Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

aaaaaaw:wub2:

 

ik konhet niet laten :blush-anim-cl: ik heb gewoon het idee dat hij in de oude een beetje depri was :blush-anim-cl: Hij rende niet hij klom niet hij at weinig dus ik hoop dat hij nu gelukkiger is :blush-anim-cl:

 

Moet alleen nog wel wat stukjes tralie beveiligen met ijzerdraad :naughty: Heb geen zin om hem morgen te gaan zoeken :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik konhet niet laten :blush-anim-cl: ik heb gewoon het idee dat hij in de oude een beetje depri was :blush-anim-cl: Hij rende niet hij klom niet hij at weinig dus ik hoop dat hij nu gelukkiger is :blush-anim-cl:

 

Moet alleen nog wel wat stukjes tralie beveiligen met ijzerdraad :naughty: Heb geen zin om hem morgen te gaan zoeken :naughty:

 

Hihi, die beesten zijn ware Houdini's inderdaad, kijk maar uit:naughty:

 

Ben ook weer terug trouwens. Mijn tama's zijn al opgegroeid tot kindertjes:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, die beesten zijn ware Houdini's inderdaad, kijk maar uit:naughty:

 

Ben ook weer terug trouwens. Mijn tama's zijn al opgegroeid tot kindertjes:wub2:

 

Die gaan hard :naughty:

 

Haai :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Die gaan hard :naughty:

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Ja, dat gaat sneller dan in real life:naughty:

Is maar goed ook misschien....

Heb je nog ganzen moeten schoppen of hield hij zich netjes in vandaag?

Hoe vindt Mika die beessies eigenlijk? Mica is gék op dieren:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, die beesten zijn ware Houdini's inderdaad, kijk maar uit:naughty:

 

Ben ook weer terug trouwens. Mijn tama's zijn al opgegroeid tot kindertjes:wub2:

 

 

ik heb om de stress te minderen de bodembedekking uit zijn oude kooi in de nieuwe gedaan :thumb_yello: dus zijn geur had hij wel in de nieuwe.

De kooi is alleen nog wel een beetje kaal maar op EXO ga in inslaan :naughty:

 

Ik heb al oude spullen die ik niet gebruik verkocht en nieuwe tweedehands spullen bestelt via het hamster forum :naughty: en ik wil nog kijken voor meer hout voor in de kooi :naughty: ik maak wel even een foto van de kooi nu:naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik heb om de stress te minderen de bodembedekking uit zijn oude kooi in de nieuwe gedaan :thumb_yello: dus zijn geur had hij wel in de nieuwe.

De kooi is alleen nog wel een beetje kaal maar op EXO ga in inslaan :naughty:

 

Ik heb al oude spullen die ik niet gebruik verkocht en nieuwe tweedehands spullen bestelt via het hamster forum :naughty: en ik wil nog kijken voor meer hout voor in de kooi :naughty: ik maak wel even een foto van de kooi nu:naughty:

 

Kooifoto's...Altijd goed :thumb_yello:

 

Ik ga even een bezoekje brengen aan het Tamagotchi-amusementspark op tamatown.com :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat gaat sneller dan in real life:naughty

Is maar goed ook misschien....

Heb je nog ganzen moeten schoppen of hield hij zich netjes in vandaag?

Hoe vindt Mika die beessies eigenlijk? Mica is gék op dieren:blush-anim-cl

 

Hij hield zich netjes, is maar 2x op mij afgekomen maar bedacht zich redelijk snel :naughty:

 

Mika vind die beessies geweldig. Wil ook steeds maar helpen met het voeren maar dat mag ie niet ... Stel je voor dat ie wat breekt door die modder, of dat een paard hem omverloopt .. of dat een gans hem aanvalt :roftl: Maar hij speelt dan met de hond ondertussen, is die ook weer blij :wink2: En af en toe komt hij eens kijken of ik nog leef.. :roftl:

 

aan het experimenteren met je digitale fotocamera??..en mika als model aan het gebruiken??..:wink2 :roftl:

 

Betrapt :blush-anim-cl:

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jij bent echt erg:roftl

Ik heb die foto nu te vaak gezien:blink:

 

Dan moet je er niet naar kijken en ze zeker niet quoten :mf_rosetinted:

 

Hallo..:woot_jump:

 

Ik kom alleen even binnenrennen om de groetjes uit Duitsland te brengen!!:naughty:

 

dus bij deze: Groetjes..:bleh:

 

Wie we hier hebben! :biggrin2:

Hoe is het daarginds .. ? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dames, ik ben dr weer vandoor. Ik voel me wreed verrot :boxed: Misschien dat ik na Desperate Housewives nog effe langskom.. Ciaoo

 

Niet goed :boxed:

Zal vast wel beter gaan :wink2:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy