Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haai!

Charlotte, ik zou misschien gewoon (hoewel gewoon raar klinkt in dit verband...) gaan als ik jou was. Misschien helpt het om je wat afleiding te geven, denken aan je ouders doe je toch wel, zeker de 15e, maar misschien is het wel goed om het te doen....Ik had dat ook hoor zo van gatver, bekijk het maar...Maar ik heb toch soms tegen mn zin dat soort 'leuke' dingen gedaan en dan was ik er achteraf blij om....Tom gaat dus sowieso wel? Heb je zin om die dag bij je pleegouders door te moeten brengen? Lijkt mij extra moeilijk, en Tom zal het heus begrijpen.....

Maar het is moeilijk meis....:huglove:

 

Hier ook weer feest: Ik heb koorts (lekker met dit weer, hoe krijg ik t toch altijd voor elkaar:boxed:) ben benauwd, het water loopt met liters tegelijk uit mn neus, mn voorhoofds-en kaakholte zitten weer dicht en tot overmaat van rampt heeft mn vernevelaar de geest gegeven en moet ik nu vanavond naar t zkh om mn medicijnen in te kunnen nemen. Erg tof, lekker omslachtig maar daarna ga ik weer gewoon weg. Ik ga daar niet blijven:boxed::sneaky2::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Haai!

Charlotte, ik zou misschien gewoon (hoewel gewoon raar klinkt in dit verband...) gaan als ik jou was. Misschien helpt het om je wat afleiding te geven, denken aan je ouders doe je toch wel, zeker de 15e, maar misschien is het wel goed om het te doen....Ik had dat ook hoor zo van gatver, bekijk het maar...Maar ik heb toch soms tegen mn zin dat soort 'leuke' dingen gedaan en dan was ik er achteraf blij om....Tom gaat dus sowieso wel? Heb je zin om die dag bij je pleegouders door te moeten brengen? Lijkt mij extra moeilijk, en Tom zal het heus begrijpen.....

Maar het is moeilijk meis....:huglove:

 

Hier ook weer feest: Ik heb koorts (lekker met dit weer, hoe krijg ik t toch altijd voor elkaar:boxed:) ben benauwd, het water loopt met liters tegelijk uit mn neus, mn voorhoofds-en kaakholte zitten weer dicht en tot overmaat van rampt heeft mn vernevelaar de geest gegeven en moet ik nu vanavond naar t zkh om mn medicijnen in te kunnen nemen. Erg tof, lekker omslachtig maar daarna ga ik weer gewoon weg. Ik ga daar niet blijven:boxed::sneaky2::thumbdown

hey..

ik denk dat ik wel mee ga hoor..anders krijg ik er achteraf mss spijt van dat ik hier op mn eentje zat terwijl de anderen een leuke tijd hebben..dat Tom meegaat is idd ook een pluspunt..hij kent me langer dan de rest..al heel mn leven zelfs..n hij zal me er ook wel door helpen..dus ik denk dat het wel het beste is om te gaan..dan kan ik mn gedachten verzetten..

 

aj..:thumbdown:hopelijk ben je snel beter..:wink2::huglove:

Link to comment
Share on other sites

hey..

ik denk dat ik wel mee ga hoor..anders krijg ik er achteraf mss spijt van dat ik hier op mn eentje zat terwijl de anderen een leuke tijd hebben..dat Tom meegaat is idd ook een pluspunt..hij kent me langer dan de rest..al heel mn leven zelfs..n hij zal me er ook wel door helpen..dus ik denk dat het wel het beste is om te gaan..dan kan ik mn gedachten verzetten..

 

aj..:thumbdown:hopelijk ben je snel beter..:wink2::huglove:

 

Goed zo, denk dat je beter mee kunt gaan inderdaad. Anders zit je maar met je pleegouders en dat lijkt me ook niets..... Hoop dat je er een leuke tijd zult hebben. Je ouders zouden ook willen dat je plezier maakt, ze weten hoeveel je van ze houdt end at je aan ze denkt, en met niet mee gaan schiet je ook niet veel op. Knuffie vanaf hier meis:huglove:

 

Ja ik ben met twee ab-kuren begonnen, hoop dat t wat doet en dat ze vanavond niet op t idee komen even wat controles te doen. Maar dat heeft toch geen zin, ik kan thuis ook wel mn pillen innemen toch? En morgen komt er een nieuwe vernevelaar dus dan ben ik weer veilig:naughty:

Link to comment
Share on other sites

wat rot voor je ik hoop dat je gauw weer beter bent.

 

ik moet zelf morgen ook weer naar de dokter omdat ik weereens een onverklaarbare ontsteking heb (is gelukkig weer aan het helen nu). ik krijg bijna elke 2 weken iets en wordt er erg ziek van

Link to comment
Share on other sites

hey..

ik denk dat ik wel mee ga hoor..anders krijg ik er achteraf mss spijt van dat ik hier op mn eentje zat terwijl de anderen een leuke tijd hebben..dat Tom meegaat is idd ook een pluspunt..hij kent me langer dan de rest..al heel mn leven zelfs..n hij zal me er ook wel door helpen..dus ik denk dat het wel het beste is om te gaan..dan kan ik mn gedachten verzetten..

 

aj..:thumbdown:hopelijk ben je snel beter..:wink2::huglove:

 

 

Goed dat je toch gaat! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt! :huglove::wink2:

Link to comment
Share on other sites

wat rot voor je ik hoop dat je gauw weer beter bent.

 

ik moet zelf morgen ook weer naar de dokter omdat ik weereens een onverklaarbare ontsteking heb (is gelukkig weer aan het helen nu). ik krijg bijna elke 2 weken iets en wordt er erg ziek van

 

Nog zo'n gezond persoon dus:boxed:

Sterkte/ succes morgen bij de dokter dan maar!

Heb twee ernstige en zeldzame chronische aandoeningen en het leek even rustig te zijn, maar nu ben ik toch weer de klos. En met die sinusitis ben ik dus echt niet blij want als dat te vaak gebeurt gaan ze weer opereren, hoewel mn OK in november niets heeft uitgehaald....

Zolang mn longen niet verder achteruit gaan vind ik t best, het hoort er nou eenmaal bij met dit stomme lijf, dus moet ik er maar het beste van maken....Maar een longfunctie van 50% maximaal op n doorsnee dag is al lastig genoeg, die moet niet nog verder gaan dalen:thumbdown::sneaky2: Dus gaan we straks toch maar even braaf naar t zkh om te kunnen sprayen:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Goed zo, denk dat je beter mee kunt gaan inderdaad. Anders zit je maar met je pleegouders en dat lijkt me ook niets..... Hoop dat je er een leuke tijd zult hebben. Je ouders zouden ook willen dat je plezier maakt, ze weten hoeveel je van ze houdt end at je aan ze denkt, en met niet mee gaan schiet je ook niet veel op. Knuffie vanaf hier meis:huglove:

 

Ja ik ben met twee ab-kuren begonnen, hoop dat t wat doet en dat ze vanavond niet op t idee komen even wat controles te doen. Maar dat heeft toch geen zin, ik kan thuis ook wel mn pillen innemen toch? En morgen komt er een nieuwe vernevelaar dus dan ben ik weer veilig:naughty:

 

hoop ook dat het leuk gaat worden..en ze zouden idd ook willen dat ik plezier heb..

 

je pillen kan je thuis ook innemen ja..n als je nieuwe vernevelaar er is zal het wel weer beter gaan..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

hoop ook dat het leuk gaat worden..en ze zouden idd ook willen dat ik plezier heb..

 

je pillen kan je thuis ook innemen ja..n als je nieuwe vernevelaar er is zal het wel weer beter gaan..:wink2:

 

Nou dan hoef ik in elk geval niet meer naar t zkh om mn medicijnen te sprayen. In dit soort gevallen is een gewone inhaler wel zo makkelijk, maar ja dan komen de medicijnen niet diep genoeg in mn longen en bovendien kun je fluimucil niet per inhaler nemen...Wel als bruistablet maar dat helpt ook niet genoeg om die taaie troep uit mn longen weg te krijgen...:thumbdown::boxed:

 

Hoe is het eigenlijk met Luca? Groeit zeker wel errug hard nu??

Link to comment
Share on other sites

eeeeeeh bah..ik moet gaan eten..

maar heb geen zin om te eten..

naja..dan ga ik maar douchen..:naughty:

tot zo!!..:huglove:

 

Denk dat ik ook zo moet eten, blehhhhh:boxed:

Tot later!!

 

Wat zijn we toch een bende gezonde mensen bij mekaar :roftl:

 

Goedenavond :mf_rosetinted:

Nou he, ben er ook superhappy mee hoor:mf_rosetinted::roftl:

 

Goeienavond, lekker gereden?"Of heb je er toch maar vanaf gezien met die hitte. Beetje zon okee, maar je kunt alles overdrijven....Het kan ook nooit normaal hier, altijd OF alles, OF niets. Vijf graden koeler is heet zat vind ik.......

Link to comment
Share on other sites

Nou he, ben er ook superhappy mee hoor:mf_rosetinted::roftl:

 

Goeienavond, lekker gereden?"Of heb je er toch maar vanaf gezien met die hitte. Beetje zon okee, maar je kunt alles overdrijven....Het kan ook nooit normaal hier, altijd OF alles, OF niets. Vijf graden koeler is heet zat vind ik.......

 

Geloof ik meteen ja :bleh:

 

Neen hoor, ik heb er 2u opgezeten .. (zoals ik zeg: opgezeten :roftl:).

In het bos viel het wel mee qua warmte .. maar in het bos heb je wel beesten en spinnewebben en dat soort rotzooi allemaal :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Wow, hoor net dat hier niet zover vandaan paarden (en mensen) zijn aangevallen door een zwerm zéér agressieve bijen ... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Achja, zolang die beesten maar daar blijven is het goed :wink2:

Brandweer had nog het hele bos in de buurt uitgekamt maar niks meer gevonden .. (ook geen nest ofzo) :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy