Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Alles tegelijk :boxed:

 

Neen, die rent gewoon op je af, bek in de aanslag .. En meestal blijf ik dan staan (die komt altijd op me af als ik aan het wandelen ben) en dan gaat die vol op de rem, draait ie zich op en loopt luid snaterend weg .. :naughty:

 

Maar soms is die niet zo onder de indruk en dan rent die dus gewoon verder en dan bijt ie .. meestal heb ik dan wel een emmer ofzo vast en dan bijt die daarin .. maar die heeft ookal eens mijn been vast gehad.. :boxed: (en die pitsen dan zo hé, zo net een velletje .. aw).

 

Rotbeest :sneaky2:

 

:roftl:

 

Ouch, dat klinkt nog best pijnlijk! (Heb je nooit de neiging hem een trap te verkopen...? :angel_not:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, dus volgens mij zijn het allemaal mannetjes :mf_rosetinted:

 

(zou het eigenlijk totaal niet weten hoor, maar kom :roftl:)

 

Echt wel.. :boxed:

Die hond is dus een dobermann, en die ganzen zijn de waakhonden.. die hond doet niks .. :roftl:

 

Mijn schoonouders hadden vroeger ook twee ganzen, en eentje vloog altijd de postbode aan. Ze hebben er zelfs de brievenbus voor verplaatst, zodat die arme man de tuin niet meer in hoefde om de post te bezorgen :roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ze worden eerst bevrucht, dan leggen de vrouwtjes het ei en dan moeten ze er nog een tijdje op broeden. Bij een gans duurt dat zo'n 28 tot 30 dagen, en daarna komen de eieren uit. Niet denken dat ik een of andere ganzen-nerd ben ofzo, dat heb ik ooit op t kippenforum gelezen. En ik ben ook geen kippennerd:wink2 , ik vroeg me ooit af hoelang de broedtijd van een kip is, want wij hebben een ras wat zeer vaak broeds is (dan gaan ze liggen broeden ook al hebben we geen eens een haan en kan er dus niets uitkomen....:blink::roftl: ) en ik wilde weten of dat na de tijd dat het duurt om een ei uit te broeden vanzelf over gaat. Nee dus, Saartje is de hele zomer broeds geweest, op een gegeven moment zo erg dat ze op alles neerplofte wat ze zag, ze heeft zelfs een dag op een wasknijper gezeten :lmfao:

 

Arme kip ... :roftl:

 

 

 

 

 

Mijn mp3-speler werkt trouwens! :woot_jump:

Mika klinkt weer zoals het hoort :wub2:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ouch, dat klinkt nog best pijnlijk! (Heb je nooit de neiging hem een trap te verkopen...? :angel_not:)

 

Een oude folklore traditie in ere herstellen: Zwanenhalstrekken maar dan bij een gans :naughty: :naughty: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ze worden eerst bevrucht, dan leggen de vrouwtjes het ei en dan moeten ze er nog een tijdje op broeden. Bij een gans duurt dat zo'n 28 tot 30 dagen, en daarna komen de eieren uit. Niet denken dat ik een of andere ganzen-nerd ben ofzo, dat heb ik ooit op t kippenforum gelezen. En ik ben ook geen kippennerd:wink2 , ik vroeg me ooit af hoelang de broedtijd van een kip is, want wij hebben een ras wat zeer vaak broeds is (dan gaan ze liggen broeden ook al hebben we geen eens een haan en kan er dus niets uitkomen....:blink::roftl: ) en ik wilde weten of dat na de tijd dat het duurt om een ei uit te broeden vanzelf over gaat. Nee dus, Saartje is de hele zomer broeds geweest, op een gegeven moment zo erg dat ze op alles neerplofte wat ze zag, ze heeft zelfs een dag op een wasknijper gezeten :lmfao:

 

:lmfao:

 

Briljant! Kwam er nog een klein wasknijperkuiken uit? :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Een oude folklore traditie in ere herstellen: Zwanenhalstrekken maar dan bij een gans :naughty: :naughty: :roftl:

 

:roftl: Is wel moeilijker want z'n hals is een stuk korter. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ze worden eerst bevrucht, dan leggen de vrouwtjes het ei en dan moeten ze er nog een tijdje op broeden. Bij een gans duurt dat zo'n 28 tot 30 dagen, en daarna komen de eieren uit. Niet denken dat ik een of andere ganzen-nerd ben ofzo, dat heb ik ooit op t kippenforum gelezen. En ik ben ook geen kippennerd:wink2: , ik vroeg me ooit af hoelang de broedtijd van een kip is, want wij hebben een ras wat zeer vaak broeds is (dan gaan ze liggen broeden ook al hebben we geen eens een haan en kan er dus niets uitkomen....:blink::roftl: ) en ik wilde weten of dat na de tijd dat het duurt om een ei uit te broeden vanzelf over gaat. Nee dus, Saartje is de hele zomer broeds geweest, op een gegeven moment zo erg dat ze op alles neerplofte wat ze zag, ze heeft zelfs een dag op een wasknijper gezeten :lmfao:

 

Ohja! zo ging dat ja:roftl: Ik was even vergeten hoe het ging en een beetje in de war. Ik ben echt dom:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Arme kip ... :roftl:

 

 

 

 

 

Mijn mp3-speler werkt trouwens! :woot_jump:

Mika klinkt weer zoals het hoort :wub2:

 

Mooi zo! :thumb_yello:

Hij klinkt weer ouderwets lekker dus :naughty::wub2:

heel erg, ik heb zelfs een paar interviews op mn mp3 gezet, heb meer dan genoeg ruimte en ik wilde gewoon die lach altijd bij me hebben:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk zijn alle knagers zowiezo wel erg schattig vind ik. Behalve cavia's daar vind ik niet superveel aan. Zijn wel lief, maar wil er zelf geen een. Ik zou zoooooo graag een nijn willen, maar dat gaat echt niet gebeuren ben ik bang. Ik vertel mn vader ook niet dat ik naar de Exo ga hoor. Die begint dan gelijk weer te zeuren over dat ik genoeg beesten heb blablabla. Toen hij vorige keer hoorde dat ik voor twee opvangratjes van Dordt naar de kop van Noord-Holland ging rijden verklaarde hij me voor gek en begon hij ook weer dat ik een complete veestapel op mn kamer heb. Maar het mooie is dan wel dat ie blijkbaar op de uitkijk sta tot ik terugben want hij zit al met die beesten in zn handen voor ik goed en wel binnen ben. Hij vindt het ook wel gaaf hoor maar dat zal hij neit zo voluit toegeven (omdat hij dan bang is dat het hek van de dam is denk ik....maar ik wil niet nog meer ratten, wil er zelfs een kooi uit...)

 

Maar ik wil zondag dus op zoek naar een mooi lief klein Mongoolse gerbilmannetje, die ik Guido ga noemen denk ik. En ik zou graag een Egyptische dame willen, die noem ik Hera denk ik. Hoewel, dat past niet bij Samir. Fatima dan maar. En wie weet wat ik nog meer zie. Ik vind die grasmuizen ook wel erg gaaf eigenlijk. Maar mn pa en ik zijn de enigen hier die die muisjes lief vinden.... Ik zou graag nieuwe willen als deze er niet meer zijn, maar iedereen is tegen :thumbdown:

 

Mijn caaf is niet saai :naughty: ik vind mijn konijn rustiger dan mijn caaf :blink:

:naughty: Allemaal gerbils :naughty:

Bedoel je zebragrasmuizen? met van die streepjes? Dien hebben we jaren geleden in de opvang gehad :wub2: warren niet knuffelig maar wel erg mooi:wub2:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ouch, dat klinkt nog best pijnlijk! (Heb je nooit de neiging hem een trap te verkopen...? :angel_not:)

 

Ja, wat dacht je dan? Dat het plezant was? :roftl:

 

Die neiging heb ik uhm .. wel eens ja .. :blush-anim-cl::naughty:

 

Mijn schoonouders hadden vroeger ook twee ganzen, en eentje vloog altijd de postbode aan. Ze hebben er zelfs de brievenbus voor verplaatst, zodat die arme man de tuin niet meer in hoefde om de post te bezorgen :roftl :roftl

 

Ja, het zijn echt rotbeesten (wel interessant als waakhond natuurlijk, je komt niet ongehoord bij de paarden binnen :mf_rosetinted: en als je pech hebt dan hangt ook nog eens een gans aan je broek :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

 

Briljant! Kwam er nog een klein wasknijperkuiken uit? :lmao:

Nee, we hebben jammergenoeg ook geen wasknijperhaantje :tears: Zou wel makkelijk zijn, jonge wasknijpertjes want op een of andere manier verdwijnen die dingen altijd als sneeuw voor de zon :blink:

Ohja! zo ging dat ja:roftl: Ik was even vergeten hoe het ging en een beetje in de war. Ik ben echt dom:naughty:

Nou ja, normaal komt een ei gewoon zo hop vanuit de winkel op je bord en sta je er zelf niet bij stil wat er aan vooraf gaat toch? Maar sinds wij kippen hebben ben ik me er wat meer in gaan verdiepen, in hoe zo'n ei nou precies gemaakt wordt. Best wel vreemd eigenlijk dat die beesten elke dag een ei leggen (alleen 's winters niet bij het ras wat wij hebben) zonder dat er een echte noodzaak voor is:blink:

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo! :thumb_yello

Hij klinkt weer ouderwets lekker dus :naughty::wub2:

heel erg, ik heb zelfs een paar interviews op mn mp3 gezet, heb meer dan genoeg ruimte en ik wilde gewoon die lach altijd bij me hebben:blush-anim-cl:

 

Uhu :wub2:

 

Interviews zet ik er niet op .. de mensen bekijken mij nu al zo dom als ik met een glimlach in de bus zit (die kleine stukjes tekst van HMH staan er wel op en die zijn zoooo leuk :wub2: ) of als mijn gsm gaat (Mika's lach) .. dus dat is meer dan genoeg :roftl:

 

 

 

 

 

Heb trouwens wel ontdekt dat die persoon van de winkel ECHT niet wist waar ze het over had .. Dacht dat al wel, maar nu is het zeker :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, wat dacht je dan? Dat het plezant was? :roftl

 

Die neiging heb ik uhm .. wel eens ja .. :blush-anim-cl: :naughty

 

 

 

Ja, het zijn echt rotbeesten (wel interessant als waakhond natuurlijk, je komt niet ongehoord bij de paarden binnen :mf_rosetinted: en als je pech hebt dan hangt ook nog eens een gans aan je broek :roftl:).

 

Nee, ik vermoedde al zoiets. :naughty:

 

Dat heb ik bij die duiven hier in Amsterdam altijd, maar dat boeit ze niet eens.

 

Die zijn er zo aangewend dat ze gewoon blijven zitten. :blink:

 

:roftl: Zo'n scene met een gans aan je broek kan zo in een tekenfilm! LOL.

Link to comment
Share on other sites

Nee, we hebben jammergenoeg ook geen wasknijperhaantje :tears: Zou wel makkelijk zijn, jonge wasknijpertjes want op een of andere manier verdwijnen die dingen altijd als sneeuw voor de zon :blink:

 

:roftl:

Moet je ze hier komen rapen, hier groeien ze in het gras.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee, we hebben jammergenoeg ook geen wasknijperhaantje :tears: Zou wel makkelijk zijn, jonge wasknijpertjes want op een of andere manier verdwijnen die dingen altijd als sneeuw voor de zon :blink:

 

Lol. Bij jou ook al? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo! :thumb_yello:

Hij klinkt weer ouderwets lekker dus :naughty::wub2:

heel erg, ik heb zelfs een paar interviews op mn mp3 gezet, heb meer dan genoeg ruimte en ik wilde gewoon die lach altijd bij me hebben:blush-anim-cl:

Ik heb een paar fanvideo's met fragmenten uit filmpjes, de lachremix, quoteremix en een hoop live optredens en covers die hij heeft gedaan op mn ipod:naughty: En al zn clipjes. Verder natuurlijk het basispakket LICM+bonustracks en wat demo's

Nou ja, normaal komt een ei gewoon zo hop vanuit de winkel op je bord en sta je er zelf niet bij stil wat er aan vooraf gaat toch? Maar sinds wij kippen hebben ben ik me er wat meer in gaan verdiepen, in hoe zo'n ei nou precies gemaakt wordt. Best wel vreemd eigenlijk dat die beesten elke dag een ei leggen (alleen 's winters niet bij het ras wat wij hebben) zonder dat er een echte noodzaak voor is:blink:

 

Nou. Ik wist het wel. Ik heb het een stuk of 20 keer gehad bij natuur op de basisschool en biologie op de middelbare.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, je let ff niet op en de Dutch thread is pagina 2 beland. :naughty:

 

Zo gaat dat tegenwoordig :roftl:

 

Ik heb niks meer te zeggen op dit moment .. zal het maar even melden :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zo gaat dat tegenwoordig :roftl:

 

Ik heb niks meer te zeggen op dit moment .. zal het maar even melden :naughty:

 

Tsja. Ik heb ook niet echt meer wat boeiends te zeggen...niet dat ik dat hiervoor al wel had ofzo:naughty:

 

Mooi is dat zeg. :sneaky2:

 

 

 

:bleh:

 

 

Nah, ben eigenlijk officieel ook met nuttige dingen bezig. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked:

Mijn internet was ineens dood:sneaky2:

Moest ik mn pc helemaal opnieuw opstarten zeg, belachelijk:thumbdown:

Uiteraard had ik net een heel bericht zitten tikken...Ga het echt niet nog een keer doen. Je bent lui of je bent het niet....

en ja, ik ben lui :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mooi is dat zeg. :sneaky2:

 

 

 

:bleh:

 

 

Nah, ben eigenlijk officieel ook met nuttige dingen bezig. :naughty:

 

Dat doe je goed :naughty:

 

Wilde net richting beesten vertrekken maar toen kreeg ik door dat mijn moeder nog niet thuis is en dan heb ik geen auto .. En te voet is me toch wat te ver :roftl:

 

(hoop ik wel dat die er ook aan denkt dat ik geen auto heb en die beesten nog eten willen ...)

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked:

Mijn internet was ineens dood:sneaky2:

Moest ik mn pc helemaal opnieuw opstarten zeg, belachelijk:thumbdown:

Uiteraard had ik net een heel bericht zitten tikken...Ga het echt niet nog een keer doen. Je bent lui of je bent het niet....

en ja, ik ben lui :mf_rosetinted:

 

Ach :huglove:

 

Had Mica de stekker uitgetrokken? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked:

Mijn internet was ineens dood:sneaky2:

Moest ik mn pc helemaal opnieuw opstarten zeg, belachelijk:thumbdown:

Uiteraard had ik net een heel bericht zitten tikken...Ga het echt niet nog een keer doen. Je bent lui of je bent het niet....

en ja, ik ben lui :mf_rosetinted

 

Ah, das altijd zo hopeloos! En altijd midden in een bericht/stuk tekst! (Groot gelijk dat je t niet nog een keer typt, liever lui dan moe. :naughty:)

 

Dat doe je goed :naughty

 

Wilde net richting beesten vertrekken maar toen kreeg ik door dat mijn moeder nog niet thuis is en dan heb ik geen auto .. En te voet is me toch wat te ver :roftl:

 

(hoop ik wel dat die er ook aan denkt dat ik geen auto heb en die beesten nog eten willen ...)

 

Zeker. :naughty:

 

Lol. Hoever is t lopen dan?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy