Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

ER ZIJN DUTCHIEEEEEEEEEEEES :woot_jump:

Goeiemiddag! Is Billy Brown al verhuisd??? Ik zit te twijfelen over de Exo. De entree is 10 pleuro en dat vind ik nogal veel, zeker aangezien de kans best aanwezig is dat ze geen Egyptische gerbils hebben... Dan zou ik voor niets gaan eigenlijk. En ik snak naar een RUSTIG weekend.... Maar ik vind er gegarandeerd iets liefs en pluizigs:blush-anim-cl:

Heeft iemand nog de een of andere vage grap uitgehaald ivm 1 april?

Nee, doe ik ook niet aan.

Maar je hebt al goed je best gedaan vandaag, amai ...

 

Bij mij was het heel wat anders .. ik kon vanmorgen niet uit mijn bed, echt niet ... Het was er veel te goed.. :roftl:

Maar uiteindelijk toch maar opgestaan, want er stonden wel beesten op mij te wachten die honger hadden (:blush-anim-cl: ), uiteraard daar half verongelukt door de modder .. maar dat zijn we al gewend .. Terug naar huis, beetje op de pc rondgehangen .. Toen eten en toen ben ik de Joepie gaan halen (ja, echt :roftl:) en daarna gaan kijken voor een nieuwe mp3-speler .. En nu zit ik hier :mf_rosetinted:

Heb je al een nieuwe Mp3? En die Joepie was deze keer wel het kopen waard geloof ik he :das:? Hier kan ik m niet vinden.....

Ik heb vanmorgen zelfs ook nog paard gereden, heb echt een nuttige dag! Alleen nu voel ik weer spieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze had....Was al weer erg lang geleden, officieel ben ik allergisch voor paardenhaar, maar zo af en toe heb ik daar mooi maling aan. Zeker als Silke werkloos is omdat dr baasje weer eens op vakantie is......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach .. sukkeltje.. :bleh

 

Joepie is een tijdschrift .. maar ik voel me daar dus eigenlijk te oud voor om dat in de winkel te gaan halen .. En mijn moeder vindt mij daar ook te oud voor, heeft ze daarstraks duidelijk laten merken :roftl

 

Gesprek aan tafel:

 

Ik: zou de Joepie nog ergens te koop zijn (nieuwe uitgave-dag is woensdag)? Hebben ze dat hier bij het tankstation?

Moeder: ja, dat zal wel, moet je eens gaan kijken

Ik: ok, doe ik dat..

 

*half uur later (bij wijze van spreken)*

 

Moeder: waarom wil je de Joepie eigenlijk hebben?

Ik: er zit een poster van Mika in

Moeder: ............. (dat ga ik echt niet herhalen, kwam er dus op neer dat ik niet goed wijs ben :roftl)

Ik: ja, waarvoor dacht je dat ik die moest hebben dan?

Moeder: weet niet, misschien een interessant artikel ofzo over Mika ..

Ik: posters zijn interessanter ..

 

:roftl

 

Dank je. :bleh:

 

Ah, ik snap t.

 

LOL. Posters zijn idd interessanter. :naughty:

 

 

NIELOOOOOOOOOOO :naughty

 

:biggrin2: Alles goed?

 

Over de Hitkrant gsproken, de leesmap staat buiten te verdrinken:shocked

 

Lol. Regent t bij jullie?

Link to comment
Share on other sites

je stond wel in de online lijst :blink

 

 

Maar ik was er niet :blink:

 

Mika ... :sneaky2:

 

 

:roftl:

 

Heb je al een nieuwe Mp3? En die Joepie was deze keer wel het kopen waard geloof ik he :das? Hier kan ik m niet vinden.....

Ik heb vanmorgen zelfs ook nog paard gereden, heb echt een nuttige dag! Alleen nu voel ik weer spieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze had....Was al weer erg lang geleden, officieel ben ik allergisch voor paardenhaar, maar zo af en toe heb ik daar mooi maling aan. Zeker als Silke werkloos is omdat dr baasje weer eens op vakantie is......

 

Jepjep (op beide vragen) :biggrin2:

Het was nodig hoor, kan echt niet zonder Mika ...

Mijn vorige gaf wel speciale effecten .. die ging nog wel maar er kwamen bepaalde tonen of weet ik veel wat niet meer door .. Had ik ineens hele andere Mika-liedjes :roftl:

 

Dat doe je goed :thumb_yello:

Oh, ik zou zo niet weten wat ik zou moeten als ik ineens allergisch zou worden voor paarden.. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Goeiemiddag! Is Billy Brown al verhuisd??? Ik zit te twijfelen over de Exo. De entree is 10 pleuro en dat vind ik nogal veel, zeker aangezien de kans best aanwezig is dat ze geen Egyptische gerbils hebben... Dan zou ik voor niets gaan eigenlijk. En ik snak naar een RUSTIG weekend.... Maar ik vind er gegarandeerd iets liefs en pluizigs:blush-anim-cl:

 

nee nog niet :blush-anim-cl: zijn "verkoudheid" word alleen maar erger :tears: dus ik wil hem eigenlijk niet de stress van een verhuizing erbovenop geven :blush-anim-cl:

 

en de entree is 8 euro :mf_rosetinted: (okey is bijna 10 euro)

maar je kan toch ook naar andere dingen kijken? (andere dieren, verkoopstands)

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop eigenlijk dat ik zondag zoiets schattigs vind op de Exo, maar ben bang dat ze dit wéér niet hebben:boxed:

mika33.jpg

 

141623826_6_U2DR.jpeg

 

Nou seg, alwéér niet ... Dan moet je niet gaan hoor :boxed:

 

 

 

:roftl:

 

 

Echt wel :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop eigenlijk dat ik zondag zoiets schattigs vind op de Exo, maar ben bang dat ze dit wéér niet hebben:boxed:

http://i50.photobucket.com/albums/f335/katydid1994/mika33.jpg[/img]

 

http://85.17.151.47/141600001-141650000/141623801-141623900/141623826_6_U2DR.jpeg[/img]

 

:roftl: :roftl: het past denk ik ook niet in een kooitje :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jup. Alhoewel, ik kan niet echt zien of het op het moment nog steeds regent:blink:

 

Blegh. Hier regende t vanmiddag ook ff. Niet toen ik buiten was gelukkig. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Blegh. Hier regende t vanmiddag ook ff. Niet toen ik buiten was gelukkig. :naughty:

 

Hier regent het ook :thumbdown:

Of het gaat toch weer regenen ... Alsof daar nog geen modder genoeg is bij die beesten :boxed: Dat het maar droog blijft tussen nu en 19u (weet nog niet precies wanneer ik ga gaan :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Hier regent het ook :thumbdown:

Of het gaat toch weer regenen ... Alsof daar nog geen modder genoeg is bij die beesten :boxed: Dat het maar droog blijft tussen nu en 19u (weet nog niet precies wanneer ik ga gaan :roftl:).

 

Vorig jaar rond deze tijd kon je zonder jas buiten lopen:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Jepjep (op beide vragen)

Het was nodig hoor, kan echt niet zonder Mika ...

Mijn vorige gaf wel speciale effecten .. die ging nog wel maar er kwamen bepaalde tonen of weet ik veel wat niet meer door .. Had ik ineens hele andere Mika-liedjes :roftl:

 

Dat doe je goed

Oh, ik zou zo niet weten wat ik zou moeten als ik ineens allergisch zou worden voor paarden.. :shocked:

Wel apart dan, hopen dat je nieuwe weer gewoon de bekende liedjes geeft:roftl:

In feite zou je hetzelfde kunnen doen als ik aan een eventuele paardenallergie; Er maling aan hebben. Ik rijd voornamelijk minder omdat ik steeds last van gewrichtspijn en botpijnen heb en daarnaast mn conditie gewoon matig is. De longarts raadt het wel af om steeds in stoffige stallen rond te gaan lopen maar ach, rook is slechter en zolang er overal gerookt wordt maak ik me niet druk om een beetje stro. Ze staan op Hemparade, daar kan ik gewoon tegen mn ratten houd ik daar ook op, en bovendien is t geen manege maar een eigen stalletje, dat scheelt ook al. Vind het te leuk om het vaarwel te zeggen....

 

nee nog niet zijn "verkoudheid" word alleen maar erger :tears: dus ik wil hem eigenlijk niet de stress van een verhuizing erbovenop geven :blush-anim-cl:

 

en de entree is 8 euro (okey is bijna 10 euro)

maar je kan toch ook naar andere dingen kijken? (andere dieren, verkoopstands)

 

Dan zou ik inderdaad even wachten met verhuizen ja. Hoop dat ie snel opknapt, is wel vervelend dat hij zo verkouden is. Het kan wel in t begin even erger worden als je een antibioticum gaat geven, maar ik hoop echt voor je dat ie snel beter is!!

Ja ik kan ook wel naar andere dingen kijken, maar ik zou het deze maand zuinig aan doen. En jij weet precies hoe dat gaat als je op zo'n beurs loopt......

Ik twijfel nu ook weer over wat ik met Brammetje moet. Ik vind het zo'n lieverdje, wil m eigenlijk niet wegdoen, als hij aan zn broer gekoppeld wordt gaat ie naar Rimkje. Misschien ga ik toch wel proberen om er een jong mannetje bij te zetten. Op zich zijn mannen niet héél moeilijk te koppelen, vrouwtjes geven de meeste problemen. Mannen heb ik al zo vaak zonder problemen gekoppeld, maar stel dat t deze keer mis gaat.....

Misschien hebben ze wel weer gras- of zebramuizen:blink: :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Mika in een kooi....kinky:das:

 

:lmfao:

 

Ohoh en het is pas 4 uur 's middags. :roftl:

 

Hier regent het ook :thumbdown:

Of het gaat toch weer regenen ... Alsof daar nog geen modder genoeg is bij die beesten :boxed: Dat het maar droog blijft tussen nu en 19u (weet nog niet precies wanneer ik ga gaan :roftl:).

 

Hoop t ook voor je, anders mag je weer door de modder. ^^

Link to comment
Share on other sites

Denk dat het wel vrij zou mogen rondlopen ... Toch? :naughty::roftl:

alleen onder toezicht :mf_rosetinted:

 

Mika in een kooi....kinky:das:

 

het is voor je eigen veiligheid :mf_rosetinted:

en je moet hem veel zangzaad geven anders zingt hij niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: het past denk ik ook niet in een kooitje :roftl:

 

Denk dat het wel vrij zou mogen rondlopen ... Toch? :naughty::roftl:

Tuurlijk, zoiets ga ik niet opsluiten.... Dat wil ik de hele dag bij me hebben, hij hoeft echt niet in een kooitje hoor. zou trouwens wel in een grote maat bench passen :das:

 

Mika in een kooi....kinky:das:

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

alleen onder toezicht :mf_rosetinted:

 

 

 

het is voor je eigen veiligheid :mf_rosetinted:

en je moet hem veel zangzaad geven anders zingt hij niet :roftl:

 

Ja hij moet wel netjes in de buurt blijven. Misschien is een riempje een goed idee:blink:

Ohh hij past ook in ons kippenhok. Vindt ie misschien ook wel gezellig, maar dan moet ie maar geen legkorrels gaan eten:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dan zou ik inderdaad even wachten met verhuizen ja. Hoop dat ie snel opknapt, is wel vervelend dat hij zo verkouden is. Het kan wel in t begin even erger worden als je een antibioticum gaat geven, maar ik hoop echt voor je dat ie snel beter is!!

Ja ik kan ook wel naar andere dingen kijken, maar ik zou het deze maand zuinig aan doen. En jij weet precies hoe dat gaat als je op zo'n beurs loopt......

Ik twijfel nu ook weer over wat ik met Brammetje moet. Ik vind het zo'n lieverdje, wil m eigenlijk niet wegdoen, als hij aan zn broer gekoppeld wordt gaat ie naar Rimkje. Misschien ga ik toch wel proberen om er een jong mannetje bij te zetten. Op zich zijn mannen niet héél moeilijk te koppelen, vrouwtjes geven de meeste problemen. Mannen heb ik al zo vaak zonder problemen gekoppeld, maar stel dat t deze keer mis gaat.....

Misschien hebben ze wel weer gras- of zebramuizen:blink: :blush-anim-cl:

 

als je gewoon weinig geld meeneemd dan kan je het ook niet uitgeven toch?

Als ik jouw was geweest zou ik een ander mannetje zoeken en erbij zetten zodat je hem gewoon kan houden :thumb_yello: .

Link to comment
Share on other sites

Wel apart dan, hopen dat je nieuwe weer gewoon de bekende liedjes geeft:roftl

In feite zou je hetzelfde kunnen doen als ik aan een eventuele paardenallergie; Er maling aan hebben. Ik rijd voornamelijk minder omdat ik steeds last van gewrichtspijn en botpijnen heb en daarnaast mn conditie gewoon matig is. De longarts raadt het wel af om steeds in stoffige stallen rond te gaan lopen maar ach, rook is slechter en zolang er overal gerookt wordt maak ik me niet druk om een beetje stro. Ze staan op Hemparade, daar kan ik gewoon tegen mn ratten houd ik daar ook op, en bovendien is t geen manege maar een eigen stalletje, dat scheelt ook al. Vind het te leuk om het vaarwel te zeggen....

 

Ja, dat zal toch wel zeker? :roftl:

Maar dat andere was ook wel grappig hoor, heb dingen gehoord die ik nog nooit eerder gehoord had... :roftl: (en sommige dingen zitten ook echt in de liedjes, was me gewoon nog nooit opgevallen).

 

Hmmja, er zou al heel veel moeten gebeuren voordat ik het zou opgeven hoor...

 

:lmfao

 

Ohoh en het is pas 4 uur 's middags. :roftl

 

Hoop t ook voor je, anders mag je weer door de modder. ^^

 

Dat dacht ik ook :roftl:

 

De modder zal ik sowieso wel door mogen hoor, die is niet weg door een paar uur droog .. maar als het dan ook nog eens van bovenaf komt is er helemaal geen lol meer aan :sneaky2:

 

alleen onder toezicht :mf_rosetinted

 

het is voor je eigen veiligheid :mf_rosetinted

en je moet hem veel zangzaad geven anders zingt hij niet :roftl

 

Ja, uiteraard :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy