Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Sweet Dreams ... *zucht*

 

 

 

 

:roftl:

 

 

Liet dat filmpje eens aan iemand zien .. de eerste vraag die ik kreeg was of hij daar wel nuchter was .. :roftl:

 

:sneaky2: Nouja zeg..... Belachelijk.:thumbdown:

Ach. Als WIJ (zijn fans:naughty: ) het maar een fijn filmpje vinden he??:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:sneaky2: Nouja zeg..... Belachelijk.:thumbdown:

Ach. Als WIJ (zijn fans:naughty: ) het maar een fijn filmpje vinden he??:roftl:

 

Maar dat was niet slecht bedoeld hoor.. het werd een "leuk" filmpje gevonden.. :naughty: Maar ik bedoel .. hij doet daar wel een beetje uhm .. uitbundig? :naughty: Kan me wel voorstellen dat die vraag dan komt hoor als je 'm niet kent.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar dat was niet slecht bedoeld hoor.. het werd een "leuk" filmpje gevonden.. :naughty: Maar ik bedoel .. hij doet daar wel een beetje uhm .. uitbundig? :naughty: Kan me wel voorstellen dat die vraag dan komt hoor als je 'm niet kent.. :roftl:

 

:naughty: Hihi dat is wel zo ja.... Zo zat vriendlief de eerste keer dat ie een stuk van die dvd zag ook zo van :shocked: Is die knakker wel goed bij zn hoofd of heeft hij wat geestverruimends op ofzo??

 

Pfff mijn slaapgebrek wordt wakker (als dat kan:blink: ) Even wat koffie pakken, cafeine houdt me vast wel wakker:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:naughty Hihi dat is wel zo ja.... Zo zat vriendlief de eerste keer dat ie een stuk van die dvd zag ook zo van :shocked Is die knakker wel goed bij zn hoofd of heeft hij wat geestverruimends op ofzo??

 

Pfff mijn slaapgebrek wordt wakker (als dat kan:blink: ) Even wat koffie pakken, cafeine houdt me vast wel wakker:thumb_yello

 

Hier ook :roftl:

Heb de dvd eens opgezet op een familiefeestje, vond dat iedereen toch eens Mika moest gezien hebben :mf_rosetinted: (heb me dat wel beklaagd, maar kom :roftl:).

 

En dan was het van: hmm, die kan wel goed zingen .. hij heeft wel een beetje heel erg veel energie hé .. en knap is ie toch niet ..

 

Tja, wat zeg je daarop... :boxed:

 

Zou je je slaapgebrek dan niet terug laten slapen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hier ook :roftl

Heb de dvd eens opgezet op een familiefeestje, vond dat iedereen toch eens Mika moest gezien hebben :mf_rosetinted: (heb me dat wel beklaagd, maar kom :roftl).

 

En dan was het van: hmm, die kan wel goed zingen .. hij heeft wel een beetje heel erg veel energie hé .. en knap is ie toch niet ..

 

Tja, wat zeg je daarop... :boxed:

 

Zou je je slaapgebrek dan niet terug laten slapen? :naughty:

 

Ja ik krijg ook allemaal van die reacties als 'yuk, ik vind t maar niets, met die krullen'....En tja, dat vindt Noekie dus WEL wat, niet voor niets dat twee van mn ex-en (nouja, Jim is niet echt een ex, dat vind ik zo raar klinken......maargoed, krullen had hij wel:blush-anim-cl: ) ook krullen hadden:naughty: Nu houd ik stug vol dat ik NIET op krullen val tegenover Gerard (die heeft dus GEEN krullen:roftl: ) anders krijgt hij ook weer een complex ofzo. Maarja, bijna alles wat ik ooit leuk heb gevonden, had krullen. Gerard zegt dat Mika een vogelnest op zn kop heeft, maar die is gewoon jaloers:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Mika hangt trouwens langs mijn bed :wub2:

 

img2476ho4.jpg

 

Mika zelf vind dat niet zo geweldig .. maar hij went er wel aan.. :naughty::roftl:

Ja Mica vindt t ook maar niets dat ik de hele dag op de MiKa-fanclub zit. Maarja een Micafanclub is er niet. En bovendien, hij is een exacte kopie dus hij moet er inderdaad ook maar aan wennen:mf_rosetinted:

hoe is tie?

 

Haai! Lekker geslapen?

Ik wel, maar wel een beetje te kort, zat om drie uur nog online...:boxed:

Heb nog eventjes om twee uur vannacht de bak van Samir schoongemaakt en heringericht:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja Mica vindt t ook maar niets dat ik de hele dag op de MiKa-fanclub zit. Maarja een Micafanclub is er niet. En bovendien, hij is een exacte kopie dus hij moet er inderdaad ook maar aan wennen:mf_rosetinted:

 

 

Haai! Lekker geslapen?

Ik wel, maar wel een beetje te kort, zat om drie uur nog online...:boxed:

Heb nog eventjes om twee uur vannacht de bak van Samir schoongemaakt en heringericht:mf_rosetinted:

 

niet echt lekker geslapen. was ook nog wakker om 3:00 :naughty:

en vanmorgen weer wakker om 8:00 :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

hoe is tie?

 

Goed Goed :mf_rosetinted:

Met jou?

 

Ja ik krijg ook allemaal van die reacties als 'yuk, ik vind t maar niets, met die krullen'....En tja, dat vindt Noekie dus WEL wat, niet voor niets dat twee van mn ex-en (nouja, Jim is niet echt een ex, dat vind ik zo raar klinken......maargoed, krullen had hij wel:blush-anim-cl: ) ook krullen hadden:naughty: Nu houd ik stug vol dat ik NIET op krullen val tegenover Gerard (die heeft dus GEEN krullen:roftl: ) anders krijgt hij ook weer een complex ofzo. Maarja, bijna alles wat ik ooit leuk heb gevonden, had krullen. Gerard zegt dat Mika een vogelnest op zn kop heeft, maar die is gewoon jaloers:sneaky2:

 

Ik heb niks met krullen .. toch niet dat ik weet ..

Bij Mika is het gewoon ... tja ... alles :wub2:

 

Maar dat van dat vogelnest komt me wel bekend voor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

niet echt lekker geslapen. was ook nog wakker om 3:00 :naughty:

en vanmorgen weer wakker om 8:00 :thumbdown:

 

Dat gaat dan beter dan bij mij ... ik kan er gewoon ECHT NIET uit 's morgens :boxed: Niet goed .. want ik moet eruit ... En vanaf maandag moet ik weer om 8u op mijn stage staan .. weet niet hoe ik dat ga moeten doen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

ik ga eten tot later :thumb_yello

 

Eet ze! :wink2:

 

hallooo??..:blink:

kan amper typen..mn pols is slap..:thumbdown:..en raar..:blink:

mja..alles goed hiero??..:biggrin2:

 

Dat zal best ja .. veel oefenen..:wink2:

 

Goed goed .. interessant.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat gaat dan beter dan bij mij ... ik kan er gewoon ECHT NIET uit 's morgens :boxed Niet goed .. want ik moet eruit ... En vanaf maandag moet ik weer om 8u op mijn stage staan .. weet niet hoe ik dat ga moeten doen :boxed:

Oei dat is minder ja. Ik vraag me ook nog altijd af hoe ik t voor elkaar kreeg om elke dag netjes om kwart voor zes in de trein te zitten een paar jaar terug:blink: Moest toen wel, kon niet anders want had geen auto. Nouja had wel een auto maar die gebruikte Gerard, die kon niet met t OV bij zn werk komen. Nog een reden dat ik zo gek ben op mn eigen autootje:wub2: Al hoef ik er nu niet zo vroeg uit.....

Ik had trouwens even een creatief moment vandaag :naughty

Ik heb dat niet vaak dus dat zie je er wel aan :roftl

 

actie2cq5.jpg

 

Gaaf!:thumb_yello:

@ Starrats: Ik hoed mezelf op dit moment ook voornamelijk wakker met extra dark koffie:naughty: Lekker nachtje dus ook jij:boxed: Moet je veel doen vandaag of kan je t rustig aan doen?

Link to comment
Share on other sites

ik ga eten tot later :thumb_yello:

Eet smakelijk!

 

hallooo??..:blink:

kan amper typen..mn pols is slap..:thumbdown:..en raar..:blink:

mja..alles goed hiero??..:biggrin2:

 

Voelt gek aan he? Hij is zeker ook raar dun nu? Mijn ene arm was bijna twee keer zo dik als mn andere toen ik uit t gips kwam. Heb er toen ruim 14 weken ingezeten want ze moesten m opnieuw breken, die sukkels hadden m niet goed ingegipst waardoor hij scheefgegroeid was. En daar kwamen ze pas achter (terwijl ik al dat vermoeden geuit had....) toen t alweer vastgegroeid was. Ook al voelt t raar aan, hij is gewoon weer stevig hoor, in feite zou je alles weer moeten kunnen doen, maar effies rustig aan, je spieren moeten weer wennen zeg maar:wink2:

Je moet Luca maar heel veel aaien met die hand:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zoeken nog wel? Heb jij ook niets lekkers in huis? Er ligt zelfs geen ijs in de vriezer :thumbdown::sneaky2:

Eet ze en tot straks!!

 

Iets lekkers heb ik wel in huis .. maar daar ga ik maar niet aan beginnen denk ik :naughty: Zou zonde zijn.. :mf_rosetinted:

 

(heb nog pizza gevonden van gisteren, die ligt nu in de oven :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Voelt gek aan he? Hij is zeker ook raar dun nu? Mijn ene arm was bijna twee keer zo dik als mn andere toen ik uit t gips kwam. Heb er toen ruim 14 weken ingezeten want ze moesten m opnieuw breken, die sukkels hadden m niet goed ingegipst waardoor hij scheefgegroeid was. En daar kwamen ze pas achter (terwijl ik al dat vermoeden geuit had....) toen t alweer vastgegroeid was. Ook al voelt t raar aan, hij is gewoon weer stevig hoor, in feite zou je alles weer moeten kunnen doen, maar effies rustig aan, je spieren moeten weer wennen zeg maar:wink2

Je moet Luca maar heel veel aaien met die hand:thumb_yello

 

uhu..voelt heel raar..n hij is wel wat dunner..en wit..:blink:..mn andere pols is donkerder (??)..:blink:

moesten ze hem opnieuw breken??..:blink:..auwch..lijkt pijnlijk..:blink:

mja..rustig aan doen..ben ik nu vollop mee bezig..n Luca gaat altijd aan de verkeerde kant liggen..aan de kant vn mn goede pols..kan ik hem niet goed aaien..:roftl:..moeilijke hond..:sneaky2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy