt t laten behandelen, maar het komt bijna altijd terug. Fretten zijn niet zo heeeeeeeel gezond eigenlijk, erg jammer want ze zijn echt super. We hadden er 6, nu alleen Freud nog maar. Moet er niet aan denken dat hij er ook niet meer is :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ingie misschien. Alhoewel, als zij het zou doen, zou iedereen gelijk weten dat het een grap is:naughty: Ik vond dat dagboek toen ook zo mooi. Er waren serieus ook nog mensen die dat geloofden

 

Iew getver. Sta je daar zo leuk met hem te praten ineens: Mika, zou ik even aan je mogen ruiken?:boxed::roftl:

 

 

Oooooh. Zoiets ken ik:naughty:

 

Ingie zou wel fotoshop kunnen doen en het artikel schijven, iemand anders zou het waarschijnlijk wel moeten posten, want Ingie heeft inderdaad al een paar niet zo serieuze threads gemaakt i.v.m. Mika :roftl:

 

Als iemand dat deed op dat moment, ik weet dat het nogal grof is in die situatie, zou ik gewoon in het lachen uitbarsten. Zie je Mika zijn gezicht als iemand dat doodserieus vraagt? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ingie zou wel fotoshop kunnen doen en het artikel schijven, iemand anders zou het waarschijnlijk wel moeten posten, want Ingie heeft inderdaad al een paar niet zo serieuze threads gemaakt i.v.m. Mika :roftl:

 

Als iemand dat deed op dat moment, ik weet dat het nogal grof is in die situatie, zou ik gewoon in het lachen uitbarsten. Zie je Mika zijn gezicht als iemand dat doodserieus vraagt? :naughty:

 

Ik zou me ook doodlachen:lmfao:

Ik kan zn gezicht al voor me zien:naughty: Maar wat zou je doen in zo'n situatie. Iets zeggen of gewoon weglopen?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

Omgekeerde suiker. Fretten gaan dan juist teveel insuline aanmaken, bij mensen heb je dat je te weinig aanmaakt, bij fretten is het omgekeerd. Dan hebben ze te weinig suiker in hun bloed en kunnen ze daar beroerd van worden. Dan worden ze slomer, vermageren ze...eigenlijk allemaal dingen waarvan je zou denken o dat komt omdat ie ouder wordt... Maar dat komt dan omdat ze tumoren op hun alvleesklier krijgen. Je kunt t laten behandelen, maar het komt bijna altijd terug. Fretten zijn niet zo heeeeeeeel gezond eigenlijk, erg jammer want ze zijn echt super. We hadden er 6, nu alleen Freud nog maar. Moet er niet aan denken dat hij er ook niet meer is :tears:

 

aj..dat klinkt niet zo goed..hopen dan dat hij dat niet heeft..:wink2:

want dat zou echt wel erg zijn..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou me ook doodlachen:lmfao:

Ik kan zn gezicht al voor me zien:naughty: Maar wat zou je doen in zo'n situatie. Iets zeggen of gewoon weglopen?:naughty:

 

Ik zou waarschijnlijk zeggen zoiets van: Liever niet, ik ruik onder mijn oksels na rotte vis en bedorven eieren, dus als je daaraan ruikt val je flauw, en dan ga je me voor de rechtbank slepen met poging tot moord.

Waar wil je mijn handtekening?:biggrin2:

 

Maar dat hangt eigenlijk van de situatie af :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Als iemand dat deed op dat moment, ik weet dat het nogal grof is in die situatie, zou ik gewoon in het lachen uitbarsten. Zie je Mika zijn gezicht als iemand dat doodserieus vraagt?

 

Ik zou me ook doodlachen

Ik kan zn gezicht al voor me zien:naughty: Maar wat zou je doen in zo'n situatie. Iets zeggen of gewoon weglopen?

Als het een MFC'er is kan de MFC de officiele status wel vergeten waarschijnlijk....Zowiezo, stel dat ie t leest...Hij moet toch ook denken Jeez waar gaat dit over?? Als WIJ het al denken:blink: En wij zijn meer gecharmeerd van hem dan hijzelf (tenminste, dat mag ik hopen. Anders heeft ie een GROOT ego. Zou op zich wel terecht zijn, maar toch :naughty: )

aj..dat klinkt niet zo goed..hopen dan dat hij dat niet heeft..:wink2:

want dat zou echt wel erg zijn..:thumbdown:

Nou ik hoop ook dat t het niet is. Maarja, hij is ook alweer 5 jaar.... We moeten binnenkort maar weer eens met hem naar Helmond, naar de frettenkliniek. Als t het WEL is, kunnen we er maar beter vroeg bij zijn....:boxed: Dan kunnen ze m opereren en op medicijnen instellen....Hopen dat ie dan toch nog twee zorgeloze jaren heeft ofzo.

 

Getver, James heeft een duif gevangen:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy