Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

:woot_jump: :woot_jump: :yay: :yay:

 

Oftewel: Mijn tamagotchi is gearriveerd:naughty:

 

Lol. Blijheid alom. :biggrin2:

Ga je m meteen ... eh ... activeren? Geboren laten worden? Hoe heet dat? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is wel fijn hoor, om weer onafhankelijk te zijn. Gebruik nu nog wel Symoron (methadon, maar dat klinkt zo junk-erig) tegen de pijn maar alleen 's avonds en ik ben juist dat gaan gebruiken omdat je er veel minder bijwerkingen van hebt. Van morfine werd ik echt suf, hoewel ik op t laatst pleisters van 125 microgram per uur had (best wel hoog eigenlijk, zo achteraf, zeker als ik bedenk dat ik daarnaast nog zo'n keer of 4 per dag oramorph (morfinedrank, kortwerkend) tegen zogenaamde doorbraakpijnen in moest nemen.....) en daar merkte ik niets meer van. Ze zeggen ook dat als je het nodig hebt tegen de pijn, dat je dan nauwelijks meer bijwerkingen als sufheid hebt, en dat klopt ook wel in mijn geval....

 

Parvo, Hondenziekte, Rabiës en de ziekte van Weill geloof ik, zo'n puppyshot. Die chip-injectie schijnt ook een vervelende te zijn ook, dat is een flink dikke naald. Geef de stakker maar een knuffel van me. Ik vind dierenartsen ook niet lief, daar ga ik alleen maar heen als een van mn beesten ziek is dus ik zie ze liever niet:wink2:

:blink:..dat je dat allemaal volhoud..:huglove:

zal ik doen..:wink2:..krijg jij een kusje van hem..:naughty:

mja..ik ga er voortaan ook alleen heen als ie ziek is fzo..maar nu moesten we gwn gaan voor die entingen en die chip..we zijn daarna ook nog naar de dierenwinkel geweest..hebben we 2 halsbandjes gehaald..en nog een speeltje..:naughty:..en die chip was idd wel een dikkere naald..maar die is gelukkig maar éénmalig..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, die :mf_rosetinted:

Je kon me niet even zeggen dat er een poster in zat neen? :sneaky2:

 

Kan de tekstkleuren niet veranderen :thumbdown

Kan eventueel de foto wel bijsnijden, dat die dus kleiner wordt en niet het heel scherm inneemt .. maarja ...

En dat dom mobistar-logo staat ook serieus in de weg :thumbdown:

 

:tears:..had dan even gezegd dat ik dat moest zeggen..en trouwens iemand had dat hier tog gezegd..al denk ik dat dat een newbie was..:bleh:die we ondertussen niet meer gezien hebben..:blink:

dat logo kan je normaal wel wegkrijgen..bij mijn gsm tog..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Wow, dat zijn veel medicijnen. :shocked:

Is de pijn nu minder, dat je er ook minder gebruikt?

Nou, mijn milt was veel te groot door de granulomen die erin zaten door de sarcoïdose. Hij was zo groot dat ie aan mn nier, lever, ruggengraat en middenrif vastgegroeid zat en mn maag en linkerlong aan de kant drukte. Gelukkig werd ie op een gegeven moment zo groot dat het te gevaarlijk werd, als ie zou scheuren zou ik doodbloeden dus toen hebben ze hem er eindelijk uitgehaald. De immunologen wilden dat eigenlijk voorkomen omdat je milt een belangrijk deel van je afweer vormt, en aangezien ik al een afweerstoornis heb, vonden zij dat ik mn milt niet kon missen. Ik wilde er van af en godezijdank is ie er nu uit. Dat scheelt heel veel in pijn, want voor hij eruit was kon ik haast niets eten en amper bewegen van de pijn. Nu gebruik ik nog altijd teveel medicijnen naar mijn zin, maar het is niet anders:sneaky2:

Jeeej :woot_jump:

 

Ging die komen dan? Weet van niks :roftl:

 

Jaja, ik zocht al een jaar ofzo naar een tama in Nederland. Maar hier kon je alleen de V3 krijgen ofzo en dan voor 20 pleuro. Vond ik te duur, dus ik heb (heel gevaarlijk.....gaat te makkelijk om iets te bestellen daar, en aangezien ze er ook heel veel trollbeads hebben moet ik er niet te vaak kijken:naughty: ) een e-bay-account aangemaakt en er eentje uit Engeland laten komen. De V5, de nieuwste, voor 18 pleuro inclusief verzenden :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nou, mijn milt was veel te groot door de granulomen die erin zaten door de sarcoïdose. Hij was zo groot dat ie aan mn nier, lever, ruggengraat en middenrif vastgegroeid zat en mn maag en linkerlong aan de kant drukte. Gelukkig werd ie op een gegeven moment zo groot dat het te gevaarlijk werd, als ie zou scheuren zou ik doodbloeden dus toen hebben ze hem er eindelijk uitgehaald. De immunologen wilden dat eigenlijk voorkomen omdat je milt een belangrijk deel van je afweer vormt, en aangezien ik al een afweerstoornis heb, vonden zij dat ik mn milt niet kon missen. Ik wilde er van af en godezijdank is ie er nu uit. Dat scheelt heel veel in pijn, want voor hij eruit was kon ik haast niets eten en amper bewegen van de pijn. Nu gebruik ik nog altijd teveel medicijnen naar mijn zin, maar het is niet anders:sneaky2:

 

:shocked: Ik wist niet eens dat een milt aan andere organen vast kon groeien... Gelukkig maar dat ie eruit is, maar dat komt je weerstand dan waarschijnlijk niet ten goede.

Link to comment
Share on other sites

En Mika gaat niet naar India. :biggrin2:

 

Neen, tuurlijk niet .. die zit hier voor inspiratie.. Wat dacht je nu :roftl:

 

:tears:..had dan even gezegd dat ik dat moest zeggen..en trouwens iemand had dat hier tog gezegd..al denk ik dat dat een newbie was..:bleh:die we ondertussen niet meer gezien hebben..:blink:

dat logo kan je normaal wel wegkrijgen..bij mijn gsm tog..:blink

 

Heb ik dat niet ooit eens tegen je gezegd dat je mij moest laten weten als er een poster in de Joepie zat? Of was dat niet tegen jou? :bleh:

Maar ik ben hier niet constant hé :roftl:

 

Ja, normaal wel ... heb al een paar dingen geprobeerd maar dat ging niet ..

Hoe heb je dat bij die van jou gedaan?

 

 

 

 

 

 

 

Moet trouwens eten en daarna ga ik door de beesten voeren, dus tot vanavond...

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Ik wist niet eens dat een milt aan andere organen vast kon groeien... Gelukkig maar dat ie eruit is, maar dat komt je weerstand dan waarschijnlijk niet ten goede.

 

Nee maarja, liever zo af en toe een bacterie in mn bloed dan die f*cking pijn, echt waar. Ik mis dat ding echt niet, heb bijna een gat in de lucht gesprongen toen ze zeiden dat ie er toch maar uit moest:thumb_yello: Die ok en de nasleep ervan waren echt niet tof, maar nu is ie tenminste weg :naughty: Er zit alleen iets van een bijmiltje nu, die zeurt als ik een verse infectie krijg, maar dat is ook niet zo'n ramp, zeker niet als die nou eens de functie van een echte milt over zou nemen (wegvangen van gekapselde bacteriën, alleen je milt kan die opvangen en vernietigen)

Link to comment
Share on other sites

Neen, tuurlijk niet .. die zit hier voor inspiratie.. Wat dacht je nu :roftl:

 

 

 

Heb ik dat niet ooit eens tegen je gezegd dat je mij moest laten weten als er een poster in de Joepie zat? Of was dat niet tegen jou? :bleh:

Maar ik ben hier niet constant hé :roftl:

 

Ja, normaal wel ... heb al een paar dingen geprobeerd maar dat ging niet ..

Hoe heb je dat bij die van jou gedaan?

 

 

 

 

 

 

 

Moet trouwens eten en daarna ga ik door de beesten voeren, dus tot vanavond...

Eet smakelijk en tot vanavond!

Ik hoop voor je dat t droogblijft als je de beesten gaat voeren, en geef die gans gewoon een rotschop als ie je aanvliegt:naughty:

Tot vanavond!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Neen, tuurlijk niet .. die zit hier voor inspiratie.. Wat dacht je nu :roftl:

 

 

 

Heb ik dat niet ooit eens tegen je gezegd dat je mij moest laten weten als er een poster in de Joepie zat? Of was dat niet tegen jou? :bleh:

Maar ik ben hier niet constant hé :roftl:

 

Ja, normaal wel ... heb al een paar dingen geprobeerd maar dat ging niet ..

Hoe heb je dat bij die van jou gedaan?

 

 

 

Moet trouwens eten en daarna ga ik door de beesten voeren, dus tot vanavond...

 

 

nope..dat was niet tegen mij..:naughty:

en dat vn dat logo..dat stond bij mij gwn bij instellingen..:blink:

 

doe de beesten de groeten!!..

ByeBye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

ooh..:wub2:

verkopen ze die V5 echt niet in Nederland of België??..:blink::naughty:

 

Ik kon m niet vinden. Heb een tijd gezocht, maar noppes. Heb m uiteindelijk via E-bay gekocht, via een verkoper die niet met bieden werkte. Het is ook een online speelgoedwinkel ofzo. Maar als je niets via internet mag bestellen en je wilt er heel graag eentje, dan kan ik je misschien helpen:wink2: Ik mag wel via internet bestellen van mezelf :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik kon m niet vinden. Heb een tijd gezocht, maar noppes. Heb m uiteindelijk via E-bay gekocht, via een verkoper die niet met bieden werkte. Het is ook een online speelgoedwinkel ofzo. Maar als je niets via internet mag bestellen en je wilt er heel graag eentje, dan kan ik je misschien helpen:wink2: Ik mag wel via internet bestellen van mezelf :naughty:

heb je toevallig een link daarvan..dan kan ik eens kijken..want e-bay mag niet..maar als hij niet met bieden werkt en als ik zeg dat het bij jou goed "afgelopen" is..kan ik het mss wel eens proberen..:bleh::naughty:

en anders kan ik het idd mss nog via jou regelen..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

heb je toevallig een link daarvan..dan kan ik eens kijken..want e-bay mag niet..maar als hij niet met bieden werkt en als ik zeg dat het bij jou goed "afgelopen" is..kan ik het mss wel eens proberen..:bleh::naughty:

en anders kan ik het idd mss nog via jou regelen..:wink2:

 

http://cgi.ebay.nl/Tamagotchi-Familitchi-V-5-Brilliant-Ruby-V5-Version-New_W0QQitemZ150231221157QQihZ005QQcategoryZ1084QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

En als dit niet werkt...Ik heb gewoon via ebay.nl of ebay.com, dat maakt niet uit, gezocht op Tamagotchi V5. Dan is t de verkoper met de naam Electronic pro. In de VS zie ik nu. Had m binnen een weekje, allemaal keurig netjes afgehandeld. Als t niet lukt, kan ik wel even voor je bestellen hoor :naughty:

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.nl/Tamagotchi-Familitchi-V-5-Brilliant-Ruby-V5-Version-New_W0QQitemZ150231221157QQihZ005QQcategoryZ1084QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

En als dit niet werkt...Ik heb gewoon via ebay.nl of ebay.com, dat maakt niet uit, gezocht op Tamagotchi V5. Dan is t de verkoper met de naam Electronic pro. In de VS zie ik nu. Had m binnen een weekje, allemaal keurig netjes afgehandeld. Als t niet lukt, kan ik wel even voor je bestellen hoor :naughty:

 

Ik moet eten. Ben er later weer hoor :naughty:

Tot straks! :huglove:

 

ok..zal het eens bekijken..:wink2:

smakelijk..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy