Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Tuurlijk, zoiets ga ik niet opsluiten.... Dat wil ik de hele dag bij me hebben, hij hoeft echt niet in een kooitje hoor. zou trouwens wel in een grote maat bench passen :das

 

Dat zou ik ook maar denken ja :sneaky2:

 

:roftl:

 

Ja hij moet wel netjes in de buurt blijven. Misschien is een riempje een goed idee:blink

Ohh hij past ook in ons kippenhok. Vindt ie misschien ook wel gezellig, maar dan moet ie maar geen legkorrels gaan eten:roftl:

 

Een riempje :roftl:

Ik heb geen riempje nodig hoor... :mf_rosetinted:

 

Kippenhok .. doet me eraan denken .. ik mis een gans :boxed:

Gisterenavond was ie er niet, vanmorgen ook niet ... En volgens mij zitten daar toch echt wel 3 ganzen en geen 2 .. alhoewel ik ondertussen al serieus aan het twijfelen ben :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked:

Is dat Mika? :biggrin2:

Ja. Die kleine natuurlijk:naughty:

waar haal je dat nou weer vandaan :roftl:

Ik weet het niet meer:blink:

Een meisje uit Litouwen (Lithuania is toch Litouwen) poste het ergens. Geloof dat het de Mikagasmic thread was:naughty:

Die wipneus:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Dat dacht ik ook :roftl:

 

De modder zal ik sowieso wel door mogen hoor, die is niet weg door een paar uur droog .. maar als het dan ook nog eens van bovenaf komt is er helemaal geen lol meer aan :sneaky2:

 

Lol.

 

Dat is waar ja. Dan heb je sowieso geen kans meer om droog te blijven.

 

Kippenhok .. doet me eraan denken .. ik mis een gans :boxed:

Gisterenavond was ie er niet, vanmorgen ook niet ... En volgens mij zitten daar toch echt wel 3 ganzen en geen 2 .. alhoewel ik ondertussen al serieus aan het twijfelen ben :roftl:

 

Vreemd... Heb je al in de modder gezocht? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

als je gewoon weinig geld meeneemd dan kan je het ook niet uitgeven toch?

Als ik jouw was geweest zou ik een ander mannetje zoeken en erbij zetten zodat je hem gewoon kan houden :thumb_yello: .

 

Kijk, dat wilde ik even bevestigd zien worden :naughty:

Denk dat ik maar gewoon een schattig klein ventje erbij ga zoeken, liefst weer een zwart gevlekte net als Pukje was. Wel stoer trouwens, Rimkje gaat op zoek naar een fok-koppeltje:naughty: Dan zit ze straks met pupjes en die moet ze dan kwijt. Ik denk dat ik wel een goed adres weet:mf_rosetinted:

en dat had zij zelf ook al zo voor zich gezien hoor....we wisselen vaker pups uit:thumb_yello:

Jonge gerbils zijn zo schattig:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Vreemd... Heb je al in de modder gezocht? :biggrin2:

 

:roftl: Ja ...

En ik heb ook nog niks lawaai horen maken tijdens het rondlopen dus ik heb er ook nog niet op gestaan :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja. Die kleine natuurlijk:naughty:

 

Ik weet het niet meer:blink:

Een meisje uit Litouwen (Lithuania is toch Litouwen) poste het ergens. Geloof dat het de Mikagasmic thread was:naughty:

Die wipneus:wub2:

 

Ja heb m daar ook zien staan ja. Daar lijkt ie op mn broertje toen hij 15 was:blink: Jammergenoeg (of eigenlijk gelukkig maar :naughty: ) ziet die er nu toch wel wat anders uit:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ja ...

En ik heb ook nog niks lawaai horen maken tijdens het rondlopen dus ik heb er ook nog niet op gestaan :bleh:

 

:lmao:

Gelukkig maar, want dan gaat ie vast heel hard gillen. Weet je zeker dat t er 3 waren?

Link to comment
Share on other sites

Ja heb m daar ook zien staan ja. Daar lijkt ie op mn broertje toen hij 15 was:blink: Jammergenoeg (of eigenlijk gelukkig maar :naughty: ) ziet die er nu toch wel wat anders uit:roftl:

 

Op die andere foto van een opera, weet je wel, waar hij 13 was ofzo, daar lijkt ie qua gezicht heel erg op mijn broertje, alleen heeft mijn broertje een iets ronder hoofd:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:lmao:

Gelukkig maar, want dan gaat ie vast heel hard gillen. Weet je zeker dat t er 3 waren?

 

Ja ... Toch? :boxed:

Nu ben ik echt aan het twijfelen geslagen :roftl:

 

Maar ik dacht toch echt 3 paarden, 2 katten, 1 hond, 4 kippen en 3 ganzen.. 2 witte en een grijze .. en 1 witte kan mij niet uitstaan :sneaky2: (maar het is wederzijds hoor :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Kijk, dat wilde ik even bevestigd zien worden

Denk dat ik maar gewoon een schattig klein ventje erbij ga zoeken, liefst weer een zwart gevlekte net als Pukje was. Wel stoer trouwens, Rimkje gaat op zoek naar een fok-koppeltjeDan zit ze straks met pupjes en die moet ze dan kwijt. Ik denk dat ik wel een goed adres weet

en dat had zij zelf ook al zo voor zich gezien hoor....we wisselen vaker pups uit

Jonge gerbils zijn zo schattig

 

:naughty:

 

alle jonge pluizige diertjes zijn schattig :wub2:

 

En ik moet mijn moeder nog vertellen over de roborovski's die ik wil :wub2: Ben alleen bang dat ze nee zegt :boxed: Hoewel ze met Billy wel makkelijk was

 

heb zelfs al namen vrouwtjes naam: Panda en Lollipop :naughty: en een mannetje Neelix (2de naam weet ik nog niet), maar als het 3 jongens zouden worden dan zou het Alvin, Simon en Theodore zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja ... Toch? :boxed:

Nu ben ik echt aan het twijfelen geslagen :roftl:

 

Maar ik dacht toch echt 3 paarden, 2 katten, 1 hond, 4 kippen en 3 ganzen.. 2 witte en een grijze .. en 1 witte kan mij niet uitstaan :sneaky2: (maar het is wederzijds hoor :naughty:)

 

:lmfao:

Kan die ene niet ergens zitten te broeden ofzo? Heb je er straks nog een paar van die ganzennekken bij:roftl: Gezellig!!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja ... Toch? :boxed:

Nu ben ik echt aan het twijfelen geslagen :roftl:

 

Maar ik dacht toch echt 3 paarden, 2 katten, 1 hond, 4 kippen en 3 ganzen.. 2 witte en een grijze .. en 1 witte kan mij niet uitstaan :sneaky2: (maar het is wederzijds hoor :naughty:)

 

Dan komt ie vast wel weer terecht.

 

Dat zijn behoorlijk wat dieren... :biggrin2:

LOL. Valt ie je aan? (Ik moet nu meteen aan Monty Python's killer rabbit denken. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

Kan die ene niet ergens zitten te broeden ofzo? Heb je er straks nog een paar van die ganzennekken bij:roftl: Gezellig!!:mf_rosetinted:

 

Laat maar zijn :boxed:

Maar volgens mij zijn het allemaal mannetjes .. kan dat? Kunnen mannetjes met mekaar opschieten? Heb er eigenlijk nog niet bij nagedacht.. maar volgens mij zijn daar geen broedopties.. zouden er dan niet al lang nieuwe beestjes moeten geweest zijn?

Link to comment
Share on other sites

Ja hehe. Of misschien is hij weggelopen of zit ie ergens vast:blink:

 

Dat eerste ben ik ook aan aan het denken .. maar ik zou niet weten hoe die het dan gepresteerd heeft om weg te geraken .. Vastzitten denk ik niet, dan zou ik het wel al gezien/gehoord hebben denk ik..

 

Dan komt ie vast wel weer terecht.

 

Dat zijn behoorlijk wat dieren... :biggrin2:

LOL. Valt ie je aan? (Ik moet nu meteen aan Monty Python's killer rabbit denken. :roftl:)

 

Ja, die valt aan .. En neen dat is niet grappig :sneaky2:

 

 

 

Eigenlijk wel, maar kom :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

alle jonge pluizige diertjes zijn schattig :wub2:

 

En ik moet mijn moeder nog vertellen over de roborovski's die ik wil :wub2: Ben alleen bang dat ze nee zegt :boxed: Hoewel ze met Billy wel makkelijk was

 

heb zelfs al namen vrouwtjes naam: Panda en Lollipop :naughty: en een mannetje Neelix (2de naam weet ik nog niet), maar als het 3 jongens zouden worden dan zou het Alvin, Simon en Theodore zijn :roftl:

 

Eigenlijk zijn alle knagers zowiezo wel erg schattig vind ik. Behalve cavia's daar vind ik niet superveel aan. Zijn wel lief, maar wil er zelf geen een. Ik zou zoooooo graag een nijn willen, maar dat gaat echt niet gebeuren ben ik bang. Ik vertel mn vader ook niet dat ik naar de Exo ga hoor. Die begint dan gelijk weer te zeuren over dat ik genoeg beesten heb blablabla. Toen hij vorige keer hoorde dat ik voor twee opvangratjes van Dordt naar de kop van Noord-Holland ging rijden verklaarde hij me voor gek en begon hij ook weer dat ik een complete veestapel op mn kamer heb. Maar het mooie is dan wel dat ie blijkbaar op de uitkijk sta tot ik terugben want hij zit al met die beesten in zn handen voor ik goed en wel binnen ben. Hij vindt het ook wel gaaf hoor maar dat zal hij neit zo voluit toegeven (omdat hij dan bang is dat het hek van de dam is denk ik....maar ik wil niet nog meer ratten, wil er zelfs een kooi uit...)

 

Maar ik wil zondag dus op zoek naar een mooi lief klein Mongoolse gerbilmannetje, die ik Guido ga noemen denk ik. En ik zou graag een Egyptische dame willen, die noem ik Hera denk ik. Hoewel, dat past niet bij Samir. Fatima dan maar. En wie weet wat ik nog meer zie. Ik vind die grasmuizen ook wel erg gaaf eigenlijk. Maar mn pa en ik zijn de enigen hier die die muisjes lief vinden.... Ik zou graag nieuwe willen als deze er niet meer zijn, maar iedereen is tegen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, die valt aan .. En neen dat is niet grappig :sneaky2:

 

 

 

Eigenlijk wel, maar kom :roftl:

 

Vliegend? Rennend? Snaterend? :roftl:

 

 

 

Sorry, maar ik zie t al helemaal voor me. :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Laat maar zijn :boxed:

Maar volgens mij zijn het allemaal mannetjes .. kan dat? Kunnen mannetjes met mekaar opschieten? Heb er eigenlijk nog niet bij nagedacht.. maar volgens mij zijn daar geen broedopties.. zouden er dan niet al lang nieuwe beestjes moeten geweest zijn?

Worden die niet eerst zwanger?:blink: En hoelang zijn ze dat dan?

Link to comment
Share on other sites

Laat maar zijn :boxed:

Maar volgens mij zijn het allemaal mannetjes .. kan dat? Kunnen mannetjes met mekaar opschieten? Heb er eigenlijk nog niet bij nagedacht.. maar volgens mij zijn daar geen broedopties.. zouden er dan niet al lang nieuwe beestjes moeten geweest zijn?

Ja dat is ook weer zo.... Maar volgens mij kunnen mannetjes met elkaar opschieten ja, zeker zolang er geen vrouwtjes bijzijn, want dan hebben ze niets om ruzie over te maken.

Ja, die valt aan .. En neen dat is niet grappig :sneaky2:

 

 

 

Eigenlijk wel, maar kom :roftl:

 

Bij anderen zou het grappig zijn..... Niet als het jezelf betreft :boxed: Die beesten zijn goed waaks he? Vaak nog meer dan de gemiddelde waakhond:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Vliegend? Rennend? Snaterend? :roftl:

 

 

 

Sorry, maar ik zie t al helemaal voor me. :lmao:

 

Alles tegelijk :boxed:

 

Neen, die rent gewoon op je af, bek in de aanslag .. En meestal blijf ik dan staan (die komt altijd op me af als ik aan het wandelen ben) en dan gaat die vol op de rem, draait ie zich op en loopt luid snaterend weg .. :naughty:

 

Maar soms is die niet zo onder de indruk en dan rent die dus gewoon verder en dan bijt ie .. meestal heb ik dan wel een emmer ofzo vast en dan bijt die daarin .. maar die heeft ookal eens mijn been vast gehad.. :boxed: (en die pitsen dan zo hé, zo net een velletje .. aw).

 

Rotbeest :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is ook weer zo.... Maar volgens mij kunnen mannetjes met elkaar opschieten ja, zeker zolang er geen vrouwtjes bijzijn, want dan hebben ze niets om ruzie over te maken.

 

 

Bij anderen zou het grappig zijn..... Niet als het jezelf betreft :boxed: Die beesten zijn goed waaks he? Vaak nog meer dan de gemiddelde waakhond:naughty:

 

Ok, dus volgens mij zijn het allemaal mannetjes :mf_rosetinted:

 

(zou het eigenlijk totaal niet weten hoor, maar kom :roftl:)

 

Echt wel.. :boxed:

Die hond is dus een dobermann, en die ganzen zijn de waakhonden.. die hond doet niks .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja.:roftl: Maar hoe werkt dat ook alweer? Alsnog, die dingen komen er toch niet gelijk uit nadat ze zijn bevrucht?:blink:

 

:roftl: Ze worden eerst bevrucht, dan leggen de vrouwtjes het ei en dan moeten ze er nog een tijdje op broeden. Bij een gans duurt dat zo'n 28 tot 30 dagen, en daarna komen de eieren uit. Niet denken dat ik een of andere ganzen-nerd ben ofzo, dat heb ik ooit op t kippenforum gelezen. En ik ben ook geen kippennerd:wink2: , ik vroeg me ooit af hoelang de broedtijd van een kip is, want wij hebben een ras wat zeer vaak broeds is (dan gaan ze liggen broeden ook al hebben we geen eens een haan en kan er dus niets uitkomen....:blink::roftl: ) en ik wilde weten of dat na de tijd dat het duurt om een ei uit te broeden vanzelf over gaat. Nee dus, Saartje is de hele zomer broeds geweest, op een gegeven moment zo erg dat ze op alles neerplofte wat ze zag, ze heeft zelfs een dag op een wasknijper gezeten :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy