Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Natuurlijk. :mf_rosetinted

 

Weet ik veel, ik ben god niet. :naughty:

 

 

 

Gelukkig .. god moet dat allemaal niet weten :roftl:

 

Ooehh... je hebt zeker nog niet ongezien een foto van m kunnen maken he? :naughty:

 

 

Neen, nog niet aan gedacht .. maar ik zal eens een poging wagen volgende keer :roftl:

 

Het vervolg is ook prettig, goh wat een mooie broek is t toch:naughty:

Mika2-11-08149.jpg

 

:shocked:

Denk dat ik er eens vandoor ga ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bienie, het BLIJFT ons achtervolgen...

Ik ga toch maar echt definitief een kaartje scoren voor de donderdag denk ik. Maak gewoon aan alle twijfel een eind:mf_rosetinted:

 

Ik dacht net hetzelfde :roftl:

Dat eerste toch .. dat van dat kaartje weet ik niet :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Bienie, het BLIJFT ons achtervolgen...

Ik ga toch maar echt definitief een kaartje scoren voor de donderdag denk ik. Maak gewoon aan alle twijfel een eind:mf_rosetinted:

 

Leuk leuk! Ik zag dat er nog helemaal niet zo veel mensen van hier er naartoe gaan! Te duur? Of omdat het een festival is?

 

Ik ga alle dagen, omdat er zo veel toffe bands komen! En dat Mika komt maakt het alleen maar meer geweldig!! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Leuk leuk! Ik zag dat er nog helemaal niet zo veel mensen van hier er naartoe gaan! Te duur? Of omdat het een festival is?

 

Ik ga alle dagen, omdat er zo veel toffe bands komen! En dat Mika komt maakt het alleen maar meer geweldig!! :punk:

 

Voor mij is het beiden zo'n beetje..

Ik zou alleen voor Mika gaan en 75 euro voor een uurtje Mika ... Maarja, het is natuurlijk wel Mika :boxed:

 

En ben ook helemaal geen festivalganger .. Ook geen concertganger, maar festivals nog minder :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga nu deze zomer helemaal niet meer op vakantie. Ja, naar België, Rock Werchter, lekker in een tentje kramperen! :bleh Anders waren we waarschijnlijk naar Zweden of IJsland gegaan! Achja.. :blush-anim-cl

 

Lol. Als je maar plezier hebt in je vakantie! :punk:

 

Gelukkig .. god moet dat allemaal niet weten :roftl

 

 

 

Neen, nog niet aan gedacht .. maar ik zal eens een poging wagen volgende keer :roftl

 

 

 

:shocked

Denk dat ik er eens vandoor ga ...

 

:shocked::roftl:

 

Mooi zo! :thumb_yello:

 

:shocked: Nu al? Het is pas kwart voor 1! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Leuk leuk! Ik zag dat er nog helemaal niet zo veel mensen van hier er naartoe gaan! Te duur? Of omdat het een festival is?

 

Ik ga alle dagen, omdat er zo veel toffe bands komen! En dat Mika komt maakt het alleen maar meer geweldig!! :punk:

 

Nou, mijn gezondheid is te slecht om langer dan een dag te gaan. Maar die donderdag wil ik graag, met als hoofdreden Mika:naughty:

de_hr_cms_servlet.jpg

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is het beiden zo'n beetje..

Ik zou alleen voor Mika gaan en 75 euro voor een uurtje Mika ... Maarja, het is natuurlijk wel Mika :boxed:

 

En ben ook helemaal geen festivalganger .. Ook geen concertganger, maar festivals nog minder :roftl:

 

Ik kan het me voorstellen, en 75 euro is een hoop geld inderdaad! (en om vooraan te staan moet je ook nog Counting Crows aanhoren :blink: )

Link to comment
Share on other sites

 

:shocked: Nu al? Het is pas kwart voor 1! :roftl:

 

:roftl:

Ja, weet je .. ik had een tijd geleden de stroom van mijn laptop uitgetrokken omdat ik dacht van: ik blijf toch niet meer lang .. En momenteel heb ik nog exact 20 minuten batterij over :roftl:

 

En er is hier iemand die vind dat ik hier wel genoeg tijd heb gespendeerd vandaag ...

Link to comment
Share on other sites

Nou, mijn gezondheid is te slecht om langer dan een dag te gaan. Maar die donderdag wil ik graag, met als hoofdreden Mika:naughty:

 

Ah jah, wat vervelend! Gelukkig bestaat er nog zoiets als dagkaarten! :punk: Mika komt 1 uur optreden.

Link to comment
Share on other sites

Nou, mijn gezondheid is te slecht om langer dan een dag te gaan. Maar die donderdag wil ik graag, met als hoofdreden Mika:naughty:

de_hr_cms_servlet.jpg

 

Jee, die is oud .. :wub2:

1 van de eerste foto's die ik heb uitgeprint :roftl: (was een serie van 4 foto's, en die zat erbij..)

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Ja, weet je .. ik had een tijd geleden de stroom van mijn laptop uitgetrokken omdat ik dacht van: ik blijf toch niet meer lang .. En momenteel heb ik nog exact 20 minuten batterij over :roftl:

 

En er is hier iemand die vind dat ik hier wel genoeg tijd heb gespendeerd vandaag ...

 

Oh, dat doe ik ook wel eens ja. :roftl:

 

Oeh, ja, daar moet je wel naar luisteren. :naughty:

(Die motivatie om naar bed te gaan heb ik hier niet. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Oh, dat doe ik ook wel eens ja. :roftl:

 

Oeh, ja, daar moet je wel naar luisteren. :naughty:

(Die motivatie om naar bed te gaan heb ik hier niet. :bleh:)

 

Het helpt wel moet ik zeggen :mf_rosetinted::naughty:

 

Maar ik ga daar dus naar luisteren ... spreek jullie hopelijk snel weer! :wink2:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ik kan het me voorstellen, en 75 euro is een hoop geld inderdaad! (en om vooraan te staan moet je ook nog Counting Crows aanhoren :blink: )

 

Maar....dat moet dan maar even he? Ze hebben wel een paar nummers die wel goed zijn, maar de hoofdreden blijft inderdaad Mika. Daarnaast zou ik graag Lenny weer eens live zien, dus dat komt mooi uit. De nieuwe cd van REM is ook goed en later die er nu ook zijn op donderdag............

Eigenlijk redenen genoeg:blink: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Maar....dat moet dan maar even he? Ze hebben wel een paar nummers die wel goed zijn, maar de hoofdreden blijft inderdaad Mika. Daarnaast zou ik graag Lenny weer eens live zien, dus dat komt mooi uit. De nieuwe cd van REM is ook goed en later die er nu ook zijn op donderdag............

Eigenlijk redenen genoeg:blink: :mf_rosetinted:

 

Whoa, ik zou proberen te gaan dan! Op zich is het dan zeker de moeite en het geld waard! :thumb_yello: Tis alleen even een stukkie rijden/reizen he!

Link to comment
Share on other sites

Ah jah, wat vervelend! Gelukkig bestaat er nog zoiets als dagkaarten! :punk: Mika komt 1 uur optreden.

 

Ik weet t, maar twijfel toch nog altijd een beetje. Stel dat ik de 8e ermee verziek....In november lag ik ook al in t ziekenhuis terwijl Mika in de Hmh stond.... Kon mn kaartjes toen verkopen, wat baalde ik daarvan....:sneaky2: En dat moet me geen tweede keer gebeuren zeg!!

Maar aan de andere kant, niet iedereen gaat voor Mika naar Werchter, sterker nog, de meesten gaan niet voor Mika.....En in Amsterdam zou het best wel eens enorm druk kunnen zijn.....Dus wat dat betreft is Werchter dan weer beter:blink:

Dilemma's dilemma's:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet t, maar twijfel toch nog altijd een beetje. Stel dat ik de 8e ermee verziek....In november lag ik ook al in t ziekenhuis terwijl Mika in de Hmh stond.... Kon mn kaartjes toen verkopen, wat baalde ik daarvan....:sneaky2: En dat moet me geen tweede keer gebeuren zeg!!

Maar aan de andere kant, niet iedereen gaat voor Mika naar Werchter, sterker nog, de meesten gaan niet voor Mika.....En in Amsterdam zou het best wel eens enorm druk kunnen zijn.....Dus wat dat betreft is Werchter dan weer beter:blink:

Dilemma's dilemma's:naughty:

 

Jeetje, dat is inderdaad geen makkelijke keuze... Balen dat je toen tijdens HMH in het ziekenhuis lag, dat mag nu zeker niet weer gebeuren! Eigenlijk verwacht ik dat het ook bij Rock Werchter bij Mika ook flink druk zal worden (aangezien er maar 2 podia zijn).

Link to comment
Share on other sites

Ik ga toch ook m'n bedje maar 'ns opzoeken. :wink2:

 

Tot gauw!

 

:flowers2::huglove:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

 

 

 

 

 

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een pokkedag zeg, als klap op de bonus nog even tof ruzie met mn vriend ook :tears:

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker! :huglove:

 

 

 

 

 

 

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een pokkedag zeg, als klap op de bonus nog even tof ruzie met mn vriend ook :tears:

 

oei oei! :sneaky2: Ik kan niets voor je doen, behalve dit...

24182912zp7.jpg

 

Sterkte!!

 

Ik ga ook horizontaal! Weltrusten! Doei!

Link to comment
Share on other sites

oei oei! :sneaky2: Ik kan niets voor je doen, behalve dit...

24182912zp7.jpg

 

Sterkte!!

 

Ik ga ook horizontaal! Weltrusten! Doei!

 

Ja is op zich een goed plan, denk dat ik ter ontspanning nog maar even de LICM-dvd opzet, slapen lukt nu toch niet. Zie je snel weer! Slaap lekker!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy