Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Hier zijn nog wat foto's van de rest van de rit:

 

1.

IMG_2517-border.jpg

 

2.

IMG_2524-border.jpg

 

3.

IMG_2528-border.jpg

 

4. We hadden een lifter mee .. die hebben we even verderop weer afgezet.

IMG_2542-border.jpg

 

5. Als we thuiskomen is het eerste wat we doen ons weer vies maken natuurlijk...

IMG_2553-border.jpg

 

6. Was wat met de paarden in de weide aan het spelen maar ik liep meer dan hen, zag de longeerzweep liggen en dacht van: misschien kan ik daar wat mee .. Maar Cobe dacht er duidelijk het zijne van dus ik heb dat maar gelaten :roftl:

IMG_2562-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mika? Neuuuuuuuuu ...

 

 

:roftl

 

Je zou eens moeten weten.. :naughty

 

:roftl::naughty:

 

Vertel... :das:

 

Hier .. van vandaag..

 

Stel je voor, een grote dikke poonie (ruin, die soms nog denkt dat 'm hengst is) à la:

th_Hinnik.jpg[/url

 

:roftl

 

De reden was omdat we samen met z'n merrie vertrokken waren, maar apart verder gingen (eigenaar moest nog ergens naartoe en ik had tijd genoeg) en hij miste iets ... Maar hij heeft vooral in het begin wat laten horen en daarna eens af en toe, hij was super braaf en heeft goed z'n best gedaan :original

 

LOL. Mooi beessie. :biggrin2:

 

Hier zijn nog wat foto's van de rest van de rit:

 

1.

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/26-04/IMG_2517-border.jpg[/img

 

2.

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/26-04/IMG_2524-border.jpg[/img

 

3.

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/26-04/IMG_2528-border.jpg[/img

 

4. We hadden een lifter mee .. die hebben we even verderop weer afgezet.

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/26-04/IMG_2542-border.jpg[/img

 

5. Als we thuiskomen is het eerste wat we doen ons weer vies maken natuurlijk...

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/26-04/IMG_2553-border.jpg[/img

 

6. Was wat met de paarden in de weide aan het spelen maar ik liep meer dan hen, zag de longeerzweep liggen en dacht van: misschien kan ik daar wat mee .. Maar Cobe dacht er duidelijk het zijne van dus ik heb dat maar gelaten :roftl

http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/26-04/IMG_2562-border.jpg[/img

 

Cool! Mooie foto's! (Die van jullie lifter is ook heel cool! :thumb_yello:)

Link to comment
Share on other sites

:roftl::naughty:

 

Vertel... :das:

 

 

 

LOL. Mooi beessie. :biggrin2

 

 

 

Cool! Mooie foto's! (Die van jullie lifter is ook heel cool! :thumb_yello)

 

Dat ga ik toch echt niet met jou delen.. :bleh::naughty:

 

Merci :biggrin2:

Het is verdorie niet simpel om een foto te maken van iets wat op je hand zit wat je amper ziet zitten, terwijl je op een grazend paard zit :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat ga ik toch echt niet met jou delen.. :bleh :naughty

 

Merci :biggrin2

Het is verdorie niet simpel om een foto te maken van iets wat op je hand zit wat je amper ziet zitten, terwijl je op een grazend paard zit :roftl:

 

He, dat vind ik nou jammer. :roftl:

 

Lijkt me ook! Maar t is je goed gelukt! ^^

 

ik ga er eens vandoor..

moet mij nog klaarmaken..

n dan zometeen..PARTY!!..:yay:

ByeBye..:huglove:

 

Veel plezier!!!

Byebye! :flowers2:

Link to comment
Share on other sites

Hellow :biggrin2::woot_jump:

 

Wat heb jij gedaan? :mf_rosetinted:

 

Ik heeft eindelijk een tweede controller voor de Wii, heb drie dozen beschrijfbare cd's en dvd's gescoord en omdat ik de ziekte inhad door van de week heb ik ook nog even Wii Fit gereserveerd.

Pappie was lief, had toch oorlog met mn dvd-brander? Hij heeft een nieuwe gekocht en in mn pc gezet voor me. De oude speelt nog wel af, maar het brandgedeelte is kapot, vast doorgebrand ofzo:naughty: Maar eigenlijk ben ik daar wel blij om, stel dat hij een nieuwe had gekocht en die oude zou t nog gedaan hebben:blink: Maar het is een hele geruststelling dat ik niet gek blijk te zijn, dat ik nog wel degelijk weet hoe Nero werkt en dat het toch écht aan de hardware lag...

Nu zit ik dus even al mn mp3tjes op cd te zetten:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heeft eindelijk een tweede controller voor de Wii, heb drie dozen beschrijfbare cd's en dvd's gescoord en omdat ik de ziekte inhad door van de week heb ik ook nog even Wii Fit gereserveerd.

Pappie was lief, had toch oorlog met mn dvd-brander? Hij heeft een nieuwe gekocht en in mn pc gezet voor me. De oude speelt nog wel af, maar het brandgedeelte is kapot, vast doorgebrand ofzo:naughty: Maar eigenlijk ben ik daar wel blij om, stel dat hij een nieuwe had gekocht en die oude zou t nog gedaan hebben:blink: Maar het is een hele geruststelling dat ik niet gek blijk te zijn, dat ik nog wel degelijk weet hoe Nero werkt en dat het toch écht aan de hardware lag...

Nu zit ik dus even al mn mp3tjes op cd te zetten:thumb_yello:

 

Dat hebt jij goed gedaan :naughty:

 

Inderdaad altijd handig als je zeker bent dat het niet aan jou ligt :roftl:

Ik moet mijn dvd-speler nog eens testen eigenlijk .. maar weet ondertussen ook dat Mika niet mijn dvd's naar de ***** heeft geholpen, maar waarschijnlijk de dvd-speler :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond :mf_rosetinted

 

Noekie heeft vandaag weer eens wat centjes laten rollen :naughty

 

Heeey! Alles goed? ^^

 

Nou .. uhm .. als het koude nachten zijn :naughty

 

LOL. :naughty:

 

 

:mf_lustslow:

Zijn die van na 22u nog leuker? :naughty:

 

Ik heeft eindelijk een tweede controller voor de Wii, heb drie dozen beschrijfbare cd's en dvd's gescoord en omdat ik de ziekte inhad door van de week heb ik ook nog even Wii Fit gereserveerd.

Pappie was lief, had toch oorlog met mn dvd-brander? Hij heeft een nieuwe gekocht en in mn pc gezet voor me. De oude speelt nog wel af, maar het brandgedeelte is kapot, vast doorgebrand ofzo:naughty: Maar eigenlijk ben ik daar wel blij om, stel dat hij een nieuwe had gekocht en die oude zou t nog gedaan hebben:blink: Maar het is een hele geruststelling dat ik niet gek blijk te zijn, dat ik nog wel degelijk weet hoe Nero werkt en dat het toch écht aan de hardware lag...

Nu zit ik dus even al mn mp3tjes op cd te zetten:thumb_yello:

 

Cool! :thumb_yello:

En t is altijd fijn om te weten dat t niet aan jou ligt, maar aan de techniek. ^^

Link to comment
Share on other sites

LOL. :naughty:

 

 

 

:mf_lustslow:

Zijn die van na 22u nog leuker? :naughty:

 

 

Dus als het warme nachten zijn ...

 

:naughty:

 

 

Nou, die van na 22u zijn foto's à la degene waar we gisteren mee geeïndigd zijn :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dus als het warme nachten zijn ...

 

:naughty:

 

 

Nou, die van na 22u zijn foto's à la degene waar we gisteren mee geeïndigd zijn :naughty:

 

****, dat wordt terugzoeken :boxed::roftl: :roftl:

Neem alvast elf minuutjes voorsprong:mf_rosetinted:

Mika2-11-08149.jpg

Link to comment
Share on other sites

****, dat wordt terugzoeken :boxed :roftl :roftl

Neem alvast elf minuutjes voorsprong:mf_rosetinted:

Mika2-11-08149.jpg

 

:shocked: Valsspeler :sneaky2:

 

:roftl:

 

Ik ga ze er trouwens allemaal in 1 keer ingooien, heb geen zin om de hele tijd foto's zitten posten :roftl: (tenzij ik onderweg nog wat interessants tegenkom natuurlijk :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

LOL. Valse start... :bleh:

 

Maar met zo'n foto is dat niet erg... :das:

 

Nee toch?

Die stond 'toevallig' nog gekopieerd dus tja, moest die link ergens laten he?

En gisteren heb ik niet meegedaan, dus had ik wat in te halen....

 

Hebben jullie nog iets boeiends gedaan? Zag je foto's Bienie, was vast heerlijk, stukkie rijden met dit weer:thumb_yello: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy