Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Ik doe ook nog altijd een (wanhopige) poging om als keurig en onschuldig over te komen....

 

Te laat... :naughty:

 

Hoi allemaal! :biggrin2: Ik ben hier een tijdje niet geweest,maar wat een onderwerp weer!! :roftl:

 

Wendy! :biggrin2: Hoe is het? Computer weer tot leven weten te wekken? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Te laat... :naughty:

 

 

 

Wendy! :biggrin2: Hoe is het? Computer weer tot leven weten te wekken? :wink2:

 

 

Hey!! Het gaat goed hoor! De computer was niet meer te redden,we hebben een nieuwe moeten kopen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hey!! Het gaat goed hoor! De computer was niet meer te redden,we hebben een nieuwe moeten kopen :wink2:

 

Owhjee... Nahja, je kunt iig weer online!!

 

Ik ga mn bed induiken... Tot morgen :wub2:

 

En houd het netjes he :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat moet je nu weer doen? :bleh:

 

Tja ... uhm ... :naughty:

 

 

Jeej ..

 

:roftl:

 

Hoi allemaal! :biggrin2 Ik ben hier een tijdje niet geweest,maar wat een onderwerp weer!! :roftl

 

Je hebt wel een goede timing :roftl:

 

Owhjee... Nahja, je kunt iig weer online!!

 

Ik ga mn bed induiken... Tot morgen :wub2

 

En houd het netjes he :roftl

 

:tears:

 

Altijd...

 

Byebyeeeee

 

:tears :tears

Nouja dan maakt t niet meer uit ook....

Om een of andere reden vind ik alleen maar 'onschuldige' foto's vanavond...:naughty

http://farm3.static.flickr.com/2115/1765550008_ce945feb4b_o.jpg[/img

 

Je bent goed op dreef ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Is t gelukt? :biggrin2:

 

 

 

:shocked:

 

...

 

 

Elke dag .... ? :das:

 

Jaja :biggrin2:

 

Nuja .. niet echt .. maar het is goed genoeg voorlopig .. :roftl:

 

 

Uhm ... *geen commentaar*

Link to comment
Share on other sites

Heb nu trouwens ook een super nieuwe gsm-achtergrond :naughty::wub2:

Welke??? Ik heb maar geen mika-achtergrond op mn telefoon....Op mn mp3-speler heb ik inmiddels wel een map met prettige foto's. Stel dat ik onverwacht naar t ziekenhuis moet, dan zou ik anders geen Mikafoto's tot mn beschikking hebben....:shocked::boxed: Heb het zekere voor het onzekere genomen, mn mp3 gaat overal mee naar toe, die is belangrijker voor me dan mn telefoon dus dat is in elk geval geregeld:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ohjee.. Mika begon hier ineens even spontaan te zingen .. dat was nu net niet de bedoeling :roftl: (mijn ouders liggen al te slapen..)

Link to comment
Share on other sites

Welke??? Ik heb maar geen mika-achtergrond op mn telefoon....Op mn mp3-speler heb ik inmiddels wel een map met prettige foto's. Stel dat ik onverwacht naar t ziekenhuis moet, dan zou ik anders geen Mikafoto's tot mn beschikking hebben....:shocked::boxed: Heb het zekere voor het onzekere genomen, mn mp3 gaat overal mee naar toe, die is belangrijker voor me dan mn telefoon dus dat is in elk geval geregeld:naughty:

 

Deze

 

49.jpg

 

:blush-anim-cl:

 

Ik heb mijn gsm altijd wel bij .. (jij zou mijn gsm ook altijd bijhebben denk ik :naughty:). Kan op mijn mp3 geen foto's zetten, dus ja ...

Link to comment
Share on other sites

Ohjee.. Mika begon hier ineens even spontaan te zingen .. dat was nu net niet de bedoeling :roftl: (mijn ouders liggen al te slapen..)

 

Ik zou het echt niet erg vinden om door Mika wakker gezongen te worden hoor :wub2: Hij zou me best midden in de nacht wakker mogen maken, voor hem heb ik dat wel over:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jaja :biggrin2:

 

Nuja .. niet echt .. maar het is goed genoeg voorlopig .. :roftl:

 

 

Uhm ... *geen commentaar*

 

Mooi.

 

 

Lijkt me verstandig. :naughty:

 

 

Ik ben nu 'The whole ten yards' aan t kijken en t is echt super grappig. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohjee.. Mika begon hier ineens even spontaan te zingen .. dat was nu net niet de bedoeling :roftl: (mijn ouders liggen al te slapen..)

 

Dat heb je met Mika's he? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou het echt niet erg vinden om door Mika wakker gezongen te worden hoor :wub2: Hij zou me best midden in de nacht wakker mogen maken, voor hem heb ik dat wel over:naughty:

 

Ja, tuurlijk .. hier hetzelfde .. (alhoewel, ik moet 's morgens wel mijn bed uit en geraakte er vandaag al niet uit :blush-anim-cl::naughty: ) maar mijn ouders hebben daar niet zo'n behoefte aan op dit uur.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy