Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Een kilometer of 6-7-8?

Weet niet precies .. Een kwartiertje met de auto..

 

Da's wel lang ja. Beter op de auto wachten dus. :bleh:

 

Ik kom er net achter dat ik een hele domme typfout heb gemaakt in de toets die ik vorige week ingeleverd heb... In plaats van King Kong, heb ik Kong Kong geschreven. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik kom er net achter dat ik een hele domme typfout heb gemaakt in de toets die ik vorige week ingeleverd heb... In plaats van King Kong, heb ik Kong Kong geschreven. :roftl:

 

Moet kunnen toch? :roftl:

 

Heb ooit eens een hele leuke gezien in het onderschrift van iemand, weet 'm niet meer precies .. maar het was iets met dood zijn en niet meer goed horen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ach :huglove:

 

Had Mica de stekker uitgetrokken? :naughty:

Nee, die ligt gezellig naast me op de bank, dat kan niet. Zal wel weer een kuur van de router zijn, doet ie wel vaker :thumbdown:

Een kilometer of 6-7-8?

Weet niet precies .. Een kwartiertje met de auto..

Nee, dan zou ik inderdaad ook maar even wachten ja. Veel te ver, zeker met dit weer:boxed: Als het nou hartje zomer is en stralend weer, dan maakt t niet zoveel uit, maar met dit weer zeg ik ook: Lang leve de auto! Die dingen zijn niet voor niets uitgevonden he?:naughty::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mika: "Where's Cherrise? She's short, I can't find her."

Crowd: "Oooooh.."

Mika: "Oooh. Whatever, she's still short."

 

Uit Femifrosk's siggy:roftl:

 

Had ik al gezien.. is leuk :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mika: "Where's Cherrise? She's short, I can't find her."

Crowd: "Oooooh.."

Mika: "Oooh. Whatever, she's still short."

 

Uit Femifrosk's siggy:roftl:

 

Oh, daar heb ik toen ik m zag gisteren ook echt helemaal dubbel om gelegen! :roftl:

 

Moet kunnen toch? :roftl:

 

Heb ooit eens een hele leuke gezien in het onderschrift van iemand, weet 'm niet meer precies .. maar het was iets met dood zijn en niet meer goed horen :roftl:

 

Vind ik ook. :naughty:

 

Oh, volgens mij zit in Friends ook zoiets... *denkt*

Maar dat kan ook een andere zijn. La ma. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nee, die ligt gezellig naast me op de bank, dat kan niet. Zal wel weer een kuur van de router zijn, doet ie wel vaker :thumbdown:

 

Nee, dan zou ik inderdaad ook maar even wachten ja. Veel te ver, zeker met dit weer:boxed: Als het nou hartje zomer is en stralend weer, dan maakt t niet zoveel uit, maar met dit weer zeg ik ook: Lang leve de auto! Die dingen zijn niet voor niets uitgevonden he?:naughty: :thumb_yello

 

Voor mij klinkt dat alsof ie vastgebonden ligt of iets :roftl:

Sorry :bleh:

 

Ja, inderdaad .. alhoewel .. sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik wel beetje lui geworden :blush-anim-cl:

 

Alhoewel .. anders brachten mijn ouders mij en nu rij ik gewoon zelf ..

De fiets blijft wel staan maar die zou anders ook zijn blijven staan, want eerst lag mijn school dichterbij en nu ga ik met de bus .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Helloooooooo..:woot_jump:

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Vind ik ook. :naughty:

 

Oh, volgens mij zit in Friends ook zoiets... *denkt*

Maar dat kan ook een andere zijn. La ma. :bleh:

 

Ja, zou wel kunnen .. weet niet juist in wat context het was of dat het ergens uit kwam ofzo .. :wink2:

 

 

Vind het nu wel vreselijk dat op dit moment een stralend blauwe hemel is en de zon schijnt en ik hier niet weg kan .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

De fiets blijft wel staan maar die zou anders ook zijn blijven staan, want eerst lag mijn school dichterbij en nu ga ik met de bus .. :mf_rosetinted:

 

Ik heb hier nog steeds geen fiets, moet ik miss toch maar eens gaan halen, want ik ben t helemaal niet meer gewend. (Nu ben ik al moe als ik ff bij mn ouders door t dorp fiets, terwijl ik de laatste 6 jaar meer dan 10 km naar school moest fietsen. En terug. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, zou wel kunnen .. weet niet juist in wat context het was of dat het ergens uit kwam ofzo .. :wink2:

 

 

Vind het nu wel vreselijk dat op dit moment een stralend blauwe hemel is en de zon schijnt en ik hier niet weg kan .. :boxed:

 

Tsja... weet je hoe laat je moeder thuis komt?

Link to comment
Share on other sites

Voor mij klinkt dat alsof ie vastgebonden ligt of iets :roftl:

Sorry :bleh:

 

Ja, inderdaad .. alhoewel .. sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik wel beetje lui geworden :blush-anim-cl:

 

Alhoewel .. anders brachten mijn ouders mij en nu rij ik gewoon zelf ..

De fiets blijft wel staan maar die zou anders ook zijn blijven staan, want eerst lag mijn school dichterbij en nu ga ik met de bus .. :mf_rosetinted:

 

Nee hoor, hij ligt gewoon vrij, los, niet vastgeboeid ofzo. Hij ligt gezellig met zn hoofd op mn schoot, gezellig te kwekken over trashy television en zn tamagotchi:blush-anim-cl:

Ja bij mij kon het niet anders, ik ben erg afhankelijk van mn autootje sinds ik ziek ben. Fietsen lukt niet, daarvoor heb ik te weinig lucht, zker als er nog een windje staat ook. Als t windstil is zou t nog wel gaan, maarja het is vrijwel nooit windstil.... Ben allang blij dat ik weer zelf mag rijden, mocht anderhalf jaar ofzo geen autorijden omdat ik morfine gebruikte, en dat terwijl er een nieuwe auto voor de deur stond. Nog MIJN auto ook :tears:

Maar, die dingen maken je wel lui ja:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor, hij ligt gewoon vrij, los, niet vastgeboeid ofzo. Hij ligt gezellig met zn hoofd op mn schoot, gezellig te kwekken over trashy television en zn tamagotchi:blush-anim-cl:

Ja bij mij kon het niet anders, ik ben erg afhankelijk van mn autootje sinds ik ziek ben. Fietsen lukt niet, daarvoor heb ik te weinig lucht, zker als er nog een windje staat ook. Als t windstil is zou t nog wel gaan, maarja het is vrijwel nooit windstil.... Ben allang blij dat ik weer zelf mag rijden, mocht anderhalf jaar ofzo geen autorijden omdat ik morfine gebruikte, en dat terwijl er een nieuwe auto voor de deur stond. Nog MIJN auto ook :tears:

Maar, die dingen maken je wel lui ja:naughty:

 

Aw, dat is frustrerend!!! :huglove:

Gelukkig mag je nu wel rijden!

Link to comment
Share on other sites

Haai meis, hoe is het? Alles goed met Luca en jou?:mf_rosetinted:

 

heeey..

goedgoed..namiddag naar de DA geweest met hem..hij is volledig in orde..heeft een paar belangrijke entingen gehad (vraag me niet welke..:blink:)en is meteen ook gechipt..en nu vind hij de DA niet meer lief..:roftl:

Heeeey!!! :biggrin2:

Hoest? ^^

 

hellow..

goedgoed..

met jou??..:biggrin2:

Haai :mf_rosetinted:

hoi..

cva??..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tsja... weet je hoe laat je moeder thuis komt?

 

Neen, maar ze belde net en ze gaat blijkbaar pizza uithalen, dus het zal voor daarna zijn .. :wink2:

 

Nee hoor, hij ligt gewoon vrij, los, niet vastgeboeid ofzo. Hij ligt gezellig met zn hoofd op mn schoot, gezellig te kwekken over trashy television en zn tamagotchi:blush-anim-cl

Ja bij mij kon het niet anders, ik ben erg afhankelijk van mn autootje sinds ik ziek ben. Fietsen lukt niet, daarvoor heb ik te weinig lucht, zker als er nog een windje staat ook. Als t windstil is zou t nog wel gaan, maarja het is vrijwel nooit windstil.... Ben allang blij dat ik weer zelf mag rijden, mocht anderhalf jaar ofzo geen autorijden omdat ik morfine gebruikte, en dat terwijl er een nieuwe auto voor de deur stond. Nog MIJN auto ook :tears

Maar, die dingen maken je wel lui ja:naughty

 

Oh, dan is het goed :roftl:

 

Fijn dat je toch weer zelf mag rijden, want anders is het ook maar niks...

 

hoi..

cva??..:naughty

 

Ja hoor, ben heel vrolijk :biggrin2:

(heb een Mika-poster en een nieuwe MP3-speler)

 

 

 

 

 

Heb een nieuwe gsm-achtergrond..

 

:wub2:

Sensitivepianist-1_.jpg

 

Deze staat ook op mijn gsm.. maar laat die nu net toevallig niet goed uitkomen (dan kan ik de klok niet meer lezen en ik weet niet of ik dat kan veranderen qua kleur) ...

1412_.jpg

Link to comment
Share on other sites

Neen, maar ze belde net en ze gaat blijkbaar pizza uithalen, dus het zal voor daarna zijn .. :wink2:

 

Oeh, pizza, lekker! :biggrin2:

Ik merk dat ik honger begin te krijgen... miss moet ik zo mn lasagna maar ns in de magnetron gooien. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Aw, dat is frustrerend!!! :huglove:

Gelukkig mag je nu wel rijden!

Is wel fijn hoor, om weer onafhankelijk te zijn. Gebruik nu nog wel Symoron (methadon, maar dat klinkt zo junk-erig) tegen de pijn maar alleen 's avonds en ik ben juist dat gaan gebruiken omdat je er veel minder bijwerkingen van hebt. Van morfine werd ik echt suf, hoewel ik op t laatst pleisters van 125 microgram per uur had (best wel hoog eigenlijk, zo achteraf, zeker als ik bedenk dat ik daarnaast nog zo'n keer of 4 per dag oramorph (morfinedrank, kortwerkend) tegen zogenaamde doorbraakpijnen in moest nemen.....) en daar merkte ik niets meer van. Ze zeggen ook dat als je het nodig hebt tegen de pijn, dat je dan nauwelijks meer bijwerkingen als sufheid hebt, en dat klopt ook wel in mijn geval....

heeey..

goedgoed..namiddag naar de DA geweest met hem..hij is volledig in orde..heeft een paar belangrijke entingen gehad (vraag me niet welke..:blink:)en is meteen ook gechipt..en nu vind hij de DA niet meer lief..:roftl:

 

hellow..

goedgoed..

met jou??..:biggrin2:

 

hoi..

cva??..:naughty:

Parvo, Hondenziekte, Rabiës en de ziekte van Weill geloof ik, zo'n puppyshot. Die chip-injectie schijnt ook een vervelende te zijn ook, dat is een flink dikke naald. Geef de stakker maar een knuffel van me. Ik vind dierenartsen ook niet lief, daar ga ik alleen maar heen als een van mn beesten ziek is dus ik zie ze liever niet:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, ben heel vrolijk :biggrin2:

(heb een Mika-poster en een nieuwe MP3-speler)

 

Heb een nieuwe gsm-achtergrond..

 

:wub2:

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/Sensitivepianist-1_.jpg[/img

 

Deze staat ook op mijn gsm.. maar laat die nu net toevallig niet goed uitkomen (dan kan ik de klok niet meer lezen en ik weet niet of ik dat kan veranderen qua kleur) ...

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/1412_.jpg[/img

als je die poster van de joepie bedoeld..die heb ik ook..:glasses2::naughty:

mja..dat moet je dan eens uitpluizen hé..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Is wel fijn hoor, om weer onafhankelijk te zijn. Gebruik nu nog wel Symoron (methadon, maar dat klinkt zo junk-erig) tegen de pijn maar alleen 's avonds en ik ben juist dat gaan gebruiken omdat je er veel minder bijwerkingen van hebt. Van morfine werd ik echt suf, hoewel ik op t laatst pleisters van 125 microgram per uur had (best wel hoog eigenlijk, zo achteraf, zeker als ik bedenk dat ik daarnaast nog zo'n keer of 4 per dag oramorph (morfinedrank, kortwerkend) tegen zogenaamde doorbraakpijnen in moest nemen.....) en daar merkte ik niets meer van. Ze zeggen ook dat als je het nodig hebt tegen de pijn, dat je dan nauwelijks meer bijwerkingen als sufheid hebt, en dat klopt ook wel in mijn geval....

 

Wow, dat zijn veel medicijnen. :shocked:

Is de pijn nu minder, dat je er ook minder gebruikt?

Link to comment
Share on other sites

als je die poster van de joepie bedoeld..die heb ik ook..:glasses2::naughty:

mja..dat moet je dan eens uitpluizen hé..:naughty:

 

Ja, die :mf_rosetinted:

Je kon me niet even zeggen dat er een poster in zat neen? :sneaky2:

 

Kan de tekstkleuren niet veranderen :thumbdown:

Kan eventueel de foto wel bijsnijden, dat die dus kleiner wordt en niet het heel scherm inneemt .. maarja ...

En dat dom mobistar-logo staat ook serieus in de weg :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy