Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar dan heeft die wel de verkeerde genomen

(nuja, ik zou het verschil ook niet weten hoor .. maar dan mag die nu eens die andere aanpakken .. :naughty:)

Dat zal hij vast wel doen joh, als hij in de gaten krijgt wat een ganzennek die andere is:wink2: Hij dacht ook, een gans is een gans.....

Jij bent ook een rasoptimist he :roftl:

:naughty::mf_rosetinted:

..dat zijn dan echt wel slopers....n wat is polystone??..:blink:

 

Dat zijn het zeker......Polystone is dat keiharde kunststof, daarvan maken ze vaak van die huisjes voor kleine knaagdieren:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat zal hij vast wel doen joh, als hij in de gaten krijgt wat een ganzennek die andere is:wink2: Hij dacht ook, een gans is een gans.....

 

:naughty::mf_rosetinted:

 

 

Dat zijn het zeker......Polystone is dat keiharde kunststof, daarvan maken ze vaak van die huisjes voor kleine knaagdieren:mf_rosetinted:

 

ahja..dat..en dat krijgen ze kapot??..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Noukie..wat zijn de verzendingskosten vn die tama??..hoeveel kost het in totaal??..:bleh::biggrin2:

 

Ehmm in totaal was het iets van 18 euro voor mij. Het verzenden is ook niet zo duur, dat was 2 of 3 euro, en die 18 euro was inclusief verzenden:thumb_yello: Hij is stoer hoor, zit nu online tamagotchipunten te verdienen zodat ik nieuw eten enzo voor ze kan kiezen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat zal hij vast wel doen joh, als hij in de gaten krijgt wat een ganzennek die andere is:wink2: Hij dacht ook, een gans is een gans.....

 

Morgen kom ik daar .. nergens nog een witte gans te zien ..

 

 

 

 

:roftl:

 

 

De grijze mag blijven, die is lief :wub2:

Of misschien is die gewoon lief omdat die witte stout is, als die witte weg is dan wordt die misschien stout... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

ahja..dat..en dat krijgen ze kapot??..:blink:

 

Jep. Het duurt iets langer dan bij een stukje gewoon hout of zachter kunststof, maar het gaat stuk :biggrin2: Net zoals die kokosnoten waar ze dan een ingang in maken voor een hamster ofzo. Rupert, een van mn eerste twee gerbils, had binnen twee dagen een achter-uitgang in zo'n kokosnoot-huisje gemaakt. Ik vind ze zo gaaf he, gerbils. Vooral Mongoolse zijn echt slopers. Ze krijgen ook alle kartonnen verpakkingen die leeg zijn, en dan zijn ze weer helemaal happy:blush-anim-cl: Ook altijd mooi: Een volle toiloetrol in de bak gooien, dat is ook feest :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ehmm in totaal was het iets van 18 euro voor mij. Het verzenden is ook niet zo duur, dat was 2 of 3 euro, en die 18 euro was inclusief verzenden:thumb_yello: Hij is stoer hoor, zit nu online tamagotchipunten te verdienen zodat ik nieuw eten enzo voor ze kan kiezen:naughty:

 

mja..als het inclusief verzendingskosten is..maar ze vinden 18 euro voor een tama wel een beetje duur..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Morgen kom ik daar .. nergens nog een witte gans te zien ..

 

 

 

 

:roftl:

 

 

De grijze mag blijven, die is lief :wub2:

Of misschien is die gewoon lief omdat die witte stout is, als die witte weg is dan wordt die misschien stout... :boxed:

 

Ja zou kunnen......en Mika ruikt dan harder naar ganzenlever dan ooit:blink: Houdt m in de gaten hoor:naughty: Die grijze is vast gewoon altijd lief, dat zal bij die beesten toch ook wel in hun karakter zitten ofzo??

Link to comment
Share on other sites

Jep. Het duurt iets langer dan bij een stukje gewoon hout of zachter kunststof, maar het gaat stuk :biggrin2: Net zoals die kokosnoten waar ze dan een ingang in maken voor een hamster ofzo. Rupert, een van mn eerste twee gerbils, had binnen twee dagen een achter-uitgang in zo'n kokosnoot-huisje gemaakt. Ik vind ze zo gaaf he, gerbils. Vooral Mongoolse zijn echt slopers. Ze krijgen ook alle kartonnen verpakkingen die leeg zijn, en dan zijn ze weer helemaal happy:blush-anim-cl: Ook altijd mooi: Een volle toiloetrol in de bak gooien, dat is ook feest :roftl:

 

jaaah..:naughty:..actieve beestjes..:roftl:..een volle toiletrol nog wel??..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja zou kunnen......en Mika ruikt dan harder naar ganzenlever dan ooit:blink: Houdt m in de gaten hoor:naughty: Die grijze is vast gewoon altijd lief, dat zal bij die beesten toch ook wel in hun karakter zitten ofzo??

 

Misschien moet ik toch maar een riempje gaan kopen ... :naughty:

 

Ja, zal wel.. weet niet .. ken er niks van :roftl:

Link to comment
Share on other sites

mja..als het inclusief verzendingskosten is..maar ze vinden 18 euro voor een tama wel een beetje duur..:blink:

 

Dan moet je ze even laten zien dat de oudere V3 al 15 euro kost, exclusief verzenden:wink2:

Link to comment
Share on other sites

jaaah..:naughty:..actieve beestjes..:roftl:..een volle toiletrol nog wel??..:blink:

 

Tja, klinkt inderdaad een beetje debiel ja......Maar ik geef altijd de rolletjes zeg maar, en die noem ik ook toiletrol (of nouja...pleerol)... Vandaar deze domme woordkeus:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

mja..mss moet ik dat maar eens doen dan..:naughty:..kan je dat met een overschrijving doen??..want met bankkaart is helemaal verboden..:roftl:

Ik heb t via een paypal account gedaan. Makkelijk. Eigenlijk TE makkelijk:naughty:

ik = terug :bleh: ww

 

Haai, welkom terug:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

jepjep..:wink2:
okeee! :biggrin2:

maare, ben zo terug, ik moet even de computer resetten! dus tot zo opnieuw :lol3:

 

Haai, welkom terug:mf_rosetinted:

heb je je tama? :woot_jump::tears:

dankjeee =)

maare brb ik lees het zo wel xd

Link to comment
Share on other sites

heb je je tama? :woot_jump::tears:

dankjeee =)

maare brb ik lees het zo wel xd

 

Jep, hij is vanmiddag op de deurmat geploft. Heb drie schattige Tamakindjes nu, twee jongens en een meisje. Tot nu toe gaat het fantastisch met ze :thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jep, hij is vanmiddag op de deurmat geploft. Heb drie schattige Tamakindjes nu, twee jongens en een meisje. Tot nu toe gaat het fantastisch met ze :thumb_yello::naughty:

 

verzenden ze dat zo snel? :shocked:

ik wil der ook eeeen :tears:

*wordt helemaal hysterisch*

 

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy