Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja..heb ik ook al door..:roftl: :roftl:

maar wat hij nog altijd niet door heeft..is dat die kattenknuffel waar hij weer tegen zit te grommen niet echt is..:roftl:

 

Toen Frida nog een puppy was heb ik eens een spiegel voor dr gehouden. Ze ging totaal door t lint....Echt intelligent he, honden:naughty: :roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja man! dat slaat ook nergens op. Natuurlijk vind ik hem geweldig en vind ik hem knap. Natuurlijk heb ik duizenden foto's op mijn computer (schaam) maar ik ben echt niet verliefd ofzo, ik hoef niet met hem te trouwen, ik bedoel, we kennen hem niet eens. En er zijn een hoop andere dingen waar ik aan denk.

 

 

Ik zal proberen er te zijn en je op te vrolijken

 

Je moet je niet schamen voor die foto's :roftl:

Ik ben gwn te lui om Mika foto's op te slaan :naughty:

 

Geef Harry dan maar aan mij

Ik wil ook wel een slaafje...ik bedoel een Mikakloon

 

is er een verschil dan?

volgens mij zijn Mikaklonen slaafjes:naughty:

 

Ach, mijn vader is bezig met oude videofilmpjes te monteren (maar echt van een aantal jaar geleden al) en toevallig staat mijn ex daar ook op .. En ja, het is niet voor niks mijn ex ... En nu kwamen mijn ouders vragen of ik die filmpjes nog wilde hebben of dat die weg mochten enzo .. dus ik gezegd dat ik die niet meer hoef. Vind het niet erg dat ze dat vragen, maar nu zijn ze daar dus CONSTANT over bezig en van die stomme opmerkingen en al .. Grrr

 

Dat is vervelend, heel vervelend :sneaky2:

 

James is die rare snuiter die we hebben. Mammie is raszuivere Siamees, pappie is de rooie Huis, tuin en Keukenkater van de overburen. James is qua uiterlijk en karakter Siamees, maar zn kleur is van zn vader

Heb hier geen bewerkingsprogramma en mn foto's zijn te groot anders had ik er wel een fotootje bij gedaan. Denk dat ie trouwens ook wel op mn hyves staat. Een klein onderdeurtje met een grote bek

Moet Luca een enting hebben?

 

Aaaah een kruising :mf_rosetinted:

Mijn kat is een kruising tussen een Noorse Boskat en een straatkat, van karakter en uiterlijk lijkt hij op zijn moeder, maar het meeste van zijn vacht is grijs en dat heeft hij van zijn vader :cool:

 

Hier is ie:

P1040069.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dat is voor degenen die zich afvragen hoe hij ruikt en daar ook nog over gaan zitten discussieren......SLAAN!!! HARD!!!

en waarschijnlijk vinden ze dat nog fijn ook :boxed:

Maf filmpje is dat he? :lmfao:

 

Het erge is, ik weet ook nog uit mn hoofd zonder het op te zoeken waar die van is :boxed: (TBA gig) Ik ga even eten:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Toen Frida nog een puppy was heb ik eens een spiegel voor dr gehouden. Ze ging totaal door t lint....Echt intelligent he, honden:naughty: :roftl: :roftl:

 

haha..geweldig..moet ik ook eens proberen..:roftl:

Luca brengt wel de knuffels trg naar mij die ik tegen de muur smijt als ik kwaad ben..gaat hij die knuffel halen..legt hij die voor mn voeten..n kijkt ie zo vn..Baasje spelen??..:roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad, die posten dan even zo'n I love Mika topic en dan zijn ze weer pleite. Ik ben hier in een maandje wel vastgeroest. Maar ik heb ook niet zoiets overbodigs gepost, ik post alleen nuttige dingen

James die heeft bij bijna al mn gerbils de staarten er afgebeten. Dan heb je heel even niet in de gaten dat hij op mn kamer is en hoppa, weer een gecoupeerde gerbil

Maar je hebt je hamstertje dus? Gaaf zeg, wat voor een is het geworden??

En ja, dat is van Anouk. Van dr nieuwe album. Met zo'n naam MOET je natuurlijk wel een superartiest zijn

 

ocharme die beestjes :blink:

 

Het is een syrische hamster geworden, ze heet Beppi.:wub2:

Ik heb nog geen foto :thumbdown:

Maar volgens mij gaat het nog lang duren voor ik haar tam krijg, ze is wel vreselijk nieuwsgierig. Ze heeft gistere in mijn vinger gebeten omdat ze niet door had dat dat stukje banaan van mijn vinger gevallen was :roftl:

Ze heeft ookal aan mijn mouw liggen knabbelen :naughty:

 

:roftl: Ik vind anouk ook goed, ik heb geen cd van haar, maar ik vind de singles die ik hoor telkens wel goed :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ieks ja inderdaad....dat moet echt wel eng zijn ja....

Maar met Mica gaat het prima hoor, hij staat nu te koken:naughty: Straks moet ie nog even opruimen want hij heeft er weer een zootje van gemaakt. Hoe het nu met Harry is weet ik niet, Karen heeft Mika weer terug en nu is Harry eigenlijk overbodig geworden. Arme jongen.....:tears:

:lmfao:

 

Uhm .. nou .. :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

Aaaah een kruising :mf_rosetinted:

Mijn kat is een kruising tussen een Noorse Boskat en een straatkat, van karakter en uiterlijk lijkt hij op zijn moeder, maar het meeste van zijn vacht is grijs en dat heeft hij van zijn vader :cool:

 

Hier is ie:

P1040069.jpg

love your kat..:wub2:

hoe heet ie??..

Link to comment
Share on other sites

hannahgo6sd1.gif

:lmfao:

 

*geen commentaar*

 

 

 

 

Ok neen, eigenlijk wou ik iets zeggen maar dat zou ook niet goedkomen denk ik :roftl:

 

 

 

Neen, eigenlijk heb ik gewoon helemaal niks te zeggen maar moest toch iets posten.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Toen Frida nog een puppy was heb ik eens een spiegel voor dr gehouden. Ze ging totaal door t lint....Echt intelligent he, honden:naughty:

 

Kittens zijn ook zo slim :naughty:

In de zomer stond 's avonds een raam open en het licht was aan, Simba zat op de vensterbank en zag zijn weerspiegeling in het raam. Toen begon hij te blazen tegen dat raam, botste ertegen met zijn neus en daarna maakte hij een kromme rug, het ergste was dat hij van de vensterbank donderde toen hij dat deed :naughty:

 

Het erge is, ik weet ook nog uit mn hoofd zonder het op te zoeken waar die van is :boxed: (TBA gig) Ik ga even eten:huglove:

:naughty:

smakelijk

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

love your kat..:wub2:

hoe heet ie??..

 

Simba, en zoals je ziet is hij vreselijk hooghartig. Hij paradeert altijd door het huis alsof het van hem is. Soms echt enorm grappig :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Het is een syrische hamster geworden, ze heet Beppi.:wub2:

Ik heb nog geen foto

Maar volgens mij gaat het nog lang duren voor ik haar tam krijg, ze is wel vreselijk nieuwsgierig. Ze heeft gistere in mijn vinger gebeten omdat ze niet door had dat dat stukje banaan van mijn vinger gevallen was :roftl:

Ze heeft ookal aan mijn mouw liggen knabbelen

Ik vind anouk ook goed, ik heb geen cd van haar, maar ik vind de singles die ik hoor telkens wel goed :mf_rosetinted:

Gaaf, ik heb ook een syrische hamster. Als ze nu al naar je toekomt om eten aan te pakken komt t wel goed hoor. Even de tijd geven en veel lekkere hapjes geven, dan hebben ze zo in de gaten dat je niet eng bent maar juist interessant! Veel plezier met Beppi (koele naam trouwens!!)

Uhm .. nou .. :blink:

Ja...ik vrees dat er toch nog een derde kloon in omloop is. Waar hij nou zit weet ik ook niet, maar ach, ik ben happy met Mica:naughty: En jij met Mika:thumb_yello:

Simba, en zoals je ziet is hij vreselijk hooghartig. Hij paradeert altijd door het huis alsof het van hem is. Soms echt enorm grappig :naughty:

 

Dat doet James ook. Alsof hij WEET dat hij 'edel' bloed in zich heeft. We hebben nog nooit zo'n arrogante kat gehad, echt geweldig!!!

Link to comment
Share on other sites

Simba, en zoals je ziet is hij vreselijk hooghartig. Hij paradeert altijd door het huis alsof het van hem is. Soms echt enorm grappig :naughty:

mja..ik snap wat je bedoeld..:wink2:

Holy!!..ik moet ff gaan ingrijpen..hij heeft mn skateboard ontdekt..en de deur staat open..dus sebiet ligt ie mss onder aan de trap..:blink:

*rent er achteraan..*

Link to comment
Share on other sites

Gaaf, ik heb ook een syrische hamster. Als ze nu al naar je toekomt om eten aan te pakken komt t wel goed hoor. Even de tijd geven en veel lekkere hapjes geven, dan hebben ze zo in de gaten dat je niet eng bent maar juist interessant! Veel plezier met Beppi (koele naam trouwens!!)

 

Ja...ik vrees dat er toch nog een derde kloon in omloop is. Waar hij nou zit weet ik ook niet, maar ach, ik ben happy met Mica:naughty: En jij met Mika:thumb_yello:

 

 

Dat doet James ook. Alsof hij WEET dat hij 'edel' bloed in zich heeft. We hebben nog nooit zo'n arrogante kat gehad, echt geweldig!!!

 

Ik hoop dat ze na een tijd rustig op mijn hand komt zitten zodat ik haar ook gewoon even kan vasthouden en haar na een tijd kan laten rondlopen in haar hamsterbal

Dankje, toen ik haar zag dacht ik gwn, dat is een schatje, dus daarom Beppi :wub2:

 

'Edel' bloed nog wel :roftl: :roftl:

 

Ik moet gaan eten

tot straks

bye

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat ze na een tijd rustig op mijn hand komt zitten zodat ik haar ook gewoon even kan vasthouden en haar na een tijd kan laten rondlopen in haar hamsterbal

Dankje, toen ik haar zag dacht ik gwn, dat is een schatje, dus daarom Beppi :wub2:

 

'Edel' bloed nog wel :roftl: :roftl:

 

Ik moet gaan eten

tot straks

bye

:huglove:

 

oef..Luca is gered..op het nippertje..:naughty:

smakelijk!!..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Heb trek....Hebben net gegeten maar dat was niet echt geweldig....Champignonnensoep, zelfgemaakt. Wel lekker maar had er geen trek in. En er is niets lekkers ook....:tears: Zelfs geen chocolade :boxed:

Dan maar warme chocomel ipv koffie...

Link to comment
Share on other sites

Heb trek....Hebben net gegeten maar dat was niet echt geweldig....Champignonnensoep, zelfgemaakt. Wel lekker maar had er geen trek in. En er is niets lekkers ook....:tears: Zelfs geen chocolade :boxed:

Dan maar warme chocomel ipv koffie...

mja..dat is balen..:thumbdown:

dan pak je maar warme chocomelk..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy