Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoe is tie?

 

Warm? :sweatdrop:

 

Had zoveel voornemens voor vandaag, maar heb er echt helemaal geen zin in .. Warm en zonnig weer is goed, maar het moet ook niet teveel worden :thumbdown:

 

Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Warm? :sweatdrop:

 

Had zoveel voornemens voor vandaag, maar heb er echt helemaal geen zin in .. Warm en zonnig weer is goed, maar het moet ook niet teveel worden :thumbdown:

 

Met jou?

 

ben nog aan het smelten :naughty:

En mijn handen jeuken als een gek :boxed:

 

maarja vanavond moet ik weer naar Het asiel :biggrin2:

Lekker met ratjes knuffelen :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Warm? :sweatdrop:

 

Had zoveel voornemens voor vandaag, maar heb er echt helemaal geen zin in .. Warm en zonnig weer is goed, maar het moet ook niet teveel worden :thumbdown:

 

Met jou?

 

Voornemens heb ik ook.. Ik zou m'n kamer opruimen, iets aan school doen die morgen weer begint.. and more.. Maar geen zin xD

Link to comment
Share on other sites

Leuk :biggrin2:

 

Ik ga vanavond sowieso nog naar de beesten (anders krijgen ze geen eten :bleh:) maar weet niet of ik wat ga doen .. Heb wel zin om te rijden maar eigenlijk ook weer niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Voornemens heb ik ook.. Ik zou m'n kamer opruimen, iets aan school doen die morgen weer begint.. and more.. Maar geen zin xD

 

Ik zou ofwel met paard rijden, ofwel longeren (al is dat misschien toch niet zo'n goed idee) ofwel aan de hand gaan wandelen .. Maar volgens mij heeft paard evenveel zin als ik :roftl:

 

Dus dan zou ik de auto maar gaan wassen, dat is echt wel nodig .. Maar pff, weet je hoe warm het is? :shocked:

 

En mijn kamer zou ook nog opgeruimd moeten worden, dat ben ik ookal een week aan het doen :blush-anim-cl: En mijn eindwerk zou ook nog aandacht moeten hebben .. maar daar heb ik nu echt helemaal geen zin in :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou ofwel met paard rijden, ofwel longeren (al is dat misschien toch niet zo'n goed idee) ofwel aan de hand gaan wandelen .. Maar volgens mij heeft paard evenveel zin als ik :roftl:

 

Dus dan zou ik de auto maar gaan wassen, dat is echt wel nodig .. Maar pff, weet je hoe warm het is? :shocked:

 

En mijn kamer zou ook nog opgeruimd moeten worden, dat ben ik ookal een week aan het doen :blush-anim-cl: En mijn eindwerk zou ook nog aandacht moeten hebben .. maar daar heb ik nu echt helemaal geen zin in :boxed:

 

En ik moest ook nog de badkamer schoonmaken, bedenk ik net..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

En ik moest ook nog de badkamer schoonmaken, bedenk ik net..:mf_rosetinted:

 

Oh, ik niet :mf_rosetinted:

Maar er zal vast nog wel iets zijn wat ik eigenlijk zou gaan doen maar waar ik op dit moment gewoon niet aan denk :roftl:

 

gelukkig heb ik mijn kamer al opgeruimd:roftl:

 

Super .. mag je nu die van mij doen.. je weet toch al hoe het moet.. :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

spammen is ook belangrijk:naughty:

 

Ja, we moeten toch weten bij hoeveel posts dat ding hier vastloopt? :roftl:

 

 

 

 

 

(we mogen nog steeds gewoon blijven doorposten? Want ik zie anderen maar steeds nieuwe threads starten .. maar wij gaan maar door.. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, we moeten toch weten bij hoeveel posts dat ding hier vastloopt? :roftl:

 

 

 

 

 

(we mogen nog steeds gewoon blijven doorposten? Want ik zie anderen maar steeds nieuwe threads starten .. maar wij gaan maar door.. :bleh:)

 

Moeten we echt weten :bleh:

 

spammen is ook belangrijk:naughty:

 

Belangrijker dan een opgeruimde kamer xD Ik vind het niet erg als het een troep is, alleen m'n ouders wel :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:boxed::boxed:

 

Wrom niet?

 

:shocked::boxed::shocked:

 

ja...ik weet t...ik twijfel ook te erg...

 

een vriend van mij gaat met zijn ouders 2 weken naar spanje..van 4tot20 juli...en zijn broer gaat niet mee, dus heeft ie mij meegevraagd....

 

dit is echt tot nog toe, de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten maken..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ja...ik weet t...ik twijfel ook te erg...

 

een vriend van mij gaat met zijn ouders 2 weken naar spanje..van 4tot20 juli...en zijn broer gaat niet mee, dus heeft ie mij meegevraagd....

 

dit is echt tot nog toe, de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten maken..:thumbdown:

 

Ik heb misschien makkelijk praten, maar mij zou je echt geen plezier doen met een vakantie naar Spanje (of ergens anders naartoe ook niet, het ligt niet aan Spanje :bleh:) ... en zeker niet als Mika hier zou optreden...

 

Maarja, dat ben ik :wink2:

En jij bent mij niet.. (gelukkig voor jou) :bleh:

Link to comment
Share on other sites

ja...ik weet t...ik twijfel ook te erg...

 

een vriend van mij gaat met zijn ouders 2 weken naar spanje..van 4tot20 juli...en zijn broer gaat niet mee, dus heeft ie mij meegevraagd....

 

dit is echt tot nog toe, de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten maken..:thumbdown:

 

Ik zou naar Mika gaan :bleh: maar ik ben jou niet, gelukkig voor jou xD

 

Nou ja, dat zeg ik nu wel zo makkelijk, maar ik snap wel dat het moeilijk is om te kiezen, als dat echt moet. Veel plezier in Spanje! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou naar Mika gaan :bleh: maar ik ben jou niet, gelukkig voor jou xD

 

Nou ja, dat zeg ik nu wel zo makkelijk, maar ik snap wel dat het moeilijk is om te kiezen, als dat echt moet. Veel plezier in Spanje! :huglove:

 

faaaack

nou ben ik weer aan t twijfelen

kut

ik weet t gewoon echt niet meer...:thumbdown:

 

ik ga, doei x

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy