Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit werpt dan weer een ander licht op de zaak:blink: de zaak klinkt wel erg dubbel, zo bedoelde ik het niet eens.....het werpt een ander licht op dit vraagstuk dan maar

mika_12_wenn1464556.jpg

 

Hier kunnen we zonder al te veel speurwerk toch wel degelijk enig reliëf ontdekken :das:

 

Zo wilde ik al tegen Nielo zeggen dat ze dr heldere licht eens op het geval moest werpen... Dit keer kwam ik erachter vóórdat ik op enter drukte :roftl:

 

Maar idd... Zal dit van vóór het stierenvechten zijn? :blink:

 

 

Nee, echt, geen idee... Misschien heeft ie een speciaal soort ondergoed? Hij heeft toch ooit gezegd dat hij 'custom made underwear' heeft...? :roftl:

 

Zou dát het dan zijn?

Link to comment
Share on other sites

Zo wilde ik al tegen Nielo zeggen dat ze dr heldere licht eens op het geval moest werpen... Dit keer kwam ik erachter vóórdat ik op enter drukte :roftl:

 

Maar idd... Zal dit van vóór het stierenvechten zijn? :blink:

Misschien ja. Misschien kunnen ze dat eens in een interview aan m vragen. Is iets waar ik nog niet eerder over heb nagedacht. Maar waarschijnlijk wel iets wat erg lang blijft achtervolgen. Voortaan kan ik waarschijnlijk geen foto meer zien zonder even te checken of het van voor- of na het stierenvechten is:blink:

Komt hier ook nog net die reclame van coca cola .. (whipped cream or chocolate sauce) .. het kan niet op hier :roftl:

 

:lmfao:

We zijn erg:naughty:

Link to comment
Share on other sites

En dan verdwijnt alles automatisch ofzo? :roftl

 

Ja zeg, weet ik veel, ik maak zn ondergoed niet. :roftl:

 

Zo wilde ik al tegen Nielo zeggen dat ze dr heldere licht eens op het geval moest werpen... Dit keer kwam ik erachter vóórdat ik op enter drukte :roftl:

 

Maar idd... Zal dit van vóór het stierenvechten zijn? :blink:

 

 

 

Zou dát het dan zijn?

 

:lmao:

 

Wie weet...

 

Komt hier ook nog net die reclame van coca cola .. (whipped cream or chocolate sauce) .. het kan niet op hier :roftl:

 

Goeie timing! ^^

Link to comment
Share on other sites

Misschien ja. Misschien kunnen ze dat eens in een interview aan m vragen. Is iets waar ik nog niet eerder over heb nagedacht. Maar waarschijnlijk wel iets wat erg lang blijft achtervolgen. Voortaan kan ik waarschijnlijk geen foto meer zien zonder even te checken of het van voor- of na het stierenvechten is:blink:

 

 

:lmfao::roftl:

 

Wat een simpele vraag niet kan doen he :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Is maar goed dat het geen kleine kindertjes tijd meer is:naughty: :roftl: :roftl:

 

Celeste is naar bed toch? Dan mag het :naughty:

 

Aaahh...

 

Ach, kleine kindertjes zouden toch vast niet weten waar we t over hebben. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kleine potjes hebben grote oren... :naughty:

 

Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze de dubbele bodem kunnen vinden. :roftl:

 

Ja dat is waar. Dat zijn nog onbedorven, tere en onschuldige zieltjes. Wij niet meer geloof ik :das::roftl:

 

Niet echt nee. :lmao:

Maar ik blijf gewoon doen alsof. :angel_not:

Link to comment
Share on other sites

Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze de dubbele bodem kunnen vinden. :roftl:

 

 

:roftl:

 

Leuke gezichtsuitdrukking hier :das:

turtlestomach24-10-07.jpg

ahhh mn mammie denkt dat ik gezellig zit te msnen over de Exoknaag zondag....:naughty::roftl:

 

Ahhh... Over onschuldig gesproken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Niet echt nee. :lmao:

Maar ik blijf gewoon doen alsof. :angel_not:

 

Gelijk heb je. Op mij kom je geloofwaardig over hoor :thumb_yello:

Ik doe ook nog altijd een (wanhopige) poging om als keurig en onschuldig over te komen....

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Gewoon onschuldig blijven kijken. :naughty:

 

Ach ik zit op mn eigen kamer. Ze vroeg net toen ze boven was waarom ik zo zat te lachen.....Om mijn onschuld niet te verliezen heb ik maar een leugentje om bestwil verteld:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

en nog een actiefotootje voor Bienie:naughty:

mika20e22ottobre2206ig4.jpg

 

Merci :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik ben er weer helemaal bij ... was even druk bezig ...

 

Of neen .. dadelijk ben ik er weer helemaal bij .. eerst even wat doen ..

Even geduld :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Gelijk heb je. Op mij kom je geloofwaardig over hoor :thumb_yello

Ik doe ook nog altijd een (wanhopige) poging om als keurig en onschuldig over te komen....

 

Ik ben een natuurtalent. :mf_rosetinted::roftl:

T lukt je vast. ^^

 

Ach ik zit op mn eigen kamer. Ze vroeg net toen ze boven was waarom ik zo zat te lachen.....Om mijn onschuld niet te verliezen heb ik maar een leugentje om bestwil verteld:thumb_yello

 

Heel verstandig. :naughty:

 

Merci :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik ben er weer helemaal bij ... was even druk bezig ...

 

Of neen .. dadelijk ben ik er weer helemaal bij .. eerst even wat doen ..

Even geduld :mf_rosetinted:

 

Wat moet je nu weer doen? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy