Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog zo'n gezond persoon dus:boxed:

Sterkte/ succes morgen bij de dokter dan maar!

Heb twee ernstige en zeldzame chronische aandoeningen en het leek even rustig te zijn, maar nu ben ik toch weer de klos. En met die sinusitis ben ik dus echt niet blij want als dat te vaak gebeurt gaan ze weer opereren, hoewel mn OK in november niets heeft uitgehaald....

Zolang mn longen niet verder achteruit gaan vind ik t best, het hoort er nou eenmaal bij met dit stomme lijf, dus moet ik er maar het beste van maken....Maar een longfunctie van 50% maximaal op n doorsnee dag is al lastig genoeg, die moet niet nog verder gaan dalen:thumbdown::sneaky2: Dus gaan we straks toch maar even braaf naar t zkh om te kunnen sprayen:boxed:

thnx jij veel sterkte in het ziekenhuis , ik hoop dat het gauw beter gaat.

 

ik weet nog niet wat ik heb alleen dat ik vrijwel geen afweersysteem heb .

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond! :biggrin2:

*Is hier maar zou eigenlijk huiswerk moeten doen* :no:

 

Blijf jij maar gewoon hier .. :bleh:

Het is nodig :boxed:

 

Hellow trouwens :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

hmm ik lees allemaal nare en vervelende verhalen! Heel veel sterkte en beterschap allemaal! :huglove: Ik vind het vervelend dat jullie je zo naar voelen! Gelukkig kunnen jullie ook de MFC als uitlaatklep gebruiken! De mensen hier zijn allemaal zo lief voor elkaar! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Blijf jij maar gewoon hier .. :bleh:

Het is nodig :boxed:

 

Hellow trouwens :biggrin2:

 

hey..

alles goed??..

tsssss..schaam je..:roftl:

 

Ik schaam me... :blush-anim-cl:

En ik blijf wel hoor, alleen (misschien) niet al te actief! Beetje switchen tussen huiswerk em de MFC (om me gemotiveerd te houden) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

hmm ik lees allemaal nare en vervelende verhalen! Heel veel sterkte en beterschap allemaal! :huglove: Ik vind het vervelend dat jullie je zo naar voelen! Gelukkig kunnen jullie ook de MFC als uitlaatklep gebruiken! De mensen hier zijn allemaal zo lief voor elkaar! :wub2:

 

tja..wat moeten we anders??..elkaar de huid volschelden??..:roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik schaam me... :blush-anim-cl:

En ik blijf wel hoor, alleen (misschien) niet al te actief! Beetje switchen tussen huiswerk em de MFC (om me gemotiveerd te houden) :naughty:

klinkt goed..maar geloof me..meestal draaid die combinatie uit op de hele tijd mfc..bij mij dan tog..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, dat is slechts een kwestie van tijd! Las vandaag nog iets als "Vlaanderen als provincie van Nederland".. :shocked: oeh.. gevoelig onderwerp?

 

Ja, zoiets hoorde ik ook op het nieuws :roftl:

Heb het maar half gehoord ...

 

Omdat we niet meer met de Walen kunnen opschieten ofzo? (niet dat we dat ooit gedaan hebben). Net alsof we met de Nederlanders wel kunnen opschieten :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets hoorde ik ook op het nieuws :roftl:

Heb het maar half gehoord ...

 

Omdat we niet meer met de Walen kunnen opschieten ofzo? (niet dat we dat ooit gedaan hebben). Net alsof we met de Nederlanders wel kunnen opschieten :naughty::bleh:

 

Hehe, ja sowieso door de moeizame politiek in België... er werd toen telkens gesproken over dat België opgesplitst moest worden in een Frans deel (voor Frankrijk) en een Nederlands deel (voor NL). Ach, we verschillen zo veel toch niet he!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy