Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Haai! En is je nichtje lief?? Heb je al n tijdje niet gezien...

 

Mn nichtje is fan-tas-tisch :lol3: Het liefste meisje op de wereld, sans doute :biggrin2:

 

Maak je geen zorgen hoor.. Het gaad goed met me.. Ben hier een paar dagen neit echt actief geweest omdat ik het, uh, drukker heb met andere dingen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh. Oké.

 

Mag ik meedoen? :bleh:

 

Tuurlijk .. kom erbij zou ik zeggen .. :mf_rosetinted:

(allé, van mij mag je toch .. Mika twijfelt en Carina weet ik niet :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

jep nu nog mijn moeder over halen :blush-anim-cl: Als ik naar exo ga wil ik natuurlijk wel wat meenemen :das:

Ja ik zit er heeeeeeel hard over te denken om een nieuwe Egyptische gerbil op de kop te tikken zondag. Als ze een lief meisje hebben tenminste. Mn lieve ventje zit nu zo alleen en m aan een jong mannetje koppelen is vrij riskant. Maar dan zit ik straks weer met een alleenstaand vrouwtje.En ik heb net met mn vriendin zitten bespreken om Bram aan zn broertje te koppelen, dat zit bij haar. Maar eigenlijk wil ik Brammetje niet missen :tears: Dan zou ik nog maar twee Mongoolse gerbils hebben en dat is niet goed....

 

Mn nichtje is fan-tas-tisch :lol3: Het liefste meisje op de wereld, sans doute :biggrin2:

 

Maak je geen zorgen hoor.. Het gaad goed met me.. Ben hier een paar dagen neit echt actief geweest omdat ik het, uh, drukker heb met andere dingen :bleh:

Aha. Vandaar. Wat gaaf dat je nichtje zo lief is, hoop dat je haar lekker vaak kunt zien! Ik heb mn neefje ook al veel te lang niet meer gezien, hij is steeds verkouden en dan moet ik uit de buurt blijven :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Had je die van Carina niet? Ergens in een ver verleden gekregen..?

 

Nee, dat was toen wel t plan. Maar blijkbaar kwam er iets tussen ofzo. Kan t me niet meer precies herinneren. ^^

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat was toen wel t plan. Maar blijkbaar kwam er iets tussen ofzo. Kan t me niet meer precies herinneren. ^^

 

Oh, ok .. :roftl:

Ik pm je even :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked:

Ed is online....Hij zit me lastig te vallen op msn:shocked:

Die knakker heeft ooit naast me gelegen in t ziekenhuis en die zit na 4 jaar nog te zeuren dat ik eens een bakje koffie moet komen halen. Ik heb nog nooit zo'n onaantrekkelijk iets gezien :boxed: Moet er niet aan denken dat hij nog altijd 'warme gevoelens' voor me heeft. Ben vrij duidelijk geweest dat ik hem dus NIET zag zitten, maar blijkbaar denkt hij 'de aanhouder wint'...

Ben ik mooi klaar mee:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ladies..

we gaan er weer eens vandoor..

ByeBye..:huglove:

 

@ Anouk..blok die vent gwn..:wink2:

 

We = *denkt* jij en hond?

 

En tegen Mika zeg je niks? Vind ie niet leuk ...

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Zeg, zitten jullie over ons te roddelen op msn? :sneaky2::bleh:

 

As usual :naughty:

 

Tuurlijk .. kom erbij zou ik zeggen .. :mf_rosetinted:

(allé, van mij mag je toch .. Mika twijfelt en Carina weet ik niet :bleh:)

 

Gezellig!

 

Lol. Ok, ik heb alleen je msn niet. :bleh:

 

debbieberghmans@hotmail.com

 

Ed is online....Hij zit me lastig te vallen op msn:shocked

Die knakker heeft ooit naast me gelegen in t ziekenhuis en die zit na 4 jaar nog te zeuren dat ik eens een bakje koffie moet komen halen. Ik heb nog nooit zo'n onaantrekkelijk iets gezien :boxed: Moet er niet aan denken dat hij nog altijd 'warme gevoelens' voor me heeft. Ben vrij duidelijk geweest dat ik hem dus NIET zag zitten, maar blijkbaar denkt hij 'de aanhouder wint'...

Ben ik mooi klaar mee:sneaky2

 

Lekker hoor... Ik zou zeggen, ken je die mooie knop met die rode streep doorheen?

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked:

Ed is online....Hij zit me lastig te vallen op msn:shocked:

Die knakker heeft ooit naast me gelegen in t ziekenhuis en die zit na 4 jaar nog te zeuren dat ik eens een bakje koffie moet komen halen. Ik heb nog nooit zo'n onaantrekkelijk iets gezien :boxed: Moet er niet aan denken dat hij nog altijd 'warme gevoelens' voor me heeft. Ben vrij duidelijk geweest dat ik hem dus NIET zag zitten, maar blijkbaar denkt hij 'de aanhouder wint'...

Ben ik mooi klaar mee:sneaky2

 

Ieh, gewoon negeren. Blokken. Heel duidelijk zeggen dat t niets wordt.

 

Oeioei, zo graag meedoen? :roftl

Mika ga je niet te zien krijgen ofzo hoor .. :naughty :bleh

 

Dat zullen we nog wel eens zien. =P

 

Ladies..

we gaan er weer eens vandoor..

ByeBye..:huglove:

 

@ Anouk..blok die vent gwn..:wink2:

 

Byebye!

Link to comment
Share on other sites

Ladies..

we gaan er weer eens vandoor..

ByeBye..:huglove:

 

@ Anouk..blok die vent gwn..:wink2:

Ik doe net of ik er niet ben, dat helpt ook. En ondertussen lekker met GioGio (ook MFC) zitten kleppen. Zij is heel wat interessanter, zeker dr msn-foto:naughty:

Maarre....Geef Luca een dikke knuffel en tot morgen.

Slaap lekker:huglove:

 

En tegen Mika zeg je niks? Vind ie niet leuk ...

 

Oei....Maak hem niet boos, dan wordt ie gevaarlijk. Mica wel in elk geval, niet tegen mij, maar hij heeft vorige week een oud vrouwtje uit staan schelden, die piepte voor in de supermarkt. En daar houdt mijn ventje niet van:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat zullen we nog wel eens zien. =P

 

 

You wish ... :naughty:

 

 

 

 

Neenee, dat wordt niks .. want dan zie je mij ook meteen en dat is nu even niet de bedoeling :roftl: (en neen, ik laat Mika niet alleen .. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Oei....Maak hem niet boos, dan wordt ie gevaarlijk. Mica wel in elk geval, niet tegen mij, maar hij heeft vorige week een oud vrouwtje uit staan schelden, die piepte voor in de supermarkt. En daar houdt mijn ventje niet van:roftl:

 

Ohjee :roftl:

 

Neen, Mika is wel lief hoor .. Als ze tegen hem niks zeggen komt ie gewoon extra aandacht bij mij vragen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

You wish ... :naughty:

 

 

 

 

Neenee, dat wordt niks .. want dan zie je mij ook meteen en dat is nu even niet de bedoeling :roftl: (en neen, ik laat Mika niet alleen .. :bleh:)

 

When you wish upon a star... :naughty:

 

Hoezo is dat nu even niet de bedoeling? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ieh, gewoon negeren. Blokken. Heel duidelijk zeggen dat t niets wordt.

 

Nou....duidelijker dan vorige keer kan het haast niet, of ik moet echt gaan beledigen en dat vind ik dan ook weer niet nodig. Maar negeren werkt ook erg goed hoor :naughty: Hij heeft inmiddels zijn heil elders gezocht geloof ik :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

When you wish upon a star... :naughty:

 

Hoezo is dat nu even niet de bedoeling? :bleh:

 

Deze keer toch niet :bleh:

 

Ja nou .. ik hoef niet zo nodig te zien te zijn :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nou....duidelijker dan vorige keer kan het haast niet, of ik moet echt gaan beledigen en dat vind ik dan ook weer niet nodig. Maar negeren werkt ook erg goed hoor :naughty: Hij heeft inmiddels zijn heil elders gezocht geloof ik :thumb_yello:

 

Gelukkig maar. Hopelijk laat ie je voortaan met rust!

 

Deze keer toch niet :bleh:

 

Ja nou .. ik hoef niet zo nodig te zien te zijn :mf_rosetinted:

 

...

 

Dat gevoel ken ik wel ja. Gelukkig kan ik niet door mn computerscherm heenkijken dan. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat gevoel ken ik wel ja. Gelukkig kan ik niet door mn computerscherm heenkijken dan. :bleh:

 

Gelukkig maar ja... :roftl:

 

Dames, ik moet er weer vandoor. Het was weer gezellig! Ciao

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy