Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

ik hoop dat dat niet waar is over dat ondergoed gedoe

 

Ik ook niet..

Ik raak er helemaal van overstuur als ik er iets over lees :roftl:

 

mja..maar hij begrijpt me ook niet altijd..op zon momenten kan ik bv beter met Anouk fzo babbelen omdat zij ook al enkele dingen heeft meegemaakt..n zij begrijpt mij op zon momenten meer dan ooit n meer dan iemand anders..

hier trouwes ook..jullie begrijpen mij vaak beter dan Tom doet..:naughty:

 

Oei.. eigenlijk is dat niet zo handig :bleh:

 

ondergoed-gedoe??..:boxed:

 

Ja, een tijdje terug is toch dat topic geweest bij nieuws dat Mika zou gaan poseren voor een onderbroeken-merk?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

Oei.. eigenlijk is dat niet zo handig :bleh:

 

 

Ja, een tijdje terug is toch dat topic geweest bij nieuws dat Mika zou gaan poseren voor een onderbroeken-merk?

 

valt eiglijk wel mee hoor..dat is soms het geval als het over mijn ouders gaat..maar lang niet altijd dus..en voor de rest begrijpen we elkaar perfect..:biggrin2:

 

ah..dat..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Seg, ik ga jullie verlaten .. Ik ga toch eens kijken of ik mijn knol niet uit de weide getrokken krijg :naughty: Veel te mooi weer om hier binnen te blijven zitten :wink2:

 

Tot vanavond!

Link to comment
Share on other sites

oh wat erg voor je. is dat met een ongeluk gebeurd ofzo?

 

ik ben mijn moeder 6 jaar geleden verloren dus ik weet helaas hoe het voelt

euhm..ze gingen bij vrienden op bezoek..n het onweerde..ze waren de auto aan het parkeren toen de bliksem insloeg op een grote boom..die boom viel om..op de auto..mn moeder ws op slag dood n mn vader is overleden op weg naar het ziekenhuis..

jah..idd helaas..begin me steeds slechter te voelen tegen donderdag..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

wat vreselijk.helemaal als je nog zo jong bent.

 

ja ik snap het en het zal altijd wel zo blijven.mijn moeder is op 9 december overleden en die dag voel ik me altijd rot al begint het wel te wennen. ik voel het ook met moederdag en haar verjaardag en natuurlijk ook met mijn verjaardag. maar zoals ik zei het begint te wennen. soms voel ik me daar wel schuldig over .

Link to comment
Share on other sites

wat vreselijk.helemaal als je nog zo jong bent.

 

ja ik snap het en het zal altijd wel zo blijven.mijn moeder is op 9 december overleden en die dag voel ik me altijd rot al begint het wel te wennen. ik voel het ook met moederdag en haar verjaardag en natuurlijk ook met mijn verjaardag. maar zoals ik zei het begint te wennen. soms voel ik me daar wel schuldig over .

mja..met moederdag is het idd ook erger..n vaderdag..n de verjaardagen..n met kerst..nzoverder..n bij mij is het nog maar het eerste jaar..ik voel me er ook soms schuldig over dat ik plezier maak nzo..maar dan denk ik er aan dat ze zouden willen dat ik plezier maak en dat ik blij ben..niet dat ik zielig ben..dat hebben ze nooit gewild en zouden ze nooit willen..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

nee dat is ook zo. en zo denk ik nu ook. het eerste jaar is het zwaarst en daarna accepteer je het en leer je ermee leven. maar het blijft moeilijk.soms krijg ik dromen over haar en dan is het net alsof zeweer even bij mij is. heb jij dat ook weleens?

Link to comment
Share on other sites

nee dat is ook zo. en zo denk ik nu ook. het eerste jaar is het zwaarst en daarna accepteer je het en leer je ermee leven. maar het blijft moeilijk.soms krijg ik dromen over haar en dan is het net alsof zeweer even bij mij is. heb jij dat ook weleens?

het eerste jaar is idd het zwaarst..gatver..nu zit ik hier weer bijna te janken..maarja..ik heb wel eens ooit over ze gedroomd ja..maar dat was ngl een vage droom..soms heb ik ook gwn het gevoel dat ze bij me zijn..dan voel ik me ook weer beter..precies of ze tog nog hier zijn zonder dat je ze kan zien..maar dat je tog weet dat ze er zijn..

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het echt heel erg voor je. Mijn oma is een paar jaar geleden overleden, ze had kanker.. Daar denk ik eigenlijk vooral aan als ik me al rot voel, en dan ga ik me nog rotter voelen..

En ze was jarig op 1 april, en dan zit iedereen 1 april-grapen te maken, snauw ik ze opeens toe van: hou eens op, je bent niet leuk! Nouwja, m'n oma werd op 1 april 65 en op 8 april was ze dood.. Ah bah, zit ik hier ook te janken..

 

 

Ff iets anders, ook rot nieuws: Hitkrant lezertjes weten dat waarschijnlijk al maarja..

 

Bij de hitkrant award gedoe heeft mika niks gewonnen, behalve dat Relax take it easy ii uitgekozen tot meest irritante liedje. Ik had zoiets van: What the ...

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het echt heel erg voor je. Mijn oma is een paar jaar geleden overleden, ze had kanker.. Daar denk ik eigenlijk vooral aan als ik me al rot voel, en dan ga ik me nog rotter voelen..

En ze was jarig op 1 april, en dan zit iedereen 1 april-grapen te maken, snauw ik ze opeens toe van: hou eens op, je bent niet leuk! Nouwja, m'n oma werd op 1 april 65 en op 8 april was ze dood.. Ah bah, zit ik hier ook te janken..

 

 

Ff iets anders, ook rot nieuws: Hitkrant lezertjes weten dat waarschijnlijk al maarja..

 

Bij de hitkrant award gedoe heeft mika niks gewonnen, behalve dat Relax take it easy ii uitgekozen tot meest irritante liedje. Ik had zoiets van: What the ...

dat is ook stom dan..als iedereen 1 april grappen zit te maken..terwijl jij je eraan zit te ergeren..n janken is beter dan het allemaal opkroppen..:wink2:

 

dat is erg..idd what the..

Link to comment
Share on other sites

heb een probleem..een dillema..maarja..(staat p 394 bovenaan..als je het wilt weten..:wink2:)

 

Disney land is wel leuk :wink2:

 

Ik denk dat je ouders zullen willen dat je gelukkig bent. En dat je plezier maakt in je leven. En wie weet vind je daar wel wat afleiding :wink2: Ik zou gewoon gaan. Ik neem aan dat er ook leraren mee gaan, dus dan kan je uitleggen waarom je misschien een beetje down bent zodat ze er rekening me kunnen houden.

 

Ik heb zelf nooit iemand die dicht bij me was verloren (ouders). Dus ik weet niet precies hoe het is. (behalve dan dat het kut is)

Link to comment
Share on other sites

Disney land is wel leuk :wink2:

 

Ik denk dat je ouders zullen willen dat je gelukkig bent. En dat je plezier maakt in je leven. En wie weet vind je daar wel wat afleiding :wink2: Ik zou gewoon gaan. Ik neem aan dat er ook leraren mee gaan, dus dan kan je uitleggen waarom je misschien een beetje down bent zodat ze er rekening me kunnen houden.

 

Ik heb zelf nooit iemand die dicht bij me was verloren (ouders). Dus ik weet niet precies hoe het is. (behalve dan dat het kut is)

 

mja..ik denk dat ik ook het beste kan gaan..Tom gaat ook mee..en hij weet het..dus..we mogen er blijkbaar ook vrij rondlopen..afleiding zal me wss ook wel goed doen..maar dat het weer op zon stomme datum moet zijn..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy