Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Dames, ik ben dr weer vandoor. Ik voel me wreed verrot :boxed: Misschien dat ik na Desperate Housewives nog effe langskom.. Ciaoo

okeeeeeeeeeee !

 

doeeei! :huglove: x

Hallo..:woot_jump:

 

Ik kom alleen even binnenrennen om de groetjes uit Duitsland te brengen!!:naughty:

 

dus bij deze: Groetjes..:bleh:

 

SASJEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

JE BENT IN DUITSLAND? :shocked:

 

 

waaar? :tears:

 

SASJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!@ NIET WEGGAAN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!1 =)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mij moet je niks wijsmaken haar..:roftl:..ik ken je ondertussen wel..(een beetje..):roftl: :roftl:

 

:blush-anim-cl::roftl:

 

Neen, eigenlijk vond ik die foto gewoon te grappig ... als ze al onderdelen gaan plaatsen en daar dan op reageren zoals ze op andere foto's reageren.. Het wordt erg.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Moet kunnen toch? :roftl:

 

Heb ooit eens een hele leuke gezien in het onderschrift van iemand, weet 'm niet meer precies .. maar het was iets met dood zijn en niet meer goed horen :roftl:

 

"Ik ben half dood, dus soms krijg ik niet alles mee"

Kwam uit een verslag van iemand die een typfout had gemaakt... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

 

 

"Ik ben half dood, dus soms krijg ik niet alles mee"

Kwam uit een verslag van iemand die een typfout had gemaakt... :naughty:

 

Carina! :biggrin2:

 

Ja, die was het inderdaad :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hallo..:woot_jump:

 

Ik kom alleen even binnenrennen om de groetjes uit Duitsland te brengen!!

 

dus bij deze: Groetjes..:bleh:

Haai!!! Hoop dat alles goed is daar! Jij groetjes vanuit Dordt dan maar :thumb_yello:

ooooh anouk dat vind ik super leeeeuk tamatown! :mf_lustslow:

vooral die van de v4 daar kan je nog meer gebouwtjes :lol3:

 

 

maaare, ik ga

ik weet niet voor hoelang maar ja ;S

 

 

doeei! :huglove: x

Hihi, heb net even wat punten zitten verdienen, kunnen ze straks weer wat leuks kopen

Tot snel!!!

 

@ Starrats: Gave kooi! Dat gaat hij vast waarderen!! Kan hij lekker klimmen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

 

 

"Ik ben half dood, dus soms krijg ik niet alles mee"

Kwam uit een verslag van iemand die een typfout had gemaakt... :naughty:

 

ik ben ook goed met dat soort typfouten :naughty:

 

ik wou een keer over msn "ja hoor" tegen iemand zeggen, ik typde dus "ja hoer" :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik ben ook goed met dat soort typfouten :naughty:

 

ik wou een keer over msn "ja hoor" tegen iemand zeggen, ik typde dus "ja hoer" :blush-anim-cl::roftl:

 

Ook leuk voor die persoon :roftl:

 

Heb dat soms ook wel, maar meestal zie ik het wel op tijd dus dan leest niemand dat :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, we (= Carina & ik) komen net de conclusie (nuja, Carina eigenlijk) dat Mika misschien toch niet zo'n dierenvriend is ... :boxed:

 

Gans weg .. Mika ... ganzenlever ...

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, we (= Carina & ik) komen net de conclusie (nuja, Carina eigenlijk) dat Mika misschien toch niet zo'n dierenvriend is ... :boxed:

 

Gans weg .. Mika ... ganzenlever ...

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

You may call me Sherlock Holmes :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

en als ik alles heb dan is hij nog mooier:thumb_yello:

Leuk is dat he, kooien inrichten. Ik ben geen binnenhuisarchitect, ik ben een kooienarchitect. Ik vind vooral mijn gerbilarium goed, dat is een glazen aquarium als onderkant en erbovenop staat een traliekooi die te klein is voor twee ratten, maar prima geschikt is voor mn gerries of al het andere dat kleiner is dan een rat. Onderin staan ook allemaal van die stukjes van dat buighout zeg maar, waar je trappetjes of huisjes van kunt maken. En stukjes pvc-buis enzo, kunnen ze aan gort knagen. Of nouja, ze....hij. Bram zit in de grootste bak van alle kleine knagers, alleen :blink: Daar zullen we eens verandering in gaan brengen :naughty:

leuke kooi..ik vind die hangmatbol geweldig (die rechtsboven)..:roftl: :roftl:

Ja die had ik ook, voor mn gerries. Ik wilde eens zien hoelang het duurde voor ze die stuk hadden. Niet lang, om precies te zijn viel hij na 3,5 uur naar beneden :lmfao: Gerbils zijn de grootste slopers onder de knagers volgens mij. Die krijgen zelfs polystone kapot :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik zie het altijd als ik op enter druk... Te laat dus :blink::roftl:

 

Dat heb ik al gemerkt ja :roftl:

 

You may call me Sherlock Holmes :mf_rosetinted:

 

De stalker :roftl:

 

 

 

 

 

 

Of neen, dat was Nielo zeker?

Oh neen .. jij ook .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, we (= Carina & ik) komen net de conclusie (nuja, Carina eigenlijk) dat Mika misschien toch niet zo'n dierenvriend is ... :boxed:

 

Gans weg .. Mika ... ganzenlever ...

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Awwwwww wat een schatje is het toch :wub2: Hij wilde je vast beschermen tegen die gans:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Leuk is dat he, kooien inrichten. Ik ben geen binnenhuisarchitect, ik ben een kooienarchitect. Ik vind vooral mijn gerbilarium goed, dat is een glazen aquarium als onderkant en erbovenop staat een traliekooi die te klein is voor twee ratten, maar prima geschikt is voor mn gerries of al het andere dat kleiner is dan een rat. Onderin staan ook allemaal van die stukjes van dat buighout zeg maar, waar je trappetjes of huisjes van kunt maken. En stukjes pvc-buis enzo, kunnen ze aan gort knagen. Of nouja, ze....hij. Bram zit in de grootste bak van alle kleine knagers, alleen :blink: Daar zullen we eens verandering in gaan brengen :naughty:

 

Ja die had ik ook, voor mn gerries. Ik wilde eens zien hoelang het duurde voor ze die stuk hadden. Niet lang, om precies te zijn viel hij na 3,5 uur naar beneden :lmfao: Gerbils zijn de grootste slopers onder de knagers volgens mij. Die krijgen zelfs polystone kapot :thumb_yello:

 

:blink:..dat zijn dan echt wel slopers..:roftl:..n wat is polystone??..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Awwwwww wat een schatje is het toch :wub2: Hij wilde je vast beschermen tegen die gans:thumb_yello:

 

Maar dan heeft die wel de verkeerde genomen :roftl:

 

 

 

(nuja, ik zou het verschil ook niet weten hoor .. maar dan mag die nu eens die andere aanpakken .. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

De stalker :roftl:

 

 

 

 

 

 

Of neen, dat was Nielo zeker?

Oh neen .. jij ook .. :naughty:

 

:blush-anim-cl:

 

Awwwwww wat een schatje is het toch :wub2: Hij wilde je vast beschermen tegen die gans:thumb_yello:

 

Jij bent ook een rasoptimist he :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy