Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

Slaap lekker en tot snel weer!!!

Hoop dat je je bed snel gevonden hebt. Dat van mij staat gelukkig nog gewoon achter me, daar hoef ik niet naar te zoeken straks :thumb_yello:

Slaap lekker, sweet dreams!

:huglove:

 

:roftl: Ik zit er alvast op .. nog handiger :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Euhm, weet niet of er nog meer Nederlanders heen gaan, maar volgens mij kunnen mensen nu ook niet meer toevoegen of ze er naar toe gaan (of wel?).

 

Ja, maar jij wilde ook wel graag Lenny zien, of niet? Keuzes keuzes... zet ik mijn vriend wel naast die van jou :bleh: (hehe ik heb geluk dat we met z'n 5en gaan, zo is er eigenlijk nooit iemand alleen)

 

Niet als je ipv Lenny Mika kunt spreken he? Je moet prioriteiten stellen en daar ben ik altijd goed in geweest:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Niet als je ipv Lenny Mika kunt spreken he? Je moet prioriteiten stellen en daar ben ik altijd goed in geweest:naughty:

 

Jah, als ze ons dat nou eens konden garanderen... :shocked: Hmm we kunnen ze in ieder geval een brief/mail sturen voor backstagekaarten! :naughty: Mijn moeder zou zeggen: Nee heb je, ja kun je krijgen! :doh:

Link to comment
Share on other sites

Jah, als ze ons dat nou eens konden garanderen... :shocked: Hmm we kunnen ze in ieder geval een brief/mail sturen voor backstagekaarten! :naughty: Mijn moeder zou zeggen: Nee heb je, ja kun je krijgen! :doh:

 

Ja dat is zo....Stel dat t zou lukken, volgens mij zou er werkelijk geen zinnig woord uit me komen en krijg ik een kop als een tomaat...... Dat heb ik toch al zo snel maar dan is t gegarandeerd zo.....Ik schaam me nu al:boxed::boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is zo....Stel dat t zou lukken, volgens mij zou er werkelijk geen zinnig woord uit me komen en krijg ik een kop als een tomaat...... Dat heb ik toch al zo snel maar dan is t gegarandeerd zo.....Ik schaam me nu al:boxed::boxed::roftl:

 

Och, nu moet je niet gaan doen alsof je niks gewend bent ..

Je kent 'm toch al? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is zo....Stel dat t zou lukken, volgens mij zou er werkelijk geen zinnig woord uit me komen en krijg ik een kop als een tomaat...... Dat heb ik toch al zo snel maar dan is t gegarandeerd zo.....Ik schaam me nu al:boxed::boxed::roftl:

 

:lmfao:

Aah en ik dacht dat ik al het praten wel aan jou over kon laten! :boxed:

We kunnen altijd beginnen over z'n bretels en over z'n kont (die hij niet heeft), mijn favo onderwerpen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Och, nu moet je niet gaan doen alsof je niks gewend bent ..

Je kent 'm toch al? :bleh

Ja maar dan toch, zo na zo'n optreden is het altijd anders. Hij is moe enzo, ik wil geen verkeerde dingen zeggen....En ik weet wel dat Mika en Mica genetisch identiek zijn maar of ze qua praten ook hetzelfde zijn...... :wink2:

:lmfao:

Aah en ik dacht dat ik al het praten wel aan jou over kon laten! :boxed:

We kunnen altijd beginnen over z'n bretels en over z'n kont (die hij niet heeft), mijn favo onderwerpen :bleh:

Ja en dan ook over zn lach en dat ie dat met ons op een foto moet showen. DAN wil ik wel op de foto hoor:biggrin2: Eentje samen zogenaamd voor op t forum he en allebei met m apart:wub2: En dan maken we er 30.000 omdat ze zogenaamd niet lukken:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja maar dan toch, zo na zo'n optreden is het altijd anders. Hij is moe enzo, ik wil geen verkeerde dingen zeggen....En ik weet wel dat Mika en Mica genetisch identiek zijn maar of ze qua praten ook hetzelfde zijn...... :wink2:

 

Ja en dan ook over zn lach en dat ie dat met ons op een foto moet showen. DAN wil ik wel op de foto hoor:biggrin2: Eentje samen zogenaamd voor op t forum he en allebei met m apart:wub2: En dan maken we er 30.000 omdat ze zogenaamd niet lukken:biggrin2:

 

Zal vast wel? :mf_rosetinted:

 

Het gaat daar precies gezellig worden met jullie tweetjes (drietjes)...

Link to comment
Share on other sites

Ja maar dan toch, zo na zo'n optreden is het altijd anders. Hij is moe enzo, ik wil geen verkeerde dingen zeggen....En ik weet wel dat Mika en Mica genetisch identiek zijn maar of ze qua praten ook hetzelfde zijn...... :wink2:

 

Ja en dan ook over zn lach en dat ie dat met ons op een foto moet showen. DAN wil ik wel op de foto hoor:biggrin2: Eentje samen zogenaamd voor op t forum he en allebei met m apart:wub2: En dan maken we er 30.000 omdat ze zogenaamd niet lukken:biggrin2:

 

Oh god, ik ga nu echt allemaal dingen in mijn hoofd halen!! Hmm, wat een geweldige gedachtes zijn dat toch... Ik ruik 'm al bijna! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Oh god, ik ga nu echt allemaal dingen in mijn hoofd halen!! Hmm, wat een geweldige gedachtes zijn dat toch... Ik ruik 'm al bijna! :lmfao:

 

Weet je hoe ie ruikt dan? :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh god, ik ga nu echt allemaal dingen in mijn hoofd halen!! Hmm, wat een geweldige gedachtes zijn dat toch... Ik ruik 'm al bijna! :lmfao:

 

Ik niet, mn neus zit verstopt:boxed:

Bienie, jij vindt ook nog wel ergens een kaartje en dan kom je er gezellig bij. En zo niet dan zal ik m vertellen hoe erg het voor je is dat je er wéér niet bij kunt zijn en dat ik vind dat jij in Amsterdam ZEKER een foto met hem verdient. Wie weet wat dat uithaalt...

Maarja, eerst zelf maar eens backstage zien te komen he Jose?

Link to comment
Share on other sites

Ik niet, mn neus zit verstopt:boxed:

Bienie, jij vindt ook nog wel ergens een kaartje en dan kom je er gezellig bij. En zo niet dan zal ik m vertellen hoe erg het voor je is dat je er wéér niet bij kunt zijn en dat ik vind dat jij in Amsterdam ZEKER een foto met hem verdient. Wie weet wat dat uithaalt...

Maarja, eerst zelf maar eens backstage zien te komen he Jose?

 

:mf_rosetinted: Het zal helpen ja :roftl:

Hij zal denken: alwéér niet .. Wil die wel komen?

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik niet, mn neus zit verstopt:boxed:

Bienie, jij vindt ook nog wel ergens een kaartje en dan kom je er gezellig bij. En zo niet dan zal ik m vertellen hoe erg het voor je is dat je er wéér niet bij kunt zijn en dat ik vind dat jij in Amsterdam ZEKER een foto met hem verdient. Wie weet wat dat uithaalt...

Maarja, eerst zelf maar eens backstage zien te komen he Jose?

 

Jaa ik vind het zo raar dat die kaarten als eerste uitverkocht zijn! Ik snap het gewoon niet! Wie weet lukt het nog Bienie...

 

Jammer dat je neus verstopt zit, je mist echt iets! :naughty:

 

:lmao::lmao:

 

Oeps, ik luisterde stiekem mee :bleh:

 

:naughty: hmm het ruikt prettig...

Link to comment
Share on other sites

Jaa ik vind het zo raar dat die kaarten als eerste uitverkocht zijn! Ik snap het gewoon niet! Wie weet lukt het nog Bienie...

 

Achja, ik hoop er niet te hard op (ergens wel natuurlijk, maar heb me er al zo goed als bij neergelegd dat het niet gaat doorgaan...). En 8 juli zal ook wel weer iets tussenkomen uiteindelijk .. Gaat altijd zo bij mij :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Achja, ik hoop er niet te hard op (ergens wel natuurlijk, maar heb me er al zo goed als bij neergelegd dat het niet gaat doorgaan...). En 8 juli zal ook wel weer iets tussenkomen uiteindelijk .. Gaat altijd zo bij mij :boxed:

 

Zolang er nog niet echt iets tussen is gekomen zou ik in ieder geval genieten van de voorpret!

Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet kan :thumbdown: Ik had ook nooit m'n vakantie al in januari moeten plannen. Maar even 1500 km rijden voor een concert vind ik echt te gek worden. Al wordt de gedachte steeds verleidelijker met al dat gepraat van jullie.

Link to comment
Share on other sites

Achja, ik hoop er niet te hard op (ergens wel natuurlijk, maar heb me er al zo goed als bij neergelegd dat het niet gaat doorgaan...). En 8 juli zal ook wel weer iets tussenkomen uiteindelijk .. Gaat altijd zo bij mij :boxed:

 

wow wow jij hebt wat positieve energie nodig!!

d0b769ed.jpg

 

Maar 8 juli moet toch sowieso wel goedkomen! Anders kidnappen we je wel!

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted: Het zal helpen ja :roftl:

Hij zal denken: alwéér niet .. Wil die wel komen?

 

:bleh:

 

Ik zal haarfijn uitleggen dat je niet mocht en later wel en dat toen de kaarten uitverkocht waren. Dat je er niets aan kunt doen en dat ik nog geen meer toegewijde fan ben tegengekomen (al is t maar op internet...:bleh:) dan jij. En dat je er ziek van bent dat je niet erbij bent. Dan helpt het vast joh.....Ik maak er wel wat van:wink2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

wow wow jij hebt wat positieve energie nodig!!

d0b769ed.jpg

 

Maar 8 juli moet toch sowieso wel goedkomen! Anders kidnappen we je wel!

 

:roftl: Merci.

Ach, denk dat ik gewoon mijn bed moet inkruipen.. zal weer iemand blij mee zijn :naughty::bleh:

 

Spreek jullie morgen ofzo wel :wink2:

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ik zal haarfijn uitleggen dat je niet mocht en later wel en dat toen de kaarten uitverkocht waren. Dat je er niets aan kunt doen en dat ik nog geen meer toegewijde fan ben tegengekomen (al is t maar op internet...:bleh:) dan jij. En dat je er ziek van bent dat je niet erbij bent. Dan helpt het vast joh.....Ik maak er wel wat van:wink2::roftl:

 

Zolang je het zelf maar gelooft dan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Merci.

Ach, denk dat ik gewoon mijn bed moet inkruipen.. zal weer iemand blij mee zijn :naughty::bleh:

 

Spreek jullie morgen ofzo wel :wink2:

Byebye...

 

Slaap lekker allebei!

Tot morgen!

Sweet dreams :huglove:

 

 

Ben er weer hoor, was even mn veestapel aan het voederen en heb eindelijk die bakben & jerry's van zolder gehaald. En dan liggen de lepels beneden:boxed:

Maargoed, ik is er weer, nog even...:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker allebei!

Tot morgen!

Sweet dreams :huglove:

 

 

Ben er weer hoor, was even mn veestapel aan het voederen en heb eindelijk die bakben & jerry's van zolder gehaald. En dan liggen de lepels beneden:boxed:

Maargoed, ik is er weer, nog even...:biggrin2:

 

Oooh ik dacht al dat je even jezelf aan het afkoelen was, en dat klopt dus ook nog! :bleh: Ben & Jerry's! :wub2:

 

Ik ga het ook niet lang meer volhouden! :sleep_1:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy