Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Hey:mf_rosetinted:

Mika is naar India voor inspiratie voor zijn tweede album.

En hij wil de Hindu way of life embracen:boxed:

Weet je nog dat Perez zei dat hij zn haar had geknipt? En weet je wat Hindu's voor kapsels hebben? Ja, inderdaad, KAAL!:shocked::roftl:

 

:lmfao: Zou lachen zijn alle reacties hier:naughty:

Goeiemiddag trouwens:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik zie dat je online bent Bienie :naughty:

 

Oh, was ik online? :shocked:

 

 

 

*Mika, ik heb je toch al 100 keer gezegd dat je niet moet inloggen als ik er niet bij ben! :sneaky2: *

 

:roftl:

 

Hey:mf_rosetinted

Mika is naar India voor inspiratie voor zijn tweede album.

En hij wil de Hindu way of life embracen:boxed

Weet je nog dat Perez zei dat hij zn haar had geknipt? En weet je wat Hindu's voor kapsels hebben? Ja, inderdaad, KAAL!:shocked :roftl

 

Als Mika inspiratie nodig heeft moet hij maar eens naar hier komen ... :naughty:

 

 

 

 

 

(ok neen, dat heb ik niet gezegd :roftl: niet op mij letten.. ben beetje erg vrolijk op dit moment :roftl: )

Link to comment
Share on other sites

 

Als Mika inspiratie nodig heeft moet hij maar eens naar hier komen ... :naughty:

 

 

 

 

 

(ok neen, dat heb ik niet gezegd :roftl: niet op mij letten.. ben beetje erg vrolijk op dit moment :roftl: )

 

Vrolijkheid is goed. :biggrin2:

 

Mika moet zijn haar niet knippen hoor. Ik had een leraar die net zo veel krullen heeft als Mika, en op een dag had ie zijn hoofd kaal geschoren. :shocked:

 

Ik moet nu eigenlijk hele lange artikelen lezen en daar een opdracht over maken, maar t is zo saai... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Vrolijkheid is goed. :biggrin2:

 

Mika moet zijn haar niet knippen hoor. Ik had een leraar die net zo veel krullen heeft als Mika, en op een dag had ie zijn hoofd kaal geschoren. :shocked:

 

Ik moet nu eigenlijk hele lange artikelen lezen en daar een opdracht over maken, maar t is zo saai... :bleh:

 

Voor jou misschien wel ja, voor mij weet ik dat zo nog niet :roftl:

 

Hmmneen, knippen is goed (alhoewel het voor mij niet nodig is), maar hij moet niet overdrijven ...

 

Ik moet nu eigenlijk .. weet niet .. dat eindwerk moet maar wachten tot morgen :naughty:

 

Haai Nielo trouwens :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Voor jou misschien wel ja, voor mij weet ik dat zo nog niet :roftl:

 

Hmmneen, knippen is goed (alhoewel het voor mij niet nodig is), maar hij moet niet overdrijven ...

 

Ik moet nu eigenlijk .. weet niet .. dat eindwerk moet maar wachten tot morgen :naughty:

 

Haai Nielo trouwens :mf_rosetinted:

 

Hoezo is t voor jou niet goed? O_O

 

Miss moet ik eerst maar met een andere opdracht beginnen. Dan heb ik die alvast gedaan. :bleh:

 

Ook haai trouwens. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hoezo is t voor jou niet goed? O_O

 

Miss moet ik eerst maar met een andere opdracht beginnen. Dan heb ik die alvast gedaan. :bleh:

 

Ook haai trouwens. :biggrin2:

 

Bwa, dan zeg ik nog wel eens dingen die ik anders niet zo (meteen) zou zeggen ... Ofzo :roftl:

 

Wat je gedaan heb heb je gedaan hé :wink2:

Het is alleen het beginnen wat het moeilijkste is ...

Link to comment
Share on other sites

Anouk wordt wakker.....

Die foto heeft effect Bienie:wink2:

Zo is er niemand en zo is er weer leven hier:thumb_yello:

 

Dat zou ik ook maar denken ja :naughty::roftl:

 

En zo kan het ook weer ineens gedaan zijn ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bwa, dan zeg ik nog wel eens dingen die ik anders niet zo (meteen) zou zeggen ... Ofzo :roftl

 

Wat je gedaan heb heb je gedaan hé :wink2

Het is alleen het beginnen wat het moeilijkste is ...

 

Oh, dat ken ik. Dat heb ik als ik hyper ben, en vreemd genoeg word ik hyper als ik maar moe genoeg ben. :naughty: Geeft een verrassend effect...

 

Precies. :naughty:

Die opdrachten van ons beginnen ook altijd met: lees eerst de 3 teksten (zo'n 60 pagina's ieder) of: bekijk eerst de film van een half uur. :thumbdown:

 

Anouk wordt wakker.....

Die foto heeft effect Bienie:wink2:

Zo is er niemand en zo is er weer leven hier:thumb_yello:

 

Lol. Met de Dutch thread weet je t maar nooit. ^^

Link to comment
Share on other sites

Oh, dat ken ik. Dat heb ik als ik hyper ben, en vreemd genoeg word ik hyper als ik maar moe genoeg ben. :naughty: Geeft een verrassend effect...

 

Precies. :naughty:

Die opdrachten van ons beginnen ook altijd met: lees eerst de 3 teksten (zo'n 60 pagina's ieder) of: bekijk eerst de film van een half uur. :thumbdown:

 

 

Ik ben dus hyper als ik blij/vrolijk ben .. dat is iets realistischer .. :naughty:

Als ik moe ben dan ben ik ... tja ... moe? :roftl:

 

Interessant ... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dus hyper als ik blij/vrolijk ben .. dat is iets realistischer .. :naughty:

Als ik moe ben dan ben ik ... tja ... moe? :roftl:

 

Interessant ... :boxed:

 

Dat is idd logischer. :bleh:

Mijn moeheid heeft verschillende fases als ik maar lang genoeg een slaaptekort heb:

1. Moe

2. Heel moe

3. Hyper

4. Ziek

:roftl:

 

Ja... zo kan je t ook noemen... Ik ben nu zo'n voorbeeldfilm aan t kijken en t is echt gewoon een heeeele saaie vertelstem die dan uitlegt wat je eigenlijk al lang weet, maar toch voor de zekerheid maar even beluistert omdat je wel de opdracht goed wil doen. (Ik moet namelijk alle 'cursuspunten' halen om mn herkansing te mogen doen, die ik sowieso al nodig heb. x_x)

Link to comment
Share on other sites

Dat is idd logischer. :bleh:

Mijn moeheid heeft verschillende fases als ik maar lang genoeg een slaaptekort heb:

1. Moe

2. Heel moe

3. Hyper

4. Ziek

:roftl:

 

Ja... zo kan je t ook noemen... Ik ben nu zo'n voorbeeldfilm aan t kijken en t is echt gewoon een heeeele saaie vertelstem die dan uitlegt wat je eigenlijk al lang weet, maar toch voor de zekerheid maar even beluistert omdat je wel de opdracht goed wil doen. (Ik moet namelijk alle 'cursuspunten' halen om mn herkansing te mogen doen, die ik sowieso al nodig heb. x_x)

 

Ken jezelf ... :roftl:

 

Zoals ik al zei: interessant .. :boxed:

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat is idd logischer. :bleh:

Mijn moeheid heeft verschillende fases als ik maar lang genoeg een slaaptekort heb:

1. Moe

2. Heel moe

3. Hyper

4. Ziek

:roftl:

 

Ja... zo kan je t ook noemen... Ik ben nu zo'n voorbeeldfilm aan t kijken en t is echt gewoon een heeeele saaie vertelstem die dan uitlegt wat je eigenlijk al lang weet, maar toch voor de zekerheid maar even beluistert omdat je wel de opdracht goed wil doen. (Ik moet namelijk alle 'cursuspunten' halen om mn herkansing te mogen doen, die ik sowieso al nodig heb. x_x)

 

Klinkt boring....Sterkte. Het is dan zoooo moeilijk om niet gewoon te denken doei en vervolgens iets interessanters te gaan kijken, zoals de LICM-dvd ofzo:naughty:

Ik heb vandaag tot nu toe een nuttige dag gehad. Hen expres mn pc pas laat aangezet, zodat ik eerst mn rattenkooien gedaan zou hebben. En als bonus heb ik beneden nog op lopen ruimen en lopen stofzuigen ook. Wee je gebeente als ze er vanavond niets van zeggen:sneaky2: Nu zou ik eigenlijk ook nog mn muizen moeten doen, maar dat kan morgen ook wel.Die arme beestjes slapen. Het is natuurlijk zielig om ze wakker te maken voor zoiets:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ken jezelf ... :roftl

 

Zoals ik al zei: interessant .. :boxed:

 

 

 

:bleh:

 

Zelfkennis kan best handig zijn ja. :naughty:

 

Uhuh.

 

Klinkt boring....Sterkte. Het is dan zoooo moeilijk om niet gewoon te denken doei en vervolgens iets interessanters te gaan kijken, zoals de LICM-dvd ofzo:naughty:

Ik heb vandaag tot nu toe een nuttige dag gehad. Hen expres mn pc pas laat aangezet, zodat ik eerst mn rattenkooien gedaan zou hebben. En als bonus heb ik beneden nog op lopen ruimen en lopen stofzuigen ook. Wee je gebeente als ze er vanavond niets van zeggen:sneaky2: Nu zou ik eigenlijk ook nog mn muizen moeten doen, maar dat kan morgen ook wel.Die arme beestjes slapen. Het is natuurlijk zielig om ze wakker te maken voor zoiets:mf_rosetinted:

 

Dank. ^^

 

Goed zo! Jouw dag klinkt nuttiger dan mijne. Alhoewel ik vanochtend wel een opdracht heb ingeleverd. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt boring....Sterkte. Het is dan zoooo moeilijk om niet gewoon te denken doei en vervolgens iets interessanters te gaan kijken, zoals de LICM-dvd ofzo:naughty:

Ik heb vandaag tot nu toe een nuttige dag gehad. Hen expres mn pc pas laat aangezet, zodat ik eerst mn rattenkooien gedaan zou hebben. En als bonus heb ik beneden nog op lopen ruimen en lopen stofzuigen ook. Wee je gebeente als ze er vanavond niets van zeggen:sneaky2: Nu zou ik eigenlijk ook nog mn muizen moeten doen, maar dat kan morgen ook wel.Die arme beestjes slapen. Het is natuurlijk zielig om ze wakker te maken voor zoiets:mf_rosetinted

 

Uiteraard :mf_rosetinted:

Maar je hebt al goed je best gedaan vandaag, amai ...

 

Bij mij was het heel wat anders .. ik kon vanmorgen niet uit mijn bed, echt niet ... Het was er veel te goed.. :roftl:

Maar uiteindelijk toch maar opgestaan, want er stonden wel beesten op mij te wachten die honger hadden (:blush-anim-cl: ), uiteraard daar half verongelukt door de modder .. maar dat zijn we al gewend .. Terug naar huis, beetje op de pc rondgehangen .. Toen eten en toen ben ik de Joepie gaan halen (ja, echt :roftl:) en daarna gaan kijken voor een nieuwe mp3-speler .. En nu zit ik hier :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ER ZIJN DUTCHIEEEEEEEEEEEES :woot_jump: :woot_jump: :woot_jump:

 

Ja :woot_jump:

 

Maar daarstraks was ik er niet hoor ... Echt niet ... :boxed:

 

 

:roftl:

 

Heeft iemand nog de een of andere vage grap uitgehaald ivm 1 april?

 

Neen, ik doe daar niet aan mee.. eigenlijk.

Link to comment
Share on other sites

Heeft iemand nog de een of andere vage grap uitgehaald ivm 1 april?

 

Nope. Ben alleen, en bij jezelf is t dan ook zo zielig. :bleh:

 

ER ZIJN DUTCHIEEEEEEEEEEEES :woot_jump :woot_jump :woot_jump

 

Starrats! :biggrin2:

 

Uiteraard :mf_rosetinted

Maar je hebt al goed je best gedaan vandaag, amai ...

 

Bij mij was het heel wat anders .. ik kon vanmorgen niet uit mijn bed, echt niet ... Het was er veel te goed.. :roftl

Maar uiteindelijk toch maar opgestaan, want er stonden wel beesten op mij te wachten die honger hadden (:blush-anim-cl: ), uiteraard daar half verongelukt door de modder .. maar dat zijn we al gewend .. Terug naar huis, beetje hier rondgehangen .. Toen eten en toen ben ik de Joepie gaan halen (ja, echt :roftl:) en daarna gaan kijken voor een nieuwe mp3-speler .. En nu zit ik hier :mf_rosetinted:

 

Klinkt als een lekker relaxed dagje. :biggrin2:

(Wat is de Joepie? :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja :woot_jump:

 

Maar daarstraks was ik er niet hoor ... Echt niet ... :boxed:

 

:roftl:

 

Neen, ik doe daar niet aan mee.. eigenlijk.

 

Ik heb ook niks gedaan. De hele dag heb ik in angst rondgelopen op school maar er is niets gebeurd gelukkig:bleh:

 

@Nielo: Joepie = een tijdschrift, zeg maar net zoiets als de Hitkrant (heb ik gelijk?:blink:)

Link to comment
Share on other sites

Nope. Ben alleen, en bij jezelf is t dan ook zo zielig. :bleh:

 

Klinkt als een lekker relaxed dagje. :biggrin2:

(Wat is de Joepie? :bleh:)

 

Ach .. sukkeltje.. :bleh:

 

Joepie is een tijdschrift .. maar ik voel me daar dus eigenlijk te oud voor om dat in de winkel te gaan halen .. En mijn moeder vindt mij daar ook te oud voor, heeft ze daarstraks duidelijk laten merken :roftl:

 

Gesprek aan tafel:

 

Ik: zou de Joepie nog ergens te koop zijn (nieuwe uitgave-dag is woensdag)? Hebben ze dat hier bij het tankstation?

Moeder: ja, dat zal wel, moet je eens gaan kijken

Ik: ok, doe ik dat..

 

*half uur later (bij wijze van spreken)*

 

Moeder: waarom wil je de Joepie eigenlijk hebben?

Ik: er zit een poster van Mika in

Moeder: ............. (dat ga ik echt niet herhalen, kwam er dus op neer dat ik niet goed wijs ben :roftl:)

Ik: ja, waarvoor dacht je dat ik die moest hebben dan?

Moeder: weet niet, misschien een interessant artikel ofzo over Mika ..

Ik: posters zijn interessanter ..

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy