Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Nou ik moet je zeggen dat ik er ook nog nooit zo op gelet had. Jouw verklaring vind ik ook wel een goeie.

Hihi die site ziet er vrolijk uit, nu nog wat info enzo:naughty:

 

mijn verklaring is logischer dan die van hyves :roftl: (en minder pijnlijk)

 

komt niet veel info op :naughty: er komen vooral foto's van mijn diertjes op :wub2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mijn verklaring is logischer dan die van hyves :roftl: (en minder pijnlijk)

 

komt niet veel info op :naughty: er komen vooral foto's van mijn diertjes op :wub2:

 

Ja...Maar kon t niet laten om dat effe te posten:naughty: :roftl:

Foto's zijn ook boeiender dan info die ik zelf al weet :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

llow..:glasses2:

 

Haai :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Anouk: :tears::huglove:

 

 

 

 

 

 

 

 

En nog even wat anders, deze had ik gisteren nog willen posten maar ben het vergeten ofzo? Het is er misschien niet het uur voor.. maar *zucht*

 

717ats6.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haai :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Anouk: :tears::huglove:

 

 

 

 

 

 

 

 

En nog even wat anders, deze had ik gisteren nog willen posten maar ben het vergeten ofzo? Het is er misschien niet het uur voor.. maar *zucht*

 

717ats6.jpg

 

:naughty:

 

:mf_lustslow: Zoiets kan op elk uur van de dag Bienie!!

Goeiemorgen trouwens!!

Link to comment
Share on other sites

:mf_lustslow Zoiets kan op elk uur van de dag Bienie!!

Goeiemorgen trouwens!!

 

Oh, ok dan :naughty:

 

Goeiemorgen :mf_rosetinted:

 

Ik was trouwens helemaal in shock vanmorgen .. Kom aan op de weide en er was alleen maar een grijze gans te zien :shocked: Witte weg ... ookal heb ik dat beest niet graag, dat was toch even niet de bedoeling.. :boxed: Wat nu...

 

hoi..

ik moet er eiglijk trg vandoor..:blik

gips mag eraf..:woot_jump

ByeBye..:huglove

 

Jeej .. Byebye...

 

 

Uhu .. :wub2:

 

jjjjjjen9.jpg

 

Had zo even geen andere bij de hand :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik was trouwens helemaal in shock vanmorgen .. Kom aan op de weide en er was alleen maar een grijze gans te zien :shocked: Witte weg ... ookal heb ik dat beest niet graag, dat was toch even niet de bedoeling.. :boxed: Wat nu...

 

jjjjjjen9.jpg

 

Had zo even geen andere bij de hand

 

:shocked: Dat is wel heel vaag zeg!!! MIKA!!! WAT HEB JE MET DIE GANS GEDAAN?? Of heeft hij uitgeslapen?:naughty:

 

Ook niet echt een tijdstip ervoor, maar jij kunt dit wel aan:das:

2241171681_ba92aff2d6_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

:shocked Dat is wel heel vaag zeg!!! MIKA!!! WAT HEB JE MET DIE GANS GEDAAN?? Of heeft hij uitgeslapen?:naughty

 

Ook niet echt een tijdstip ervoor, maar jij kunt dit wel aan:das

2241171681_ba92aff2d6_o.jpg

 

Ik weet niet wat hij gedaan heeft .. bij mijn weten is hij hier vannacht niet weggeweest (:naughty: ) maarja ... :boxed:

 

:roftl: Ik kan dat wel aan ja ... net .. :blush-anim-cl:

 

 

:naughty:

fr2pa1.gif

Link to comment
Share on other sites

En nog eentje om even goed wakker te worden:naughty: :mf_rosetinted: (zat om drie uur nog in de mikagasmic thread...om een of andere reden kon ik niet weggaan daar:blink: )

6LgWqe9H6Rk.gif

 

Omg :roftl:

Het gaat hier wel serieus bergaf .. :boxed:

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Omg :roftl:

Het gaat hier wel serieus bergaf .. :boxed:

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

:naughty: Ik wou het niet zeggen....

Nou...zijn best leuke filmpjes en foto's toch?

Gewoon van een er goed uitziende leuke muziek makende jongeman die uit zijn dak gaat :angel_not:

Daar is niets mis mee :fisch:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Ik wou het niet zeggen....

Nou...zijn best leuke filmpjes en foto's toch?

Gewoon van een er goed uitziende leuke muziek makende jongeman die uit zijn dak gaat :angel_not:

Daar is niets mis mee :fisch:

 

Uiteraard ... :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

66095157en3.jpg

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Uiteraard ... :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

66095157en3.jpg

 

:naughty:

 

Oe dat is ook zo'n fijn fotootje ja. Die heb ik ook nog ergens wat groter:naughty:

 

Even iets onschuldigers....Zit nog altijd over die Exo te dubben, misschien moet ik gewoon gaan. Zelfs mn pa zei gisteren al dat het wel jammer was dat ik nu geen hamster meer had...... En dat vind ik zelf ook wel ja. Maar wil geen dierenwinkel-hamster, dan zou ik beter zondag kunnen kijken.....Hebben ze vast wel een lief goudhamstertje voor me:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Oe dat is ook zo'n fijn fotootje ja. Die heb ik ook nog ergens wat groter:naughty:

 

Even iets onschuldigers....Zit nog altijd over die Exo te dubben, misschien moet ik gewoon gaan. Zelfs mn pa zei gisteren al dat het wel jammer was dat ik nu geen hamster meer had...... En dat vind ik zelf ook wel ja. Maar wil geen dierenwinkel-hamster, dan zou ik beter zondag kunnen kijken.....Hebben ze vast wel een lief goudhamstertje voor me:blush-anim-cl:

 

Neu, echt? :roftl:

Dit is eigenlijk als ava bedoeld :blush-anim-cl:

 

Ik zou inderdaad gewoon gaan ... als je niet gaat ga je vast spijt krijgen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Neu, echt? :roftl:

Dit is eigenlijk als ava bedoeld :blush-anim-cl:

 

Ik zou inderdaad gewoon gaan ... als je niet gaat ga je vast spijt krijgen :wink2:

 

Jammer dat je maar een ava kan hebben he :naughty: En je siggie staat ook al vol.....Ik vind het wel een goeie ava hoor, is helemaal niet erg om die wat vaker langs te zien komen:naughty: :roftl: Maarja, die die je nou hebt blijft ook goed..... Je zou het per week af kunnen wisselen misschien? Of die andere pas na half tien 's avonds ofzo...

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat je maar een ava kan hebben he :naughty En je siggie staat ook al vol.....Ik vind het wel een goeie ava hoor, is helemaal niet erg om die wat vaker langs te zien komen:naughty: :roftl Maarja, die die je nou hebt blijft ook goed..... Je zou het per week af kunnen wisselen misschien? Of die andere pas na half tien 's avonds ofzo...

 

Denk dat dat laatste misschien wel het beste is :roftl:

Ik durf deze gewoon niet eens te gebruiken :blush-anim-cl: (wil wel hoor, dat zeg ik niet...)

 

Kijk eens wat ik hier weer eens tegenkwam:das

DSC00312.jpg

Hij weet zelf ook wel dat ie lekker is, anders ga je er niet zo bij staan toch:naughty: :roftl :roftl

 

Dat moet haast wel ja :roftl:

Volgens mij doet hij veel van die dingen omdat hij weet hoe daarop gereageerd wordt ... Hij zal het best wel leuk vinden.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Denk dat dat laatste misschien wel het beste is :roftl:

Ik durf deze gewoon niet eens te gebruiken :blush-anim-cl: (wil wel hoor, dat zeg ik niet...)

 

 

 

Dat moet haast wel ja :roftl:

Volgens mij doet hij veel van die dingen omdat hij weet hoe daarop gereageerd wordt ... Hij zal het best wel leuk vinden.. :naughty:

 

Ja dat lijkt mij wel. Anders zou hij niet zo'n sweet-dreams-'dansje' hebben ook bijvoorbeeld..... Hij is ook maar een gezonde 24 jarige jongen die wat aandacht wil hebben:naughty: en die aandacht verdient hij ten volle:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat lijkt mij wel. Anders zou hij niet zo'n sweet-dreams-'dansje' hebben ook bijvoorbeeld..... Hij is ook maar een gezonde 24 jarige jongen die wat aandacht wil hebben:naughty: en die aandacht verdient hij ten volle:naughty:

 

Sweet Dreams ... *zucht*

 

 

 

 

:roftl:

 

 

Liet dat filmpje eens aan iemand zien .. de eerste vraag die ik kreeg was of hij daar wel nuchter was .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy